die wedstrijd was we lekker van mijn kant jaquote:Op maandag 18 januari 2010 17:42 schreef kreuk050 het volgende:
Spanje is echt een kutteam, ik wil een team waar je goed kan counteren! Iemand ruilen?
Net verloren van marcel met 0-5 :S
de wedstrijd was al afgelopen? het menu was er al. en had geen zin meer dus deed mijn ps3 uit. squote:Op maandag 18 januari 2010 21:37 schreef Masegate het volgende:
Damn Mash, dat disconnecten was wel lame.
Je hebt er zelfs heel mijn Fifa door laten crashen! Moest Fifa gewoon opnieuw opstarten.
Mocht er nog iemand willen spelen: ButsMG
Voor deze keer dan maar.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
de wedstrijd was al afgelopen? het menu was er al. en had geen zin meer dus deed mijn ps3 uit. s
oh naja. ik heb gewacht tot er gefloten werd. had het ff gehad met dat spel. moet echt die instellingen even gaan zoekenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:40 schreef Masegate het volgende:
[..]
Voor deze keer dan maar.
Bij mij was ie nog met herhalingen bezig.
Yep, en zo niet, dan hebben ze pech.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Amabo het volgende:
Heeft iedereen het team waar hij het toernooi mee wilt spelen?
Dan ga ik morgen(na mijn tentamen) de pouls loten.
tegen mij is niet ranked he? die telt die niet denk kquote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Masegate het volgende:
Damn, ik heb er zelfs een verlies door gekregen!
[ link | afbeelding ]
Heb als laatste tegen jou gespeeld en gewonnen, maar er staat streak -1.
Yep, daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
tegen mij is niet ranked he? die telt die niet denk k
Ja klopt ik ben Denenmarkenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef Amabo het volgende:
1. Amabo - iMitch026 - Duitsland
2. Masegate - ButsMG - Nederland
3. Mash_ - Mash-nl - Brazilië
4. Maichel - ??? - Portugal
5. kreuk050 - KREUKNEUS - Spanje
6. Roeberto258 - ??? - Zweden
7. Jordy_Vega - Jordy_Vega - Italie
8. Akwableet - Aquableet - Engeland
9. Ego-Tripper - powah87 - Frankrijk
10. Neggix - Neggix - Mexico
11. stevenmac26 - stevenmac26 - Argentinië
12. Mindstate - MindstateNL - Rusland
13. chrosser - chrosser - Kroatië
14. marcel173 - marcel173 - Australië
15. Max-Westerman - Maikel-AFCA - Denemarken
16. Smart-Einstein - ??? - Kameroen
Kijk allemaal even of dit klopt,
Pot1: Spanje, Duitsland, Brazilië, Italië
Pot2: Argentinië, Frankrijk, Portugal, Nederland
Pot3: Engeland, Kroatië, Mexico, Rusland
Pot4: Kameroen, Denemarken, Zweden, Australië.
Dit zijn nog NIET de pouls. Dit betekent alleen dat de landen uit Pot1 niet bij elkaar komen, uit Pot2 niet etc etc. Ik heb het losjes gebaseerd op het afgelopen WK en EK. Mocht iemand zich benadeeld voelen wil ik best met diegene ruilen.
Het ging inderdaad even helemaal mis toen ik Spanje was. Ze waren niet vooruit te branden:P.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:23 schreef ego-tripper het volgende:
Naja, ik werd wel flink afgeragged door Amabo met zijn Duitsland, er was geen houden aan toen. Maja toen hij spanje pakte kreeg hij ze weer flink geschuurd.... agjeh, we zien het in toernooi wel. Nog even wat oefenen.
Ben nog steeds me opstelling aan het verbeteren en tactics. er zit verbetering in.
Nou, het scheelde allemaal niet veel in ieder geval.quote:
\quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:04 schreef kreuk050 het volgende:
Dus vanavond beginnen we?
Hangt er maar net vanaf wie er achter zit dunkt mequote:Op maandag 18 januari 2010 22:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben Denenmarken
Ik wil graag in de poule met: Brazillie, Portugal en Mexico dankjewel
Jaaa, dat is inderdaad ook zo'n schijt-team om tegen te spelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:37 schreef ego-tripper het volgende:
Haha, of ik ben gewoon goed. Dat kan natuurlijk ook. Ghehe nee, ik zet inderdaad puur spelers op die ook snel zijn. Maja met Henry, Benzema en Anelka in de aanval heb je een van de s'werelds snelste aanvallen, die van spanje alleen is nog sneller. En met Henry en Anelka heb ik ook nog eens lengte, waardoor ze sterker zijn dan jouw spelers.
Agjeh, zo goed is frankrijk nu ook weer niet. Ik speel een stuk beter met Inter Milan.
ps: volgens mij is er nu onderhoud aan de EA Servers.
Hmm, das vreemd. Ik heb namelijk ook echt nooit last van lag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:17 schreef mash_ het volgende:
Masegate ik heb btw wel echt altijd lag als ik tegen jou speelbij anderen nooit last van
Ghehe Thanks, maar maak je geen zorgen, over het algemeen win ik de wedstrijden wel als ik tegen iemand van Fok.nl speel. Heb alleen nog maar verloren van Amabo en Masegate toen hij Arsenal pakte en me formatie flut was:Pquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Oké powah87 is goed.
En ik ben slecht.
Als iedereen van het niveau powah87 is of nog beter dan doe ik voor spek en bonen mee
Zo, dat was inderdaad wel een toffe wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef marcel173 het volgende:
hehe net leuke wedstrijd tegen nederland.. 4-6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |