Ja lach maarquote:
Ik weet t het is klote maar je schreef t wel grappig vond ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef -lucas- het volgende:
[..]
Ja lach maar
Momenteel hebben we twee stoelen waar het opvulspul uitkomt.
Eigenlijk krabben ze aan alles, behalve, uiteraard, de krabpaal
Lol. blijkbaar moeilijke keuze.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:57 schreef FrankP het volgende:
De spanning is te snijden........het lijkt de uitslagronde van Popstars wel
Lol... Ondanks dat de "verkiezingstermijn" gesloten is blijf je het proberen hihi.. siert je welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:07 schreef FrankP het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die keus niet hoor---> [REVIEW] Win twee maanden Carnibest!
Alles voor het beestje hèquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... Ondanks dat de "verkiezingstermijn" gesloten is blijf je het proberen hihi.. siert je wel
indeed!quote:

Ja, ooooo, kijk die grote hongerige oogjes nouquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef Debsterr het volgende:
Heuj, die schatjes van mij hebben er anders ook trek in hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, ooooo, kijk die grote hongerige oogjes nou
ohhh, dat herken ik maar al te goed, slecht leven, krijgen nooit aandacht, geen eten en drinken en in huis is het ook al zo waanzinnig koud en speelgoed en mandjes en kleedjes zijn ook al niet goed genoeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ze krijgen natuurlijk nooit wat
!
Hahahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ohhh, dat herken ik maar al te goed, slecht leven, krijgen nooit aandacht, geen eten en drinken en in huis is het ook al zo waanzinnig koud en speelgoed en mandjes en kleedjes zijn ook al niet goed genoeg.
(verwende puberale mormels)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |