Jaaa, dat is inderdaad ook zo'n schijt-team om tegen te spelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:37 schreef ego-tripper het volgende:
Haha, of ik ben gewoon goed. Dat kan natuurlijk ook. Ghehe nee, ik zet inderdaad puur spelers op die ook snel zijn. Maja met Henry, Benzema en Anelka in de aanval heb je een van de s'werelds snelste aanvallen, die van spanje alleen is nog sneller. En met Henry en Anelka heb ik ook nog eens lengte, waardoor ze sterker zijn dan jouw spelers.
Agjeh, zo goed is frankrijk nu ook weer niet. Ik speel een stuk beter met Inter Milan.
ps: volgens mij is er nu onderhoud aan de EA Servers.
Hmm, das vreemd. Ik heb namelijk ook echt nooit last van lag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:17 schreef mash_ het volgende:
Masegate ik heb btw wel echt altijd lag als ik tegen jou speelbij anderen nooit last van
Ghehe Thanks, maar maak je geen zorgen, over het algemeen win ik de wedstrijden wel als ik tegen iemand van Fok.nl speel. Heb alleen nog maar verloren van Amabo en Masegate toen hij Arsenal pakte en me formatie flut was:Pquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Oké powah87 is goed.
En ik ben slecht.
Als iedereen van het niveau powah87 is of nog beter dan doe ik voor spek en bonen mee
Zo, dat was inderdaad wel een toffe wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef marcel173 het volgende:
hehe net leuke wedstrijd tegen nederland.. 4-6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |