Ja kom net uit zmeer, alleen de Boulevard was wel ff slippenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:36 schreef zeemonster het volgende:
nee drie dacht ik en anders moet ik Ziggo maar even bellen
Max3 wekenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pakketjes blijven dacht ik maar 1 week op het postkantoor liggen? en dan worden ze teruggestuurd?
Ik heb nooit het woord heftig in mijn mond gehadquote:Op zondag 10 januari 2010 02:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]!!! Ik dacht dat jij heftig ging stappen vanavond ...
Woohoo... een mede-stadgenoot.quote:
Ik heb wel al de helft van jullie clubje op msn en al figuurlijk de oren van hun kop gekletstquote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef AirwiN het volgende:
Ga ik boodschappen doen bij de Appie in de hoop eindelijk zeemonster es te spotten, kom ik Mr MtM tegen. Zonder MtM zelf.
Ik zit bij de andere helft.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:13 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb wel al de helft van jullie clubje op msn en al figuurlijk de oren van hun kop gekletst
Ik zit bij de leukere helftquote:
Dan zit je bij mijn helftquote:
quote:
MtM is Melanie the Miss???quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef AirwiN het volgende:
Ga ik boodschappen doen bij de Appie in de hoop eindelijk zeemonster es te spotten, kom ik Mr MtM tegen. Zonder MtM zelf.
quote:
quote:
ik ben gewoon openmindedquote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef SolidasRock het volgende:
ik dacht dat ze vrijgezel was. ze heeft het nooit over een meneer MtM, wel af en toe lesbische sex met Lovechild.
Je kan hier nog met de strippenkaart reizen en in de bus en tram met de ovchipkaart maar in e randstadrail niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef aardappel het volgende:
Goedemiddag Den Haag!
Ik ga woensdag een tripje naar jullie stad maken en had een kleine vraag: wordt de ov-kaart van 2009 nog gedoogd in Den Haag? of kun je daar alleen met de ovchipkaart reizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |