abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76552922
Haagsuh wintâhrpret!

Hieâhr weeâh un klèn stukkie van Zeemonsteâhr.
Kommik trug uìt veâhrweggistan, lèg Duh Haag weeâhr vol met sneiuw. Op duh afrit om naâhr Amstedam te gaan, op ut Clâwsplèn kwame de zâhwtstrooiâhrs oowk effuh vas te zitte.
Er is nu volop slee- en ballegoowi praktèkuh. Poets uw sledehond op en gaat ff lekkah buite spele!

Veil plezieâh in ut nieuwe duh Haag topic.

Vrolike groet,

[ Bericht 46% gewijzigd door zeemonster op 08-01-2010 09:39:28 ]
pi_76552930
pi_76553015
Haha, moet het hardop lezen om het Haagse accent te horen en te begrijpen wat er staat.
Geniaal!
Don't you love her madly?
pi_76553032
Ik heb hem gewoon gekopieerd dus hij is van iemand anders, ene Peter
pi_76553042
Oh en Zeemonster, ik snapte wel dat dat kind moest lachen hoor. Het triggert altijd iets bij mij als iemand dat doet, dus hij kreeg eerst van mij een preek(je ) Maar je moeder languit in de sneeuw zien liggen is uiteraard grappig.
pi_76553053
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:37 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb hem gewoon gekopieerd dus hij is van iemand anders, ene Peter
Ja, zag ik. Maakt niet uit toch? Heel toepasselijk.
pi_76553081
Ik ben van pindavlees
pi_76553097
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:38 schreef Lovechild het volgende:
Oh en Zeemonster, ik snapte wel dat dat kind moest lachen hoor. Het triggert altijd iets bij mij als iemand dat doet, dus hij kreeg eerst van mij een preek(je ) Maar je moeder languit in de sneeuw zien liggen is uiteraard grappig.
Oh maar dat heb ik ook hoor... alhoewel ik heb meer : Jij mag niet om mij lachen maar ik wel om jouw . Zorgde weleens voor venijnige momenten tussen mij en de vader van uk
pi_76553190
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben Blade2 aan het kijken , toendertijd vond ik deel 1 echt leuk ..
Die hebben wij pas ook nog allemaal zitten kijken. Echt te erg voor woorden. Wat een DD-films zeg
En dat beginjarennegentigkapsel van Snipes
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:01 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik ook en ben bijna uitgegleden tijdens het naar school brengen van mijn dochter. Dat gevoel dat je schrikt maar net niet valt is zo irritant
Dat gevoel dat je hart een slag overslaat en je je voorbereidt op een enorme klap. Niet fijn nee
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:46:58 #10
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76553263
tvp enzo
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76553332
Gatsie weer zo glad. Ik wil de zon weer terug
pi_76553336
Wat een gezeik hier op kantoor zeg, vrijdag zou toch juist een rustige dag moeten zijn Nog een paar uur te gaan voor t weekend gelukkig..
Where facts are few, experts are many.
pi_76553388
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:49 schreef Atreidez het volgende:
Wat een gezeik hier op kantoor zeg, vrijdag zou toch juist een rustige dag moeten zijn Nog een paar uur te gaan voor t weekend gelukkig..
Vrijdag is Hawaiian shirt day
50.000 O+
pi_76553466
Had ik vanmorgen toch dat bloemetje in mn huis haar moeten doen!

bloemetje in mn huis.. om half zeven.. goed zo Lies
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_76553557
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:54 schreef nectarientje het volgende:
Had ik vanmorgen toch dat bloemetje in mn huis moeten doen!
In je huis? Bedoel je je haar?
50.000 O+
pi_76553568
Is er vanavond nog iets leuks te beleven op muziekgebied in Den Haag ?
pi_76553650
Wat zijn we allemaal enthousiast aan het posten!
Voices tell me I'm the shit.
pi_76553691
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:58 schreef DutchTrain het volgende:
Is er vanavond nog iets leuks te beleven op muziekgebied in Den Haag ?
Je zou even kunnen kijken wat er bij het Paard is of in de Paap speelt Zou zo niets weten.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:03:46 #19
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76553721
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie weer zo glad. Ik wil de zon weer terug
heb nergens last van gehad maar wil idd zon terug en weer lekker op grote markt in het zonnetje op terrasje zitten
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76553802
morguh
pi_76553826
Ik zou ook zo snel niets weten. Probeer anders een uitagenda o.i.d.
50.000 O+
pi_76553987
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Oh maar dat heb ik ook hoor... alhoewel ik heb meer : Jij mag niet om mij lachen maar ik wel om jouw . Zorgde weleens voor venijnige momenten tussen mij en de vader van uk
Maar jij kan dan ook heel gemeen lachen......dus wanneer je dan niet kan ontvangen heb je een probleem
pi_76554045
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar jij kan dan ook heel gemeen lachen......dus wanneer je dan niet kan ontvangen heb je een probleem
Hee correctie he : Niet altijd
pi_76554516
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat zijn we allemaal enthousiast aan het posten!
Dat dus
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_76554601
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Oh maar dat heb ik ook hoor... alhoewel ik heb meer : Jij mag niet om mij lachen maar ik wel om jouw .
Daar ben ik ook heel goed in ja, heeel pedagogisch verantwoord Ik mag het ook nooit van de papa. Ze nadoen als ze heel boos zijn enzo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:25:43 #26
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76556439
Ik verveel me.

En het ergste hiervan is dat ik op mn werk zit
Ik ben van pindavlees
pi_76556866
Hoe gaat het met je slapen?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76556893
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Hee correctie he : Niet altijd
Nee ok, vaak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:39:20 #29
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76556925
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef nectarientje het volgende:
Hoe gaat het met je slapen?
Ging gisteravond zowaar een keertje goed!
Maargoed, ik heb wel meer goede dagen gehad de afgelopen weken. Probleem was dat er jammer genoeg teveel slechte dagen tussen die paar goede dagen zaten, dus ik juich nog niet te vroeg
Ik ben van pindavlees
pi_76557266
Ik kan me daar echt niets bij voorstellen mensen die niet kunnen slapen. Ik val echt heel snel in slaap en kan echt zo klokje rond maffen wanneer niemand besluit om mij wakker te maken.
pi_76557340
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:02 schreef nectarientje het volgende:
Je zou even kunnen kijken wat er bij het Paard is of in de Paap speelt Zou zo niets weten.
Ah, dank... meezingmuziek in De Paap dan maar misschien ofzo na de nieuwjaarsborrel van m'n werk. Is er toch om de hoek.
quote:
08 januari 2010 om 21:30
Sure touch
Covers, Rock
Sure Touch vertolkt nummers van onder andere Skunk Anansie, Melissa Etheridge, Shania Twain, maar ook Ilse de Lange, Fleetwood Mac, Metallica en Herman Brood. Wat zijn de ambities van deze formatie? Niet meer en niet minder dan met heel veel lol samen muziek maken. Blij zijn als een nummer gewoon "lekker" wegspeelt, maar ook jezelf suf repeteren op die paar lastige stukken in een song. Nummers spelen waarvan je weet dat het publiek uit zijn dak gaat, maar ook songs die je zelf ontzettend mooi vindt en waar je je ziel in kwijt kan
pi_76557566
Klinkt gezellig! Ik vind de bandjes in de Paap eigenlijk altijd wel leuk. Heb er nog nooit gestaan dat ik het niets vond.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:01:58 #33
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76559824
* Flappekz is meeeeeeeeeeega opgelucht

Kreeg net mn cijfer voor een vak waarvan ik eigenlijk zeker wist dat ik het niet had gehaald. Blijk ik een 5,9 te hebben gekregen, en dus mn 4 studiepunten
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:14:51 #34
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76560281
tvptje
pi_76561231
nu.nl:
quote:
UTRECHT - De Fietsersbond luidt vrijdag de noodklok over de gladheid op de wegen. Bij het meldpunt regent het klachten over onbegaanbare fietspaden, meldt de organisatie.

Met name in Den Haag is de situatie ''bijzonder slecht''.
Ik ben toch gisteren met de fiets vanuit Bezuidenhout naar het Constant Rebequeplein gefietst en nergens last van gladheid gehad
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:42:57 #36
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76561415
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef RATMEN het volgende:
nu.nl:
[..]

Ik ben toch gisteren met de fiets vanuit Bezuidenhout naar het Constant Rebequeplein gefietst en nergens last van gladheid gehad
Den Haag komt er sowieso genadig vanaf geloof ik. Ik hoorde mijn collega uit Hoogvliet praten over kinderen die op straat aan het schaatsen waren
Ik ben van pindavlees
pi_76561513
Van NU.nl
quote:
Fietsersbond luidt noodklok over gladheid
Uitgegeven: 8 januari 2010 13:01
Laatst gewijzigd: 8 januari 2010 13:33
UTRECHT - De Fietsersbond luidt vrijdag de noodklok over de gladheid op de wegen. Bij het meldpunt regent het klachten over onbegaanbare fietspaden, meldt de organisatie.

Met name in Den Haag is de situatie ''bijzonder slecht''.Niet alleen zijn in de Hofstad de fietspaden niet geveegd. Maar ook heeft de gemeente volgens de Fietsersbond het materiaal om de fietspaden schoon te vegen ingezet om de sneeuw van de autoweg het fietspad op te schuiven.

Andere steden waar de situatie problematisch is, zijn Zaandam, Schiedam, Gouda en Utrecht. De Fietsersbond roept fietsers die schade hebben geleden door een val als gevolg van slechte gladheidsbestrijding op om de gemeente daar schriftelijk aansprakelijk voor te stellen.
De fractie van GroenLinks in de gemeenteraad van Zaandam heeft inmiddels vragen gesteld over de problemen.
50.000 O+
pi_76561543
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:42 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Den Haag komt er sowieso genadig vanaf geloof ik. Ik hoorde mijn collega uit Hoogvliet praten over kinderen die op straat aan het schaatsen waren
Tja, ik weet in ieder geval dat ze in Den Haag 1 ding erg goed kunnen: KLAGEN .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76561586
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:45 schreef MissMSX het volgende:
Van NU.nl
[..]

Schatje, dat quote ik net .
pi_76561868
Hier valt het ook mee , zo is de straat waar ik woon absoluut niet glad maar als je de hoek om gaat weer wel..

Ach het wordt vanzelf wel weer warmer
pi_76562094
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef zeemonster het volgende:
Hier valt het ook mee , zo is de straat waar ik woon absoluut niet glad maar als je de hoek om gaat weer wel..

Ach het wordt vanzelf wel weer warmer
Nu schijnt het zonnetje, das fijn!

Ik fietste gisternacht naar huis ... het was -10!!! Ik begreep al niet dat na een fles rose gedronken te hebben, ik het toch nog zo koud had .
pi_76562235
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Schatje, dat quote ik net .
Jouw post was me helemaal niet opgevallen

* MissMSX zich terugtrekt en haar bril gaat zoeken
50.000 O+
pi_76562814
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef RATMEN het volgende:

Nu schijnt het zonnetje, das fijn!

Ik fietste gisternacht naar huis ... het was -10!!! Ik begreep al niet dat na een fles rose gedronken te hebben, ik het toch nog zo koud had .
Je had een vrij royaal glas ja Had je het er nog met Sander over gehad om die verspreking er bewust in te zetten nu? Zat me in de tram nog te bedenken dat dat het verhaal wel duidelijker maakt. Iedereen weet natuurlijk wel over wie het gaat, maar door de verspreking maakt hij de 'vernedering' naar Nana (nog) sterker en komt hij wat glibberiger/gluiperiger over.

Het is hier nu ook echt stervenskoud, net even naar het postkantoor geglibberd en nu misschien eens een keertje eten.. Ook leuk
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76562896
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Jouw post was me helemaal niet opgevallen

* MissMSX zich terugtrekt en haar bril gaat zoeken
Ligt niet aan jou, ik val wel vaker niet zo op .
pi_76562956
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Je had een vrij royaal glas ja Had je het er nog met Sander over gehad om die verspreking er bewust in te zetten nu? Zat me in de tram nog te bedenken dat dat het verhaal wel duidelijker maakt. Iedereen weet natuurlijk wel over wie het gaat, maar door de verspreking maakt hij de 'vernedering' naar Nana (nog) sterker en komt hij wat glibberiger/gluiperiger over.

Het is hier nu ook echt stervenskoud, net even naar het postkantoor geglibberd en nu misschien eens een keertje eten.. Ook leuk
Ja, daar hebben we het over gehad, het aardige is dat die "verspreking" er twee zinnen later in zit, maar er nu niet uitkwam omdat de tekst wat chaotisch ging . Dus we hebben afgesproken dat we het gewoon op de plek doen waar het hoort .
pi_76563182
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef RATMEN het volgende:
Ja, daar hebben we het over gehad, het aardige is dat die "verspreking" er twee zinnen later in zit, maar er nu niet uitkwam omdat de tekst wat chaotisch ging . Dus we hebben afgesproken dat we het gewoon op de plek doen waar het hoort .
Ook goed Eigenlijk zou je de voorstelling 2 keer moeten zien, wordt het net wat duidelijker.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76563544
Hallootjes

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2010 14:33:16 ]
pi_76563914
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ook goed Eigenlijk zou je de voorstelling 2 keer moeten zien, wordt het net wat duidelijker.
Er zijn nog kaarten voor zaterdag . Ik weet dat je dan niet kan, maar je kan ook een andere keer jongetje van 18 gaan versieren hoor .
pi_76563939
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef SolidasRock het volgende:
Hallootjes
.
.
pi_76564048
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Er zijn nog kaarten voor zaterdag . Ik weet dat je dan niet kan, maar je kan ook een andere keer jongetje van 18 gaan versieren hoor .
Met andere woorden of je alsjeblieft naar Ratmen gaat kijken
pi_76564146
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb ze toch liever iets ouder
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76564206
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:46 schreef zeemonster het volgende:
Hij loopt wel in een paarse badjas en als je ergens mee scoort bij mij, is het paars natuurlijk. Jammer dat het niet glimt maar soit
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76564299
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:46 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ze was gisteren bij de première . En ze heeft me ook nog bij de neus genomen .
pi_76564418
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef RATMEN het volgende:

Mja, had je maar lief moeten zijn. Je had het jezelf kunnen besparen
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76564518
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Dat ze naar je premiere ging kijken wisten we allemaal al , maar dat van bij de neus nemen mag je uitleggen . (Ik denk daarbij namelijk aan letterlijk in de neus knijpen maar het zal vast wat anders zijn ..
pi_76564550
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef zeemonster het volgende:

Dat ze naar je premiere ging kijken wisten we allemaal al , maar dat van bij de neus nemen mag je uitleggen . (Ik denk daarbij namelijk aan letterlijk in de neus knijpen maar het zal vast wat anders zijn ..
nee, het is wat je denkt dat het is. Hij was niet aardig
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76564650
Confronterende facebook comments
Dit topic blijft geweldig
pi_76564697
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik heb van jou echt zo een beeld , dat je superaardig bent , een soort Atreidez in de vrouwelijke vorm .
pi_76564718
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Nah, ik was heel lief!!
.
pi_76564887
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef zeemonster het volgende:

Ik heb van jou echt zo een beeld , dat je superaardig bent , een soort Atreidez in de vrouwelijke vorm .
Ik ben ook heel aardig enzo meestal Maar soms.. Ik weet ook al niet eens meer wat je zei Ratmen, maar ik vond mn actie rechtvaardig (je hebt er geen last van gehad toch? If so: )
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76565763
Ik begin de draad kwijt te raken, hoezo nam necta ratmen in de maling? Leg aub uit

En admiraal anaal, feli met je benoeming naar admin. Ben blij voor je

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2010 15:30:32 ]
pi_76565821
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Atreidez is superaardig? Oh...

* SolidasRock opent zijn gordijnen weer en zet alvast een kopje met suiker klaar

Ben overigens weg, lees het later nog wel (zal wel weer heel veel paginas volgeluld worden

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2010 15:30:46 ]
pi_76566223
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Huh, blíjft? Het is deel 1 en vandaag geopend?
Ik kan trouwens het meeste niet lezen...
pi_76567573
Mongolen zonder verkeersinzicht
50.000 O+
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:04:50 #65
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76567597
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef MissMSX het volgende:
Mongolen zonder verkeersinzicht
Erg is dat he? En volgens mij worden dat er met de dag meer...
Ik ben van pindavlees
pi_76567732
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die vergelijking met een slot
50.000 O+
pi_76567740
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Erg is dat he? En volgens mij worden dat er met de dag meer...
Hier in DH wel iig
50.000 O+
pi_76568996
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:24 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Atreidez is superaardig? Oh...

* SolidasRock opent zijn gordijnen weer en zet alvast een kopje met suiker klaar

Ben overigens weg, lees het later nog wel (zal wel weer heel veel paginas volgeluld worden
Een kopje suiker klaarzetten voor een andere man,...dit behoeft uitleg
pi_76569560
Jeetje wat een snelheid zit er in dit topic zeg, haast niet bij te houden....
pi_76569630
Zo, eindelijk weekend

Where facts are few, experts are many.
pi_76569717
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:58 schreef Atreidez het volgende:
Zo, eindelijk weekend

50.000 O+
pi_76569744
Hoe beviel het een zeker iemand bij de fitness vandaag??
pi_76571471
Ben vandaag tot de conclusie gekomen dat als je met dit weer vlak bij een opstijgende helikopter staat, het best wel ontzettend koud is. Dacht echt dat mn handen eraf zouden vallen. *Brrr*
pi_76572288
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben vandaag tot de conclusie gekomen dat als je met dit weer vlak bij een opstijgende helikopter staat, het best wel ontzettend koud is. Dacht echt dat mn handen eraf zouden vallen. *Brrr*
Brrrrr... dan zakt de gevoelstemperatuur wel met een paar graden ja
Vanwaar was je in de buurt van een helicopter?
50.000 O+
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:16:56 #75
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76572527
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoe beviel het een zeker iemand bij de fitness vandaag??
Ah, Ik vroeg mij al af wat al die ambulances deden bij de Hornbach.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_76572638
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ah, Ik vroeg mij al af wat al die ambulances deden bij de Hornbach.

Waren ze bezig met beademingsapparatuur?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:23:42 #77
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76572731
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Waren ze bezig met beademingsapparatuur?
Ik geloof van wel. Ik ving iets op dat iemand helemaal buiten adem was geraakt door het invullen van inschrijvingsformulieren ofzo.
pi_76573162
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:23 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik geloof van wel. Ik ving iets op dat iemand helemaal buiten adem was geraakt door het invullen van inschrijvingsformulieren ofzo.
Het schijnt dat ze (oeps...nu weet 'men' vast wie we bedoelen) halverwege het omkleden gestopt is....te vermoeiend
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:42:02 #79
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76573349
Misschien was die helikopter waar Jill last van had wel de traumahelikopter die ZijDieNietGenoemdMagWorden heeft opgehaald.
pi_76573561
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef AirwiN het volgende:
Misschien was die helikopter waar Jill last van had wel de traumahelikopter die ZijDieNietGenoemdMagWorden heeft opgehaald.
Overigens had ik ook vernomen dat 'persoon in kwestie' het helemaal niet leuk vind als men haar uitlacht....terwijl 'persoon in kwestie' dat zelf wel doet hahahah
pi_76573607
Nou jongens, wat zijn jullie gemeen. Misschien heeft ze d'r nek wel gebroken toen ze van zo'n fiets afviel ofzo en dan zitten jullie nu hard te lachen
50.000 O+
pi_76573945
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Nou jongens, wat zijn jullie gemeen. Misschien heeft ze d'r nek wel gebroken toen ze van zo'n fiets afviel ofzo en dan zitten jullie nu hard te lachen
Wie gaat er dan ook door de Hornbach fietsen.....
pi_76574838
Wie plaagt vraagt om zoentjes
pi_76574997
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef summer29 het volgende:
KOORTSLIP KOORTSLIP!

pi_76575285
quote:
Van die heerlijke poezenzoentjes zoals in je plaatje
50.000 O+
pi_76575980
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:09 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Brrrrr... dan zakt de gevoelstemperatuur wel met een paar graden ja
Vanwaar was je in de buurt van een helicopter?
Was iig niet bij de Hornbach in de buurt

Was iemand onwel geworden in de Stevinstraat. Drie ambulances, zooi politie én een traumahelikopter (die landde op het veld voor de Blinkerd). Ze zijn bijna een uur bezig geweest met reanimeren (lekker vol in beeld op de stoep. Zoveel politie op de been en dan niet even een paar doeken erom heen houden, maar goed). Uiteindelijk is ze met de ambu naar het ziekenhuis gegaan, 1 van die trauma-artsen ook mee. Dus ik wachten bij de heli voor de opstijgfoto. Koud. Na een half uur kwam die arts weer terug en ging het ding eindelijk de lucht in. En was ik jill-ijsje
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:59:22 #87
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76576286
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Jill-RMC het volgende:
En was ik jill-ijsje
*likt*
pi_76576520
Correctie: wie likt vraagt om zoentjes.

Ben nu in Alphen a/d Rijn met dierenbende (poezebeest en chickie). Ik heb die ene reactie geplaatst met wie plaagt.... Zoveel werk om die paar letters op een telefoon met alleen maar touchscreen in te toetsen...,
pi_76577386
Ik heb mij inderdaad ingeschreven . Maar pas net een half uur geleden .
pi_76577607
zijdienietgenoemdmagworden post net dat ze een half uur geleden heeft ingeschreven.
pi_76577715
quote:
pi_76577764
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Was iig niet bij de Hornbach in de buurt

Was iemand onwel geworden in de Stevinstraat. Drie ambulances, zooi politie én een traumahelikopter (die landde op het veld voor de Blinkerd). Ze zijn bijna een uur bezig geweest met reanimeren (lekker vol in beeld op de stoep. Zoveel politie op de been en dan niet even een paar doeken erom heen houden, maar goed). Uiteindelijk is ze met de ambu naar het ziekenhuis gegaan, 1 van die trauma-artsen ook mee. Dus ik wachten bij de heli voor de opstijgfoto. Koud. Na een half uur kwam die arts weer terug en ging het ding eindelijk de lucht in. En was ik jill-ijsje
heb je weer wat te zien
had er op ski-vakantie nog eentje voor het terras aan het landen. off-pisteskier had een klein ongelukje gehad
pi_76577787
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:08 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hier in DH wel iig
Eins.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_76578428
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

KOORTSLIP KOORTSLIP!

Dat zijn mijn woorden
pi_76578605
Een goedeavond

Wat een koude dag was het vandaag zeg, brrr. Het is dat ik de sleutel van ons nieuwe huisje vandaag kreeg, anders was ik er niet uit gegaan.

Zijn inmiddels lekker aan het klussen geslagen in het huis. Zondag gaat het dak van de uitbouw eraf, dat wordt nog wat met dit weer.
Ik begin me steeds harder af te vragen waarom ik het ook alweer een goed idee vond
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_76580123
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:57 schreef nectarientje het volgende:
Klinkt gezellig! Ik vind de bandjes in de Paap eigenlijk altijd wel leuk. Heb er nog nooit gestaan dat ik het niets vond.
De nieuwjaarsborrel was dermate teleurstellend (harde muziek, teveel mensen, te trage bar), dat ik alweer thuis ben. Misschien volgende week een nieuwe poging.

Maar goed, ook eens het beroemde Vapiano uit kunnen proberen, want dat hebben we nog niet in Rotterdam. Viel niet heel erg tegen, maar de pizza was wel wat klein en de wijn juist weer overdadig.
pi_76580170
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat een koude dag was het vandaag zeg, brrr. Het is dat ik de sleutel van ons nieuwe huisje vandaag kreeg, anders was ik er niet uit gegaan.

Gefeliciteerd en succes
pi_76586223
Ik rol nu net m'n bed in na een erg gezellige vrijdagmiddagborrel En het plan was nog wel om op tijd naar huis te gaan zodat ik nog boodschappen zou kunnen doen.. ergens ging dat plan mis
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76587057
Op de heenweg van Den Haag naar Alphen a/d Rijn gingen we ff wat eten bij de burger king. Summer die wilt fritesaus zakje uitknijpen maar dat zag er zo knullig uit dat ik besloot te helpen, ik hield de bovenkant vast en zij maar trekken en kneden om alles uit de zak te krijgen. Plots schiet de zakje los uit mijn hand en kwakt haar vingers zo in de bergje fritesaus. Ik heb in een deuk gelegen en de mensen die om ons aten ook want die kop van haar met al haar vingers onder de klodders en haar genouhou.

O ja, ik moest beloven dat ik dit niet op FOK zou zetten, maar toen had ik mijn vingers gekruisd en dan mag het he?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2010 00:37:56 ]
  zaterdag 9 januari 2010 @ 08:31:14 #100
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76591011
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
Op de heenweg van Den Haag naar Alphen a/d Rijn gingen we ff wat eten bij de burger king. Summer die wilt fritesaus zakje uitknijpen maar dat zag er zo knullig uit dat ik besloot te helpen, ik hield de bovenkant vast en zij maar trekken en kneden om alles uit de zak te krijgen. Plots schiet de zakje los uit mijn hand en kwakt haar vingers zo in de bergje fritesaus. Ik heb in een deuk gelegen en de mensen die om ons aten ook want die kop van haar met al haar vingers onder de klodders en haar genouhou.
Vrouwen die moeilijk doen als ze de klodders van hun vingers af moeten likken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')