Haha ik herken het. Ik heb ook een aantal wedstrijden tegen Frankrijk gespeeld en had zo ook mijn twijfelsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Masegate het volgende:
Ik stem ervoor dat Frankrijk niet meer mee mag doen.
Er klopt gewoon echt iets niet met dat team.
Elke speler van Frankrijk kan elke speler van Nederland eruit rennen. En zo is het gewoon niet.
Ik kan echt niets tegen die spelers beginnen. Mijn aanvallers zijn te langzaam voor de Franse verdedigers en mijn verdedigers zijn te langzaam voor de Franse aanvallers.
Erg frustrerend!
Ik beschuldig je nergens van. Waren overigens wel interessante wedstrijden tussen ons:P. Succes in het toernooi, net als iedereen trouwens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:20 schreef ego-tripper het volgende:
Haha, beschuldig je me serieus nu van 'vals' spelen?:P Ik speel gewoon met een andere opstelling. Als je unranked speelt dan pakt hij automatisch de opstelling die je bij Team Management gemaakt hebt.
En nog iets, mijn stats waren Aanval: 83 Middenveld: 79 Verdediging: 83. En bij jouw Aanval: 84 of 85 Middenveld: 83 en Verdediging: 83. Dus uhmm dan zou ik me team slechter gemaakt hebben?:P
Maja, dan zien jullie het wel in het toernooi;)
Ja verdomme, zit ik net een heel mekkerverhaal te lezen over hoe goed die Fransen zijn, kom ik een pagina terug de poules tegen en ja hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:08 schreef mash_ het volgende:
A
Brazilie
Frankrijk
Engeland
Zweden
jeej mag met frankrijk
nou dan zit je ook bij mij dus 2 wedstrijden kan je wel winnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:30 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ja verdomme, zit ik net een heel mekkerverhaal te lezen over hoe goed die Fransen zijn, kom ik een pagina terug de poules tegen en ja hoor
Je zal mij buiten kantoortijden over de knie moeten leggenquote:
5x geel was ook een grapjequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef kreuk050 het volgende:
Denk gewoon 1 wedstrijd in de poule en 1 in de afvalronde, net zoals het echte WK? 5x geel lijkt me moeilijk bij te houden...rode kaarten ook.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Masegate het volgende:
Zijn jullie ook al zo zenuwachtig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |