Dat programma wordt door een of ander vriendje van de programmamakers gemaakt, iemand die lekker in de "vrije tijd lekker met computers knutselt" lijkt t wel ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom hebben ze nog steeds dat verschrikkelijke Comic Sans?
Inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom hebben ze nog steeds dat verschrikkelijke Comic Sans?
nee man Kim eruit, nu al irritant.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:17 schreef .aeon het volgende:
Hopelijk zet Hind haar rode trend door.
Ook die amateuristische powerpoint muisbewegingenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:18 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Dat programma wordt door een of ander vriendje van de programmamakers gemaakt, iemand die lekker in de "vrije tijd lekker met computers knutselt" lijkt t wel ja.
Jaloersquote:
quote:
quote:
bedoel je shunyou? Krijg alleen een Engelse vertaling eruit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
verdachte letters ook op de boot. Morgen maar eens nakijken deze aflevering
Kun je het altijd mooi aan zien jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat gevoel had ik al ja want Loretta noemde als enige niet echt een naam bij de test
hier ookquote:
Ik zou 'm doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:20 schreef henkde_j het volgende:
Die EO'er is de mol.
Die vent is volgens mij zo achterbaks als wat.
Nee die kleinere code erboven. Was volgens mij alleen goed in beeld bij Hind.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
bedoel je shunyou? Krijg alleen een Engelse vertaling eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |