Atreidez is superaardig? Oh...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb van jou echt zo een beeld , dat je superaardig bent , een soort Atreidez in de vrouwelijke vorm.
Huh, blíjft? Het is deel 1 en vandaag geopend?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Confronterende facebook comments
Dit topic blijft geweldig![]()
Die vergelijking met een slotquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Confronterende facebook comments
Dit topic blijft geweldig![]()
Hier in DH wel iigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Erg is dat he? En volgens mij worden dat er met de dag meer...
Een kopje suiker klaarzetten voor een andere man,...dit behoeft uitlegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Atreidez is superaardig? Oh...
* SolidasRock opent zijn gordijnen weer en zet alvast een kopje met suiker klaar![]()
Ben overigens weg, lees het later nog wel (zal wel weer heel veel paginas volgeluld worden
quote:
Brrrrr... dan zakt de gevoelstemperatuur wel met een paar graden jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben vandaag tot de conclusie gekomen dat als je met dit weer vlak bij een opstijgende helikopter staat, het best wel ontzettend koud is. Dacht echt dat mn handen eraf zouden vallen. *Brrr*
Ah, Ik vroeg mij al af wat al die ambulances deden bij de Hornbach.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoe beviel het een zeker iemand bij de fitness vandaag??
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, Ik vroeg mij al af wat al die ambulances deden bij de Hornbach.
Ik geloof van wel. Ik ving iets op dat iemand helemaal buiten adem was geraakt door het invullen van inschrijvingsformulieren ofzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
![]()
Waren ze bezig met beademingsapparatuur?
Het schijnt dat ze (oeps...nu weet 'men' vast wie we bedoelen) halverwege het omkleden gestopt is....te vermoeiendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof van wel. Ik ving iets op dat iemand helemaal buiten adem was geraakt door het invullen van inschrijvingsformulieren ofzo.
Overigens had ik ook vernomen dat 'persoon in kwestie' het helemaal niet leuk vind als men haar uitlacht....terwijl 'persoon in kwestie' dat zelf wel doet hahahahquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef AirwiN het volgende:
Misschien was die helikopter waar Jill last van had wel de traumahelikopter die ZijDieNietGenoemdMagWorden heeft opgehaald.
Wie gaat er dan ook door de Hornbach fietsen.....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Nou jongens, wat zijn jullie gemeen. Misschien heeft ze d'r nek wel gebroken toen ze van zo'n fiets afviel ofzo en dan zitten jullie nu hard te lachen
Van die heerlijke poezenzoentjes zoals in je plaatjequote:
Was iig niet bij de Hornbach in de buurtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Brrrrr... dan zakt de gevoelstemperatuur wel met een paar graden ja
Vanwaar was je in de buurt van een helicopter?
*likt*quote:
heb je weer wat te zienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Was iig niet bij de Hornbach in de buurt
Was iemand onwel geworden in de Stevinstraat. Drie ambulances, zooi politie én een traumahelikopter (die landde op het veld voor de Blinkerd). Ze zijn bijna een uur bezig geweest met reanimeren (lekker vol in beeld op de stoep. Zoveel politie op de been en dan niet even een paar doeken erom heen houden, maar goed). Uiteindelijk is ze met de ambu naar het ziekenhuis gegaan, 1 van die trauma-artsen ook mee. Dus ik wachten bij de heli voor de opstijgfoto. Koud. Na een half uur kwam die arts weer terug en ging het ding eindelijk de lucht in. En was ik jill-ijsje
Eins.quote:
De nieuwjaarsborrel was dermate teleurstellend (harde muziek, teveel mensen, te trage bar), dat ik alweer thuis ben. Misschien volgende week een nieuwe poging.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:57 schreef nectarientje het volgende:
Klinkt gezellig! Ik vind de bandjes in de Paap eigenlijk altijd wel leuk. Heb er nog nooit gestaan dat ik het niets vond.
Gefeliciteerd en succesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat een koude dag was het vandaag zeg, brrr. Het is dat ik de sleutel van ons nieuwe huisje vandaag kreeg, anders was ik er niet uit gegaan.
Vrouwen die moeilijk doen als ze de klodders van hun vingers af moeten likken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
Op de heenweg van Den Haag naar Alphen a/d Rijn gingen we ff wat eten bij de burger king. Summer die wilt fritesaus zakje uitknijpen maar dat zag er zo knullig uit dat ik besloot te helpen, ik hield de bovenkant vast en zij maar trekken en kneden om alles uit de zak te krijgen. Plots schiet de zakje los uit mijn hand en kwakt haar vingers zo in de bergje fritesaus. Ik heb in een deuk gelegen en de mensen die om ons aten ook want die kop van haar met al haar vingers onder de klodders en haar genouhou.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
O ja, ik moest beloven dat ik dit niet op FOK zou zetten, maar toen had ik mijn vingers gekruisd en dan mag het he?![]()
Het is een vrouw.quote:
uhuh, het is nodig en nee, ik heb genoeg aan mijn eigen huis, bedanktquote:
Ik heb altijd alles spik en span inderdaadquote:
Ook al zo'n goede vrouw. Net als ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb altijd alles spik en span inderdaadHet glimt en blinkt hier!
![]()
kunnen jullie dan niet eens bij mij komen schoonmaken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook al zo'n goede vrouw. Net als ik
Egopostquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb allebei de cd's en ik vind het echt super leuk, erg he hahahaha
Ik luister nu alweer heel de ochtend
Ja hoor. Zet de bank maar vast klaar, want daar kom ik dan de hele dag niet vanaf met m'n luie reetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
kunnen jullie dan niet eens bij mij komen schoonmaken?
Nee, zoeen heb ik al!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor. Zet de bank maar vast klaar, want daar kom ik dan de hele dag niet vanaf met m'n luie reet
Wanneer kom je het spa hier brengen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee, zoeen heb ik al!
Hoewel ik net de vaatwasser heb ingeruimd en 2 kilo sinaasappels heb geperst!
Ik ben zo gelukkig met mijn werksterquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
uhuh, het is nodig en nee, ik heb genoeg aan mijn eigen huis, bedankt
ik doe altijd gezond!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer kom je het spa hier brengen?
Heb je een feestje of ga je vandaag gewoon lekker gezond doen?
2 kilo is wel veel. Heb je nog wel glazuur over?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik doe altijd gezond!
Het is voor mijzelf
Sterktequote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:48 schreef zeemonster het volgende:
Ik ga schaatsen in het Zuiderpark met uk,ik heb het beloofd...
Dat lijkt me wat eeeehhh......frisjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:48 schreef zeemonster het volgende:
Ik ga schaatsen in het Zuiderpark met uk,ik heb het beloofd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |