Nuttige tweets van de Mol...quote:IkBenDeMol
En dat is 1. Dag, je was een fijne kandidaat.
7 minutes ago from web
IkBenDeMol
1000 euro erbij.... en 7000 niet...
29 minutes ago from web
IkBenDeMol
Veel plezier allemaal en een goede jacht! Groeten van de Mol.
about 1 hour ago from web
Zeven van de tien ken ik pas na deze aflevering, dus ik merk weinig verschilquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef Mellow_ het volgende:
Kut KimAls het zo gaat mogen ze van mij wel weer terug gaan op onbekende Nederlanders...
Hij is prima te doenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Absoluut, maar haalt het nog steeds niet bij Viev, van vorig jaar.
Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef Urquhart het volgende:
- Sanne: krijgt brief van oud-mol en 'vergeet' haar mollenboekje: mol heeft geen boekje nodig
Of als je die vertaalt naar het japans dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef _Ruby_ het volgende:
Op dat bordje stond: 'niets is wat het lijkt'
Als we die letters nou is in een andere volgorde zetten, komt er dan iets verdachts uit? Of doe ik nu te moeilijk?![]()
Hij is de Judas.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef savaan76 het volgende:
In het stukje met de vragenlijst was Kim aan de beurt en het eerste wat ze zei was Kennis Is Macht, afgekort is dat KIM. Toeval misschien maar voorlopig is zij voor mij de mol
mmm, goed opgemerkt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef savaan76 het volgende:
In het stukje met de vragenlijst was Kim aan de beurt en het eerste wat ze zei was Kennis Is Macht, afgekort is dat KIM. Toeval misschien maar voorlopig is zij voor mij de mol
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
Sanne kreeg de brief van George en vergat een molboekje te halen. Als mol heb je die niet nodig, dus hint?.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef Yvonnetje het volgende:
Ik denk dat Sanne de mol is... dat zij dat boekje 'vergat' te pakken; die heeft ze natuurlijk helemaal niet nodig want zij is het!
Altijd leuk om trendsetter te zijn!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef Urquhart het volgende:
- Sanne: krijgt brief van oud-mol en 'vergeet' haar mollenboekje: mol heeft geen boekje nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |