Is het druk op je werk? Of speelt er semi-onbewust misschien iets daar? Kangend gevoel ergens over?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is vooral doordeweeks eigenlijk, nu ik er zo over nadenk. Da's gek....
* Flappekz gaat ff languit op de sofaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het druk op je werk? Of speelt er semi-onbewust misschien iets daar? Kangend gevoel ergens over?
[/amateurpsycholoogmodus]
Dus de kat had een lunch?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Werd wakker en dacht dat me kat een beroerte kreeg.. Maar er zat een kraai in de tuin
Het zou best eens kunnen dat je er ergens diep van binnen steeds tegenop ziet naar je werk te gaan. Dat kan best zonder dat je het zelf erg bewust bentquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz gaat ff languit op de sofa
Het werk wat ik doe is eigenlijk niet het werk wat ik wil doen...
Daar zou ik als ik kat was wel bijna een beroerte van krijgen hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Werd wakker en dacht dat me kat een beroerte kreeg.. Maar er zat een kraai in de tuin
Dat zou heel goed kunnen zelfs. Sterker nog, je hebt gewoon gelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou best eens kunnen dat je er ergens diep van binnen steeds tegenop ziet naar je werk te gaan. Dat kan best zonder dat je het zelf erg bewust bent
Maar goed, wat ik al zei: amateurpsychologie
* MissMSX schrijft zich meteen in voor een studie psychologiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen zelfs. Sterker nog, je hebt gewoon gelijk
Daarom ben ik in september begonnen met een studie...dus ik moet nog ff doorbijten
Ik ben nu bezig met Bedrijfskundige Informatica, om richting management te groeien. Ben het zat om tussen de computernerds te zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX schrijft zich meteen in voor een studie psychologie![]()
Misschien helpt het als je jezelf regelmatig vertelt dat het nog maar tijdelijk is. Alles wat je wegstopt komt er vaak toch wel op de een of andere manier uit
En wat voor studie doe je eigenlijk?
Ik geloof je. Maar toch blijf ik binnenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef nectarientje het volgende:
Het valt best mee met de kou vind ikRondje gewandeld, stad geweest, boodschappen gedaan, heerlijk weer!
Waarom ben je dat zat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met Bedrijfskundige Informatica, om richting management te groeien. Ben het zat om tussen de computernerds te zitten
Ik ben helemaal niet computertechnisch. Vind alles er omheen veel leuker...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom ben je dat zat?
En waar doe je dat? Delft?
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet computertechnisch. Vind alles er omheen veel leuker...
En ik doe het bij Novi Hogeschool....1 dag per week naar school, de rest thuisstudie. Best een mooie regeling met mn werk hoor. Die betalen mn studie (15k) en ik krijg 4 uur studieverlof per week. Dus dinsdagochtend neem ik mn studieverlof, dinsdagmiddag en avond zit ik in Utrecht op school
Onze beleving van kou is nooit echt hetzelfde geweestquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof je. Maar toch blijf ik binnen
De combinatie werk en studie? Best heftig, gaat veel meer tijd in zitten dan ik had gedacht eigenlijk, en ik moet er stiekem nóg meer aan doen....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Goed geregeld met je werk idd. En hoe bevalt het tot nu toe?
Jij zou het in Siberie nog naar je zin hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Onze beleving van kou is nooit echt hetzelfde geweest
Als ik m'n dekbed, papa's sokken en m'n muts mag meenemen wel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:08 schreef MissMSX het volgende:
Jij zou het in Siberie nog naar je zin hebben
Nog meer aan doen dan je had verwacht?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De combinatie werk en studie? Best heftig, gaat veel meer tijd in zitten dan ik had gedacht eigenlijk, en ik moet er stiekem nóg meer aan doen....
Maar goed, het is voor een goed doel
Je hebt gewoon eskimogenen, dat kan niet andersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als ik m'n dekbed, papa's sokken en m'n muts mag meenemen wel ja
Bedrijfskunde.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben nu bezig met Bedrijfskundige Informatica, om richting management te groeien. Ben het zat om tussen de computernerds te zitten
Ik herken dat......doe naast mijn werk ook nog een thuisstudie en ik heb toch flink moeite om mij s'avonds aan het leren te zetten. Maar ja,..het moet wel want in mei heb ik examen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De combinatie werk en studie? Best heftig, gaat veel meer tijd in zitten dan ik had gedacht eigenlijk, en ik moet er stiekem nóg meer aan doen....
Maar goed, het is voor een goed doel
Nog 2 en een half jaar. Maar ik weet dat ik het kan, ik moet het alleen nog ff doen. De eerste 4 vakken heb ik in ieder geval alvast gehaaldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog meer aan doen dan je had verwacht?
Hoe lang moet je dit vol gaan houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |