quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
jammerdebammer zou gereedschap moeten zoeken of rode en groene stickers. dan weet iedereen toch dat het om hem gaat! nee hij koopt een vlinnder! koop dan gelijk een molknuffeltje...
Correctquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Die duo's lopen dus achter elkaar aan en het laatste duo kan dus alles vernaggelen of niet?
Gewoon een baksteen was het simpelst geweestquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
jammerdebammer zou gereedschap moeten zoeken of rode en groene stickers. dan weet iedereen toch dat het om hem gaat! nee hij koopt een vlinnder! koop dan gelijk een molknuffeltje...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:03 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Hind had ook een rode portemonnee?
Dat doen ze dus wel...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef alors het volgende:
alsof iemand erik associeert met een vlinder
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:00 schreef Oidale het volgende:
Hoe heeft Tim dat moment gezien dan?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:01 schreef Sannun het volgende:
Hoe weet Tim dat Barbara dat heeft gezegd? Of was hij daar wel bij?
edit: ik zie nu dat iemand anders dat ook al heeft opgemerkt!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Waarom weet iedereen dat Erik een vlinder heeft
je ken toch gewoon luisteren en kijkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
nnghihih ik snap die spellen echt nooooooooit!
ik dacht dus ook wtf :/!quote:
Daarom heb ik zo'n hekel aan de BN-er serie'squote:Op donderdag 7 januari 2010 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
zo irritant als mensen mol gaan spelen
De meest irritante vond ik dus Nadja Hupscher... een verschrikking voor het concept... Manuel en Loretta doen dit toch heel netjes... Hind had wel een wazig object uitgekozen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan de BN-er serie's
Eens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:12 schreef Sannun het volgende:
Wie denken/hopen jullie dat er gaat?
Ik hoop Kim Pieters, ik mag haar niet meer na die opdracht van net.
idd erg vreemd..quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wtf krijgen we nou!
Helemaal correct!
Ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:14 schreef BMD het volgende:
wat ston er op die boot, shunyou ofzo?
evenals Manuel en Arjen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:15 schreef .aeon het volgende:
Frits gaat iig niet, die stond met een walkie-talkie in de leader.
Is dat zo onderhand niet retroquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom hebben ze nog steeds dat verschrikkelijke Comic Sans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |