abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76552922
Haagsuh wintâhrpret!

Hieâhr weeâh un klèn stukkie van Zeemonsteâhr.
Kommik trug uìt veâhrweggistan, lèg Duh Haag weeâhr vol met sneiuw. Op duh afrit om naâhr Amstedam te gaan, op ut Clâwsplèn kwame de zâhwtstrooiâhrs oowk effuh vas te zitte.
Er is nu volop slee- en ballegoowi praktèkuh. Poets uw sledehond op en gaat ff lekkah buite spele!

Veil plezieâh in ut nieuwe duh Haag topic.

Vrolike groet,

[ Bericht 46% gewijzigd door zeemonster op 08-01-2010 09:39:28 ]
pi_76552930
pi_76553015
Haha, moet het hardop lezen om het Haagse accent te horen en te begrijpen wat er staat.
Geniaal!
Don't you love her madly?
pi_76553032
Ik heb hem gewoon gekopieerd dus hij is van iemand anders, ene Peter
pi_76553042
Oh en Zeemonster, ik snapte wel dat dat kind moest lachen hoor. Het triggert altijd iets bij mij als iemand dat doet, dus hij kreeg eerst van mij een preek(je ) Maar je moeder languit in de sneeuw zien liggen is uiteraard grappig.
pi_76553053
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:37 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb hem gewoon gekopieerd dus hij is van iemand anders, ene Peter
Ja, zag ik. Maakt niet uit toch? Heel toepasselijk.
pi_76553081
Ik ben van pindavlees
pi_76553097
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:38 schreef Lovechild het volgende:
Oh en Zeemonster, ik snapte wel dat dat kind moest lachen hoor. Het triggert altijd iets bij mij als iemand dat doet, dus hij kreeg eerst van mij een preek(je ) Maar je moeder languit in de sneeuw zien liggen is uiteraard grappig.
Oh maar dat heb ik ook hoor... alhoewel ik heb meer : Jij mag niet om mij lachen maar ik wel om jouw . Zorgde weleens voor venijnige momenten tussen mij en de vader van uk
pi_76553190
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben Blade2 aan het kijken , toendertijd vond ik deel 1 echt leuk ..
Die hebben wij pas ook nog allemaal zitten kijken. Echt te erg voor woorden. Wat een DD-films zeg
En dat beginjarennegentigkapsel van Snipes
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:01 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik ook en ben bijna uitgegleden tijdens het naar school brengen van mijn dochter. Dat gevoel dat je schrikt maar net niet valt is zo irritant
Dat gevoel dat je hart een slag overslaat en je je voorbereidt op een enorme klap. Niet fijn nee
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:46:58 #10
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76553263
tvp enzo
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76553332
Gatsie weer zo glad. Ik wil de zon weer terug
pi_76553336
Wat een gezeik hier op kantoor zeg, vrijdag zou toch juist een rustige dag moeten zijn Nog een paar uur te gaan voor t weekend gelukkig..
Where facts are few, experts are many.
pi_76553388
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:49 schreef Atreidez het volgende:
Wat een gezeik hier op kantoor zeg, vrijdag zou toch juist een rustige dag moeten zijn Nog een paar uur te gaan voor t weekend gelukkig..
Vrijdag is Hawaiian shirt day
50.000 O+
pi_76553466
Had ik vanmorgen toch dat bloemetje in mn huis haar moeten doen!

bloemetje in mn huis.. om half zeven.. goed zo Lies
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_76553557
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:54 schreef nectarientje het volgende:
Had ik vanmorgen toch dat bloemetje in mn huis moeten doen!
In je huis? Bedoel je je haar?
50.000 O+
pi_76553568
Is er vanavond nog iets leuks te beleven op muziekgebied in Den Haag ?
pi_76553650
Wat zijn we allemaal enthousiast aan het posten!
Voices tell me I'm the shit.
pi_76553691
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:58 schreef DutchTrain het volgende:
Is er vanavond nog iets leuks te beleven op muziekgebied in Den Haag ?
Je zou even kunnen kijken wat er bij het Paard is of in de Paap speelt Zou zo niets weten.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:03:46 #19
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76553721
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie weer zo glad. Ik wil de zon weer terug
heb nergens last van gehad maar wil idd zon terug en weer lekker op grote markt in het zonnetje op terrasje zitten
pi_76553802
morguh
pi_76553826
Ik zou ook zo snel niets weten. Probeer anders een uitagenda o.i.d.
50.000 O+
pi_76553987
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Oh maar dat heb ik ook hoor... alhoewel ik heb meer : Jij mag niet om mij lachen maar ik wel om jouw . Zorgde weleens voor venijnige momenten tussen mij en de vader van uk
Maar jij kan dan ook heel gemeen lachen......dus wanneer je dan niet kan ontvangen heb je een probleem
pi_76554045
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar jij kan dan ook heel gemeen lachen......dus wanneer je dan niet kan ontvangen heb je een probleem
Hee correctie he : Niet altijd
pi_76554516
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat zijn we allemaal enthousiast aan het posten!
Dat dus
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_76554601
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Oh maar dat heb ik ook hoor... alhoewel ik heb meer : Jij mag niet om mij lachen maar ik wel om jouw .
Daar ben ik ook heel goed in ja, heeel pedagogisch verantwoord Ik mag het ook nooit van de papa. Ze nadoen als ze heel boos zijn enzo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:25:43 #26
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76556439
Ik verveel me.

En het ergste hiervan is dat ik op mn werk zit
Ik ben van pindavlees
pi_76556866
Hoe gaat het met je slapen?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76556893
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Hee correctie he : Niet altijd
Nee ok, vaak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:39:20 #29
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76556925
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef nectarientje het volgende:
Hoe gaat het met je slapen?
Ging gisteravond zowaar een keertje goed!
Maargoed, ik heb wel meer goede dagen gehad de afgelopen weken. Probleem was dat er jammer genoeg teveel slechte dagen tussen die paar goede dagen zaten, dus ik juich nog niet te vroeg
Ik ben van pindavlees
pi_76557266
Ik kan me daar echt niets bij voorstellen mensen die niet kunnen slapen. Ik val echt heel snel in slaap en kan echt zo klokje rond maffen wanneer niemand besluit om mij wakker te maken.
pi_76557340
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:02 schreef nectarientje het volgende:
Je zou even kunnen kijken wat er bij het Paard is of in de Paap speelt Zou zo niets weten.
Ah, dank... meezingmuziek in De Paap dan maar misschien ofzo na de nieuwjaarsborrel van m'n werk. Is er toch om de hoek.
quote:
08 januari 2010 om 21:30
Sure touch
Covers, Rock
Sure Touch vertolkt nummers van onder andere Skunk Anansie, Melissa Etheridge, Shania Twain, maar ook Ilse de Lange, Fleetwood Mac, Metallica en Herman Brood. Wat zijn de ambities van deze formatie? Niet meer en niet minder dan met heel veel lol samen muziek maken. Blij zijn als een nummer gewoon "lekker" wegspeelt, maar ook jezelf suf repeteren op die paar lastige stukken in een song. Nummers spelen waarvan je weet dat het publiek uit zijn dak gaat, maar ook songs die je zelf ontzettend mooi vindt en waar je je ziel in kwijt kan
pi_76557566
Klinkt gezellig! Ik vind de bandjes in de Paap eigenlijk altijd wel leuk. Heb er nog nooit gestaan dat ik het niets vond.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:01:58 #33
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76559824
* Flappekz is meeeeeeeeeeega opgelucht

Kreeg net mn cijfer voor een vak waarvan ik eigenlijk zeker wist dat ik het niet had gehaald. Blijk ik een 5,9 te hebben gekregen, en dus mn 4 studiepunten
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:14:51 #34
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76560281
tvptje
pi_76561231
nu.nl:
quote:
UTRECHT - De Fietsersbond luidt vrijdag de noodklok over de gladheid op de wegen. Bij het meldpunt regent het klachten over onbegaanbare fietspaden, meldt de organisatie.

Met name in Den Haag is de situatie ''bijzonder slecht''.
Ik ben toch gisteren met de fiets vanuit Bezuidenhout naar het Constant Rebequeplein gefietst en nergens last van gladheid gehad
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:42:57 #36
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76561415
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef RATMEN het volgende:
nu.nl:
[..]

Ik ben toch gisteren met de fiets vanuit Bezuidenhout naar het Constant Rebequeplein gefietst en nergens last van gladheid gehad
Den Haag komt er sowieso genadig vanaf geloof ik. Ik hoorde mijn collega uit Hoogvliet praten over kinderen die op straat aan het schaatsen waren
Ik ben van pindavlees
pi_76561513
Van NU.nl
quote:
Fietsersbond luidt noodklok over gladheid
Uitgegeven: 8 januari 2010 13:01
Laatst gewijzigd: 8 januari 2010 13:33
UTRECHT - De Fietsersbond luidt vrijdag de noodklok over de gladheid op de wegen. Bij het meldpunt regent het klachten over onbegaanbare fietspaden, meldt de organisatie.

Met name in Den Haag is de situatie ''bijzonder slecht''.Niet alleen zijn in de Hofstad de fietspaden niet geveegd. Maar ook heeft de gemeente volgens de Fietsersbond het materiaal om de fietspaden schoon te vegen ingezet om de sneeuw van de autoweg het fietspad op te schuiven.

Andere steden waar de situatie problematisch is, zijn Zaandam, Schiedam, Gouda en Utrecht. De Fietsersbond roept fietsers die schade hebben geleden door een val als gevolg van slechte gladheidsbestrijding op om de gemeente daar schriftelijk aansprakelijk voor te stellen.
De fractie van GroenLinks in de gemeenteraad van Zaandam heeft inmiddels vragen gesteld over de problemen.
50.000 O+
pi_76561543
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:42 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Den Haag komt er sowieso genadig vanaf geloof ik. Ik hoorde mijn collega uit Hoogvliet praten over kinderen die op straat aan het schaatsen waren
Tja, ik weet in ieder geval dat ze in Den Haag 1 ding erg goed kunnen: KLAGEN .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76561586
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Van NU.nl
[..]

Schatje, dat quote ik net .
pi_76561868
Hier valt het ook mee , zo is de straat waar ik woon absoluut niet glad maar als je de hoek om gaat weer wel..

Ach het wordt vanzelf wel weer warmer
pi_76562094
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef zeemonster het volgende:
Hier valt het ook mee , zo is de straat waar ik woon absoluut niet glad maar als je de hoek om gaat weer wel..

Ach het wordt vanzelf wel weer warmer
Nu schijnt het zonnetje, das fijn!

Ik fietste gisternacht naar huis ... het was -10!!! Ik begreep al niet dat na een fles rose gedronken te hebben, ik het toch nog zo koud had .
pi_76562235
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Schatje, dat quote ik net .
Jouw post was me helemaal niet opgevallen

* MissMSX zich terugtrekt en haar bril gaat zoeken
50.000 O+
pi_76562814
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef RATMEN het volgende:

Nu schijnt het zonnetje, das fijn!

Ik fietste gisternacht naar huis ... het was -10!!! Ik begreep al niet dat na een fles rose gedronken te hebben, ik het toch nog zo koud had .
Je had een vrij royaal glas ja Had je het er nog met Sander over gehad om die verspreking er bewust in te zetten nu? Zat me in de tram nog te bedenken dat dat het verhaal wel duidelijker maakt. Iedereen weet natuurlijk wel over wie het gaat, maar door de verspreking maakt hij de 'vernedering' naar Nana (nog) sterker en komt hij wat glibberiger/gluiperiger over.

Het is hier nu ook echt stervenskoud, net even naar het postkantoor geglibberd en nu misschien eens een keertje eten.. Ook leuk
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76562896
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Jouw post was me helemaal niet opgevallen

* MissMSX zich terugtrekt en haar bril gaat zoeken
Ligt niet aan jou, ik val wel vaker niet zo op .
pi_76562956
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Je had een vrij royaal glas ja Had je het er nog met Sander over gehad om die verspreking er bewust in te zetten nu? Zat me in de tram nog te bedenken dat dat het verhaal wel duidelijker maakt. Iedereen weet natuurlijk wel over wie het gaat, maar door de verspreking maakt hij de 'vernedering' naar Nana (nog) sterker en komt hij wat glibberiger/gluiperiger over.

Het is hier nu ook echt stervenskoud, net even naar het postkantoor geglibberd en nu misschien eens een keertje eten.. Ook leuk
Ja, daar hebben we het over gehad, het aardige is dat die "verspreking" er twee zinnen later in zit, maar er nu niet uitkwam omdat de tekst wat chaotisch ging . Dus we hebben afgesproken dat we het gewoon op de plek doen waar het hoort .
pi_76563182
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef RATMEN het volgende:
Ja, daar hebben we het over gehad, het aardige is dat die "verspreking" er twee zinnen later in zit, maar er nu niet uitkwam omdat de tekst wat chaotisch ging . Dus we hebben afgesproken dat we het gewoon op de plek doen waar het hoort .
Ook goed Eigenlijk zou je de voorstelling 2 keer moeten zien, wordt het net wat duidelijker.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76563544
Hallootjes

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2010 14:33:16 ]
pi_76563914
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ook goed Eigenlijk zou je de voorstelling 2 keer moeten zien, wordt het net wat duidelijker.
Er zijn nog kaarten voor zaterdag . Ik weet dat je dan niet kan, maar je kan ook een andere keer jongetje van 18 gaan versieren hoor .
pi_76563939
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef SolidasRock het volgende:
Hallootjes
.
.
pi_76564048
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Er zijn nog kaarten voor zaterdag . Ik weet dat je dan niet kan, maar je kan ook een andere keer jongetje van 18 gaan versieren hoor .
Met andere woorden of je alsjeblieft naar Ratmen gaat kijken
pi_76564146
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb ze toch liever iets ouder
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76564206
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:46 schreef zeemonster het volgende:
Hij loopt wel in een paarse badjas en als je ergens mee scoort bij mij, is het paars natuurlijk. Jammer dat het niet glimt maar soit
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76564299
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:46 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ze was gisteren bij de première . En ze heeft me ook nog bij de neus genomen .
pi_76564418
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef RATMEN het volgende:

Mja, had je maar lief moeten zijn. Je had het jezelf kunnen besparen
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76564518
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Dat ze naar je premiere ging kijken wisten we allemaal al , maar dat van bij de neus nemen mag je uitleggen . (Ik denk daarbij namelijk aan letterlijk in de neus knijpen maar het zal vast wat anders zijn ..
pi_76564550
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef zeemonster het volgende:

Dat ze naar je premiere ging kijken wisten we allemaal al , maar dat van bij de neus nemen mag je uitleggen . (Ik denk daarbij namelijk aan letterlijk in de neus knijpen maar het zal vast wat anders zijn ..
nee, het is wat je denkt dat het is. Hij was niet aardig
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76564650
Confronterende facebook comments
Dit topic blijft geweldig
pi_76564697
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik heb van jou echt zo een beeld , dat je superaardig bent , een soort Atreidez in de vrouwelijke vorm .
pi_76564718
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Nah, ik was heel lief!!
.
pi_76564887
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef zeemonster het volgende:

Ik heb van jou echt zo een beeld , dat je superaardig bent , een soort Atreidez in de vrouwelijke vorm .
Ik ben ook heel aardig enzo meestal Maar soms.. Ik weet ook al niet eens meer wat je zei Ratmen, maar ik vond mn actie rechtvaardig (je hebt er geen last van gehad toch? If so: )
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76565763
Ik begin de draad kwijt te raken, hoezo nam necta ratmen in de maling? Leg aub uit

En admiraal anaal, feli met je benoeming naar admin. Ben blij voor je

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2010 15:30:32 ]
pi_76565821
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Atreidez is superaardig? Oh...

* SolidasRock opent zijn gordijnen weer en zet alvast een kopje met suiker klaar

Ben overigens weg, lees het later nog wel (zal wel weer heel veel paginas volgeluld worden

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2010 15:30:46 ]
pi_76566223
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Huh, blíjft? Het is deel 1 en vandaag geopend?
Ik kan trouwens het meeste niet lezen...
pi_76567573
Mongolen zonder verkeersinzicht
50.000 O+
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:04:50 #65
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76567597
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef MissMSX het volgende:
Mongolen zonder verkeersinzicht
Erg is dat he? En volgens mij worden dat er met de dag meer...
Ik ben van pindavlees
pi_76567732
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die vergelijking met een slot
50.000 O+
pi_76567740
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Erg is dat he? En volgens mij worden dat er met de dag meer...
Hier in DH wel iig
50.000 O+
pi_76568996
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:24 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Atreidez is superaardig? Oh...

* SolidasRock opent zijn gordijnen weer en zet alvast een kopje met suiker klaar

Ben overigens weg, lees het later nog wel (zal wel weer heel veel paginas volgeluld worden
Een kopje suiker klaarzetten voor een andere man,...dit behoeft uitleg
pi_76569560
Jeetje wat een snelheid zit er in dit topic zeg, haast niet bij te houden....
pi_76569630
Zo, eindelijk weekend

pi_76569717
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:58 schreef Atreidez het volgende:
Zo, eindelijk weekend

50.000 O+
pi_76569744
Hoe beviel het een zeker iemand bij de fitness vandaag??
pi_76571471
Ben vandaag tot de conclusie gekomen dat als je met dit weer vlak bij een opstijgende helikopter staat, het best wel ontzettend koud is. Dacht echt dat mn handen eraf zouden vallen. *Brrr*
pi_76572288
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben vandaag tot de conclusie gekomen dat als je met dit weer vlak bij een opstijgende helikopter staat, het best wel ontzettend koud is. Dacht echt dat mn handen eraf zouden vallen. *Brrr*
Brrrrr... dan zakt de gevoelstemperatuur wel met een paar graden ja
Vanwaar was je in de buurt van een helicopter?
50.000 O+
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:16:56 #75
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76572527
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoe beviel het een zeker iemand bij de fitness vandaag??
Ah, Ik vroeg mij al af wat al die ambulances deden bij de Hornbach.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_76572638
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ah, Ik vroeg mij al af wat al die ambulances deden bij de Hornbach.

Waren ze bezig met beademingsapparatuur?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:23:42 #77
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76572731
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Waren ze bezig met beademingsapparatuur?
Ik geloof van wel. Ik ving iets op dat iemand helemaal buiten adem was geraakt door het invullen van inschrijvingsformulieren ofzo.
pi_76573162
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:23 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik geloof van wel. Ik ving iets op dat iemand helemaal buiten adem was geraakt door het invullen van inschrijvingsformulieren ofzo.
Het schijnt dat ze (oeps...nu weet 'men' vast wie we bedoelen) halverwege het omkleden gestopt is....te vermoeiend
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:42:02 #79
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76573349
Misschien was die helikopter waar Jill last van had wel de traumahelikopter die ZijDieNietGenoemdMagWorden heeft opgehaald.
pi_76573561
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef AirwiN het volgende:
Misschien was die helikopter waar Jill last van had wel de traumahelikopter die ZijDieNietGenoemdMagWorden heeft opgehaald.
Overigens had ik ook vernomen dat 'persoon in kwestie' het helemaal niet leuk vind als men haar uitlacht....terwijl 'persoon in kwestie' dat zelf wel doet hahahah
pi_76573607
Nou jongens, wat zijn jullie gemeen. Misschien heeft ze d'r nek wel gebroken toen ze van zo'n fiets afviel ofzo en dan zitten jullie nu hard te lachen
50.000 O+
pi_76573945
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Nou jongens, wat zijn jullie gemeen. Misschien heeft ze d'r nek wel gebroken toen ze van zo'n fiets afviel ofzo en dan zitten jullie nu hard te lachen
Wie gaat er dan ook door de Hornbach fietsen.....
pi_76574838
Wie plaagt vraagt om zoentjes
pi_76574997
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef summer29 het volgende:
KOORTSLIP KOORTSLIP!

pi_76575285
quote:
Van die heerlijke poezenzoentjes zoals in je plaatje
50.000 O+
pi_76575980
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:09 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Brrrrr... dan zakt de gevoelstemperatuur wel met een paar graden ja
Vanwaar was je in de buurt van een helicopter?
Was iig niet bij de Hornbach in de buurt

Was iemand onwel geworden in de Stevinstraat. Drie ambulances, zooi politie én een traumahelikopter (die landde op het veld voor de Blinkerd). Ze zijn bijna een uur bezig geweest met reanimeren (lekker vol in beeld op de stoep. Zoveel politie op de been en dan niet even een paar doeken erom heen houden, maar goed). Uiteindelijk is ze met de ambu naar het ziekenhuis gegaan, 1 van die trauma-artsen ook mee. Dus ik wachten bij de heli voor de opstijgfoto. Koud. Na een half uur kwam die arts weer terug en ging het ding eindelijk de lucht in. En was ik jill-ijsje
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:59:22 #87
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76576286
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Jill-RMC het volgende:
En was ik jill-ijsje
*likt*
pi_76576520
Correctie: wie likt vraagt om zoentjes.

Ben nu in Alphen a/d Rijn met dierenbende (poezebeest en chickie). Ik heb die ene reactie geplaatst met wie plaagt.... Zoveel werk om die paar letters op een telefoon met alleen maar touchscreen in te toetsen...,
pi_76577386
Ik heb mij inderdaad ingeschreven . Maar pas net een half uur geleden .
pi_76577607
zijdienietgenoemdmagworden post net dat ze een half uur geleden heeft ingeschreven.
pi_76577715
quote:
pi_76577764
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Was iig niet bij de Hornbach in de buurt

Was iemand onwel geworden in de Stevinstraat. Drie ambulances, zooi politie én een traumahelikopter (die landde op het veld voor de Blinkerd). Ze zijn bijna een uur bezig geweest met reanimeren (lekker vol in beeld op de stoep. Zoveel politie op de been en dan niet even een paar doeken erom heen houden, maar goed). Uiteindelijk is ze met de ambu naar het ziekenhuis gegaan, 1 van die trauma-artsen ook mee. Dus ik wachten bij de heli voor de opstijgfoto. Koud. Na een half uur kwam die arts weer terug en ging het ding eindelijk de lucht in. En was ik jill-ijsje
heb je weer wat te zien
had er op ski-vakantie nog eentje voor het terras aan het landen. off-pisteskier had een klein ongelukje gehad
pi_76577787
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:08 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hier in DH wel iig
Eins.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_76578428
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

KOORTSLIP KOORTSLIP!

Dat zijn mijn woorden
pi_76578605
Een goedeavond

Wat een koude dag was het vandaag zeg, brrr. Het is dat ik de sleutel van ons nieuwe huisje vandaag kreeg, anders was ik er niet uit gegaan.

Zijn inmiddels lekker aan het klussen geslagen in het huis. Zondag gaat het dak van de uitbouw eraf, dat wordt nog wat met dit weer.
Ik begin me steeds harder af te vragen waarom ik het ook alweer een goed idee vond
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_76580123
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:57 schreef nectarientje het volgende:
Klinkt gezellig! Ik vind de bandjes in de Paap eigenlijk altijd wel leuk. Heb er nog nooit gestaan dat ik het niets vond.
De nieuwjaarsborrel was dermate teleurstellend (harde muziek, teveel mensen, te trage bar), dat ik alweer thuis ben. Misschien volgende week een nieuwe poging.

Maar goed, ook eens het beroemde Vapiano uit kunnen proberen, want dat hebben we nog niet in Rotterdam. Viel niet heel erg tegen, maar de pizza was wel wat klein en de wijn juist weer overdadig.
pi_76580170
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat een koude dag was het vandaag zeg, brrr. Het is dat ik de sleutel van ons nieuwe huisje vandaag kreeg, anders was ik er niet uit gegaan.

Gefeliciteerd en succes
pi_76586223
Ik rol nu net m'n bed in na een erg gezellige vrijdagmiddagborrel En het plan was nog wel om op tijd naar huis te gaan zodat ik nog boodschappen zou kunnen doen.. ergens ging dat plan mis
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76587057
Op de heenweg van Den Haag naar Alphen a/d Rijn gingen we ff wat eten bij de burger king. Summer die wilt fritesaus zakje uitknijpen maar dat zag er zo knullig uit dat ik besloot te helpen, ik hield de bovenkant vast en zij maar trekken en kneden om alles uit de zak te krijgen. Plots schiet de zakje los uit mijn hand en kwakt haar vingers zo in de bergje fritesaus. Ik heb in een deuk gelegen en de mensen die om ons aten ook want die kop van haar met al haar vingers onder de klodders en haar genouhou.

O ja, ik moest beloven dat ik dit niet op FOK zou zetten, maar toen had ik mijn vingers gekruisd en dan mag het he?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2010 00:37:56 ]
  zaterdag 9 januari 2010 @ 08:31:14 #100
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76591011
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
Op de heenweg van Den Haag naar Alphen a/d Rijn gingen we ff wat eten bij de burger king. Summer die wilt fritesaus zakje uitknijpen maar dat zag er zo knullig uit dat ik besloot te helpen, ik hield de bovenkant vast en zij maar trekken en kneden om alles uit de zak te krijgen. Plots schiet de zakje los uit mijn hand en kwakt haar vingers zo in de bergje fritesaus. Ik heb in een deuk gelegen en de mensen die om ons aten ook want die kop van haar met al haar vingers onder de klodders en haar genouhou.
Vrouwen die moeilijk doen als ze de klodders van hun vingers af moeten likken.
pi_76591077
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef SolidasRock het volgende:

O ja, ik moest beloven dat ik dit niet op FOK zou zetten, maar toen had ik mijn vingers gekruisd en dan mag het he?

Als ze het vraagt zal ik ontkennen dat je het hier gepost hebt
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_76591361
Rustig weekend ineens Het is echt slecht weer bij mijn ouders en m'n moeder heeft liever dat ik niet kom. Jammer van de 18jarige jongetjes maar voor mijn huis en voorraadkast absoluut beter! (in het kader van: het moet schoon en vol)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76592025
ga je schoonmaken?
pi_76592065
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:23 schreef Den_Haag het volgende:
ga je schoonmaken?
Het is een vrouw.
50.000 O+
pi_76592067
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:23 schreef Den_Haag het volgende:
ga je schoonmaken?
uhuh, het is nodig en nee, ik heb genoeg aan mijn eigen huis, bedankt
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76592089
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:25 schreef MissMSX het volgende:
Het is een vrouw.
Ik heb altijd alles spik en span inderdaad Het glimt en blinkt hier!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76592116
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:26 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik heb altijd alles spik en span inderdaad Het glimt en blinkt hier!
Ook al zo'n goede vrouw. Net als ik
50.000 O+
pi_76592199
Ik wil best beweren dat ik een goede vrouw ben. Reageer goed op m'n hormonen enzo, kan onredelijk zijn, lief etc maar m'n schoonmaakkunsten heb ik niet van m'n moeder
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76592238

Ik heb allebei de cd's en ik vind het echt super leuk, erg he hahahaha
Ik luister nu alweer heel de ochtend
pi_76592256
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ook al zo'n goede vrouw. Net als ik
kunnen jullie dan niet eens bij mij komen schoonmaken?
pi_76592309
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:34 schreef melanie_the_miss het volgende:

Ik heb allebei de cd's en ik vind het echt super leuk, erg he hahahaha
Ik luister nu alweer heel de ochtend
Egopost
50.000 O+
pi_76592321
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:35 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

kunnen jullie dan niet eens bij mij komen schoonmaken?
Ja hoor. Zet de bank maar vast klaar, want daar kom ik dan de hele dag niet vanaf met m'n luie reet
50.000 O+
pi_76592359
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja hoor. Zet de bank maar vast klaar, want daar kom ik dan de hele dag niet vanaf met m'n luie reet
Nee, zoeen heb ik al!
Hoewel ik net de vaatwasser heb ingeruimd en 2 kilo sinaasappels heb geperst!
pi_76592393
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:39 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Nee, zoeen heb ik al!
Hoewel ik net de vaatwasser heb ingeruimd en 2 kilo sinaasappels heb geperst!
Wanneer kom je het spa hier brengen?

Heb je een feestje of ga je vandaag gewoon lekker gezond doen?
50.000 O+
pi_76592554
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:25 schreef nectarientje het volgende:

[..]

uhuh, het is nodig en nee, ik heb genoeg aan mijn eigen huis, bedankt
Ik ben zo gelukkig met mijn werkster .
pi_76592617
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Wanneer kom je het spa hier brengen?

Heb je een feestje of ga je vandaag gewoon lekker gezond doen?
ik doe altijd gezond!
Het is voor mijzelf
pi_76592659
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:53 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

ik doe altijd gezond!
Het is voor mijzelf
2 kilo is wel veel. Heb je nog wel glazuur over?
50.000 O+
pi_76593948
Ik ga schaatsen in het Zuiderpark met uk ,ik heb het beloofd...
pi_76594012
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:48 schreef zeemonster het volgende:
Sterkte
En veel plezier
50.000 O+
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:56:48 #120
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76594176
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:48 schreef zeemonster het volgende:
Dat lijkt me wat eeeehhh......frisjes
Ik ben van pindavlees
pi_76594213
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:56 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dat lijkt me wat eeeehhh......frisjes
Hoe heb je geslapen?
50.000 O+
pi_76594237
Overigens ben ik ook best wel opruimerig . Muziek aan en aan de schoonmaak . Nu ben ik weg , dank MsMsx!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:01:17 #123
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76594320
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:58 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hoe heb je geslapen?
Goed, maar ik was ook echt verrot... Gisteren gewerkt van 8 smorgens tot 9 savonds vanwege een flinke storing. Half 10 thuis, toen pas wat gegeten. Daarna beetje zitten fokken en tv gekeken, ging om half 2 naar bed.

Maar ben wel blij dat ik sliep
Ik ben van pindavlees
pi_76594462
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:01 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Goed, maar ik was ook echt verrot... Gisteren gewerkt van 8 smorgens tot 9 savonds vanwege een flinke storing. Half 10 thuis, toen pas wat gegeten. Daarna beetje zitten fokken en tv gekeken, ging om half 2 naar bed.

Maar ben wel blij dat ik sliep
En nu net wakker? Lekker hoor
heb je eigenlijk normaal gesproken in het weekend ook last van die slapeloosheid? Of alleen doordeweeks?
50.000 O+
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:12:24 #125
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76594607
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:06 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En nu net wakker? Lekker hoor
heb je eigenlijk normaal gesproken in het weekend ook last van die slapeloosheid? Of alleen doordeweeks?
Het is vooral doordeweeks eigenlijk, nu ik er zo over nadenk. Da's gek....
Ik ben van pindavlees
pi_76594671
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:12 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Het is vooral doordeweeks eigenlijk, nu ik er zo over nadenk. Da's gek....
Is het druk op je werk? Of speelt er semi-onbewust misschien iets daar? Kangend gevoel ergens over?
[/amateurpsycholoogmodus]
50.000 O+
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:18:27 #127
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76594779
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:14 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Is het druk op je werk? Of speelt er semi-onbewust misschien iets daar? Kangend gevoel ergens over?
[/amateurpsycholoogmodus]
* Flappekz gaat ff languit op de sofa

Het werk wat ik doe is eigenlijk niet het werk wat ik wil doen...
Ik ben van pindavlees
pi_76594931
Mogge

Werd wakker en dacht dat me kat een beroerte kreeg.. Maar er zat een kraai in de tuin
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:35:41 #129
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76595349
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef Atreidez het volgende:
Mogge

Werd wakker en dacht dat me kat een beroerte kreeg.. Maar er zat een kraai in de tuin
Dus de kat had een lunch?
Ik ben van pindavlees
pi_76595530
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:18 schreef Flappekz het volgende:

[..]

* Flappekz gaat ff languit op de sofa

Het werk wat ik doe is eigenlijk niet het werk wat ik wil doen...
Het zou best eens kunnen dat je er ergens diep van binnen steeds tegenop ziet naar je werk te gaan. Dat kan best zonder dat je het zelf erg bewust bent

Maar goed, wat ik al zei: amateurpsychologie
50.000 O+
pi_76595549
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef Atreidez het volgende:
Mogge

Daar zou ik als ik kat was wel bijna een beroerte van krijgen hoor
50.000 O+
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:42:58 #132
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76595568
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het zou best eens kunnen dat je er ergens diep van binnen steeds tegenop ziet naar je werk te gaan. Dat kan best zonder dat je het zelf erg bewust bent

Maar goed, wat ik al zei: amateurpsychologie
Dat zou heel goed kunnen zelfs. Sterker nog, je hebt gewoon gelijk

Daarom ben ik in september begonnen met een studie...dus ik moet nog ff doorbijten
Ik ben van pindavlees
pi_76595983
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen zelfs. Sterker nog, je hebt gewoon gelijk

Daarom ben ik in september begonnen met een studie...dus ik moet nog ff doorbijten
* MissMSX schrijft zich meteen in voor een studie psychologie

Misschien helpt het als je jezelf regelmatig vertelt dat het nog maar tijdelijk is. Alles wat je wegstopt komt er vaak toch wel op de een of andere manier uit En meestal rond of in het slapen.

En wat voor studie doe je eigenlijk?
50.000 O+
pi_76596000
Het valt best mee met de kou vind ik Rondje gewandeld, stad geweest, boodschappen gedaan, heerlijk weer!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:57:10 #135
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76596011
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef MissMSX het volgende:

[..]

* MissMSX schrijft zich meteen in voor een studie psychologie

Misschien helpt het als je jezelf regelmatig vertelt dat het nog maar tijdelijk is. Alles wat je wegstopt komt er vaak toch wel op de een of andere manier uit

En wat voor studie doe je eigenlijk?
Ik ben nu bezig met Bedrijfskundige Informatica, om richting management te groeien. Ben het zat om tussen de computernerds te zitten
Ik ben van pindavlees
pi_76596013
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef nectarientje het volgende:
Het valt best mee met de kou vind ik Rondje gewandeld, stad geweest, boodschappen gedaan, heerlijk weer!
Ik geloof je. Maar toch blijf ik binnen
50.000 O+
pi_76596042
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig met Bedrijfskundige Informatica, om richting management te groeien. Ben het zat om tussen de computernerds te zitten
Waarom ben je dat zat?
En waar doe je dat? Delft?
50.000 O+
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:00:20 #138
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76596109
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:58 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Waarom ben je dat zat?
En waar doe je dat? Delft?
Ik ben helemaal niet computertechnisch. Vind alles er omheen veel leuker...
En ik doe het bij Novi Hogeschool....1 dag per week naar school, de rest thuisstudie. Best een mooie regeling met mn werk hoor. Die betalen mn studie (15k) en ik krijg 4 uur studieverlof per week. Dus dinsdagochtend neem ik mn studieverlof, dinsdagmiddag en avond zit ik in Utrecht op school
Ik ben van pindavlees
pi_76596160
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet computertechnisch. Vind alles er omheen veel leuker...
En ik doe het bij Novi Hogeschool....1 dag per week naar school, de rest thuisstudie. Best een mooie regeling met mn werk hoor. Die betalen mn studie (15k) en ik krijg 4 uur studieverlof per week. Dus dinsdagochtend neem ik mn studieverlof, dinsdagmiddag en avond zit ik in Utrecht op school
Klinkt bekend
Goed geregeld met je werk idd. En hoe bevalt het tot nu toe?
50.000 O+
pi_76596170
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof je. Maar toch blijf ik binnen
Onze beleving van kou is nooit echt hetzelfde geweest
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:03:23 #141
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76596193
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:02 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Klinkt bekend
Goed geregeld met je werk idd. En hoe bevalt het tot nu toe?
De combinatie werk en studie? Best heftig, gaat veel meer tijd in zitten dan ik had gedacht eigenlijk, en ik moet er stiekem nóg meer aan doen....
Maar goed, het is voor een goed doel
Ik ben van pindavlees
pi_76596362
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:02 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Onze beleving van kou is nooit echt hetzelfde geweest
Jij zou het in Siberie nog naar je zin hebben
50.000 O+
pi_76596389
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:08 schreef MissMSX het volgende:
Jij zou het in Siberie nog naar je zin hebben
Als ik m'n dekbed, papa's sokken en m'n muts mag meenemen wel ja
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76596478
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:

[..]

De combinatie werk en studie? Best heftig, gaat veel meer tijd in zitten dan ik had gedacht eigenlijk, en ik moet er stiekem nóg meer aan doen....
Nog meer aan doen dan je had verwacht?
Hoe lang moet je dit vol gaan houden?
50.000 O+
pi_76596502
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:09 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Als ik m'n dekbed, papa's sokken en m'n muts mag meenemen wel ja
Je hebt gewoon eskimogenen, dat kan niet anders
50.000 O+
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:12:47 #146
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76596506
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:
Bedrijfskunde.
pi_76596713
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik herken dat......doe naast mijn werk ook nog een thuisstudie en ik heb toch flink moeite om mij s'avonds aan het leren te zetten. Maar ja,..het moet wel want in mei heb ik examen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:20:11 #148
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76596747
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:12 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nog meer aan doen dan je had verwacht?
Hoe lang moet je dit vol gaan houden?
Nog 2 en een half jaar. Maar ik weet dat ik het kan, ik moet het alleen nog ff doen. De eerste 4 vakken heb ik in ieder geval alvast gehaald
Ik ben van pindavlees
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:20:40 #149
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76596760
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:12 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Bedrijfskunde.
Wat wil je hiermee zeggen?

EDIT - ik zie nu je PI pas
Ik ben van pindavlees
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:22:40 #150
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76596818
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:20 schreef Flappekz het volgende:
Wat wil je hiermee zeggen?
Meest briljante studie die ik tot op heden heb gevolgd. Was erg leerzaam. Zowel qua kennis over mijzelf, als inhoudelijke vakkennis.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:25:51 #151
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76596907
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:22 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Meest briljante studie die ik tot op heden heb gevolgd. Was erg leerzaam. Zowel qua kennis over mijzelf, als inhoudelijke vakkennis.
Het bedrijfskundige deel van de studie is ook het deel wat mij het meest aanspreekt. Maar aangezien ik de ICT an sich wel erg leuk vind, heb ik voor deze studie gekozen.
Alleen jammer dat de eerste vakken van de studie toch stiekem nog wat technische vakken zijn...

Ik zie het maar als een biertje. Het eerste slokje valt vaak ook ff tegen, en daarna blijf je er niet meer vanaf
Ik ben van pindavlees
pi_76596909
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:20 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Nog 2 en een half jaar. Maar ik weet dat ik het kan, ik moet het alleen nog ff doen. De eerste 4 vakken heb ik in ieder geval alvast gehaald
Vasthouden dan. Ik weet ook hoe moeilijk het kan zijn. Maar het is inderdaad voor een goed doel
50.000 O+
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:26:56 #153
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76596939
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:25 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Vasthouden dan. Ik weet ook hoe moeilijk het kan zijn. Maar het is inderdaad voor een goed doel
Yep. En het is het ideale moment voor de studie. Mn doet ook werken/leren tegelijk, en er lopen hier in huis nog geen kleine Flappies in de rondte
Ik ben van pindavlees
pi_76597661
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:26 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Yep. En het is het ideale moment voor de studie. Mn doet ook werken/leren tegelijk, en er lopen hier in huis nog geen kleine Flappies in de rondte
Dan kun je inderdaad elkaar lekker motiveren
50.000 O+
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:10:06 #155
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76598364
Ik zie wel potentie voor een Den Haag studieclubje.
pi_76598612
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:10 schreef AirwiN het volgende:
50.000 O+
pi_76599100
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:10 schreef AirwiN het volgende:
Wéér een 'verkapte' meet
pi_76599322
We zijn sterren in het verzinnen van potentieele meets

Iemand al de weg op geweest vandaag, met de auto?
pi_76599877
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef Atreidez het volgende:

Ik net. al kan je het niet echt de weg op noemen. Ben ff naar het bos en naar de Jumbo gereden. Tis absoluut niet glad en qua zicht is ook alles nog prima.
pi_76599971
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik net. al kan je het niet echt de weg op noemen. Ben ff naar het bos en naar de Jumbo gereden. Tis absoluut niet glad en qua zicht is ook alles nog prima.
Geen nood dus... Zal je zien dat t losbarst tegen de tijd dat ik terug moet
pi_76600076
wat ga je doen?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76600525
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:59 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Geen nood dus... Zal je zien dat t losbarst tegen de tijd dat ik terug moet
Het komt nu wel angstvallig dicht in de buurt hoor
50.000 O+
pi_76600736
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef Atreidez het volgende:

Yep, ik ben net ff naar Delft heen en terug.....gaat perfect. De temparatuur is volgens mijn auto ook +1 en er staat niet zoveel wind. Overigens vandaag maar enkele miniscule sneeuwvlokjes gezien.
pi_76600821
* Atreidez gaat naar SweetLakeCity

Een vriend van me wordt 1 en viert ze feestje..
pi_76600963
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:27 schreef Atreidez het volgende:
* Atreidez gaat naar SweetLakeCity

Een vriend van me wordt 1 en viert ze feestje..
1?
50.000 O+
pi_76600965
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Yep, ik ben net ff naar Delft heen en terug.....gaat perfect. De temparatuur is volgens mijn auto ook +1 en er staat niet zoveel wind. Overigens vandaag maar enkele miniscule sneeuwvlokjes gezien.
Als je naar buienradar kijkt verdwijnen de buien net voor DH. Hopelijk blijft dat zo, er komt een hoop troep uit Duitsland deze kant op :S
pi_76600984
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Als je naar buienradar kijkt verdwijnen de buien net voor DH. Hopelijk blijft dat zo, er komt een hoop troep uit Duitsland deze kant op :S
Vanmorgen verdween het steeds al bij Rotterdam. Het komt dus wel steeds dichterbij
50.000 O+
pi_76601070
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef Jill-RMC het volgende:
En er zit een hoop troep in Duitsland. Mijn broertje heeft vanochtend een poging gedaan om daar naar het vliegveld te gaan, maar ze zijn halverwege omgedraaid vanwege het weer.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76602014
Dan zal je zien dat het vannacht begint, morgen slechter wordt en iedereen maandag weer problemen heeft met naar zijn/haar werk te komen.
pi_76603160
ja ach, we gaan het allemaal wel zien Ergens heeft die kou ook wel wat. Het nodigt ontzettend uit om fijn op de bank te hangen met een goed boek, glas wijn en achtergrondmuziekje (ziehier mijn zaterdagavondplanning )
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76603426
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:43 schreef nectarientje het volgende:
ja ach, we gaan het allemaal wel zien Ergens heeft die kou ook wel wat. Het nodigt ontzettend uit om fijn op de bank te hangen met een goed boek, glas wijn en achtergrondmuziekje (ziehier mijn zaterdagavondplanning )
Ik ben op het moment bezig met huiswerk renteboekingen, afschrijfposten , verkopen van duurzame activa en het journaliseren ervan ...ik wil ook de bank op met een glas wijn!

Maar het is bijna af , het is namelijk niet moeilijk maar wel heul veel .
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:10:06 #172
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76604119
zooo thuis vanuit het werk... vind de kou waar zo voor word gewaarschuwd erg meevallen (of ligt dat alleen aan mij??)
pi_76604197
Nee, ik vind het ook meevallen
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76604767
Ik kom net van buiten en het is goed te doen, niets glad en het is net begonnen met zachtjes sneeuwen. Moet wel zo op de fiets naar het theater, dus dat wordt warm inpakken .
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:31:47 #175
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76604794
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:30 schreef RATMEN het volgende:
Ik kom net van buiten en het is goed te doen, niets glad en het is net begonnen met zachtjes sneeuwen. Moet wel zo op de fiets naar het theater, dus dat wordt warm inpakken .
het sneeuwt al minstens een uur zachtjes
pi_76604819
ah, die sneeuw had ik gemist Maar goed, hoef toch niet meer naar buiten nu. Morgenmiddag 2 uur moet ik me buiten melden, niet eerder
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:33:36 #177
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76604858
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:32 schreef nectarientje het volgende:
ah, die sneeuw had ik gemist Maar goed, hoef toch niet meer naar buiten nu. Morgenmiddag 2 uur moet ik me buiten melden, niet eerder
ik mag om 7uur weer op de fiets zitten naar het station toe voor werk
pi_76604877
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik mag om 7uur weer op de fiets zitten naar het station toe voor werk
Ai, dat zijn geen leuke tijden op zondag
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:40:43 #179
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76605085
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:34 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ai, dat zijn geen leuke tijden op zondag
dit is nog uitslapen
pi_76605095
Moet zo werken! hopelijk is het helemaal wit als ik weer naar huis mag!! (03.30)
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_76605198
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:40 schreef Marvelous het volgende:
Moet zo werken! hopelijk is het helemaal wit als ik weer naar huis mag!! (03.30)
Hopelijk? Zeg jij eens niet van die gekke dingen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:53:29 #182
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76605544
ik wil gewoon sneeuw en ijzelvije wegen in den haag
pi_76605865
Ik vond het echt verschrikkelijk koud in het Zuiderpark vandaag.. maar goed ik ben dan ook een echte koukleum . Straks maar eens wat leuks doen na al dat huiswerk en geschaats alhoewel schaatsen nog best leuk was
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:05:16 #184
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76605962
hebben ze weer ouderwets water opgespoten in het zuiderpark??
pi_76606095
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
hebben ze weer ouderwets water opgespoten in het zuiderpark??
Ja en het was er nog best druk ook .
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:15:33 #186
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76606296
ben er al in jaaaaren niet meer geweest mja woon ook niet meer in moerwijk dus kom je er al minder snel lol
pi_76606601
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben er al in jaaaaren niet meer geweest mja woon ook niet meer in moerwijk dus kom je er al minder snel lol
Oh ik woon ook niet in Moerwijk hoor , maar met een auto is de afstand in dit weer een stuk minder vervelend .

Verder kom ik eigenlijk ook nooit in het Zuiderpark nu ik het mij bedenk ...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:30:40 #188
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76606746
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:26 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Oh ik woon ook niet in Moerwijk hoor , maar met een auto is de afstand in dit weer een stuk minder vervelend .

Verder kom ik eigenlijk ook nooit in het Zuiderpark nu ik het mij bedenk ...
nja haat schaatsen dus nu niets te zoeken in zuiderpark
pi_76607321
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:30 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

nja haat schaatsen dus nu niets te zoeken in zuiderpark
Dan moet je er nu niet heen inderdaad
pi_76608241
Zuiderpark, dat is idd jaaaaaren geleden dat ik daar geweest ben om te schaatsen... Vond het toen wel gezellig, maar dat schaatsen zelf vond ik verschrikkelijk. Was ook gelijk de laatste keer geloof ik....
pi_76608279
Dag lieverds Ben er weer .
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:34:00 #192
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76608981
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:14 schreef soapie het volgende:
Zuiderpark, dat is idd jaaaaaren geleden dat ik daar geweest ben om te schaatsen... Vond het toen wel gezellig, maar dat schaatsen zelf vond ik verschrikkelijk. Was ook gelijk de laatste keer geloof ik....
woon jij in den haag?
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:15 schreef summer29 het volgende:
Dag lieverds Ben er weer .

heerlijke nickname... summer.... zucht ik verlang weer naar summer in the city
pi_76609175
Nounou, wat een sneeuwduinen hier.
Voor niks heel de dag thuis gebleven
50.000 O+
pi_76609490
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

woon jij in den haag?
[..]

heerlijke nickname... summer.... zucht ik verlang weer naar summer in the city
ja ik ook! ik hou van zomer daarom is mijn nickname altijd summer! ik ben die kou zo beu, geef mij heerlijk warme zonnetje. Dan word ik blij.
pi_76609528
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:14 schreef soapie het volgende:

Ik vind het ook niks ... ik ben er ook verschrikkelijk slecht in maar helaas ben ik gezegend met een kind dat het geweldig vind . Met de slee op pad een paar weken terug vond ik nog wel leuk maar schaatsen kan ik gewoon niet .

Ach de zomervakantie is al geboekt wellicht komt ze tot inkeer deze zomer .
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:48:14 #196
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76609531
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef summer29 het volgende:

[..]

ja ik ook! ik hou van zomer daarom is mijn nickname altijd summer! ik ben die kou zo beu, geef mij heerlijk warme zonnetje. Dan word ik blij.
een heerlijk zomeravondje op de grote markt op het terrasje is mis dat
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:48:49 #197
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76609549
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:39 schreef MissMSX het volgende:
als je buienradar had gevolgd had je kunnen zien dat je gewoon naar buiten kon
pi_76609575
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:39 schreef MissMSX het volgende:
Bij m'n ouders ligt alles plat. Die moesten net vanaf een feestje naar huis en ze konden niet harder dan 20 km/uur..
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76609708
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:48 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

als je buienradar had gevolgd had je kunnen zien dat je gewoon naar buiten kon
We zouden op pad gaan vandaag naar voorbij Rotterdam. Daar was het wel erger, maar denk dat we het wel gered zouden hebben. Maar dat was vanmiddag niet in te schatten.
50.000 O+
pi_76610139
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:48 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

een heerlijk zomeravondje op de grote markt op het terrasje is mis dat
of wandelen op boulevard Scheveningen, kijken naar zonsondergang!
pi_76610320
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:05 schreef summer29 het volgende:

[..]

Beter bij Kijkduin doen
50.000 O+
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:11:44 #202
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76610351
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:05 schreef summer29 het volgende:

[..]

hmm
pi_76610508
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Beter bij Kijkduin doen
Eens of heerlijk in een warm land . Wanneer gaat die boulevard daar eigenlijk op de schop , er zou een heel project met nieuwe huizen etcetera worden gestart toch?
pi_76610709
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Beter bij Kijkduin doen
waarom bij kijkduin? Kan ook bij Zandvoort, Noordwijk, Zeeland
pi_76610778
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

hmm
we kunnen voorlopig alleen nog dromen en verlangen naar zonnige en warme weertje. Of pak vliegtuig en vlieg naar warme land.
pi_76610832
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

woon jij in den haag?
Bijna, Voorburg....
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:28:00 #207
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76610945
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef soapie het volgende:

[..]

Bijna, Voorburg....
zelfde
pi_76610976
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:16 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Eens of heerlijk in een warm land . Wanneer gaat die boulevard daar eigenlijk op de schop , er zou een heel project met nieuwe huizen etcetera worden gestart toch?
Geen idee eigenlijk
50.000 O+
pi_76611002
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef summer29 het volgende:

[..]

waarom bij kijkduin? Kan ook bij Zandvoort, Noordwijk, Zeeland
Als je in Den Haag woont is Schevening of Kijkduin het handigst.
Ik vind Scheveningen echt verschrikkelijk. Kijkduin is veel gezelliger
50.000 O+
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:30:52 #210
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76611043
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef MissMSX het volgende:

[..]

gewoon het strand in hoogseizoen vermijden in nederland
pi_76611085
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

gewoon het strand in hoogseizoen vermijden in nederland
Kijkduin en zeker de omgeving daarvan is erg gemuetlich, zelfs in het hoogseizoen
50.000 O+
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:36:38 #212
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76611251
eindelijk gevonden wat ik wilde posten bij mijn summer in the city post

zaterdag 9 januari 2010 @ 20:37:51 #213
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76611297
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Kijkduin en zeker de omgeving daarvan is erg gemuetlich, zelfs in het hoogseizoen
dan moet ik daar maar eens naar toe in de zomer
pi_76611426
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

dan moet ik daar maar eens naar toe in de zomer
Owh shit, da's de bedoeling niet. Als ik het teveel ophemel is het straks barstensvol
50.000 O+
pi_76611459
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Scheveningen vind jou ook verschrikkelijk

pi_76611655
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat komt dan mooi uit
50.000 O+
pi_76612057
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:47 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat komt dan mooi uit
Ik meende er niks van...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:02:10 #218
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76612084
quote:

En dat uit de mond van een verrader die naar Gouda wil verhuizen.
pi_76612086
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:01 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik meende er niks van...
Het maakt mij niet uit. Wat mij betreft laten ze het afzinken
50.000 O+
pi_76612243
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:02 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit. Wat mij betreft laten ze het afzinken
O ja? En dan gaat iedereen naar Kijkduin.
pi_76612289
Dan kan ik mooi bij de windmolen blijven liggen
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76612329
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:07 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

O ja? En dan gaat iedereen naar Kijkduin.
Dan ga ik wel naar Ockenburgh. Dat zand tussen m'n tenen vind ik toch maar niks
50.000 O+
pi_76612466
Ik heb wel vaker gehoord dat Kijkduin wat rustiger en zelfs wat anoniemer is, je komt er niet snel bekenden tegen dus ik geef je wel een beetje gelijk, maar ik woon zowat op het strand, te makkelijk om naar en van het strand af te lopen

* SolidasRock wilt het weer goedmaken met MissMSX
pi_76612509
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:14 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb wel vaker gehoord dat Kijkduin wat rustiger en zelfs wat anoniemer is, je komt er niet snel bekenden tegen dus ik geef je wel een beetje gelijk, maar ik woon zowat op het strand, te makkelijk om naar en van het strand af te lopen

* SolidasRock wilt het weer goedmaken met MissMSX
Wij wonen ook zowat op het strand, maar dan wel dat tussen Kijkduin en Scheveningen in

Heb je iets goed te maken dan?
50.000 O+
pi_76612635
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Wij wonen ook zowat op het strand, maar dan wel dat tussen Kijkduin en Scheveningen in

Heb je iets goed te maken dan?
Ik begrijp nu waarom Airwin iets met jou heeft. Als mijn vriendin ook zo vergeetachtig was kon ik haar altijd plagen en hoefde ik nooit iets goed te maken en eerlijk is eerlijk, hij lijkt me een pestkoppie zoals ik zelf ook ben , hier op het forum hou ik me nog enigzins in.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2010 21:24:58 ]
pi_76613083
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:19 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik begrijp nu waarom Airwin iets met jou heeft. Als mijn vriendin ook zo vergeetachtig was kon ik haar altijd plagen en hoefde ik nooit iets goed te maken en eerlijk is eerlijk, hij lijkt me een pestkoppie zoals ik zelf ook ben , hier op het forum hou ik me nog enigzins in.
Of ik ben gewoon niet zo snel op m'n teentjes getrapt
quote:

[..]

Van zo'n opmerking word ik niet warm of koud
50.000 O+
pi_76613102
.

[ Bericht 99% gewijzigd door MissMSX op 09-01-2010 21:33:35 ]
50.000 O+
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:34:38 #228
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76613158
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
Vergeetachtig? Iets goed maken? Als je vriendin zulke plagerijtjes al erg vindt dan heb je gewoon een zeikwijf aan de haak geslagen.
pi_76613407
Lieve MissMSX, je gaat er te serieus op in.
pi_76613420
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Vergeetachtig? Iets goed maken? Als je vriendin zulke plagerijtjes al erg vindt dan heb je gewoon een zeikwijf aan de haak geslagen.
Ja, ik weet het...

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2010 21:42:31 ]
pi_76613989
Bij de rotonde bij Videoland op de Vlierboomstraat is het best glad . Ik raakte een beetje stuurloos maar het ging goed , de persoon achter mij ging echter wel rechtdoor en stond net op tijd stil gelukkig
pi_76614080
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:41 schreef SolidasRock het volgende:
Lieve MissMSX, je gaat er te serieus op in.
Jaja, lul je er nu maar uit
50.000 O+
pi_76614110
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:58 schreef zeemonster het volgende:
Bij de rotonde bij Videoland op de Vlierboomstraat is het best glad . Ik raakte een beetje stuurloos maar het ging goed , de persoon achter mij ging echter wel rechtdoor en stond net op tijd stil gelukkig
Dat is sowieso altijd een rare en nare rotonde. Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die het al rotonde zien

Blij dat er niks gebeurd is met je
50.000 O+
pi_76614394
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat is sowieso altijd een rare en nare rotonde. Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die het al rotonde zien

Blij dat er niks gebeurd is met je
Het ging zo langzaam dat het meer grappig dan nerveus makend was .

Uk riep achterin : Schaatsen we nu met de auto? waarop ik zei: Bijna , we glijden wel.
pi_76614525
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:10 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Het ging zo langzaam dat het meer grappig dan nerveus makend was .

Uk riep achterin : Schaatsen we nu met de auto? waarop ik zei: Bijna , we glijden wel.
Een schaatsende auto
50.000 O+
pi_76614824
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef summer29 het volgende:

[..]

ja ik ook! ik hou van zomer daarom is mijn nickname altijd summer!
Oudste Dochters derde naam is Summer
Ze werd in 2003 geboren en toen was het de warmste zomer van de eeuw (of sinds 19zoveel ofzo) en er werd gedacht dat ze daarom die naam had gekregen. Maar het was gewoon omdat ik altijd had gezegd dat als ik ooit in de zomer een dochter zou krijgen ze dan ook Summer zou heten. Net als dat ze April , May of Julie erbij had gekregen mocht ze in een van die maanden geboren zijn. Vond ik gewoon

Edit: en ja, ik weet hoe je de maand juli schrijft...
pi_76614928
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:23 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oudste Dochters derde naam is Summer
Ze werd in 2003 geboren en toen was het de warmste zomer van de eeuw (of sinds 19zoveel ofzo) en er werd gedacht dat ze daarom die naam had gekregen. Maar het was gewoon omdat ik altijd had gezegd dat als ik ooit in de zomer een dochter zou krijgen ze dan ook Summer zou heten. Net als dat ze April , May of Julie erbij had gekregen mocht ze in een van die maanden geboren zijn. Vond ik gewoon

Edit: en ja, ik weet hoe je de maand juli schrijft...
Een vriendin van mij heeft haar dochter June genoemd , apart maar het past wel bij haar .

Julie vind ik erg leuk trouwens .
pi_76615002
Als het klopt met de maand vind ik het als tweede of derde naam nog wel leuk maar je kind Summer noemen terwijl het hartje winter is vind ik toch minder geslaagd.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76615729
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:28 schreef nectarientje het volgende:
Als het klopt met de maand vind ik het als tweede of derde naam nog wel leuk maar je kind Summer noemen terwijl het hartje winter is vind ik toch minder geslaagd.
Niet als je liever had gehad dat het in de zomer geworen was
50.000 O+
pi_76616160
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:52 schreef MissMSX het volgende:
Niet als je liever had gehad dat het in de zomer geworen was
Dan had je het beter moeten plannen
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76616537
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Dan had je het beter moeten plannen
Nee schat, we kunnen niet nog 6 maanden wachten, want ik wil het Summer noemen
50.000 O+
pi_76616607
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76616642
Is bij jullie internet van Ziggo ook een stuk trager als normaal? Heb er de hele avond al last van
pi_76616674
Ik heb geen Ziggo, durf er geen zinnig antwoord op te geven
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76616723
* SolidasRock voelt zich betrapt en logt snel uit admiraal anaal pc

Overigens ben ik nu in Alphen a/d Rijn, wel ziggo hier en geen problemen. Heb je de ziggo website al gecheckt of er bekende storingen zijn in jouw postcode?

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2010 23:22:47 ]
pi_76616768
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is bij jullie internet van Ziggo ook een stuk trager als normaal? Heb er de hele avond al last van
Nope, na 87474 neigingen om de router uit het raam te gooien doet mijn internet het nu onafgebroken en nog snel ook.

* Klopt af.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_76616878
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:21 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock voelt zich betrapt en logt snel uit admiraal anaal pc

Overigens ben ik nu in Alphen a/d Rijn, wel ziggo hier en geen problemen. Heb je de ziggo website al gecheckt of er bekende storingen zijn in jouw postcode?
Site gechecked en geen storingen. Heb maar 1 mb/s met geluk terwijl het normaal rond de 20 ligt. Pagina laden traag, downloads zijn traag, alles traag behalve mijn laptop
pi_76618621
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Site gechecked en geen storingen. Heb maar 1 mb/s met geluk terwijl het normaal rond de 20 ligt. Pagina laden traag, downloads zijn traag, alles traag behalve mijn laptop
Oeh goed dat je het over ziggo hebt! Er is 2 weken terug een modem gebracht , een nieuwe, maar die ligt nog steeds op het postkantoor omdat ik niet thuis was .. die moet ik maar eens ophalen!
pi_76618637
Trusten allemaal! Ik ben . Wie weet tot morgen . Vergeet mij niet PM te sturen als deze topic weer vol is.
pi_76618683
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:19 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Oeh goed dat je het over ziggo hebt! Er is 2 weken terug een modem gebracht , een nieuwe, maar die ligt nog steeds op het postkantoor omdat ik niet thuis was .. die moet ik maar eens ophalen!
Pakketjes blijven dacht ik maar 1 week op het postkantoor liggen? en dan worden ze teruggestuurd?
  zondag 10 januari 2010 @ 00:21:34 #251
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76618696
De weg is nu nog prima
Ik ben van pindavlees
pi_76619154
nee drie dacht ik en anders moet ik Ziggo maar even bellen
pi_76619581
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef Flappekz het volgende:
De weg is nu nog prima
Ja kom net uit zmeer, alleen de Boulevard was wel ff slippen Lijkt alsof het hier nog recent gesneeuwd heeft, terwijl daar na zessen niks meer gevallen is.
pi_76622388
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:36 schreef zeemonster het volgende:
nee drie dacht ik en anders moet ik Ziggo maar even bellen
!!! Ik dacht dat jij heftig ging stappen vanavond ...
pi_76623486
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Pakketjes blijven dacht ik maar 1 week op het postkantoor liggen? en dan worden ze teruggestuurd?
Max3 weken

Oja en nu ga ik werken
pi_76623670
Ik ga zo baantjes zwemmen, naar avatar 3d kijken en bij mijn schoonouders eten.
Mijn dag zit weer vol
pi_76624463
Ik heb mn Ziggo pakketje gisteren opgehaald, ik had geen idee wat het was. Komende week maar es omwisselen .
pi_76624859
quote:
Op zondag 10 januari 2010 02:37 schreef RATMEN het volgende:

[..]

!!! Ik dacht dat jij heftig ging stappen vanavond ...
Ik heb nooit het woord heftig in mijn mond gehad , ik wilde wat leuks gaan doen . Ik ben uiteindelijk een film gaan huren met een vriendin . die ik nog moet bekijken.

[ Bericht 5% gewijzigd door zeemonster op 10-01-2010 11:02:12 ]
  zondag 10 januari 2010 @ 12:01:35 #259
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76626656
Ga ik boodschappen doen bij de Appie in de hoop eindelijk zeemonster es te spotten, kom ik Mr MtM tegen. Zonder MtM zelf.
pi_76626809
He er ligt sneeuw in mijn tuin! Welliswaar geen duinen maar toch...het ligt er weer.

Vandaag een familiedagje.....moeders is morgen jarig en viert het vandaag. Dat wordt weer met mijn neefjes spelen, leuk!
pi_76626914
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef soapie het volgende:

[..]

Bijna, Voorburg....
Woohoo... een mede-stadgenoot.

(Waar woon jij dan? Ik: in Voorburg. Die ander: Ik: da's bij Den Haag. Die ander, zichtbaar opgelucht: want hoort iets herkenbaars.....)
Life is what happens when you're making other plans
pi_76627114
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef AirwiN het volgende:
Ga ik boodschappen doen bij de Appie in de hoop eindelijk zeemonster es te spotten, kom ik Mr MtM tegen. Zonder MtM zelf.
Ik heb wel al de helft van jullie clubje op msn en al figuurlijk de oren van hun kop gekletst
  zondag 10 januari 2010 @ 12:32:03 #263
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76627857
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:13 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb wel al de helft van jullie clubje op msn en al figuurlijk de oren van hun kop gekletst
Ik zit bij de andere helft.
pi_76629195
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:32 schreef AirwiN het volgende:
Ik zit bij de leukere helft
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 10 januari 2010 @ 13:19:38 #265
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76629678
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:32 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dan zit je bij mijn helft
50.000 O+
  zondag 10 januari 2010 @ 13:20:59 #266
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76629747
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:19 schreef MissMSX het volgende:
Dan zit je bij mijn helft
pi_76630663
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef AirwiN het volgende:
MtM is Melanie the Miss???
  zondag 10 januari 2010 @ 14:13:08 #268
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76632172
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:42 schreef SolidasRock het volgende:
MtM is Melanie the Miss???
pi_76633701
Mogge * Atreidez needs coffee
pi_76633856
ik dacht dat ze vrijgezel was. ze heeft het nooit over een meneer MtM, wel af en toe lesbische sex met Lovechild.
pi_76633991
Goedemiddag Den Haag!

Ik ga woensdag een tripje naar jullie stad maken en had een kleine vraag: wordt de ov-kaart van 2009 nog gedoogd in Den Haag? of kun je daar alleen met de ovchipkaart reizen?
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_76634025
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:13 schreef AirwiN het volgende:

[..]

!! ik wachtte in de auto

en hij zegt je te kennen maar je niet gezien te hebben
pi_76634155
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef SolidasRock het volgende:
ik dacht dat ze vrijgezel was. ze heeft het nooit over een meneer MtM, wel af en toe lesbische sex met Lovechild.
ik ben gewoon openminded
pi_76634209
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef aardappel het volgende:
Goedemiddag Den Haag!

Ik ga woensdag een tripje naar jullie stad maken en had een kleine vraag: wordt de ov-kaart van 2009 nog gedoogd in Den Haag? of kun je daar alleen met de ovchipkaart reizen?
Je kan hier nog met de strippenkaart reizen en in de bus en tram met de ovchipkaart maar in e randstadrail niet.
pi_76635153
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:55 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

ik ben gewoon openminded
Alle roodharigen zijn openminded toch?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2010 15:15:19 ]
pi_76635689
Het gaat weer helemaal los met de sneeuw in Scheveningen.
pi_76636752
Hopelijk rijdt het openbaar vervoer in Den Haag morgen wel, want ik heb tentamens.
pi_76637229
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:24 schreef Atreidez het volgende:
Het gaat weer helemaal los met de sneeuw in Scheveningen.
[moppersmurf modus] Ik haat sneeuw [/moppersmurf modus]

Vind het nu wel genoeg
  zondag 10 januari 2010 @ 15:59:01 #279
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76637291
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
!! ik wachtte in de auto
Gezien het weer geef ik je geen ongelijk, maar voor de rest vind ik het gewoon jammer natuurlijk.
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
en hij zegt je te kennen maar je niet gezien te hebben
Ik stond verdekt opgesteld in een zijpad en half achter een display. Ik had het pas door toen hij al voorbij gelopen was en ik had geen zin om er achteraan te rennen.
pi_76637786
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef SolidasRock het volgende:
Huh?!

Volgens mij heb ik niet meer gedaan dan aan te bieden lesbische seks te filmen...
  zondag 10 januari 2010 @ 16:14:13 #281
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76637927
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef Lovechild het volgende:
Huh?!

Volgens mij heb ik niet meer gedaan dan aan te bieden lesbische seks te filmen...
Vervolgens sloeg Solidas de hand aan zichzelf, fantaseerde er nog een halve wereld bij en voor je het weet word je gezien als een lesbische cameravrouw die haar eigen bedavontuurtjes op film vastlegt.
pi_76638032
lekker wezen schaatsen in het haagse bos. was leuk, alleen heel roestig.

Alleen balen van wat haagse aso's die het probeerde te verpesten voor de rest
  zondag 10 januari 2010 @ 16:17:20 #283
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76638054
* MissMSX sluipt stilletjes weg uit dit topic...
50.000 O+
  zondag 10 januari 2010 @ 16:17:55 #284
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76638075
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:17 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX sluipt stilletjes weg uit dit topic...
Ga je verhuizen?
pi_76638197
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:17 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ga je verhuizen?
Is dit een hint?
pi_76638254
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Huh?!

O, verkeerd gelezen of zo. Dit topic gaat soms ook zo hard.

Ik las ook iets over een gloednieuwe OP en een kaart van Den Haag maar daar hoor ik ook niks meer over.
  zondag 10 januari 2010 @ 16:22:20 #287
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76638271
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:20 schreef SolidasRock het volgende:
Is dit een hint?
Van mij niet, maar dat is het eerste wat mij te binnen schiet. Het tweede is dat ze wegsluipt omdat het topic bijna vol is en ze van mij geen PM mag sturen als ze een nieuw Den Haag topic opent.
pi_76638304
Iemand een chiuhaha (of weet ik hoe je het schrijft) kopen? Mijn zus heeft zo'n kreng gekocht en zit continue alles te slopen. Veters, boekjes, planten noem maar op.....blij dat ik niet zo'n ding thuis heb lopen......

Hier sneeuwt het overigens ook nog steeds, dat het maar snel stopt!
  zondag 10 januari 2010 @ 16:23:59 #289
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76638348
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Iemand een chiuhaha (of weet ik hoe je het schrijft) kopen? Mijn zus heeft zo'n kreng gekocht en zit continue alles te slopen. Veters, boekjes, planten noem maar op.....blij dat ik niet zo'n ding thuis heb lopen......
Honden in het algemeen! Chihuaua's in het bijzonder!
  zondag 10 januari 2010 @ 16:25:25 #290
17979 MissMSX
Knightmare
pi_76638397
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:23 schreef AirwiN het volgende:

[..]

50.000 O+
pi_76638444
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Van mij niet, maar dat is het eerste wat mij te binnen schiet. Het tweede is dat ze wegsluipt omdat het topic bijna vol is en ze van mij geen PM mag sturen als ze een nieuw Den Haag topic opent.
OMG, ze mag dat van jou niet? Als ze het toch doet heeft ze ruzie met je?
pi_76638460
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:23 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Katten vond je ook al

Is er wel een dier waar je van houdt?
pi_76638532
quote:

Een vriend van me had een rotweiler, die sloopte ook alles tot ik een bot van de slager voor hem meenam, Sindsdien was ie alleen maar op dat bot gefixeerd en gaat ook nog veel langer mee dan een kluif van dierenwinkel.

Idee misschien?
  zondag 10 januari 2010 @ 16:30:29 #294
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76638623
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:26 schreef SolidasRock het volgende:
Katten vond je ook al
Ik? Echt niet. Ik vind katten helemaal geweldig!
  zondag 10 januari 2010 @ 16:31:02 #295
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76638643
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:26 schreef SolidasRock het volgende:
OMG, ze mag dat van jou niet? Als ze het toch doet heeft ze ruzie met je?
Nee, dan gaat ze verhuizen!
pi_76638755
quote:

Bench voor als ie alleen thuis is. Veel touwtjes, botjes en speelgoedbeesten waar ie op los kan als er iemand thuis is. Op den duur zal het minder worden als het beestje ouder wordt. Die van mij is nu ook al een stuk minder knauwig geworden, alleen s'avonds nog wel eens met een botje of een touwtje wat ze dan compleet sloopt.
pi_76638775
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik? Echt niet. Ik vind katten helemaal geweldig!
Dan was het Atreidez, ik moet echt eens notities gaan maken
  zondag 10 januari 2010 @ 16:36:11 #298
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76638874
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
Eén van mijn katten is notabene naar Atreidez himself vernoemt, en dat is niet omdat hij een kattenhater is. Nog een keer raden!
pi_76638937
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Eén van mijn katten is notabene naar Atreidez himself vernoemt, en dat is niet omdat hij een kattenhater is. Nog een keer raden!
Wie schreef dan katten ?
  zondag 10 januari 2010 @ 16:38:13 #300
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76638973
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
Wie schreef dan katten ?
Geen idee, maar het moet wel een dwaas zijn geweest.
pi_76639030
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
Art heeft zelf ook katten dus dat zal wel meevallen met de kattenhaterij
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo