Ja, zag ik. Maakt niet uit toch? Heel toepasselijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:37 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb hem gewoon gekopieerd dus hij is van iemand anders, ene Peter
Oh maar dat heb ik ook hoor... alhoewel ik heb meer : Jij mag niet om mij lachen maar ik wel om jouwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:38 schreef Lovechild het volgende:
Oh en Zeemonster, ik snapte wel dat dat kind moest lachen hoor. Het triggert altijd iets bij mij als iemand dat doet, dus hij kreeg eerst van mij een preek(je) Maar je moeder languit in de sneeuw zien liggen is uiteraard grappig.
Die hebben wij pas ook nog allemaal zitten kijken. Echt te erg voor woorden. Wat een DD-films zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben Blade2 aan het kijken , toendertijd vond ik deel 1 echt leuk ..
Dat gevoel dat je hart een slag overslaat en je je voorbereidt op een enorme klap. Niet fijn neequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:01 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ook en ben bijna uitgegleden tijdens het naar school brengen van mijn dochter. Dat gevoel dat je schrikt maar net niet valt is zo irritant
Vrijdag is Hawaiian shirt dayquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:49 schreef Atreidez het volgende:
Wat een gezeik hier op kantoor zeg, vrijdag zou toch juist een rustige dag moeten zijnNog een paar uur te gaan voor t weekend gelukkig..
In je huis? Bedoel je je haar?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:54 schreef nectarientje het volgende:
Had ik vanmorgen toch dat bloemetje in mn huis moeten doen!
Je zou even kunnen kijken wat er bij het Paard is of in de Paap speeltquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:58 schreef DutchTrain het volgende:
Is er vanavond nog iets leuks te beleven op muziekgebied in Den Haag ?
heb nergens last van gehadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie weer zo glad. Ik wil de zon weer terug
Maar jij kan dan ook heel gemeen lachen......dus wanneer je dan niet kan ontvangen heb je een probleemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik ook hoor... alhoewel ik heb meer : Jij mag niet om mij lachen maar ik wel om jouw. Zorgde weleens voor venijnige momenten tussen mij en de vader van uk
Hee correctie he : Niet altijdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar jij kan dan ook heel gemeen lachen......dus wanneer je dan niet kan ontvangen heb je een probleem
Dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat zijn we allemaal enthousiast aan het posten!
Daar ben ik ook heel goed in ja, heeel pedagogisch verantwoordquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik ook hoor... alhoewel ik heb meer : Jij mag niet om mij lachen maar ik wel om jouw.
Ging gisteravond zowaar een keertje goed!quote:
Ah, dank... meezingmuziek in De Paap dan maar misschien ofzo na de nieuwjaarsborrel van m'n werk. Is er toch om de hoek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:02 schreef nectarientje het volgende:
Je zou even kunnen kijken wat er bij het Paard is of in de Paap speeltZou zo niets weten.
quote:08 januari 2010 om 21:30
Sure touch
Covers, Rock
Sure Touch vertolkt nummers van onder andere Skunk Anansie, Melissa Etheridge, Shania Twain, maar ook Ilse de Lange, Fleetwood Mac, Metallica en Herman Brood. Wat zijn de ambities van deze formatie? Niet meer en niet minder dan met heel veel lol samen muziek maken. Blij zijn als een nummer gewoon "lekker" wegspeelt, maar ook jezelf suf repeteren op die paar lastige stukken in een song. Nummers spelen waarvan je weet dat het publiek uit zijn dak gaat, maar ook songs die je zelf ontzettend mooi vindt en waar je je ziel in kwijt kan
Ik ben toch gisteren met de fiets vanuit Bezuidenhout naar het Constant Rebequeplein gefietst en nergens last van gladheid gehadquote:UTRECHT - De Fietsersbond luidt vrijdag de noodklok over de gladheid op de wegen. Bij het meldpunt regent het klachten over onbegaanbare fietspaden, meldt de organisatie.
Met name in Den Haag is de situatie ''bijzonder slecht''.
Den Haag komt er sowieso genadig vanaf geloof ik. Ik hoorde mijn collega uit Hoogvliet praten over kinderen die op straat aan het schaatsen warenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef RATMEN het volgende:
nu.nl:
[..]
Ik ben toch gisteren met de fiets vanuit Bezuidenhout naar het Constant Rebequeplein gefietst en nergens last van gladheid gehad
quote:Fietsersbond luidt noodklok over gladheid
Uitgegeven: 8 januari 2010 13:01
Laatst gewijzigd: 8 januari 2010 13:33
UTRECHT - De Fietsersbond luidt vrijdag de noodklok over de gladheid op de wegen. Bij het meldpunt regent het klachten over onbegaanbare fietspaden, meldt de organisatie.
Met name in Den Haag is de situatie ''bijzonder slecht''.Niet alleen zijn in de Hofstad de fietspaden niet geveegd. Maar ook heeft de gemeente volgens de Fietsersbond het materiaal om de fietspaden schoon te vegen ingezet om de sneeuw van de autoweg het fietspad op te schuiven.
Andere steden waar de situatie problematisch is, zijn Zaandam, Schiedam, Gouda en Utrecht. De Fietsersbond roept fietsers die schade hebben geleden door een val als gevolg van slechte gladheidsbestrijding op om de gemeente daar schriftelijk aansprakelijk voor te stellen.
De fractie van GroenLinks in de gemeenteraad van Zaandam heeft inmiddels vragen gesteld over de problemen.
Tja, ik weet in ieder geval dat ze in Den Haag 1 ding erg goed kunnen: KLAGENquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Den Haag komt er sowieso genadig vanaf geloof ik. Ik hoorde mijn collega uit Hoogvliet praten over kinderen die op straat aan het schaatsen waren
Schatje, dat quote ik netquote:
Nu schijnt het zonnetje, das fijn!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef zeemonster het volgende:
Hier valt het ook mee , zo is de straat waar ik woon absoluut niet glad maar als je de hoek om gaat weer wel..
Ach het wordt vanzelf wel weer warmer
Jouw post was me helemaal niet opgevallenquote:
Je had een vrij royaal glas jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef RATMEN het volgende:
Nu schijnt het zonnetje, das fijn!
Ik fietste gisternacht naar huis ... het was -10!!! Ik begreep al niet dat na een fles rose gedronken te hebben, ik het toch nog zo koud had.
Ligt niet aan jou, ik val wel vaker niet zo opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw post was me helemaal niet opgevallen
* MissMSX zich terugtrekt en haar bril gaat zoeken
Ja, daar hebben we het over gehad, het aardige is dat die "verspreking" er twee zinnen later in zit, maar er nu niet uitkwam omdat de tekst wat chaotisch gingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je had een vrij royaal glas jaHad je het er nog met Sander over gehad om die verspreking er bewust in te zetten nu? Zat me in de tram nog te bedenken dat dat het verhaal wel duidelijker maakt. Iedereen weet natuurlijk wel over wie het gaat, maar door de verspreking maakt hij de 'vernedering' naar Nana (nog) sterker en komt hij wat glibberiger/gluiperiger over.
Het is hier nu ook echt stervenskoud, net even naar het postkantoor geglibberd en nu misschien eens een keertje eten.. Ook leuk
Ook goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef RATMEN het volgende:
Ja, daar hebben we het over gehad, het aardige is dat die "verspreking" er twee zinnen later in zit, maar er nu niet uitkwam omdat de tekst wat chaotisch ging. Dus we hebben afgesproken dat we het gewoon op de plek doen waar het hoort
.
Er zijn nog kaarten voor zaterdagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ook goedEigenlijk zou je de voorstelling 2 keer moeten zien, wordt het net wat duidelijker.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten voor zaterdag. Ik weet dat je dan niet kan, maar je kan ook een andere keer jongetje van 18 gaan versieren hoor
.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef RATMEN het volgende:
Er zijn nog kaarten voor zaterdag. Ik weet dat je dan niet kan, maar je kan ook een andere keer jongetje van 18 gaan versieren hoor
.
Hij loopt wel in een paarse badjasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:46 schreef zeemonster het volgende:Met andere woorden of je alsjeblieft naar Ratmen gaat kijken
Ze was gisteren bij de premièrequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:46 schreef zeemonster het volgende:
[..]Met andere woorden of je alsjeblieft naar Ratmen gaat kijken
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef RATMEN het volgende:
Ze was gisteren bij de première. En ze heeft me ook nog bij de neus genomen
.
Dat ze naar je premiere ging kijken wisten we allemaal al , maar dat van bij de neus nemen mag je uitleggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze was gisteren bij de première. En ze heeft me ook nog bij de neus genomen
.
nee, het is wat je denkt dat het is. Hij was niet aardigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef zeemonster het volgende:
Dat ze naar je premiere ging kijken wisten we allemaal al , maar dat van bij de neus nemen mag je uitleggen. (Ik denk daarbij namelijk aan letterlijk in de neus knijpen maar het zal vast wat anders zijn ..
Ik heb van jou echt zo een beeld , dat je superaardig bent , een soort Atreidez in de vrouwelijke vormquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
nee, het is wat je denkt dat het is. Hij was niet aardig
Nah, ik was heel lief!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
nee, het is wat je denkt dat het is. Hij was niet aardig
Ik ben ook heel aardig enzo meestalquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb van jou echt zo een beeld , dat je superaardig bent , een soort Atreidez in de vrouwelijke vorm.
Atreidez is superaardig? Oh...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb van jou echt zo een beeld , dat je superaardig bent , een soort Atreidez in de vrouwelijke vorm.
Huh, blíjft? Het is deel 1 en vandaag geopend?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Confronterende facebook comments
Dit topic blijft geweldig![]()
Die vergelijking met een slotquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Confronterende facebook comments
Dit topic blijft geweldig![]()
Hier in DH wel iigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Erg is dat he? En volgens mij worden dat er met de dag meer...
Een kopje suiker klaarzetten voor een andere man,...dit behoeft uitlegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Atreidez is superaardig? Oh...
* SolidasRock opent zijn gordijnen weer en zet alvast een kopje met suiker klaar![]()
Ben overigens weg, lees het later nog wel (zal wel weer heel veel paginas volgeluld worden
quote:
Brrrrr... dan zakt de gevoelstemperatuur wel met een paar graden jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben vandaag tot de conclusie gekomen dat als je met dit weer vlak bij een opstijgende helikopter staat, het best wel ontzettend koud is. Dacht echt dat mn handen eraf zouden vallen. *Brrr*
Ah, Ik vroeg mij al af wat al die ambulances deden bij de Hornbach.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoe beviel het een zeker iemand bij de fitness vandaag??
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, Ik vroeg mij al af wat al die ambulances deden bij de Hornbach.
Ik geloof van wel. Ik ving iets op dat iemand helemaal buiten adem was geraakt door het invullen van inschrijvingsformulieren ofzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
![]()
Waren ze bezig met beademingsapparatuur?
Het schijnt dat ze (oeps...nu weet 'men' vast wie we bedoelen) halverwege het omkleden gestopt is....te vermoeiendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof van wel. Ik ving iets op dat iemand helemaal buiten adem was geraakt door het invullen van inschrijvingsformulieren ofzo.
Overigens had ik ook vernomen dat 'persoon in kwestie' het helemaal niet leuk vind als men haar uitlacht....terwijl 'persoon in kwestie' dat zelf wel doet hahahahquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef AirwiN het volgende:
Misschien was die helikopter waar Jill last van had wel de traumahelikopter die ZijDieNietGenoemdMagWorden heeft opgehaald.
Wie gaat er dan ook door de Hornbach fietsen.....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Nou jongens, wat zijn jullie gemeen. Misschien heeft ze d'r nek wel gebroken toen ze van zo'n fiets afviel ofzo en dan zitten jullie nu hard te lachen
Van die heerlijke poezenzoentjes zoals in je plaatjequote:
Was iig niet bij de Hornbach in de buurtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Brrrrr... dan zakt de gevoelstemperatuur wel met een paar graden ja
Vanwaar was je in de buurt van een helicopter?
*likt*quote:
heb je weer wat te zienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Was iig niet bij de Hornbach in de buurt
Was iemand onwel geworden in de Stevinstraat. Drie ambulances, zooi politie én een traumahelikopter (die landde op het veld voor de Blinkerd). Ze zijn bijna een uur bezig geweest met reanimeren (lekker vol in beeld op de stoep. Zoveel politie op de been en dan niet even een paar doeken erom heen houden, maar goed). Uiteindelijk is ze met de ambu naar het ziekenhuis gegaan, 1 van die trauma-artsen ook mee. Dus ik wachten bij de heli voor de opstijgfoto. Koud. Na een half uur kwam die arts weer terug en ging het ding eindelijk de lucht in. En was ik jill-ijsje
Eins.quote:
De nieuwjaarsborrel was dermate teleurstellend (harde muziek, teveel mensen, te trage bar), dat ik alweer thuis ben. Misschien volgende week een nieuwe poging.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:57 schreef nectarientje het volgende:
Klinkt gezellig! Ik vind de bandjes in de Paap eigenlijk altijd wel leuk. Heb er nog nooit gestaan dat ik het niets vond.
Gefeliciteerd en succesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat een koude dag was het vandaag zeg, brrr. Het is dat ik de sleutel van ons nieuwe huisje vandaag kreeg, anders was ik er niet uit gegaan.
Vrouwen die moeilijk doen als ze de klodders van hun vingers af moeten likken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
Op de heenweg van Den Haag naar Alphen a/d Rijn gingen we ff wat eten bij de burger king. Summer die wilt fritesaus zakje uitknijpen maar dat zag er zo knullig uit dat ik besloot te helpen, ik hield de bovenkant vast en zij maar trekken en kneden om alles uit de zak te krijgen. Plots schiet de zakje los uit mijn hand en kwakt haar vingers zo in de bergje fritesaus. Ik heb in een deuk gelegen en de mensen die om ons aten ook want die kop van haar met al haar vingers onder de klodders en haar genouhou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |