Zal wel weer zo'n opdracht worden waarbij kandidaten indirect vragen aan de mol kunnen stellen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef savaan76 het volgende:
Ook vaag dat ze in aflevering 3 de mol bekend maken![]()
Ja, of als ze over een muur van 8 meter hoog kunnen springen, dat de naam op een grassprietje erachter staat ofzo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n opdracht worden waarbij kandidaten indirect vragen aan de mol kunnen stellen.
Ja, dat deed Joris (Linsen?) toen ook al zo. Erg vervelend.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:44 schreef Heufd het volgende:
Nu al een hekel aan Kim. Dat obvious mollen
Dat ene klotekind toen ook, Nadia Hupscher ofzo? Vreselijk wat een mens...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat deed Joris (Linsen?) toen ook al zo. Erg vervelend.
Net als Sebastiaan vorig jaar. Dat mensen daar toen voor vielenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:44 schreef Heufd het volgende:
Nu al een hekel aan Kim. Dat obvious mollen
Daar ga ik eens over nadenken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef Leandra het volgende:
Hind zette zichzelf vrijwel letterlijk "buiten de groep" toen ze op een rij stonden voor de boot/brug/helicopter opdracht begon.
quote:Dagboek Mol
Aflevering 1
De eerste kandidaat is naar huis. Ik kan nog niet helemaal inschatten of dat mijn verdienste is, maar ik denk eerlijk gezegd dat Loretta zich gewoon iets beter had moeten voorbereiden.
Ze lette niet goed op. Dat heb ik in ieder geval wel gedaan deze eerste aflevering. Ik heb goed om me heen gekeken naar oost, zuid, west en noord en heb al heel wat conclusies getrokken.
Heb jij al gegronde redenen om te weten wie ik ben? Of ga je nu alleen maar af op eerste indrukken, net zoals de meeste mensen altijd doen. Het kan nog alle kanten op gaan. Het spel is pas net begonnen en ik verheug me op nog meer intriges en verdenkingen!
Nice to meet you. Ik ben de Mol.
Zou wat zijn als ze nu al helemaal uitleggen hoe ze dat gaan doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef Ooi86 het volgende:
Oja: wat bedoelde ze nou met in de 3e aflevering maakt de mol zich bekend?!
Vond ik ook opvallend, 'als' zij de mol is dan had ze misschien wel geweten dat PJ die 4 wegstuurde naar de boot. PJ weet immers dit jaar wie de Mol is, zij kwam als laatste aangelopen en kon zo mooi aansluiten om richting de boot te worden gestuurd... Ik denk daarentegen niet dat Hind de Mol isquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef Leandra het volgende:
Hind zette zichzelf vrijwel letterlijk "buiten de groep" toen ze op een rij stonden voor de boot/brug/helicopter opdracht begon.
Ja, ik vind het heel erg Sanne klinkenquote:
Zij is wel iemand die goed observeert en de kat uit de boom kijkt denk ik ook ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heel erg Sanne klinken.
Beetje mannelijk dagboek, vinden jullie niet?quote:
Ze plakte er nog wel even vlug 'denk ik' achteraanquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Terreros85 het volgende:
Ik werd net ook gewezen op Barbara en haar kompas. Ze wist dat er een kompas in de zak zat zonder dat die open was. Ik ga het nog even nakijken.
Of Manuelquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die scene idd. Was het zo duidelijk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze plakte er nog wel even vlug 'denk ik' achteraan
Ze zei wel heel stellig: Maar jongens, hier zit een kompas in!....denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die scene idd. Was het zo duidelijk?
Die weet niet eens hoe je Nagasaki uitspreekt.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ze dat deed om al zijn informatie die hij in het mollenboekje had opgeschrevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef Terreros85 het volgende:
Waarom ging Sanne een pact aan met Tim. Ze moest iemand zoeken die ze vertrouwde. Niet iemand die ze haar hele levensverhaal vertelde. Aanval als beste verdediging?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:58 schreef BoerBert het volgende:
Ik denk dat Arjen het is, trouwens. Dus die kun je alvast wegstrepen
Of ze acteert heel goed dat ze dat niet weet...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die weet niet eens hoe je Nagasaki uitspreekt.....
Ik vind haar nu al irritant, dus zoveel credits kan ik haar helaas niet geven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of ze acteert heel goed dat ze dat niet weet...
Kan ook in het vliegtuig een beetje opgedaan zijn, ik neem aan dat stewardessen enzo wel Engels en Japans kunnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
Wat overigens ook opvallend was dat toen ze in japan aankwamen, Tim meteen probeerde Japans te praten tegen die man op het vliegveld. Stukje molvoorbereiding?
ik hoorde het ook!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Metal Gear Solid Theme tijdens dat spel. Ze hebben smaak!
...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Marloes het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=52913#more-52913
Check de kop van het artikel erboven''Dramaserie Annie M.G. van start op Nederland 2''
En Sanne speelt Annie M.G.
http://japanesekanji.nobody.jp/animal/mole.htmquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Misschien om t ons zelf makkelijker te maken moeten we op zoek naar het japanse teken voor MOL???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |