Daar gaat mijn rank op call of duty!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:53 schreef Amabo het volgende:
Ja hoor iedereen mag het team kiezen die hij wilt. Alleen geen dubbele teams of clubteams. En ik ben van plan om het vrij serieus aan te pakken. Daarom vraag ik ook mensen die er tijd voor hebben.
Ik hoop zo snel mogelijk. Zodra er genoeg mensen zijn zal ik de pouls in Fifa aanmaken en gaan loten. We moeten dan alleen wel wat regels opstellen mbt bijvoorbeeld hoeveel dagen je hebt om de poule wedstrijden te spelen.quote:
Dat zou ik verder ook geen probleem vinden.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:37 schreef Roberto258 het volgende:
Ik doe alleen mee als er geloot wordt welk land iedereen is, nu alle goede teams al gekozen zijn is het totaal oninteressant om nog mee te doen.
ik zie het probleem daarvan niet zo?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:38 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dat zou ik verder ook geen probleem vinden.
Misschien maakt het het wel leuker ook. Want nu pakt iedereen het team waar hij/zij het beste mee uit de voeten kan.
Het loten zou misschien de kansen wat spreiden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik zie het probleem daarvan niet zo?
telaat, ik was je voor hahaquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:56 schreef Mindstate het volgende:
Ik join ook wel, ben wel Argentinie.
Mijn zegen heb je!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:38 schreef neggix het volgende:
Aangezien die amabo niets meer laat horen, kan ik er wel voor stemmen om ff iets nieuws op te zetten... Dan ga ik morgen middag of zaterdag wel ff zitten en dan zet ik wel iets moois op.... maar we wachten idd wel ff af dan....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:52 schreef Amabo het volgende:
Goedenavond fokkers,
Ik wil een FIFA10 toernooi organiseren voor de PS3. Dit wil ik doen door een aantal pouls te maken etc etc. Indien genoeg animo zal het een WK worden. Je mag dus GEEN clubteam kiezen. En landen mogen niet dubbel gekozen worden. In eerste instantie wil ik een deelnemersveld van 16. Dit is natuurlijk altijd uit te breiden.
Met 16 deelnemers zal het de vorm van een EK krijgen maar je mag dus wel landen kiezen buiten Europa. Wanneer alle deelnemers bekend zijn zal ik de landen in Pot 1,2,3 of 4 indelen. Dan zal ik gaan loten wie bij wie in de poule komt. Vervolgens zal ik 4 pouls aanmaken in FIFA10 met elk een ander wachtwoord. Je krijgt dan een PM van mij met het wachtwoord voor de desbetreffende poule waarin je bent geloot.
Als je geinteresseerd bent laat dan even weten wat je PSN, Foknaam is en welk team je wilt zijn. BELANGRIJK: doe aub alleen mee als je er ook echt tijd voor hebt en wilt vrijmaken. Ik heb dit in het verleden vaker georganiseerd maar het toernooi moest toen steeds vroegtijdig worden afgelast aangezien een aantal mensen aan het verzaken waren.
1. Amabo - iMitch026 - Duitsland
2. Masegate - ButsMG - Nederland
3. Mash_ - Mash-nl - Brazilië
4. Maichel - ??? - Portugal
5. kreuk050 - KREUKNEUS - Spanje
6. Roeberto258 - ??? - Zweden
7. Jordy_Vega - Jordy_Vega - Italie
8. Akwableet - Aquableet - Engeland
9. -Tripper - powah87 - Frankrijk
10. Neggix - Neggix - Mexico
11. stevenmac26 - stevenmac26 - Argentinië
12. Mindstate - MindstateNL - Denemarken
13.
14.
15.
16.
evt. meer
Ja klopt, dat wilde ik ook doen maar dat gaat niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:13 schreef ego-tripper het volgende:
Ideaal, kan je OP niet meer aanpassen? Maakt het wat overzichtelijker.
Zo zo, worden er in de nachtelijke uren plannen gesmeed voor een eventuele staatsgreep?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:38 schreef neggix het volgende:
Aangezien die amabo niets meer laat horen, kan ik er wel voor stemmen om ff iets nieuws op te zetten... Dan ga ik morgen middag of zaterdag wel ff zitten en dan zet ik wel iets moois op.... maar we wachten idd wel ff af dan....
Je bent een beetje Balkenende. Net op tijd heb je je hachje gered.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:20 schreef Amabo het volgende:
[..]
Zo zo, worden er in de nachtelijke uren plannen gesmeed voor een eventuele staatsgreep?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:19 schreef Masegate het volgende:
Goed bezig Amabo.
Topscorers bijhouden vind ik wel een puik plan. Moet maar even kijken of het haalbaar is.
Hahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Masegate het volgende:
[..]
Je bent een beetje Balkenende. Net op tijd heb je je hachje gered.
Jawel, maar niet nu.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:25 schreef Amabo het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Trouwens zin om een vriendschappelijke wedstrijd te spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |