Beter bij Kijkduin doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:05 schreef summer29 het volgende:
[..]
of wandelen op boulevard Scheveningen, kijken naar zonsondergang!
hmmquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:05 schreef summer29 het volgende:
[..]
of wandelen op boulevard Scheveningen, kijken naar zonsondergang!
Eensquote:
we kunnen voorlopig alleen nog dromen en verlangen naar zonnige en warme weertje. Of pak vliegtuig en vlieg naar warme land.quote:
zelfdequote:
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:16 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Eensof heerlijk in een warm land
. Wanneer gaat die boulevard daar eigenlijk op de schop , er zou een heel project met nieuwe huizen etcetera worden gestart toch?
Als je in Den Haag woont is Schevening of Kijkduin het handigst.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef summer29 het volgende:
[..]
waarom bij kijkduin? Kan ook bij Zandvoort, Noordwijk, Zeeland![]()
gewoon het strand in hoogseizoen vermijden in nederlandquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je in Den Haag woont is Schevening of Kijkduin het handigst.
Ik vind Scheveningen echt verschrikkelijk. Kijkduin is veel gezelliger
Kijkduin en zeker de omgeving daarvan is erg gemuetlich, zelfs in het hoogseizoenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon het strand in hoogseizoen vermijden in nederland
dan moet ik daar maar eens naar toe in de zomerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijkduin en zeker de omgeving daarvan is erg gemuetlich, zelfs in het hoogseizoen
Owh shit, da's de bedoeling niet. Als ik het teveel ophemel is het straks barstensvolquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan moet ik daar maar eens naar toe in de zomer
Scheveningen vind jou ook verschrikkelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je in Den Haag woont is Schevening of Kijkduin het handigst.
Ik vind Scheveningen echt verschrikkelijk. Kijkduin is veel gezelliger
Dat komt dan mooi uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Scheveningen vind jou ook verschrikkelijk
![]()
En dat uit de mond van een verrader die naar Gouda wil verhuizen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
Scheveningen vind jou ook verschrikkelijk
![]()
Het maakt mij niet uit. Wat mij betreft laten ze het afzinkenquote:
O ja? En dan gaat iedereen naar Kijkduin.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Wat mij betreft laten ze het afzinken
Dan ga ik wel naar Ockenburgh. Dat zand tussen m'n tenen vind ik toch maar niksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja? En dan gaat iedereen naar Kijkduin.
Wij wonen ook zowat op het strand, maar dan wel dat tussen Kijkduin en Scheveningen inquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:14 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb wel vaker gehoord dat Kijkduin wat rustiger en zelfs wat anoniemer is, je komt er niet snel bekenden tegen dus ik geef je wel een beetje gelijk, maar ik woon zowat op het strand, te makkelijk om naar en van het strand af te lopen
* SolidasRock wilt het weer goedmaken met MissMSX![]()
Ik begrijp nu waarom Airwin iets met jou heeft. Als mijn vriendin ook zo vergeetachtig was kon ik haar altijd plagen en hoefde ik nooit iets goed te maken en eerlijk is eerlijk, hij lijkt me een pestkoppie zoals ik zelf ook ben , hier op het forum hou ik me nog enigzins in.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij wonen ook zowat op het strand, maar dan wel dat tussen Kijkduin en Scheveningen in
Heb je iets goed te maken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |