Daar gaat mijn rank op call of duty!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:53 schreef Amabo het volgende:
Ja hoor iedereen mag het team kiezen die hij wilt. Alleen geen dubbele teams of clubteams. En ik ben van plan om het vrij serieus aan te pakken. Daarom vraag ik ook mensen die er tijd voor hebben.
Ik hoop zo snel mogelijk. Zodra er genoeg mensen zijn zal ik de pouls in Fifa aanmaken en gaan loten. We moeten dan alleen wel wat regels opstellen mbt bijvoorbeeld hoeveel dagen je hebt om de poule wedstrijden te spelen.quote:
Dat zou ik verder ook geen probleem vinden.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:37 schreef Roberto258 het volgende:
Ik doe alleen mee als er geloot wordt welk land iedereen is, nu alle goede teams al gekozen zijn is het totaal oninteressant om nog mee te doen.
ik zie het probleem daarvan niet zo?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:38 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dat zou ik verder ook geen probleem vinden.
Misschien maakt het het wel leuker ook. Want nu pakt iedereen het team waar hij/zij het beste mee uit de voeten kan.
Het loten zou misschien de kansen wat spreiden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik zie het probleem daarvan niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |