"Ook internationaal scoorden ze met onder andere een nummer 1-hit in Indonesië."quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was Direct niet in het verleden populair in Japan?
Ik hoorde Peril van Michael Salvatori maar die is van Halo 2. Stond ik ook wel even van te kijkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Metal Gear Solid Theme tijdens dat spel. Ze hebben smaak!
Was grapjequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dan moet je niet op het forum gaan tegelijkertijd.
In het verleden hield Yvon de vlieger vast met MOL erop, dat was ook een officiele hintquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:20 schreef broer het volgende:
Dat rode label aan de sleutel van Hind kan toch geen aanwijzing zijn? Dat zien de andere kandidaten toch ook?
Dit heeft niks met Lust te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Smaak leren ze je dus ook in de kerk. Wel handjes boven de lakens he?
Maar dan kun je ook zeggen dat Sanne een envelop kreeg van een vorige molquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In het verleden hield Yvon de vlieger vast met MOL erop, dat was ook een officiele hint
Ik sta ook helemaal niet raar te kijken als straks blijkt dat dat ook een hint was. De meest oppervlakkige aanwijzingen zijn het meestal.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook zeggen dat Sanne een envelop kreeg van een vorige mol.
Wat een debiele hint was dat zeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In het verleden hield Yvon de vlieger vast met MOL erop, dat was ook een officiele hint
Hint 1 van de site: Waarom krijgt Sanne op Schiphol de brief van George?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook zeggen dat Sanne een envelop kreeg van een vorige mol.
Zelfs de redactie neemt mijn hint al over dus!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Hint 1 van de site: Waarom krijgt Sanne op Schiphol de brief van George?
Omdat ze als eerste binnen was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Bij iemand die je van televisie kent?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit heeft niks met Lust te maken.
Nee, dit Is pure Liefde. En Liefde is goed.
Je kunt gewoon met mediaplayer bekijken hoor bij Uitzending Gemist.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
heeft iemand de directe link zonder silverlight benodigdheden?
Oh, je gaat er serieus op in.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bij iemand die je van televisie kent?
Waarom geeft George deze brief?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:
Tiende seizoen, dus een jubileumseizoen? Dus misschien zien we meer oude mollen voorbijkomen? Wellicht dat dat ook wordt bedoeld met dat in aflevering 3 de mol zich bekend maakt? Dat ze dan iets moeten doen met vroegere mollen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Waarom geeft George deze brief?
Ja, weer een spel met een laserschietdingiets, dat vind ik altijd tofquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef drummerdude het volgende:
Leuke aflevering, maar ik ben zo benieuwd naar dat spel volgende week![]()
Dat heb ik iedere weekquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef drummerdude het volgende:
Leuke aflevering, maar ik ben zo benieuwd naar dat spel volgende week![]()
Hm... ja. Dat is inderdaad waar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:25 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:40 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... ja. Dat is inderdaad waar.
Oké, dan is Hind dus toch nog verdacht.
Ze stond alleen wel regelmatig aan de zijkant.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bovendien is rood het 'middelpunt' in de Japanse vlag, zoals de mol het middelpunt in WIDM is
Pilesquote:
Tim heeft in Direct gespeeld en dat is muziekquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef Terreros85 het volgende:
Het spel dat je iets voor jezelf moest kopen is natuurlijk ideaal voor de mol. Als je wilt fucken. Koop dan iets heel algemeens.
Frits - stropdas (duidelijk)
Erik - vlinder (wist iedereen)
Kim - thee (wist iedereen)
Barbara - Bal (duidelijk)
Sanne - Rooie kat (onduidelijk)
Arjen - Stripboek (onduidelijk)
Tim - Muziek/tv-blad (onduidelijk)
Hind - Exotisch fruit (duidelijk)
Een vergezochte associatie met 'shunning' (zie boot)?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze stond alleen wel regelmatig aan de zijkant.
Klopt, maar er stond heel duidelijk tv op dat blad. Had net zo goed een ander kunnen zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tim heeft in Direct gespeeld en dat is muziek
Wat zijn we het weer eens.... trouwen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:41 schreef Oidale het volgende:
Kin en Hind zijn leuk! Tim en Manuel hebben potentiele geilheid maar missen het toch.
En er stond een boybandje op de voorpagina.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tim heeft in Direct gespeeld en dat is muziek
Bij de verdeling van de eerste opdracht, was dat duidelijk bewust. Op de boot kwam zij in een strategische 'doorgeefluikpositie', waarbij zij het in de soep kon en ook liet lopen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze stond alleen wel regelmatig aan de zijkant.
Dat zag ik ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Klopt, maar er stond heel duidelijk tv op dat blad. Had net zo goed een ander kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |