Nee schat, we kunnen niet nog 6 maanden wachten, want ik wil het Summer noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan had je het beter moeten plannen

Nope, na 87474 neigingen om de router uit het raam te gooien doet mijn internet het nu onafgebroken en nog snel ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is bij jullie internet van Ziggo ook een stuk trager als normaal? Heb er de hele avond al last van

Site gechecked en geen storingen. Heb maar 1 mb/s met geluk terwijl het normaal rond de 20 ligt. Pagina laden traag, downloads zijn traag, alles traag behalve mijn laptopquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:21 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock voelt zich betrapt en logt snel uit admiraal anaal pc
Overigens ben ik nu in Alphen a/d Rijn, wel ziggo hier en geen problemen. Heb je de ziggo website al gecheckt of er bekende storingen zijn in jouw postcode?

Oeh goed dat je het over ziggo hebt! Er is 2 weken terug een modem gebracht , een nieuwe, maar die ligt nog steeds op het postkantoor omdat ik niet thuis wasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Site gechecked en geen storingen. Heb maar 1 mb/s met geluk terwijl het normaal rond de 20 ligt. Pagina laden traag, downloads zijn traag, alles traag behalve mijn laptop

Pakketjes blijven dacht ik maar 1 week op het postkantoor liggen? en dan worden ze teruggestuurd?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oeh goed dat je het over ziggo hebt! Er is 2 weken terug een modem gebracht , een nieuwe, maar die ligt nog steeds op het postkantoor omdat ik niet thuis was.. die moet ik maar eens ophalen!

Ja kom net uit zmeer, alleen de Boulevard was wel ff slippenquote:

quote:Op zondag 10 januari 2010 00:36 schreef zeemonster het volgende:
nee drie dacht ik en anders moet ik Ziggo maar even bellen

Max3 wekenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pakketjes blijven dacht ik maar 1 week op het postkantoor liggen? en dan worden ze teruggestuurd?

Ik heb nooit het woord heftig in mijn mond gehadquote:Op zondag 10 januari 2010 02:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]!!! Ik dacht dat jij heftig ging stappen vanavond ...

Woohoo... een mede-stadgenoot.quote:

Ik heb wel al de helft van jullie clubje op msn en al figuurlijk de oren van hun kop gekletstquote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef AirwiN het volgende:
Ga ik boodschappen doen bij de Appie in de hoop eindelijk zeemonster es te spotten, kom ik Mr MtM tegen. Zonder MtM zelf.

Ik zit bij de andere helft.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:13 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb wel al de helft van jullie clubje op msn en al figuurlijk de oren van hun kop gekletst

Ik zit bij de leukere helftquote:

Dan zit je bij mijn helftquote:

quote:

MtM is Melanie the Miss???quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef AirwiN het volgende:
Ga ik boodschappen doen bij de Appie in de hoop eindelijk zeemonster es te spotten, kom ik Mr MtM tegen. Zonder MtM zelf.

quote:

quote:

ik ben gewoon openmindedquote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef SolidasRock het volgende:
ik dacht dat ze vrijgezel was. ze heeft het nooit over een meneer MtM, wel af en toe lesbische sex met Lovechild.

Je kan hier nog met de strippenkaart reizen en in de bus en tram met de ovchipkaart maar in e randstadrail niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef aardappel het volgende:
Goedemiddag Den Haag!
Ik ga woensdag een tripje naar jullie stad maken en had een kleine vraag: wordt de ov-kaart van 2009 nog gedoogd in Den Haag? of kun je daar alleen met de ovchipkaart reizen?

Alle roodharigen zijn openminded toch?quote:

[moppersmurf modus] Ik haat sneeuw [/moppersmurf modus]quote:Op zondag 10 januari 2010 15:24 schreef Atreidez het volgende:
Het gaat weer helemaal los met de sneeuw in Scheveningen.

Gezien het weer geef ik je geen ongelijk, maar voor de rest vind ik het gewoon jammer natuurlijk.quote:
Ik stond verdekt opgesteld in een zijpad en half achter een display. Ik had het pas door toen hij al voorbij gelopen was en ik had geen zin om er achteraan te rennen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
en hij zegt je te kennen maar je niet gezien te hebben

Huh?!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef SolidasRock het volgende:
ik dacht dat ze vrijgezel was. ze heeft het nooit over een meneer MtM, wel af en toe lesbische sex met Lovechild.

Vervolgens sloeg Solidas de hand aan zichzelf, fantaseerde er nog een halve wereld bij en voor je het weet word je gezien als een lesbische cameravrouw die haar eigen bedavontuurtjes op film vastlegt.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef Lovechild het volgende:
Huh?!
![]()
Volgens mij heb ik niet meer gedaan dan aan te bieden lesbische seks te filmen...

Ga je verhuizen?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:17 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX sluipt stilletjes weg uit dit topic...

O, verkeerd gelezen of zo. Dit topic gaat soms ook zo hard.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Huh?!
![]()
Volgens mij heb ik niet meer gedaan dan aan te bieden lesbische seks te filmen...

Van mij niet, maar dat is het eerste wat mij te binnen schiet. Het tweede is dat ze wegsluipt omdat het topic bijna vol is en ze van mij geen PM mag sturen als ze een nieuw Den Haag topic opent.quote:

Honden in het algemeen!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Iemand een chiuhaha (of weet ik hoe je het schrijft) kopen? Mijn zus heeft zo'n kreng gekocht en zit continue alles te slopen. Veters, boekjes, planten noem maar op.....blij dat ik niet zo'n ding thuis heb lopen......

quote:Op zondag 10 januari 2010 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Honden in het algemeen!Chihuaua's in het bijzonder!
![]()
![]()

OMG, ze mag dat van jou niet? Als ze het toch doet heeft ze ruzie met je?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van mij niet, maar dat is het eerste wat mij te binnen schiet. Het tweede is dat ze wegsluipt omdat het topic bijna vol is en ze van mij geen PM mag sturen als ze een nieuw Den Haag topic opent.

Katten vond je ook alquote:Op zondag 10 januari 2010 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Honden in het algemeen!Chihuaua's in het bijzonder!
![]()
![]()

Een vriend van me had een rotweiler, die sloopte ook alles tot ik een bot van de slager voor hem meenam, Sindsdien was ie alleen maar op dat bot gefixeerd en gaat ook nog veel langer mee dan een kluif van dierenwinkel.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Iemand een chiuhaha (of weet ik hoe je het schrijft) kopen? Mijn zus heeft zo'n kreng gekocht en zit continue alles te slopen. Veters, boekjes, planten noem maar op.....blij dat ik niet zo'n ding thuis heb lopen......
Hier sneeuwt het overigens ook nog steeds, dat het maar snel stopt!

Ik?quote:

Nee, dan gaat ze verhuizen!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:26 schreef SolidasRock het volgende:
OMG, ze mag dat van jou niet? Als ze het toch doet heeft ze ruzie met je?

Bench voor als ie alleen thuis is. Veel touwtjes, botjes en speelgoedbeesten waar ie op los kan als er iemand thuis is. Op den duur zal het minder worden als het beestje ouder wordt. Die van mij is nu ook al een stuk minder knauwig geworden, alleen s'avonds nog wel eens met een botje of een touwtje wat ze dan compleet sloopt.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hier sneeuwt het overigens ook nog steeds, dat het maar snel stopt!

Dan was het Atreidez, ik moet echt eens notities gaan makenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik?Echt niet. Ik vind katten helemaal geweldig!

Eén van mijn katten is notabene naar Atreidez himself vernoemt, en dat is niet omdat hij een kattenhater is. Nog een keer raden!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
Dan was het Atreidez, ik moet echt eens notities gaan maken

Wie schreef danquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van mijn katten is notabene naar Atreidez himself vernoemt, en dat is niet omdat hij een kattenhater is. Nog een keer raden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |