Ja, zag ik. Maakt niet uit toch? Heel toepasselijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:37 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb hem gewoon gekopieerd dus hij is van iemand anders, ene Peter
Oh maar dat heb ik ook hoor... alhoewel ik heb meer : Jij mag niet om mij lachen maar ik wel om jouwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:38 schreef Lovechild het volgende:
Oh en Zeemonster, ik snapte wel dat dat kind moest lachen hoor. Het triggert altijd iets bij mij als iemand dat doet, dus hij kreeg eerst van mij een preek(je) Maar je moeder languit in de sneeuw zien liggen is uiteraard grappig.
Die hebben wij pas ook nog allemaal zitten kijken. Echt te erg voor woorden. Wat een DD-films zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben Blade2 aan het kijken , toendertijd vond ik deel 1 echt leuk ..
Dat gevoel dat je hart een slag overslaat en je je voorbereidt op een enorme klap. Niet fijn neequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:01 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ook en ben bijna uitgegleden tijdens het naar school brengen van mijn dochter. Dat gevoel dat je schrikt maar net niet valt is zo irritant
Vrijdag is Hawaiian shirt dayquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:49 schreef Atreidez het volgende:
Wat een gezeik hier op kantoor zeg, vrijdag zou toch juist een rustige dag moeten zijnNog een paar uur te gaan voor t weekend gelukkig..
In je huis? Bedoel je je haar?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:54 schreef nectarientje het volgende:
Had ik vanmorgen toch dat bloemetje in mn huis moeten doen!
Je zou even kunnen kijken wat er bij het Paard is of in de Paap speeltquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:58 schreef DutchTrain het volgende:
Is er vanavond nog iets leuks te beleven op muziekgebied in Den Haag ?
heb nergens last van gehadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie weer zo glad. Ik wil de zon weer terug
Maar jij kan dan ook heel gemeen lachen......dus wanneer je dan niet kan ontvangen heb je een probleemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik ook hoor... alhoewel ik heb meer : Jij mag niet om mij lachen maar ik wel om jouw. Zorgde weleens voor venijnige momenten tussen mij en de vader van uk
Hee correctie he : Niet altijdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar jij kan dan ook heel gemeen lachen......dus wanneer je dan niet kan ontvangen heb je een probleem
Dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat zijn we allemaal enthousiast aan het posten!
Daar ben ik ook heel goed in ja, heeel pedagogisch verantwoordquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik ook hoor... alhoewel ik heb meer : Jij mag niet om mij lachen maar ik wel om jouw.
Ging gisteravond zowaar een keertje goed!quote:
Ah, dank... meezingmuziek in De Paap dan maar misschien ofzo na de nieuwjaarsborrel van m'n werk. Is er toch om de hoek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:02 schreef nectarientje het volgende:
Je zou even kunnen kijken wat er bij het Paard is of in de Paap speeltZou zo niets weten.
quote:08 januari 2010 om 21:30
Sure touch
Covers, Rock
Sure Touch vertolkt nummers van onder andere Skunk Anansie, Melissa Etheridge, Shania Twain, maar ook Ilse de Lange, Fleetwood Mac, Metallica en Herman Brood. Wat zijn de ambities van deze formatie? Niet meer en niet minder dan met heel veel lol samen muziek maken. Blij zijn als een nummer gewoon "lekker" wegspeelt, maar ook jezelf suf repeteren op die paar lastige stukken in een song. Nummers spelen waarvan je weet dat het publiek uit zijn dak gaat, maar ook songs die je zelf ontzettend mooi vindt en waar je je ziel in kwijt kan
Ik ben toch gisteren met de fiets vanuit Bezuidenhout naar het Constant Rebequeplein gefietst en nergens last van gladheid gehadquote:UTRECHT - De Fietsersbond luidt vrijdag de noodklok over de gladheid op de wegen. Bij het meldpunt regent het klachten over onbegaanbare fietspaden, meldt de organisatie.
Met name in Den Haag is de situatie ''bijzonder slecht''.
Den Haag komt er sowieso genadig vanaf geloof ik. Ik hoorde mijn collega uit Hoogvliet praten over kinderen die op straat aan het schaatsen warenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef RATMEN het volgende:
nu.nl:
[..]
Ik ben toch gisteren met de fiets vanuit Bezuidenhout naar het Constant Rebequeplein gefietst en nergens last van gladheid gehad
quote:Fietsersbond luidt noodklok over gladheid
Uitgegeven: 8 januari 2010 13:01
Laatst gewijzigd: 8 januari 2010 13:33
UTRECHT - De Fietsersbond luidt vrijdag de noodklok over de gladheid op de wegen. Bij het meldpunt regent het klachten over onbegaanbare fietspaden, meldt de organisatie.
Met name in Den Haag is de situatie ''bijzonder slecht''.Niet alleen zijn in de Hofstad de fietspaden niet geveegd. Maar ook heeft de gemeente volgens de Fietsersbond het materiaal om de fietspaden schoon te vegen ingezet om de sneeuw van de autoweg het fietspad op te schuiven.
Andere steden waar de situatie problematisch is, zijn Zaandam, Schiedam, Gouda en Utrecht. De Fietsersbond roept fietsers die schade hebben geleden door een val als gevolg van slechte gladheidsbestrijding op om de gemeente daar schriftelijk aansprakelijk voor te stellen.
De fractie van GroenLinks in de gemeenteraad van Zaandam heeft inmiddels vragen gesteld over de problemen.
Tja, ik weet in ieder geval dat ze in Den Haag 1 ding erg goed kunnen: KLAGENquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Den Haag komt er sowieso genadig vanaf geloof ik. Ik hoorde mijn collega uit Hoogvliet praten over kinderen die op straat aan het schaatsen waren
Schatje, dat quote ik netquote:
Nu schijnt het zonnetje, das fijn!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef zeemonster het volgende:
Hier valt het ook mee , zo is de straat waar ik woon absoluut niet glad maar als je de hoek om gaat weer wel..
Ach het wordt vanzelf wel weer warmer
Jouw post was me helemaal niet opgevallenquote:
Je had een vrij royaal glas jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef RATMEN het volgende:
Nu schijnt het zonnetje, das fijn!
Ik fietste gisternacht naar huis ... het was -10!!! Ik begreep al niet dat na een fles rose gedronken te hebben, ik het toch nog zo koud had.
Ligt niet aan jou, ik val wel vaker niet zo opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw post was me helemaal niet opgevallen
* MissMSX zich terugtrekt en haar bril gaat zoeken
Ja, daar hebben we het over gehad, het aardige is dat die "verspreking" er twee zinnen later in zit, maar er nu niet uitkwam omdat de tekst wat chaotisch gingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je had een vrij royaal glas jaHad je het er nog met Sander over gehad om die verspreking er bewust in te zetten nu? Zat me in de tram nog te bedenken dat dat het verhaal wel duidelijker maakt. Iedereen weet natuurlijk wel over wie het gaat, maar door de verspreking maakt hij de 'vernedering' naar Nana (nog) sterker en komt hij wat glibberiger/gluiperiger over.
Het is hier nu ook echt stervenskoud, net even naar het postkantoor geglibberd en nu misschien eens een keertje eten.. Ook leuk
Ook goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef RATMEN het volgende:
Ja, daar hebben we het over gehad, het aardige is dat die "verspreking" er twee zinnen later in zit, maar er nu niet uitkwam omdat de tekst wat chaotisch ging. Dus we hebben afgesproken dat we het gewoon op de plek doen waar het hoort
.
Er zijn nog kaarten voor zaterdagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ook goedEigenlijk zou je de voorstelling 2 keer moeten zien, wordt het net wat duidelijker.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten voor zaterdag. Ik weet dat je dan niet kan, maar je kan ook een andere keer jongetje van 18 gaan versieren hoor
.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef RATMEN het volgende:
Er zijn nog kaarten voor zaterdag. Ik weet dat je dan niet kan, maar je kan ook een andere keer jongetje van 18 gaan versieren hoor
.
Hij loopt wel in een paarse badjasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:46 schreef zeemonster het volgende:Met andere woorden of je alsjeblieft naar Ratmen gaat kijken
Ze was gisteren bij de premièrequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:46 schreef zeemonster het volgende:
[..]Met andere woorden of je alsjeblieft naar Ratmen gaat kijken
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef RATMEN het volgende:
Ze was gisteren bij de première. En ze heeft me ook nog bij de neus genomen
.
Dat ze naar je premiere ging kijken wisten we allemaal al , maar dat van bij de neus nemen mag je uitleggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze was gisteren bij de première. En ze heeft me ook nog bij de neus genomen
.
nee, het is wat je denkt dat het is. Hij was niet aardigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef zeemonster het volgende:
Dat ze naar je premiere ging kijken wisten we allemaal al , maar dat van bij de neus nemen mag je uitleggen. (Ik denk daarbij namelijk aan letterlijk in de neus knijpen maar het zal vast wat anders zijn ..
Ik heb van jou echt zo een beeld , dat je superaardig bent , een soort Atreidez in de vrouwelijke vormquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
nee, het is wat je denkt dat het is. Hij was niet aardig
Nah, ik was heel lief!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
nee, het is wat je denkt dat het is. Hij was niet aardig
Ik ben ook heel aardig enzo meestalquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb van jou echt zo een beeld , dat je superaardig bent , een soort Atreidez in de vrouwelijke vorm.
Atreidez is superaardig? Oh...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb van jou echt zo een beeld , dat je superaardig bent , een soort Atreidez in de vrouwelijke vorm.
Huh, blíjft? Het is deel 1 en vandaag geopend?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Confronterende facebook comments
Dit topic blijft geweldig![]()
Die vergelijking met een slotquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Confronterende facebook comments
Dit topic blijft geweldig![]()
Hier in DH wel iigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Erg is dat he? En volgens mij worden dat er met de dag meer...
Een kopje suiker klaarzetten voor een andere man,...dit behoeft uitlegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Atreidez is superaardig? Oh...
* SolidasRock opent zijn gordijnen weer en zet alvast een kopje met suiker klaar![]()
Ben overigens weg, lees het later nog wel (zal wel weer heel veel paginas volgeluld worden
quote:
Brrrrr... dan zakt de gevoelstemperatuur wel met een paar graden jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben vandaag tot de conclusie gekomen dat als je met dit weer vlak bij een opstijgende helikopter staat, het best wel ontzettend koud is. Dacht echt dat mn handen eraf zouden vallen. *Brrr*
Ah, Ik vroeg mij al af wat al die ambulances deden bij de Hornbach.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoe beviel het een zeker iemand bij de fitness vandaag??
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, Ik vroeg mij al af wat al die ambulances deden bij de Hornbach.
Ik geloof van wel. Ik ving iets op dat iemand helemaal buiten adem was geraakt door het invullen van inschrijvingsformulieren ofzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
![]()
Waren ze bezig met beademingsapparatuur?
Het schijnt dat ze (oeps...nu weet 'men' vast wie we bedoelen) halverwege het omkleden gestopt is....te vermoeiendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof van wel. Ik ving iets op dat iemand helemaal buiten adem was geraakt door het invullen van inschrijvingsformulieren ofzo.
Overigens had ik ook vernomen dat 'persoon in kwestie' het helemaal niet leuk vind als men haar uitlacht....terwijl 'persoon in kwestie' dat zelf wel doet hahahahquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef AirwiN het volgende:
Misschien was die helikopter waar Jill last van had wel de traumahelikopter die ZijDieNietGenoemdMagWorden heeft opgehaald.
Wie gaat er dan ook door de Hornbach fietsen.....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Nou jongens, wat zijn jullie gemeen. Misschien heeft ze d'r nek wel gebroken toen ze van zo'n fiets afviel ofzo en dan zitten jullie nu hard te lachen
Van die heerlijke poezenzoentjes zoals in je plaatjequote:
Was iig niet bij de Hornbach in de buurtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Brrrrr... dan zakt de gevoelstemperatuur wel met een paar graden ja
Vanwaar was je in de buurt van een helicopter?
*likt*quote:
heb je weer wat te zienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Was iig niet bij de Hornbach in de buurt
Was iemand onwel geworden in de Stevinstraat. Drie ambulances, zooi politie én een traumahelikopter (die landde op het veld voor de Blinkerd). Ze zijn bijna een uur bezig geweest met reanimeren (lekker vol in beeld op de stoep. Zoveel politie op de been en dan niet even een paar doeken erom heen houden, maar goed). Uiteindelijk is ze met de ambu naar het ziekenhuis gegaan, 1 van die trauma-artsen ook mee. Dus ik wachten bij de heli voor de opstijgfoto. Koud. Na een half uur kwam die arts weer terug en ging het ding eindelijk de lucht in. En was ik jill-ijsje
Eins.quote:
De nieuwjaarsborrel was dermate teleurstellend (harde muziek, teveel mensen, te trage bar), dat ik alweer thuis ben. Misschien volgende week een nieuwe poging.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:57 schreef nectarientje het volgende:
Klinkt gezellig! Ik vind de bandjes in de Paap eigenlijk altijd wel leuk. Heb er nog nooit gestaan dat ik het niets vond.
Gefeliciteerd en succesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat een koude dag was het vandaag zeg, brrr. Het is dat ik de sleutel van ons nieuwe huisje vandaag kreeg, anders was ik er niet uit gegaan.
Vrouwen die moeilijk doen als ze de klodders van hun vingers af moeten likken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
Op de heenweg van Den Haag naar Alphen a/d Rijn gingen we ff wat eten bij de burger king. Summer die wilt fritesaus zakje uitknijpen maar dat zag er zo knullig uit dat ik besloot te helpen, ik hield de bovenkant vast en zij maar trekken en kneden om alles uit de zak te krijgen. Plots schiet de zakje los uit mijn hand en kwakt haar vingers zo in de bergje fritesaus. Ik heb in een deuk gelegen en de mensen die om ons aten ook want die kop van haar met al haar vingers onder de klodders en haar genouhou.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
O ja, ik moest beloven dat ik dit niet op FOK zou zetten, maar toen had ik mijn vingers gekruisd en dan mag het he?![]()
Het is een vrouw.quote:
uhuh, het is nodig en nee, ik heb genoeg aan mijn eigen huis, bedanktquote:
Ik heb altijd alles spik en span inderdaadquote:
Ook al zo'n goede vrouw. Net als ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb altijd alles spik en span inderdaadHet glimt en blinkt hier!
![]()
kunnen jullie dan niet eens bij mij komen schoonmaken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook al zo'n goede vrouw. Net als ik
Egopostquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb allebei de cd's en ik vind het echt super leuk, erg he hahahaha
Ik luister nu alweer heel de ochtend
Ja hoor. Zet de bank maar vast klaar, want daar kom ik dan de hele dag niet vanaf met m'n luie reetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
kunnen jullie dan niet eens bij mij komen schoonmaken?
Nee, zoeen heb ik al!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor. Zet de bank maar vast klaar, want daar kom ik dan de hele dag niet vanaf met m'n luie reet
Wanneer kom je het spa hier brengen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee, zoeen heb ik al!
Hoewel ik net de vaatwasser heb ingeruimd en 2 kilo sinaasappels heb geperst!
Ik ben zo gelukkig met mijn werksterquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
uhuh, het is nodig en nee, ik heb genoeg aan mijn eigen huis, bedankt
ik doe altijd gezond!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer kom je het spa hier brengen?
Heb je een feestje of ga je vandaag gewoon lekker gezond doen?
2 kilo is wel veel. Heb je nog wel glazuur over?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik doe altijd gezond!
Het is voor mijzelf
Sterktequote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:48 schreef zeemonster het volgende:
Ik ga schaatsen in het Zuiderpark met uk,ik heb het beloofd...
Dat lijkt me wat eeeehhh......frisjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:48 schreef zeemonster het volgende:
Ik ga schaatsen in het Zuiderpark met uk,ik heb het beloofd...
Hoe heb je geslapen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat eeeehhh......frisjes
Goed, maar ik was ook echt verrot... Gisteren gewerkt van 8 smorgens tot 9 savonds vanwege een flinke storing. Half 10 thuis, toen pas wat gegeten. Daarna beetje zitten fokken en tv gekeken, ging om half 2 naar bed.quote:
En nu net wakker? Lekker hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goed, maar ik was ook echt verrot... Gisteren gewerkt van 8 smorgens tot 9 savonds vanwege een flinke storing. Half 10 thuis, toen pas wat gegeten. Daarna beetje zitten fokken en tv gekeken, ging om half 2 naar bed.
Maar ben wel blij dat ik sliep
Het is vooral doordeweeks eigenlijk, nu ik er zo over nadenk. Da's gek....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En nu net wakker? Lekker hoor
heb je eigenlijk normaal gesproken in het weekend ook last van die slapeloosheid? Of alleen doordeweeks?
Is het druk op je werk? Of speelt er semi-onbewust misschien iets daar? Kangend gevoel ergens over?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is vooral doordeweeks eigenlijk, nu ik er zo over nadenk. Da's gek....
* Flappekz gaat ff languit op de sofaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het druk op je werk? Of speelt er semi-onbewust misschien iets daar? Kangend gevoel ergens over?
[/amateurpsycholoogmodus]
Dus de kat had een lunch?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Werd wakker en dacht dat me kat een beroerte kreeg.. Maar er zat een kraai in de tuin
Het zou best eens kunnen dat je er ergens diep van binnen steeds tegenop ziet naar je werk te gaan. Dat kan best zonder dat je het zelf erg bewust bentquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz gaat ff languit op de sofa
Het werk wat ik doe is eigenlijk niet het werk wat ik wil doen...
Daar zou ik als ik kat was wel bijna een beroerte van krijgen hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Werd wakker en dacht dat me kat een beroerte kreeg.. Maar er zat een kraai in de tuin
Dat zou heel goed kunnen zelfs. Sterker nog, je hebt gewoon gelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou best eens kunnen dat je er ergens diep van binnen steeds tegenop ziet naar je werk te gaan. Dat kan best zonder dat je het zelf erg bewust bent
Maar goed, wat ik al zei: amateurpsychologie
* MissMSX schrijft zich meteen in voor een studie psychologiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen zelfs. Sterker nog, je hebt gewoon gelijk
Daarom ben ik in september begonnen met een studie...dus ik moet nog ff doorbijten
Ik ben nu bezig met Bedrijfskundige Informatica, om richting management te groeien. Ben het zat om tussen de computernerds te zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX schrijft zich meteen in voor een studie psychologie![]()
Misschien helpt het als je jezelf regelmatig vertelt dat het nog maar tijdelijk is. Alles wat je wegstopt komt er vaak toch wel op de een of andere manier uit
En wat voor studie doe je eigenlijk?
Ik geloof je. Maar toch blijf ik binnenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef nectarientje het volgende:
Het valt best mee met de kou vind ikRondje gewandeld, stad geweest, boodschappen gedaan, heerlijk weer!
Waarom ben je dat zat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met Bedrijfskundige Informatica, om richting management te groeien. Ben het zat om tussen de computernerds te zitten
Ik ben helemaal niet computertechnisch. Vind alles er omheen veel leuker...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom ben je dat zat?
En waar doe je dat? Delft?
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet computertechnisch. Vind alles er omheen veel leuker...
En ik doe het bij Novi Hogeschool....1 dag per week naar school, de rest thuisstudie. Best een mooie regeling met mn werk hoor. Die betalen mn studie (15k) en ik krijg 4 uur studieverlof per week. Dus dinsdagochtend neem ik mn studieverlof, dinsdagmiddag en avond zit ik in Utrecht op school
Onze beleving van kou is nooit echt hetzelfde geweestquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof je. Maar toch blijf ik binnen
De combinatie werk en studie? Best heftig, gaat veel meer tijd in zitten dan ik had gedacht eigenlijk, en ik moet er stiekem nóg meer aan doen....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Goed geregeld met je werk idd. En hoe bevalt het tot nu toe?
Jij zou het in Siberie nog naar je zin hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Onze beleving van kou is nooit echt hetzelfde geweest
Als ik m'n dekbed, papa's sokken en m'n muts mag meenemen wel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:08 schreef MissMSX het volgende:
Jij zou het in Siberie nog naar je zin hebben
Nog meer aan doen dan je had verwacht?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De combinatie werk en studie? Best heftig, gaat veel meer tijd in zitten dan ik had gedacht eigenlijk, en ik moet er stiekem nóg meer aan doen....
Maar goed, het is voor een goed doel
Je hebt gewoon eskimogenen, dat kan niet andersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als ik m'n dekbed, papa's sokken en m'n muts mag meenemen wel ja
Bedrijfskunde.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben nu bezig met Bedrijfskundige Informatica, om richting management te groeien. Ben het zat om tussen de computernerds te zitten
Ik herken dat......doe naast mijn werk ook nog een thuisstudie en ik heb toch flink moeite om mij s'avonds aan het leren te zetten. Maar ja,..het moet wel want in mei heb ik examen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De combinatie werk en studie? Best heftig, gaat veel meer tijd in zitten dan ik had gedacht eigenlijk, en ik moet er stiekem nóg meer aan doen....
Maar goed, het is voor een goed doel
Nog 2 en een half jaar. Maar ik weet dat ik het kan, ik moet het alleen nog ff doen. De eerste 4 vakken heb ik in ieder geval alvast gehaaldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog meer aan doen dan je had verwacht?
Hoe lang moet je dit vol gaan houden?
Meest briljante studie die ik tot op heden heb gevolgd. Was erg leerzaam. Zowel qua kennis over mijzelf, als inhoudelijke vakkennis.quote:
Het bedrijfskundige deel van de studie is ook het deel wat mij het meest aanspreekt. Maar aangezien ik de ICT an sich wel erg leuk vind, heb ik voor deze studie gekozen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meest briljante studie die ik tot op heden heb gevolgd. Was erg leerzaam. Zowel qua kennis over mijzelf, als inhoudelijke vakkennis.
Vasthouden dan. Ik weet ook hoe moeilijk het kan zijn. Maar het is inderdaad voor een goed doelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog 2 en een half jaar. Maar ik weet dat ik het kan, ik moet het alleen nog ff doen. De eerste 4 vakken heb ik in ieder geval alvast gehaald
Yep. En het is het ideale moment voor de studie. Mnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vasthouden dan. Ik weet ook hoe moeilijk het kan zijn. Maar het is inderdaad voor een goed doel
Dan kun je inderdaad elkaar lekker motiverenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep. En het is het ideale moment voor de studie. Mndoet ook werken/leren tegelijk, en er lopen hier in huis nog geen kleine Flappies in de rondte
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:10 schreef AirwiN het volgende:
Ik zie wel potentie voor een Den Haag studieclubje.
Wéér een 'verkapte' meetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:10 schreef AirwiN het volgende:
Ik zie wel potentie voor een Den Haag studieclubje.
Ik net. al kan je het niet echt de weg op noemen. Ben ff naar het bos en naar de Jumbo gereden. Tis absoluut niet glad en qua zicht is ook alles nog prima.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef Atreidez het volgende:
We zijn sterren in het verzinnen van potentieele meets
Iemand al de weg op geweest vandaag, met de auto?
Geen nood dus... Zal je zien dat t losbarst tegen de tijd dat ik terug moetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik net. al kan je het niet echt de weg op noemen. Ben ff naar het bos en naar de Jumbo gereden. Tis absoluut niet glad en qua zicht is ook alles nog prima.
Het komt nu wel angstvallig dicht in de buurt hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:59 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Geen nood dus... Zal je zien dat t losbarst tegen de tijd dat ik terug moet
Yep, ik ben net ff naar Delft heen en terug.....gaat perfect. De temparatuur is volgens mijn auto ook +1 en er staat niet zoveel wind. Overigens vandaag maar enkele miniscule sneeuwvlokjes gezien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef Atreidez het volgende:
We zijn sterren in het verzinnen van potentieele meets
Iemand al de weg op geweest vandaag, met de auto?
1?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:27 schreef Atreidez het volgende:
* Atreidez gaat naar SweetLakeCity![]()
Een vriend van me wordt 1 en viert ze feestje..
Als je naar buienradar kijkt verdwijnen de buien net voor DH. Hopelijk blijft dat zo, er komt een hoop troep uit Duitsland deze kant op :Squote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Yep, ik ben net ff naar Delft heen en terug.....gaat perfect. De temparatuur is volgens mijn auto ook +1 en er staat niet zoveel wind. Overigens vandaag maar enkele miniscule sneeuwvlokjes gezien.
Vanmorgen verdween het steeds al bij Rotterdam. Het komt dus wel steeds dichterbijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als je naar buienradar kijkt verdwijnen de buien net voor DH. Hopelijk blijft dat zo, er komt een hoop troep uit Duitsland deze kant op :S
En er zit een hoop troep in Duitsland. Mijn broertje heeft vanochtend een poging gedaan om daar naar het vliegveld te gaan, maar ze zijn halverwege omgedraaid vanwege het weer.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Als je naar buienradar kijkt verdwijnen de buien net voor DH. Hopelijk blijft dat zo, er komt een hoop troep uit Duitsland deze kant op :S
Ik ben op het moment bezig met huiswerk renteboekingen, afschrijfposten , verkopen van duurzame activa en het journaliseren ervan ...ik wil ook de bank op met een glas wijn!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:43 schreef nectarientje het volgende:
ja ach, we gaan het allemaal wel zienErgens heeft die kou ook wel wat. Het nodigt ontzettend uit om fijn op de bank te hangen met een goed boek, glas wijn en achtergrondmuziekje (ziehier mijn zaterdagavondplanning
)
het sneeuwt al minstens een uur zachtjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:30 schreef RATMEN het volgende:
Ik kom net van buiten en het is goed te doen, niets glad en het is net begonnen met zachtjes sneeuwen. Moet wel zo op de fiets naar het theater, dus dat wordt warm inpakken.
ik mag om 7uur weer op de fiets zitten naar het station toe voor werkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:32 schreef nectarientje het volgende:
ah, die sneeuw had ik gemistMaar goed, hoef toch niet meer naar buiten nu. Morgenmiddag 2 uur moet ik me buiten melden, niet eerder
Ai, dat zijn geen leuke tijden op zondagquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik mag om 7uur weer op de fiets zitten naar het station toe voor werk![]()
dit is nog uitslapenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ai, dat zijn geen leuke tijden op zondag
Hopelijk? Zeg jij eens niet van die gekke dingenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:40 schreef Marvelous het volgende:
Moet zo werken! hopelijk is het helemaal wit als ik weer naar huis mag!! (03.30)
Ja en het was er nog best druk ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
hebben ze weer ouderwets water opgespoten in het zuiderpark??
Oh ik woon ook niet in Moerwijk hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben er al in jaaaaren niet meer geweestmja woon ook niet meer in moerwijk dus kom je er al minder snel lol
nja haat schaatsen dus nu niets te zoeken in zuiderparkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:26 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh ik woon ook niet in Moerwijk hoor, maar met een auto is de afstand in dit weer een stuk minder vervelend
.
Verder kom ik eigenlijk ook nooit in het Zuiderpark nu ik het mij bedenk ...
Dan moet je er nu niet heen inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja haat schaatsen dus nu niets te zoeken in zuiderpark
woon jij in den haag?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:14 schreef soapie het volgende:
Zuiderpark, dat is idd jaaaaaren geleden dat ik daar geweest ben om te schaatsen... Vond het toen wel gezellig, maar dat schaatsen zelf vond ik verschrikkelijk. Was ook gelijk de laatste keer geloof ik....
quote:
ja ik ook! ik hou van zomer daarom is mijn nickname altijd summer!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
woon jij in den haag?![]()
[..]
heerlijke nickname... summer.... zucht ik verlang weer naar summer in the city
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:14 schreef soapie het volgende:
Zuiderpark, dat is idd jaaaaaren geleden dat ik daar geweest ben om te schaatsen... Vond het toen wel gezellig, maar dat schaatsen zelf vond ik verschrikkelijk. Was ook gelijk de laatste keer geloof ik....
een heerlijk zomeravondje op de grote markt op het terrasjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef summer29 het volgende:
[..]
ja ik ook! ik hou van zomer daarom is mijn nickname altijd summer!ik ben die kou zo beu, geef mij heerlijk warme zonnetje. Dan word ik blij.
als je buienradar had gevolgd had je kunnen zien dat je gewoon naar buiten konquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:39 schreef MissMSX het volgende:
Nounou, wat een sneeuwduinen hier.
Voor niks heel de dag thuis gebleven
Bij m'n ouders ligt alles plat. Die moesten net vanaf een feestje naar huis en ze konden niet harder dan 20 km/uur..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:39 schreef MissMSX het volgende:
Nounou, wat een sneeuwduinen hier.
Voor niks heel de dag thuis gebleven
We zouden op pad gaan vandaag naar voorbij Rotterdam. Daar was het wel erger, maar denk dat we het wel gered zouden hebben. Maar dat was vanmiddag niet in te schatten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je buienradar had gevolgd had je kunnen zien dat je gewoon naar buiten kon
of wandelen op boulevard Scheveningen, kijken naar zonsondergang!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een heerlijk zomeravondje op de grote markt op het terrasjeis mis dat
Beter bij Kijkduin doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:05 schreef summer29 het volgende:
[..]
of wandelen op boulevard Scheveningen, kijken naar zonsondergang!
hmmquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:05 schreef summer29 het volgende:
[..]
of wandelen op boulevard Scheveningen, kijken naar zonsondergang!
Eensquote:
we kunnen voorlopig alleen nog dromen en verlangen naar zonnige en warme weertje. Of pak vliegtuig en vlieg naar warme land.quote:
zelfdequote:
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:16 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Eensof heerlijk in een warm land
. Wanneer gaat die boulevard daar eigenlijk op de schop , er zou een heel project met nieuwe huizen etcetera worden gestart toch?
Als je in Den Haag woont is Schevening of Kijkduin het handigst.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef summer29 het volgende:
[..]
waarom bij kijkduin? Kan ook bij Zandvoort, Noordwijk, Zeeland![]()
gewoon het strand in hoogseizoen vermijden in nederlandquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je in Den Haag woont is Schevening of Kijkduin het handigst.
Ik vind Scheveningen echt verschrikkelijk. Kijkduin is veel gezelliger
Kijkduin en zeker de omgeving daarvan is erg gemuetlich, zelfs in het hoogseizoenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon het strand in hoogseizoen vermijden in nederland
dan moet ik daar maar eens naar toe in de zomerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijkduin en zeker de omgeving daarvan is erg gemuetlich, zelfs in het hoogseizoen
Owh shit, da's de bedoeling niet. Als ik het teveel ophemel is het straks barstensvolquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan moet ik daar maar eens naar toe in de zomer
Scheveningen vind jou ook verschrikkelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je in Den Haag woont is Schevening of Kijkduin het handigst.
Ik vind Scheveningen echt verschrikkelijk. Kijkduin is veel gezelliger
Dat komt dan mooi uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Scheveningen vind jou ook verschrikkelijk
![]()
En dat uit de mond van een verrader die naar Gouda wil verhuizen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
Het maakt mij niet uit. Wat mij betreft laten ze het afzinkenquote:
O ja? En dan gaat iedereen naar Kijkduin.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Wat mij betreft laten ze het afzinken
Dan ga ik wel naar Ockenburgh. Dat zand tussen m'n tenen vind ik toch maar niksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja? En dan gaat iedereen naar Kijkduin.
Wij wonen ook zowat op het strand, maar dan wel dat tussen Kijkduin en Scheveningen inquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:14 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb wel vaker gehoord dat Kijkduin wat rustiger en zelfs wat anoniemer is, je komt er niet snel bekenden tegen dus ik geef je wel een beetje gelijk, maar ik woon zowat op het strand, te makkelijk om naar en van het strand af te lopen
* SolidasRock wilt het weer goedmaken met MissMSX![]()
Ik begrijp nu waarom Airwin iets met jou heeft. Als mijn vriendin ook zo vergeetachtig was kon ik haar altijd plagen en hoefde ik nooit iets goed te maken en eerlijk is eerlijk, hij lijkt me een pestkoppie zoals ik zelf ook ben , hier op het forum hou ik me nog enigzins in.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij wonen ook zowat op het strand, maar dan wel dat tussen Kijkduin en Scheveningen in
Heb je iets goed te maken dan?
Of ik ben gewoon niet zo snel op m'n teentjes getraptquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom Airwin iets met jou heeft. Als mijn vriendin ook zo vergeetachtig was kon ik haar altijd plagen en hoefde ik nooit iets goed te maken en eerlijk is eerlijk, hij lijkt me een pestkoppie zoals ik zelf ook ben , hier op het forum hou ik me nog enigzins in.
Van zo'n opmerking word ik niet warm of koudquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Vergeetachtig? Iets goed maken? Als je vriendin zulke plagerijtjes al erg vindt dan heb je gewoon een zeikwijf aan de haak geslagen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
Ik begrijp nu waarom Airwin iets met jou heeft. Als mijn vriendin ook zo vergeetachtig was kon ik haar altijd plagen en hoefde ik nooit iets goed te maken en eerlijk is eerlijk, hij lijkt me een pestkoppie zoals ik zelf ook ben , hier op het forum hou ik me nog enigzins in.
Ja, ik weet het...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeetachtig? Iets goed maken? Als je vriendin zulke plagerijtjes al erg vindt dan heb je gewoon een zeikwijf aan de haak geslagen.
Jaja, lul je er nu maar uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:41 schreef SolidasRock het volgende:
Lieve MissMSX, je gaat er te serieus op in.
Dat is sowieso altijd een rare en nare rotonde. Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die het al rotonde zienquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:58 schreef zeemonster het volgende:
Bij de rotonde bij Videoland op de Vlierboomstraat is het best glad. Ik raakte een beetje stuurloos maar het ging goed , de persoon achter mij ging echter wel rechtdoor en stond net op tijd stil gelukkig
Het ging zo langzaam dat het meer grappig dan nerveus makend was .quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd een rare en nare rotonde. Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die het al rotonde zien
Blij dat er niks gebeurd is met je
Een schaatsende autoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:10 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Het ging zo langzaam dat het meer grappig dan nerveus makend was .
Uk riep achterin : Schaatsen we nu met de auto? waarop ik zei: Bijna , we glijden wel.
Oudste Dochters derde naam is Summerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef summer29 het volgende:
[..]
ja ik ook! ik hou van zomer daarom is mijn nickname altijd summer!![]()
Een vriendin van mij heeft haar dochter June genoemd , apart maar het past wel bij haar .quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oudste Dochters derde naam is Summer![]()
Ze werd in 2003 geboren en toen was het de warmste zomer van de eeuw (of sinds 19zoveel ofzo) en er werd gedacht dat ze daarom die naam had gekregen. Maar het was gewoon omdat ik altijd had gezegd dat als ik ooit in de zomer een dochter zou krijgen ze dan ook Summer zou heten. Net als dat ze April , May of Julie erbij had gekregen mocht ze in een van die maanden geboren zijn. Vond ik gewoon
Edit: en ja, ik weet hoe je de maand juli schrijft...
Niet als je liever had gehad dat het in de zomer geworen wasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:28 schreef nectarientje het volgende:
Als het klopt met de maand vind ik het als tweede of derde naam nog wel leuk maar je kind Summer noemen terwijl het hartje winter is vind ik toch minder geslaagd.
Dan had je het beter moeten plannenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:52 schreef MissMSX het volgende:
Niet als je liever had gehad dat het in de zomer geworen was
Nee schat, we kunnen niet nog 6 maanden wachten, want ik wil het Summer noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan had je het beter moeten plannen
Nope, na 87474 neigingen om de router uit het raam te gooien doet mijn internet het nu onafgebroken en nog snel ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is bij jullie internet van Ziggo ook een stuk trager als normaal? Heb er de hele avond al last van
Site gechecked en geen storingen. Heb maar 1 mb/s met geluk terwijl het normaal rond de 20 ligt. Pagina laden traag, downloads zijn traag, alles traag behalve mijn laptopquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:21 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock voelt zich betrapt en logt snel uit admiraal anaal pc
Overigens ben ik nu in Alphen a/d Rijn, wel ziggo hier en geen problemen. Heb je de ziggo website al gecheckt of er bekende storingen zijn in jouw postcode?
Oeh goed dat je het over ziggo hebt! Er is 2 weken terug een modem gebracht , een nieuwe, maar die ligt nog steeds op het postkantoor omdat ik niet thuis wasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Site gechecked en geen storingen. Heb maar 1 mb/s met geluk terwijl het normaal rond de 20 ligt. Pagina laden traag, downloads zijn traag, alles traag behalve mijn laptop
Pakketjes blijven dacht ik maar 1 week op het postkantoor liggen? en dan worden ze teruggestuurd?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oeh goed dat je het over ziggo hebt! Er is 2 weken terug een modem gebracht , een nieuwe, maar die ligt nog steeds op het postkantoor omdat ik niet thuis was.. die moet ik maar eens ophalen!
Ja kom net uit zmeer, alleen de Boulevard was wel ff slippenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:36 schreef zeemonster het volgende:
nee drie dacht ik en anders moet ik Ziggo maar even bellen
Max3 wekenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pakketjes blijven dacht ik maar 1 week op het postkantoor liggen? en dan worden ze teruggestuurd?
Ik heb nooit het woord heftig in mijn mond gehadquote:Op zondag 10 januari 2010 02:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]!!! Ik dacht dat jij heftig ging stappen vanavond ...
Woohoo... een mede-stadgenoot.quote:
Ik heb wel al de helft van jullie clubje op msn en al figuurlijk de oren van hun kop gekletstquote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef AirwiN het volgende:
Ga ik boodschappen doen bij de Appie in de hoop eindelijk zeemonster es te spotten, kom ik Mr MtM tegen. Zonder MtM zelf.
Ik zit bij de andere helft.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:13 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb wel al de helft van jullie clubje op msn en al figuurlijk de oren van hun kop gekletst
Ik zit bij de leukere helftquote:
Dan zit je bij mijn helftquote:
quote:
MtM is Melanie the Miss???quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef AirwiN het volgende:
Ga ik boodschappen doen bij de Appie in de hoop eindelijk zeemonster es te spotten, kom ik Mr MtM tegen. Zonder MtM zelf.
quote:
quote:
ik ben gewoon openmindedquote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef SolidasRock het volgende:
ik dacht dat ze vrijgezel was. ze heeft het nooit over een meneer MtM, wel af en toe lesbische sex met Lovechild.
Je kan hier nog met de strippenkaart reizen en in de bus en tram met de ovchipkaart maar in e randstadrail niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef aardappel het volgende:
Goedemiddag Den Haag!
Ik ga woensdag een tripje naar jullie stad maken en had een kleine vraag: wordt de ov-kaart van 2009 nog gedoogd in Den Haag? of kun je daar alleen met de ovchipkaart reizen?
Alle roodharigen zijn openminded toch?quote:
[moppersmurf modus] Ik haat sneeuw [/moppersmurf modus]quote:Op zondag 10 januari 2010 15:24 schreef Atreidez het volgende:
Het gaat weer helemaal los met de sneeuw in Scheveningen.
Gezien het weer geef ik je geen ongelijk, maar voor de rest vind ik het gewoon jammer natuurlijk.quote:
Ik stond verdekt opgesteld in een zijpad en half achter een display. Ik had het pas door toen hij al voorbij gelopen was en ik had geen zin om er achteraan te rennen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
en hij zegt je te kennen maar je niet gezien te hebben
Huh?!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef SolidasRock het volgende:
ik dacht dat ze vrijgezel was. ze heeft het nooit over een meneer MtM, wel af en toe lesbische sex met Lovechild.
Vervolgens sloeg Solidas de hand aan zichzelf, fantaseerde er nog een halve wereld bij en voor je het weet word je gezien als een lesbische cameravrouw die haar eigen bedavontuurtjes op film vastlegt.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef Lovechild het volgende:
Huh?!
![]()
Volgens mij heb ik niet meer gedaan dan aan te bieden lesbische seks te filmen...
Ga je verhuizen?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:17 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX sluipt stilletjes weg uit dit topic...
O, verkeerd gelezen of zo. Dit topic gaat soms ook zo hard.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Huh?!
![]()
Volgens mij heb ik niet meer gedaan dan aan te bieden lesbische seks te filmen...
Van mij niet, maar dat is het eerste wat mij te binnen schiet. Het tweede is dat ze wegsluipt omdat het topic bijna vol is en ze van mij geen PM mag sturen als ze een nieuw Den Haag topic opent.quote:
Honden in het algemeen!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Iemand een chiuhaha (of weet ik hoe je het schrijft) kopen? Mijn zus heeft zo'n kreng gekocht en zit continue alles te slopen. Veters, boekjes, planten noem maar op.....blij dat ik niet zo'n ding thuis heb lopen......
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Honden in het algemeen!Chihuaua's in het bijzonder!
![]()
![]()
OMG, ze mag dat van jou niet? Als ze het toch doet heeft ze ruzie met je?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van mij niet, maar dat is het eerste wat mij te binnen schiet. Het tweede is dat ze wegsluipt omdat het topic bijna vol is en ze van mij geen PM mag sturen als ze een nieuw Den Haag topic opent.
Katten vond je ook alquote:Op zondag 10 januari 2010 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Honden in het algemeen!Chihuaua's in het bijzonder!
![]()
![]()
Een vriend van me had een rotweiler, die sloopte ook alles tot ik een bot van de slager voor hem meenam, Sindsdien was ie alleen maar op dat bot gefixeerd en gaat ook nog veel langer mee dan een kluif van dierenwinkel.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Iemand een chiuhaha (of weet ik hoe je het schrijft) kopen? Mijn zus heeft zo'n kreng gekocht en zit continue alles te slopen. Veters, boekjes, planten noem maar op.....blij dat ik niet zo'n ding thuis heb lopen......
Hier sneeuwt het overigens ook nog steeds, dat het maar snel stopt!
Ik?quote:
Nee, dan gaat ze verhuizen!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:26 schreef SolidasRock het volgende:
OMG, ze mag dat van jou niet? Als ze het toch doet heeft ze ruzie met je?
Bench voor als ie alleen thuis is. Veel touwtjes, botjes en speelgoedbeesten waar ie op los kan als er iemand thuis is. Op den duur zal het minder worden als het beestje ouder wordt. Die van mij is nu ook al een stuk minder knauwig geworden, alleen s'avonds nog wel eens met een botje of een touwtje wat ze dan compleet sloopt.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hier sneeuwt het overigens ook nog steeds, dat het maar snel stopt!
Dan was het Atreidez, ik moet echt eens notities gaan makenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik?Echt niet. Ik vind katten helemaal geweldig!
Eén van mijn katten is notabene naar Atreidez himself vernoemt, en dat is niet omdat hij een kattenhater is. Nog een keer raden!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
Dan was het Atreidez, ik moet echt eens notities gaan maken
Wie schreef danquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van mijn katten is notabene naar Atreidez himself vernoemt, en dat is niet omdat hij een kattenhater is. Nog een keer raden!
Geen idee, maar het moet wel een dwaas zijn geweest.quote:
Art heeft zelf ook katten dus dat zal wel meevallen met de kattenhaterijquote:Op zondag 10 januari 2010 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
Dan was het Atreidez, ik moet echt eens notities gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |