Daar gaat mijn rank op call of duty!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:53 schreef Amabo het volgende:
Ja hoor iedereen mag het team kiezen die hij wilt. Alleen geen dubbele teams of clubteams. En ik ben van plan om het vrij serieus aan te pakken. Daarom vraag ik ook mensen die er tijd voor hebben.
Ik hoop zo snel mogelijk. Zodra er genoeg mensen zijn zal ik de pouls in Fifa aanmaken en gaan loten. We moeten dan alleen wel wat regels opstellen mbt bijvoorbeeld hoeveel dagen je hebt om de poule wedstrijden te spelen.quote:
Dat zou ik verder ook geen probleem vinden.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:37 schreef Roberto258 het volgende:
Ik doe alleen mee als er geloot wordt welk land iedereen is, nu alle goede teams al gekozen zijn is het totaal oninteressant om nog mee te doen.
ik zie het probleem daarvan niet zo?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:38 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dat zou ik verder ook geen probleem vinden.
Misschien maakt het het wel leuker ook. Want nu pakt iedereen het team waar hij/zij het beste mee uit de voeten kan.
Het loten zou misschien de kansen wat spreiden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik zie het probleem daarvan niet zo?
telaat, ik was je voor hahaquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:56 schreef Mindstate het volgende:
Ik join ook wel, ben wel Argentinie.
Mijn zegen heb je!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:38 schreef neggix het volgende:
Aangezien die amabo niets meer laat horen, kan ik er wel voor stemmen om ff iets nieuws op te zetten... Dan ga ik morgen middag of zaterdag wel ff zitten en dan zet ik wel iets moois op.... maar we wachten idd wel ff af dan....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:52 schreef Amabo het volgende:
Goedenavond fokkers,
Ik wil een FIFA10 toernooi organiseren voor de PS3. Dit wil ik doen door een aantal pouls te maken etc etc. Indien genoeg animo zal het een WK worden. Je mag dus GEEN clubteam kiezen. En landen mogen niet dubbel gekozen worden. In eerste instantie wil ik een deelnemersveld van 16. Dit is natuurlijk altijd uit te breiden.
Met 16 deelnemers zal het de vorm van een EK krijgen maar je mag dus wel landen kiezen buiten Europa. Wanneer alle deelnemers bekend zijn zal ik de landen in Pot 1,2,3 of 4 indelen. Dan zal ik gaan loten wie bij wie in de poule komt. Vervolgens zal ik 4 pouls aanmaken in FIFA10 met elk een ander wachtwoord. Je krijgt dan een PM van mij met het wachtwoord voor de desbetreffende poule waarin je bent geloot.
Als je geinteresseerd bent laat dan even weten wat je PSN, Foknaam is en welk team je wilt zijn. BELANGRIJK: doe aub alleen mee als je er ook echt tijd voor hebt en wilt vrijmaken. Ik heb dit in het verleden vaker georganiseerd maar het toernooi moest toen steeds vroegtijdig worden afgelast aangezien een aantal mensen aan het verzaken waren.
1. Amabo - iMitch026 - Duitsland
2. Masegate - ButsMG - Nederland
3. Mash_ - Mash-nl - Brazilië
4. Maichel - ??? - Portugal
5. kreuk050 - KREUKNEUS - Spanje
6. Roeberto258 - ??? - Zweden
7. Jordy_Vega - Jordy_Vega - Italie
8. Akwableet - Aquableet - Engeland
9. -Tripper - powah87 - Frankrijk
10. Neggix - Neggix - Mexico
11. stevenmac26 - stevenmac26 - Argentinië
12. Mindstate - MindstateNL - Denemarken
13.
14.
15.
16.
evt. meer
Ja klopt, dat wilde ik ook doen maar dat gaat niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:13 schreef ego-tripper het volgende:
Ideaal, kan je OP niet meer aanpassen? Maakt het wat overzichtelijker.
Zo zo, worden er in de nachtelijke uren plannen gesmeed voor een eventuele staatsgreep?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:38 schreef neggix het volgende:
Aangezien die amabo niets meer laat horen, kan ik er wel voor stemmen om ff iets nieuws op te zetten... Dan ga ik morgen middag of zaterdag wel ff zitten en dan zet ik wel iets moois op.... maar we wachten idd wel ff af dan....
Je bent een beetje Balkenende. Net op tijd heb je je hachje gered.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:20 schreef Amabo het volgende:
[..]
Zo zo, worden er in de nachtelijke uren plannen gesmeed voor een eventuele staatsgreep?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:19 schreef Masegate het volgende:
Goed bezig Amabo.
Topscorers bijhouden vind ik wel een puik plan. Moet maar even kijken of het haalbaar is.
Hahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Masegate het volgende:
[..]
Je bent een beetje Balkenende. Net op tijd heb je je hachje gered.
Jawel, maar niet nu.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:25 schreef Amabo het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Trouwens zin om een vriendschappelijke wedstrijd te spelen?
Nou ik zit op mijn stage dus word lastigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef ego-tripper het volgende:
mash, alvast vriendschappelijk potje doen?
Das kut man! Nog garantie? 1 jaar of 2 jaar garantie toch??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan niet meer meedoen, mijn Playstation heeft het vandaag begeven.Krijg 'm met geen mogelijkheid meer aan de praat. Nu maar hopen dat Sony me een andere geeft.
k heb je toegevoegdquote:Op zondag 17 januari 2010 20:16 schreef Masegate het volgende:
Iemand zin in een potje?
Ruilenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Masegate het volgende:
Nou, ik baal in ieder geval flink dat ik Nederland heb.
Frankrijk (ego-tripper) is echt gewoon niet te verslaan met NL.
(met Arsenal wel)
Neequote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Smart-Einstein het volgende:
Moet morgen nog ff kijken voor PSN en nog een land kiezen, wat een pokkezooi als je als laatste bent
Kunnen we niet beter alle WK landen pakken, en dan een scriptje schrijven die random landen toewijst bij personen?
Volgende toernooi. We gaan nu deze eens beginnen en kijken hoe het gaat. Als het tof is, komen we wel met een verbeterde variant.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Smart-Einstein het volgende:
Kunnen we niet beter alle WK landen pakken, en dan een scriptje schrijven die random landen toewijst bij personen?
Ik wil wel ruilen, ben Zwedenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:42 schreef kreuk050 het volgende:
Spanje is echt een kutteam, ik wil een team waar je goed kan counteren! Iemand ruilen?
Net verloren van marcel met 0-5 :S
die wedstrijd was we lekker van mijn kant jaquote:Op maandag 18 januari 2010 17:42 schreef kreuk050 het volgende:
Spanje is echt een kutteam, ik wil een team waar je goed kan counteren! Iemand ruilen?
Net verloren van marcel met 0-5 :S
de wedstrijd was al afgelopen? het menu was er al. en had geen zin meer dus deed mijn ps3 uit. squote:Op maandag 18 januari 2010 21:37 schreef Masegate het volgende:
Damn Mash, dat disconnecten was wel lame.
Je hebt er zelfs heel mijn Fifa door laten crashen! Moest Fifa gewoon opnieuw opstarten.
Mocht er nog iemand willen spelen: ButsMG
Voor deze keer dan maar.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
de wedstrijd was al afgelopen? het menu was er al. en had geen zin meer dus deed mijn ps3 uit. s
oh naja. ik heb gewacht tot er gefloten werd. had het ff gehad met dat spel. moet echt die instellingen even gaan zoekenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:40 schreef Masegate het volgende:
[..]
Voor deze keer dan maar.
Bij mij was ie nog met herhalingen bezig.
Yep, en zo niet, dan hebben ze pech.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Amabo het volgende:
Heeft iedereen het team waar hij het toernooi mee wilt spelen?
Dan ga ik morgen(na mijn tentamen) de pouls loten.
tegen mij is niet ranked he? die telt die niet denk kquote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Masegate het volgende:
Damn, ik heb er zelfs een verlies door gekregen!
[ link | afbeelding ]
Heb als laatste tegen jou gespeeld en gewonnen, maar er staat streak -1.
Yep, daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
tegen mij is niet ranked he? die telt die niet denk k
Ja klopt ik ben Denenmarkenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef Amabo het volgende:
1. Amabo - iMitch026 - Duitsland
2. Masegate - ButsMG - Nederland
3. Mash_ - Mash-nl - Brazilië
4. Maichel - ??? - Portugal
5. kreuk050 - KREUKNEUS - Spanje
6. Roeberto258 - ??? - Zweden
7. Jordy_Vega - Jordy_Vega - Italie
8. Akwableet - Aquableet - Engeland
9. Ego-Tripper - powah87 - Frankrijk
10. Neggix - Neggix - Mexico
11. stevenmac26 - stevenmac26 - Argentinië
12. Mindstate - MindstateNL - Rusland
13. chrosser - chrosser - Kroatië
14. marcel173 - marcel173 - Australië
15. Max-Westerman - Maikel-AFCA - Denemarken
16. Smart-Einstein - ??? - Kameroen
Kijk allemaal even of dit klopt,
Pot1: Spanje, Duitsland, Brazilië, Italië
Pot2: Argentinië, Frankrijk, Portugal, Nederland
Pot3: Engeland, Kroatië, Mexico, Rusland
Pot4: Kameroen, Denemarken, Zweden, Australië.
Dit zijn nog NIET de pouls. Dit betekent alleen dat de landen uit Pot1 niet bij elkaar komen, uit Pot2 niet etc etc. Ik heb het losjes gebaseerd op het afgelopen WK en EK. Mocht iemand zich benadeeld voelen wil ik best met diegene ruilen.
Het ging inderdaad even helemaal mis toen ik Spanje was. Ze waren niet vooruit te branden:P.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:23 schreef ego-tripper het volgende:
Naja, ik werd wel flink afgeragged door Amabo met zijn Duitsland, er was geen houden aan toen. Maja toen hij spanje pakte kreeg hij ze weer flink geschuurd.... agjeh, we zien het in toernooi wel. Nog even wat oefenen.
Ben nog steeds me opstelling aan het verbeteren en tactics. er zit verbetering in.
Nou, het scheelde allemaal niet veel in ieder geval.quote:
\quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:04 schreef kreuk050 het volgende:
Dus vanavond beginnen we?
Hangt er maar net vanaf wie er achter zit dunkt mequote:Op maandag 18 januari 2010 22:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben Denenmarken
Ik wil graag in de poule met: Brazillie, Portugal en Mexico dankjewel
Jaaa, dat is inderdaad ook zo'n schijt-team om tegen te spelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:37 schreef ego-tripper het volgende:
Haha, of ik ben gewoon goed. Dat kan natuurlijk ook. Ghehe nee, ik zet inderdaad puur spelers op die ook snel zijn. Maja met Henry, Benzema en Anelka in de aanval heb je een van de s'werelds snelste aanvallen, die van spanje alleen is nog sneller. En met Henry en Anelka heb ik ook nog eens lengte, waardoor ze sterker zijn dan jouw spelers.
Agjeh, zo goed is frankrijk nu ook weer niet. Ik speel een stuk beter met Inter Milan.
ps: volgens mij is er nu onderhoud aan de EA Servers.
Hmm, das vreemd. Ik heb namelijk ook echt nooit last van lag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:17 schreef mash_ het volgende:
Masegate ik heb btw wel echt altijd lag als ik tegen jou speelbij anderen nooit last van
Ghehe Thanks, maar maak je geen zorgen, over het algemeen win ik de wedstrijden wel als ik tegen iemand van Fok.nl speel. Heb alleen nog maar verloren van Amabo en Masegate toen hij Arsenal pakte en me formatie flut was:Pquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Oké powah87 is goed.
En ik ben slecht.
Als iedereen van het niveau powah87 is of nog beter dan doe ik voor spek en bonen mee
Zo, dat was inderdaad wel een toffe wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef marcel173 het volgende:
hehe net leuke wedstrijd tegen nederland.. 4-6
Haha ik herken het. Ik heb ook een aantal wedstrijden tegen Frankrijk gespeeld en had zo ook mijn twijfelsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Masegate het volgende:
Ik stem ervoor dat Frankrijk niet meer mee mag doen.
Er klopt gewoon echt iets niet met dat team.
Elke speler van Frankrijk kan elke speler van Nederland eruit rennen. En zo is het gewoon niet.
Ik kan echt niets tegen die spelers beginnen. Mijn aanvallers zijn te langzaam voor de Franse verdedigers en mijn verdedigers zijn te langzaam voor de Franse aanvallers.
Erg frustrerend!
Ik beschuldig je nergens van. Waren overigens wel interessante wedstrijden tussen ons:P. Succes in het toernooi, net als iedereen trouwens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:20 schreef ego-tripper het volgende:
Haha, beschuldig je me serieus nu van 'vals' spelen?:P Ik speel gewoon met een andere opstelling. Als je unranked speelt dan pakt hij automatisch de opstelling die je bij Team Management gemaakt hebt.
En nog iets, mijn stats waren Aanval: 83 Middenveld: 79 Verdediging: 83. En bij jouw Aanval: 84 of 85 Middenveld: 83 en Verdediging: 83. Dus uhmm dan zou ik me team slechter gemaakt hebben?:P
Maja, dan zien jullie het wel in het toernooi;)
Ja verdomme, zit ik net een heel mekkerverhaal te lezen over hoe goed die Fransen zijn, kom ik een pagina terug de poules tegen en ja hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:08 schreef mash_ het volgende:
A
Brazilie
Frankrijk
Engeland
Zweden
jeej mag met frankrijk
nou dan zit je ook bij mij dus 2 wedstrijden kan je wel winnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:30 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ja verdomme, zit ik net een heel mekkerverhaal te lezen over hoe goed die Fransen zijn, kom ik een pagina terug de poules tegen en ja hoor
Je zal mij buiten kantoortijden over de knie moeten leggenquote:
5x geel was ook een grapjequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef kreuk050 het volgende:
Denk gewoon 1 wedstrijd in de poule en 1 in de afvalronde, net zoals het echte WK? 5x geel lijkt me moeilijk bij te houden...rode kaarten ook.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Masegate het volgende:
Zijn jullie ook al zo zenuwachtig?
Ik zal je vanavond dan wel ff toevoegenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:38 schreef Mindstate het volgende:
Stevenmac, ik kijk ff of ik vanavond een potje tegen je kan spelen
Zag dat er al 3 inzaten dus dat komt wel. goed... Ik heb morgen denk ik wel ff tijd... geen idee hoelaat maar kijk wel ff....quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:11 schreef marcel173 het volgende:
ik heb me inmiddels aangemeld bij poule d, nou me andere poule leden nog.. heb er zin in
Oh dat is Amabo héquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:48 schreef Mindstate het volgende:
Hoezo, zit in Poule B en daar heb ik net met Rusland tegen gespeeld
Cquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:57 schreef Mindstate het volgende:
In welke poule zit hij dan nog meer?
Amabo / Rusland zit niet in poule C hoor.quote:
Kun je nu niet even?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:33 schreef kreuk050 het volgende:
Vanavond en morgenavond ben ik even online.
vanaaf wil ik wel. ik moet zo eten. dus niet zo zin om nu te beginnen want dan zal je zien dat ik net moet eten als we beginnenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:40 schreef Akwableet het volgende:
Poule A, iemand?
Ik zal mn best doen, maar ik kan niks garanderen voor vanaaf.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
vanaaf wil ik wel. ik moet zo eten. dus niet zo zin om nu te beginnen want dan zal je zien dat ik net moet eten als we beginnen
kunnen ook zeggen maandag avond 9 uur? zo iets. dan kan ik er rekening mee houden. want morgen ben ik er sowieos hee lde dag nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:49 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen, maar ik kan niks garanderen voor vanaaf.
Goed, wel echt 9 uur, moet maandag om 10 uur training geven, dus ik kan er net een paar potjes voor prakkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
kunnen ook zeggen maandag avond 9 uur? zo iets. dan kan ik er rekening mee houden. want morgen ben ik er sowieos hee lde dag niet
Is goed. tot dan!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:55 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Goed, wel echt 9 uur, moet maandag om 10 uur training geven, dus ik kan er net een paar potjes voor prakkenIk noteer het!
Had ik begrepen, en ik geef erg laat training jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is goed. tot dan!(even voor de zekerheid wel 9 uur savonds he
)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef Jordy_Vega het volgende:
Ik had overigens een rode kaart met Chiellini, ik neem aan dat die geschorst is?
Ja gaat mij deze keer wel lukken denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 03:23 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben morgen ook wel up voor een potje met iemand uit Poule B
Torres is inderdaad de enige waar ik schrik voor had.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef kreuk050 het volgende:
Pff, wat een kut wedstrijd die laatste van mij.
Gelukkig heb ik Torres.
Dit is inderdaad een leuke uitgangspositie om allebei door te gaan ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef kreuk050 het volgende:
Wel leuke wedstrijden. Dit was een redelijke start voor ons beide denk ik?
Die eerste had je wel verdiend gewonnen, maar dat kwam ook omdat ik niet helemaal op zat te lettenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:59 schreef Masegate het volgende:
Zojuist de wedstrijden tegen Denemarken gespeeld. Waren erg spannende potjes en Denemarken had eigenlijk wel een overwinning verdiend.
NED - DEN 4 - 2
DEN - NED 2 - 2
Van der Vaart: 2
Huntelaar: 2
Kuyt: 2
Bendtner: 4
Edit: Nu nog op zoek naar Chrosser
Ik en Mash (Engeland en Brazil). Ik kan van 19:00 tot 22:00 aanwezig zijn, en heb met mash afgesproken om 21:00. Daarvoor heb ik dus ruimte voor een potje tegen jou. Schikt dat?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:51 schreef ego-tripper het volgende:
poule A, word daar nog gespeeld? ik ben er vandaag
Is goed, zeg het maarquote:Op maandag 25 januari 2010 14:23 schreef Smart-Einstein het volgende:
Poule B iemand, vanavond o.i.d.?
Dat is helemaal niet slecht met Zweden tegen Frankrijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:36 schreef Roberto258 het volgende:
Frankrijk - Zweden 1-0
geen idee wie er gescoord heeft, aangezien ik mega lag had maarja, ik weet alleen niet of het aan m'n eigen verbinding ligt of die van m'n tegenstander.
Ja, ik ben ongeveer tot 21.30 online!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:23 schreef Smart-Einstein het volgende:
Poule B iemand, vanavond o.i.d.?
Hoe bedoel je beetje jammer?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:32 schreef mash_ het volgende:
1-1.. beetje jammer van dat lobje maarja
omdat lobjes in fifa 10 nogal heel erg makkelijk zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je beetje jammer?
Ik vond het een terechte uitslag, erg wisselend spelbeeld. Toch wel eng dat jij het laatste kwartier erg veel beter was, en ik geluk had dat het niet verkeerd afliep.
Ik heb het niet kinderachtig bedoeld. Met 7 online potjes in de vingers weet ik de etiquette nog niet echt.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
omdat lobjes in fifa 10 nogal heel erg makkelijk zijnmaarja was wel spannende wedstrijd ja
Maakt van de rest ook niet uit hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik heb het niet kinderachtig bedoeld. Met 7 online potjes in de vingers weet ik de etiquette nog niet echt.
Irritant he.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef mash_ het volgende:
rot toch op met frankrijk en klopt geen fuck van dat team hoe ze scoren
en ja ik zetten me ps3 uit slaat echt nergens meer op hoe jij scoord
Ik ging daarnet met 5-0 over de knie. Heb bij 2-0 nog een bal op de paal kunnen mikken, voor de rest was het handballenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Masegate het volgende:
[..]
Irritant he.![]()
Maar goed. Die gast is gewoon steengoed met Frankrijk. Het is een combinatie van een sterk team en een goede Fifa-speler.
nou ik weet niet hoor maar het klopt niet. hij schiet er ballen in die er bij mij nooit in zullen gaan. en van de rest is het een bal naar voren schieten en een aanvaller heeft hem toch wel. en ook allemaal van die doelpunten van hard tegen me keeper schieten die hem niet beet pakt. staan 6 manntjes van mij en als nog komt die precies voor zijn voeten. allemaal dat soort dingen. of 2x een aanvallen die een bal er in doe met een sliding zo door de benen van me keeper of net langs zijn benen. elke keeper zelfs die van rkc zou die bal nog gepakt hebben. nou sorry hoor dan is de lol er van mij af. schrijf die 2e wedstrijd maar lekker 3-0 voor frankrijk op. ik heb er geen zin meer in.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Masegate het volgende:
[..]
Irritant he.![]()
Maar goed. Die gast is gewoon steengoed met Frankrijk. Het is een combinatie van een sterk team en een goede Fifa-speler.
Ik sluit net af, maar zet hem weer aan, tot over 2 minuten!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:57 schreef ego-tripper het volgende:
Naja, begrijp je frustratie wel hoor Mash, doe ik ook welus als het niet lukt. Maja we moeten toch nog de 2de wedstrijd een keer spelen.
Dit zijn mijn resultaten tot nu toe.
Frankrijk - Engeland 5-0
Frankrijk - Zweden 1-0
Frankrijk - Brazilie 6-1 toen werd de verbinding verbroken.
Ik ben nu nog even online om te spelen. Misschien Akwa, dat jij de 2de wedstrijd wil spelen.
nou die 2e wedstrijd heb je gewonnen met 3-0 want ik heb er gewoon geen zin meer in. slaat echt nergens op. kijk die doelpunten die je gescoord hebt. van de 6 was er maar 1 of 2 mooi. de rest allemaal van die kut doelpunten die nergens over gaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:57 schreef ego-tripper het volgende:
Naja, begrijp je frustratie wel hoor Mash, doe ik ook welus als het niet lukt. Maja we moeten toch nog de 2de wedstrijd een keer spelen.
Dit zijn mijn resultaten tot nu toe.
Frankrijk - Engeland 5-0
Frankrijk - Zweden 1-0
Frankrijk - Brazilie 6-1 toen werd de verbinding verbroken.
Ik ben nu nog even online om te spelen. Misschien Akwa, dat jij de 2de wedstrijd wil spelen.
Maar ja... het lijkt me echt onmogelijk om vals te spelenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoor maar het klopt niet. hij schiet er ballen in die er bij mij nooit in zullen gaan. en van de rest is het een bal naar voren schieten en een aanvaller heeft hem toch wel. en ook allemaal van die doelpunten van hard tegen me keeper schieten die hem niet beet pakt. staan 6 manntjes van mij en als nog komt die precies voor zijn voeten. allemaal dat soort dingen. of 2x een aanvallen die een bal er in doe met een sliding zo door de benen van me keeper of net langs zijn benen. elke keeper zelfs die van rkc zou die bal nog gepakt hebben. nou sorry hoor dan is de lol er van mij af. schrijf die 2e wedstrijd maar lekker 3-0 voor frankrijk op. ik heb er geen zin meer in.
ja die kom ik ook wel is tegen. maar dat gata op een hele anderen manier.. deze doelpunten slaan gewoon nergens op. en zeg niet dat die vals speelt. alleen er klopt gewoon iets niet met dat frankrijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef Masegate het volgende:
[..]
Maar ja... het lijkt me echt onmogelijk om vals te spelen
Vergeet ook niet dat er mensen zijn die levels hebben waar je duizelig van wordt. Ik ben nu level 24, en dat vind ik best knap van mezelf, maar er zijn nog zoooo veel spelers die veeeeeeele malen beter zijn. Dat is echt te ziek voor woorden.
Oke ik kan wel een potje doen nuquote:Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef kreuk050 het volgende:
Poule C anyone?
Klopt ook wel wat je zegt. Met Arsenal won ik ineens van zijn Frankrijk (hij zei toen wel dat 'ie een verkeerde opstelling had).quote:Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja die kom ik ook wel is tegen. maar dat gata op een hele anderen manier.. deze doelpunten slaan gewoon nergens op. en zeg niet dat die vals speelt. alleen er klopt gewoon iets niet met dat frankrijk.
ik wil wel is feyenoord - ajax. of psv - ajax zo iets doen tegen hem. als ik dan weer met 6-0 (ok ik scoorde net ook wel 1x) wegspeeld heb geloof ik het wel.. maar voor mij gevoel zit er echt een bug in ofzo.
Jij doet me denken aan een maat van me, die ook altijd jankt over domme dingen, het is gewoon de incompetentie van de speler die dat veroorzaakt. Oefenen, oefenen, oefenen, vooruitdenken.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou die 2e wedstrijd heb je gewonnen met 3-0 want ik heb er gewoon geen zin meer in. slaat echt nergens op. kijk die doelpunten die je gescoord hebt. van de 6 was er maar 1 of 2 mooi. de rest allemaal van die kut doelpunten die nergens over gaan.
ja en er 238 verlorenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:06 schreef Masegate het volgende:
[..]
Klopt ook wel wat je zegt. Met Arsenal won ik ineens van zijn Frankrijk (hij zei toen wel dat 'ie een verkeerde opstelling had).
Maar kijk naar zijn statistieken. Hij heeft ruim 500 online wedstrijden gespeeld:
[ link | afbeelding ]
Ik kom eraan.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oke ik kan wel een potje doen nu
ja is goed. ga maar tegen hem spelenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan een maat van me, die ook altijd jankt over domme dingen, het is gewoon de incompetentie van de speler die dat veroorzaakt. Oefenen, oefenen, oefenen, vooruitdenken.
Hij heeft me geaccepteerd op PSNquote:Op maandag 25 januari 2010 22:08 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog tegen Chrosser en daar hebben we al erg lang niets meer van gehoord.
Ik vond Powah eigenlijk een beetje tegenvallen met Frankrijk...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Masegate het volgende:
[..]
Irritant he.![]()
En toch is regel bij Fifa dat hoe meer wedstrijden je speelt, hoe beter je wordt.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja en er 238 verlorendus zegt niet zo veel.
ja naja, hij is ook erg goed hoor. maar toch vind ik het beetje maf hoe die soms scoord. en dan ook niet 1x maar echt 5x. Maarja ga wel is met 2 slechte teams allebij en dan ben ik benieuwd.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef Masegate het volgende:
[..]
En toch is regel bij Fifa dat hoe meer wedstrijden je speelt, hoe beter je wordt.
Hij zit nu op level 28 schat ik aan zijn Skill Points te zien. Dan speel je ook tegen veel sterkere tegenstanders.
Oh... kut danquote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef kreuk050 het volgende:
Meneer Westerman, hij doet het niet, heb ik soms...tips voor m'n kutrouter?
Bij je instellingen in je router heb je iets dat DMZ heet. Als je daar het IP van je PS3 invult, zou je vrij baan moeten hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef kreuk050 het volgende:
Meneer Westerman, hij doet het niet, heb ik soms...tips voor m'n kutrouter?
Wat voor een router heb je?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef kreuk050 het volgende:
Zie nergens DMZ....ook in de search niet.
Viel tegen mij wel mee, hij maakt wel veel gebruik van de snelheid, en tja dat had Zweden nietquote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef kreuk050 het volgende:
Dan ben ik ook benieuwd, zo te horen speelt ie zwaar op de counter gesteund door Anelka en Henry.
Vind via Google alleen maar mensen die klagen dat ze hun router niet goed kunnen instellen om lekker online te kunnen gamen op hun console.quote:
dat denk ik ja. want je moet zelf ook toegeven dat veel van je doelpunten nergens over gaan.. met een slijding zo langs de keeper die zelf mijn neefje van 8 gehad zou hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef ego-tripper het volgende:
Uitslag tegen Engeland, 2de wedstrijd
Frankrijk - Engeland 2-1
Had wel iets meer mogen zijn na 17 schoten op die kist:P
Naja, tegen zweden ging het gewoon niet, me vriendin zat de hele tijd te zeuren en tegen me op te praten dus ik kon me niet echt concentreren. En tsjeh op de counter, daar speel ik ook soms op. Ik tik de meeste gewoon weg met een 1-2tje. En daar in tegen speel ik ook maar met 1 spits. Ik speel 4-5-1.
En waarom steeds dat gezeur over Frankrijk, denk je dat je niet weg getikt word als ik een ander fatsoenlijk team pak? Naja, wil best wel potje met een ander team tegen je spelen hoor. Speel alleen niet met pruts teams, kan ik gewoon weg niks mee:P
Toch nog 17? In vergelijking met die eerste 5-0 leek het heel rustig bij mijquote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef ego-tripper het volgende:
Uitslag tegen Engeland, 2de wedstrijd
Frankrijk - Engeland 2-1
Had wel iets meer mogen zijn na 17 schoten op die kist:P
Oke het lukt niet hequote:Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand anders potje?
Bijvoorbeeld, je schiet een bal op de keeper en deze rolt terug, vlak langs een verdediger. Ik heb de indruk dat hij vaak langs mijn verdediger rolt, en de jouwe hem altijd heeft. Hoe anticipeer jij op dat soort losse ballen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef ego-tripper het volgende:
Bedoel je met de verdediging of een gewone paas? Bij een gewone paas loop ik meestal naar de bal toe. Ik stuur veel met mijn mannetjes zelf.
Ik snap niet precies wat je bedoeld met binnen bereik. Als er een paas gegeven word of als er een bal onderschept word?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |