abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:43:08 #151
261746 Amabo
Niet doen dan!
pi_77037748
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Masegate het volgende:
Ik stem ervoor dat Frankrijk niet meer mee mag doen.

Er klopt gewoon echt iets niet met dat team.
Elke speler van Frankrijk kan elke speler van Nederland eruit rennen. En zo is het gewoon niet.
Ik kan echt niets tegen die spelers beginnen. Mijn aanvallers zijn te langzaam voor de Franse verdedigers en mijn verdedigers zijn te langzaam voor de Franse aanvallers.

Erg frustrerend!
Haha ik herken het. Ik heb ook een aantal wedstrijden tegen Frankrijk gespeeld en had zo ook mijn twijfels . Torres die als een klein kind aan de kant wordt gezet en ook waren Mexes en Gallas net zo snel als Torres . Mijn Frankrijk stats waren ook anders dan die van hem en ik heb de standaard stats van de spelers. Maar goed, is wel een goede training. Lijnen eruit lopen en met rondje iemand anders druk laten zetten. Alhoewel die hoge steekbal bijna niet te verdedigen is. Maar voordat we hem gaan "beschuldigen" van het knoeien met stats maakt het verder ook niet uit. In het toernooi spelen we toch met de standaardteams, als het goed is kan ik dat instellen.
pi_77037849
wat een gezeik hierzo
pi_77038152
Niet zo zeuren over Frankrijk , jezus
pi_77038439
Haha, beschuldig je me serieus nu van 'vals' spelen?:P Ik speel gewoon met een andere opstelling. Als je unranked speelt dan pakt hij automatisch de opstelling die je bij Team Management gemaakt hebt.

En nog iets, mijn stats waren Aanval: 83 Middenveld: 79 Verdediging: 83. En bij jouw Aanval: 84 of 85 Middenveld: 83 en Verdediging: 83. Dus uhmm dan zou ik me team slechter gemaakt hebben?:P

Maja, dan zien jullie het wel in het toernooi;)
  woensdag 20 januari 2010 @ 01:42:18 #155
261746 Amabo
Niet doen dan!
pi_77038710
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 01:20 schreef ego-tripper het volgende:
Haha, beschuldig je me serieus nu van 'vals' spelen?:P Ik speel gewoon met een andere opstelling. Als je unranked speelt dan pakt hij automatisch de opstelling die je bij Team Management gemaakt hebt.

En nog iets, mijn stats waren Aanval: 83 Middenveld: 79 Verdediging: 83. En bij jouw Aanval: 84 of 85 Middenveld: 83 en Verdediging: 83. Dus uhmm dan zou ik me team slechter gemaakt hebben?:P

Maja, dan zien jullie het wel in het toernooi;)
Ik beschuldig je nergens van. Waren overigens wel interessante wedstrijden tussen ons:P. Succes in het toernooi, net als iedereen trouwens.
pi_77039521
Zo. Over zwaar gewoept worden door ego-tripper

Dacht dat ik wel redelijk goed was maar dit slaar alles Oke 300 p tegen 17000 oke Maar tis toch best wel erg

Ben benieuwd naar het toernooi
O+ BlaBlub O+
pi_77041294
Wo wo wooooo!

Even voor de duidelijkheid: ik beschuldig niemand van vals spelen! Al mijn opmerkingen over Frankrijk zijn op een komische manier bedoeld. Alle credits gaan naar ego-tripper. Die gast is gewoon koning met Frankrijk!

Ik mag toch best een beetje klagen en gefrustreerd zijn?
Dat hoort bij Fifa! Dat hoort zelfs bij voetbal. Kijk maar eens naar elk willekeurig voetbalprogramma op tv.

Mensen, ik vind het mooie poules geworden. Amabo, bedankt. Ik wens iedereen heel veel sterkte! Moge de beste (of de valst spelende ) winnen!
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:07:41 #158
248356 BroodjeBamihap
OddsOddsOdds--->Hiddinkhitt
pi_77041669

[ Bericht 98% gewijzigd door BroodjeBamihap op 20-01-2010 09:08:13 ]
When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
pi_77041690
A
Brazilie
Frankrijk
Engeland
Zweden

jeej mag met frankrijk
pi_77043266
Haha Masegate, ik doelde ook niet op jouw. Maar Amabo stuurde me gisteren bericht of ik iets met de stats gedaan had van me spelers. Dus me speler getweaked.

Ik raak ook gefrustreerd en roep altijd DAT KAN NIET MAN! als ik aan het verliezen ben haha.

Maar de potjes waren wel super vet tegen Amabo, al lang niet zo'n leuke en spannende potjes gespeeld.

Naja, ik ga weer potje spelen, mocht er iemand interesse hebben hoor ik het wel;)
pi_77043452
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:08 schreef mash_ het volgende:
A
Brazilie
Frankrijk
Engeland
Zweden

jeej mag met frankrijk
Ja verdomme, zit ik net een heel mekkerverhaal te lezen over hoe goed die Fransen zijn, kom ik een pagina terug de poules tegen en ja hoor
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_77043566
Potje doen dan maar Akwableet?
pi_77044527
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:30 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Ja verdomme, zit ik net een heel mekkerverhaal te lezen over hoe goed die Fransen zijn, kom ik een pagina terug de poules tegen en ja hoor
nou dan zit je ook bij mij dus 2 wedstrijden kan je wel winnen
pi_77045307
C
Spanje
Nederland
Kroatië
Denemarken

Goeie poule!
pi_77046264
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:34 schreef ego-tripper het volgende:
Potje doen dan maar Akwableet?
Je zal mij buiten kantoortijden over de knie moeten leggen
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_77046498
Overigens, welke regels gelden verder?

Hoeveel wedstrijden tegen iedereen in een poule? En hoeveel in de afvalrondes? 5x geel is een ban van een week?
pi_77046819
Denk gewoon 1 wedstrijd in de poule en 1 in de afvalronde, net zoals het echte WK? 5x geel lijkt me moeilijk bij te houden...rode kaarten ook.
pi_77047089
Probleem is alleen bij die Online Leagues dat je niet kan instellen dat er maar 1 wedstrijd gespeelt mag worden, maar 2...
pi_77047256
Oh doen we er twee toch...
pi_77047316
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef kreuk050 het volgende:
Denk gewoon 1 wedstrijd in de poule en 1 in de afvalronde, net zoals het echte WK? 5x geel lijkt me moeilijk bij te houden...rode kaarten ook.
5x geel was ook een grapje Als straf een ban.......

Die regels lijken me ook het fijnst, als je er teveel wedstrijden van maakt gaan er weer mensen verzaken, denk ik.

edit: Ik zie 2, ook prima
pi_77047943
Ja, ik vind het allemaal wel prima. maar als we bij de knock out fase komen is het een beetje vreemd om er 2 te gaan spelen.
pi_77054848
Zijn jullie ook al zo zenuwachtig?
pi_77057344
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Masegate het volgende:
Zijn jullie ook al zo zenuwachtig?

Je zit bij mij in de poule
Ik heb je net ff toegevoegd
pi_77057884
Ik ben vanaf een uurtje of 19 online voor degene die bij mij in de poule zitten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_77058478
Stevenmac, ik kijk ff of ik vanavond een potje tegen je kan spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')