na 2x naar de foto's in de op gekeken te hebben, ben ik het eensquote:
En de anderen wit... Japanse vlagquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft Hind een rode sleutelhanger
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:56 schreef Felagund het volgende:
Dit kan op zoveel plekken fout gaan.
Ongesteld.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik onthou hem direct.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mol in het Japans: ほくろ (volgens Google translate). Kom vast ooit ergens voor.
Handig om te weten inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mol in het Japans: ほくろ (volgens Google translate). Kom vast ooit ergens voor.
haar thema is: vandaag is rooooooodquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef TheVulture het volgende:
scherp!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:00 schreef Oidale het volgende:
Hoe heeft Tim dat moment gezien dan?
Zei ze dat nou inderdaad?quote:
Hind had ook een rode portemonnee?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zei ze dat nou inderdaad?
Hind wordt me met al dat rood al iets te verdacht neergezet eigenlijk...
Dat zei ze niet, maar ze wilde wel uit de zon. Wel een beetje erg obvious voor de mol om te doen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zei ze dat nou inderdaad?
Hind wordt me met al dat rood al iets te verdacht neergezet eigenlijk...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
jammerdebammer zou gereedschap moeten zoeken of rode en groene stickers. dan weet iedereen toch dat het om hem gaat! nee hij koopt een vlinnder! koop dan gelijk een molknuffeltje...
Correctquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Die duo's lopen dus achter elkaar aan en het laatste duo kan dus alles vernaggelen of niet?
Gewoon een baksteen was het simpelst geweestquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
jammerdebammer zou gereedschap moeten zoeken of rode en groene stickers. dan weet iedereen toch dat het om hem gaat! nee hij koopt een vlinnder! koop dan gelijk een molknuffeltje...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:03 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Hind had ook een rode portemonnee?
Dat doen ze dus wel...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef alors het volgende:
alsof iemand erik associeert met een vlinder
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:00 schreef Oidale het volgende:
Hoe heeft Tim dat moment gezien dan?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:01 schreef Sannun het volgende:
Hoe weet Tim dat Barbara dat heeft gezegd? Of was hij daar wel bij?
edit: ik zie nu dat iemand anders dat ook al heeft opgemerkt!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Waarom weet iedereen dat Erik een vlinder heeft
je ken toch gewoon luisteren en kijkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
nnghihih ik snap die spellen echt nooooooooit!
ik dacht dus ook wtf :/!quote:
Daarom heb ik zo'n hekel aan de BN-er serie'squote:Op donderdag 7 januari 2010 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
zo irritant als mensen mol gaan spelen
De meest irritante vond ik dus Nadja Hupscher... een verschrikking voor het concept... Manuel en Loretta doen dit toch heel netjes... Hind had wel een wazig object uitgekozen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan de BN-er serie's
Eens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:12 schreef Sannun het volgende:
Wie denken/hopen jullie dat er gaat?
Ik hoop Kim Pieters, ik mag haar niet meer na die opdracht van net.
idd erg vreemd..quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wtf krijgen we nou!
Helemaal correct!
Ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:14 schreef BMD het volgende:
wat ston er op die boot, shunyou ofzo?
evenals Manuel en Arjen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:15 schreef .aeon het volgende:
Frits gaat iig niet, die stond met een walkie-talkie in de leader.
Is dat zo onderhand niet retroquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom hebben ze nog steeds dat verschrikkelijke Comic Sans?
ja dat is toch wel een flinke smetquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat programma wordt door een of ander vriendje van de programmamakers gemaakt, iemand die lekker in de "vrije tijd lekker met computers knutselt" lijkt t wel ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
nee man Kim eruit, nu al irritant.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:17 schreef .aeon het volgende:
Hopelijk zet Hind haar rode trend door.
Ook die amateuristische powerpoint muisbewegingenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:18 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Dat programma wordt door een of ander vriendje van de programmamakers gemaakt, iemand die lekker in de "vrije tijd lekker met computers knutselt" lijkt t wel ja.
Jaloersquote:
quote:
quote:
bedoel je shunyou? Krijg alleen een Engelse vertaling eruit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
verdachte letters ook op de boot. Morgen maar eens nakijken deze aflevering
Kun je het altijd mooi aan zien jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat gevoel had ik al ja want Loretta noemde als enige niet echt een naam bij de test
hier ookquote:
Ik zou 'm doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:20 schreef henkde_j het volgende:
Die EO'er is de mol.
Die vent is volgens mij zo achterbaks als wat.
Nee die kleinere code erboven. Was volgens mij alleen goed in beeld bij Hind.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
bedoel je shunyou? Krijg alleen een Engelse vertaling eruit.
Dan is Manuel de Mol want dat vind ik nou echt een hondennaamquote:
Ik mag hopen dat dit niet serieus isquote:
Vond het wel vermakelijk hoor, met die brug-boot-helikopter opdracht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Saaie eerste aflevering, hoop dat de tweede beter wordt.
Dit krijg ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
bedoel je shunyou? Krijg alleen een Engelse vertaling eruit.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit niet serieus is
Die is gewoon te dom....quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
Sanne kreeg de brief van George en vergat een molboekje te halen. Als mol heb je die niet nodig, dus hint?.
Absoluut, maar haalt het nog steeds niet bij Viev, van vorig jaar.quote:
Mwah, gelijkwaardig vind ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Absoluut, maar haalt het nog steeds niet bij Viev, van vorig jaar.
Inderdaad...quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nuttige tweets van de Mol...quote:IkBenDeMol
En dat is 1. Dag, je was een fijne kandidaat.
7 minutes ago from web
IkBenDeMol
1000 euro erbij.... en 7000 niet...
29 minutes ago from web
IkBenDeMol
Veel plezier allemaal en een goede jacht! Groeten van de Mol.
about 1 hour ago from web
Zeven van de tien ken ik pas na deze aflevering, dus ik merk weinig verschilquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef Mellow_ het volgende:
Kut KimAls het zo gaat mogen ze van mij wel weer terug gaan op onbekende Nederlanders...
Hij is prima te doenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef Urquhart het volgende:
- Sanne: krijgt brief van oud-mol en 'vergeet' haar mollenboekje: mol heeft geen boekje nodig
Of als je die vertaalt naar het japans dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef _Ruby_ het volgende:
Op dat bordje stond: 'niets is wat het lijkt'
Als we die letters nou is in een andere volgorde zetten, komt er dan iets verdachts uit? Of doe ik nu te moeilijk?![]()
Hij is de Judas.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef savaan76 het volgende:
In het stukje met de vragenlijst was Kim aan de beurt en het eerste wat ze zei was Kennis Is Macht, afgekort is dat KIM. Toeval misschien maar voorlopig is zij voor mij de mol
mmm, goed opgemerkt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef savaan76 het volgende:
In het stukje met de vragenlijst was Kim aan de beurt en het eerste wat ze zei was Kennis Is Macht, afgekort is dat KIM. Toeval misschien maar voorlopig is zij voor mij de mol
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
Sanne kreeg de brief van George en vergat een molboekje te halen. Als mol heb je die niet nodig, dus hint?.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef Yvonnetje het volgende:
Ik denk dat Sanne de mol is... dat zij dat boekje 'vergat' te pakken; die heeft ze natuurlijk helemaal niet nodig want zij is het!
Altijd leuk om trendsetter te zijn!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef Urquhart het volgende:
- Sanne: krijgt brief van oud-mol en 'vergeet' haar mollenboekje: mol heeft geen boekje nodig
Zal wel weer zo'n opdracht worden waarbij kandidaten indirect vragen aan de mol kunnen stellen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef savaan76 het volgende:
Ook vaag dat ze in aflevering 3 de mol bekend maken![]()
Ja, of als ze over een muur van 8 meter hoog kunnen springen, dat de naam op een grassprietje erachter staat ofzo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n opdracht worden waarbij kandidaten indirect vragen aan de mol kunnen stellen.
Ja, dat deed Joris (Linsen?) toen ook al zo. Erg vervelend.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:44 schreef Heufd het volgende:
Nu al een hekel aan Kim. Dat obvious mollen
Dat ene klotekind toen ook, Nadia Hupscher ofzo? Vreselijk wat een mens...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat deed Joris (Linsen?) toen ook al zo. Erg vervelend.
Net als Sebastiaan vorig jaar. Dat mensen daar toen voor vielenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:44 schreef Heufd het volgende:
Nu al een hekel aan Kim. Dat obvious mollen
Daar ga ik eens over nadenken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef Leandra het volgende:
Hind zette zichzelf vrijwel letterlijk "buiten de groep" toen ze op een rij stonden voor de boot/brug/helicopter opdracht begon.
quote:Dagboek Mol
Aflevering 1
De eerste kandidaat is naar huis. Ik kan nog niet helemaal inschatten of dat mijn verdienste is, maar ik denk eerlijk gezegd dat Loretta zich gewoon iets beter had moeten voorbereiden.
Ze lette niet goed op. Dat heb ik in ieder geval wel gedaan deze eerste aflevering. Ik heb goed om me heen gekeken naar oost, zuid, west en noord en heb al heel wat conclusies getrokken.
Heb jij al gegronde redenen om te weten wie ik ben? Of ga je nu alleen maar af op eerste indrukken, net zoals de meeste mensen altijd doen. Het kan nog alle kanten op gaan. Het spel is pas net begonnen en ik verheug me op nog meer intriges en verdenkingen!
Nice to meet you. Ik ben de Mol.
Zou wat zijn als ze nu al helemaal uitleggen hoe ze dat gaan doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef Ooi86 het volgende:
Oja: wat bedoelde ze nou met in de 3e aflevering maakt de mol zich bekend?!
Vond ik ook opvallend, 'als' zij de mol is dan had ze misschien wel geweten dat PJ die 4 wegstuurde naar de boot. PJ weet immers dit jaar wie de Mol is, zij kwam als laatste aangelopen en kon zo mooi aansluiten om richting de boot te worden gestuurd... Ik denk daarentegen niet dat Hind de Mol isquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef Leandra het volgende:
Hind zette zichzelf vrijwel letterlijk "buiten de groep" toen ze op een rij stonden voor de boot/brug/helicopter opdracht begon.
Ja, ik vind het heel erg Sanne klinkenquote:
Zij is wel iemand die goed observeert en de kat uit de boom kijkt denk ik ook ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heel erg Sanne klinken.
Beetje mannelijk dagboek, vinden jullie niet?quote:
Ze plakte er nog wel even vlug 'denk ik' achteraanquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Terreros85 het volgende:
Ik werd net ook gewezen op Barbara en haar kompas. Ze wist dat er een kompas in de zak zat zonder dat die open was. Ik ga het nog even nakijken.
Of Manuelquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die scene idd. Was het zo duidelijk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze plakte er nog wel even vlug 'denk ik' achteraan
Ze zei wel heel stellig: Maar jongens, hier zit een kompas in!....denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die scene idd. Was het zo duidelijk?
Die weet niet eens hoe je Nagasaki uitspreekt.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ze dat deed om al zijn informatie die hij in het mollenboekje had opgeschrevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef Terreros85 het volgende:
Waarom ging Sanne een pact aan met Tim. Ze moest iemand zoeken die ze vertrouwde. Niet iemand die ze haar hele levensverhaal vertelde. Aanval als beste verdediging?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:58 schreef BoerBert het volgende:
Ik denk dat Arjen het is, trouwens. Dus die kun je alvast wegstrepen
Of ze acteert heel goed dat ze dat niet weet...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die weet niet eens hoe je Nagasaki uitspreekt.....
Ik vind haar nu al irritant, dus zoveel credits kan ik haar helaas niet geven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of ze acteert heel goed dat ze dat niet weet...
Kan ook in het vliegtuig een beetje opgedaan zijn, ik neem aan dat stewardessen enzo wel Engels en Japans kunnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
Wat overigens ook opvallend was dat toen ze in japan aankwamen, Tim meteen probeerde Japans te praten tegen die man op het vliegveld. Stukje molvoorbereiding?
ik hoorde het ook!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Metal Gear Solid Theme tijdens dat spel. Ze hebben smaak!
...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Marloes het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=52913#more-52913
Check de kop van het artikel erboven''Dramaserie Annie M.G. van start op Nederland 2''
En Sanne speelt Annie M.G.
http://japanesekanji.nobody.jp/animal/mole.htmquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Misschien om t ons zelf makkelijker te maken moeten we op zoek naar het japanse teken voor MOL???
God, laten we het hopen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:06 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb Frits ook niet gezien of gehoord in de eerste uitzending. Die zal er dus de volgende keer wel uitgaan.
Was Direct niet in het verleden populair in Japan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
Wat overigens ook opvallend was dat toen ze in japan aankwamen, Tim meteen probeerde Japans te praten tegen die man op het vliegveld. Stukje molvoorbereiding?
Smaak leren ze je dus ook in de kerk. Wel handjes boven de lakens he?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Ook internationaal scoorden ze met onder andere een nummer 1-hit in Indonesië."quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was Direct niet in het verleden populair in Japan?
Ik hoorde Peril van Michael Salvatori maar die is van Halo 2. Stond ik ook wel even van te kijkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Metal Gear Solid Theme tijdens dat spel. Ze hebben smaak!
Was grapjequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dan moet je niet op het forum gaan tegelijkertijd.
In het verleden hield Yvon de vlieger vast met MOL erop, dat was ook een officiele hintquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:20 schreef broer het volgende:
Dat rode label aan de sleutel van Hind kan toch geen aanwijzing zijn? Dat zien de andere kandidaten toch ook?
Dit heeft niks met Lust te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Smaak leren ze je dus ook in de kerk. Wel handjes boven de lakens he?
Maar dan kun je ook zeggen dat Sanne een envelop kreeg van een vorige molquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In het verleden hield Yvon de vlieger vast met MOL erop, dat was ook een officiele hint
Ik sta ook helemaal niet raar te kijken als straks blijkt dat dat ook een hint was. De meest oppervlakkige aanwijzingen zijn het meestal.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook zeggen dat Sanne een envelop kreeg van een vorige mol.
Wat een debiele hint was dat zeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In het verleden hield Yvon de vlieger vast met MOL erop, dat was ook een officiele hint
Hint 1 van de site: Waarom krijgt Sanne op Schiphol de brief van George?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook zeggen dat Sanne een envelop kreeg van een vorige mol.
Zelfs de redactie neemt mijn hint al over dus!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Hint 1 van de site: Waarom krijgt Sanne op Schiphol de brief van George?
Omdat ze als eerste binnen was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Bij iemand die je van televisie kent?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit heeft niks met Lust te maken.
Nee, dit Is pure Liefde. En Liefde is goed.
Je kunt gewoon met mediaplayer bekijken hoor bij Uitzending Gemist.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
heeft iemand de directe link zonder silverlight benodigdheden?
Oh, je gaat er serieus op in.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bij iemand die je van televisie kent?
Waarom geeft George deze brief?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:
Tiende seizoen, dus een jubileumseizoen? Dus misschien zien we meer oude mollen voorbijkomen? Wellicht dat dat ook wordt bedoeld met dat in aflevering 3 de mol zich bekend maakt? Dat ze dan iets moeten doen met vroegere mollen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Waarom geeft George deze brief?
Ja, weer een spel met een laserschietdingiets, dat vind ik altijd tofquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef drummerdude het volgende:
Leuke aflevering, maar ik ben zo benieuwd naar dat spel volgende week![]()
Dat heb ik iedere weekquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef drummerdude het volgende:
Leuke aflevering, maar ik ben zo benieuwd naar dat spel volgende week![]()
Hm... ja. Dat is inderdaad waar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:25 schreef Urquhart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |