Amabo / Rusland zit niet in poule C hoor.quote:
Kun je nu niet even?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:33 schreef kreuk050 het volgende:
Vanavond en morgenavond ben ik even online.
vanaaf wil ik wel. ik moet zo eten. dus niet zo zin om nu te beginnen want dan zal je zien dat ik net moet eten als we beginnenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:40 schreef Akwableet het volgende:
Poule A, iemand?
Ik zal mn best doen, maar ik kan niks garanderen voor vanaaf.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
vanaaf wil ik wel. ik moet zo eten. dus niet zo zin om nu te beginnen want dan zal je zien dat ik net moet eten als we beginnen
kunnen ook zeggen maandag avond 9 uur? zo iets. dan kan ik er rekening mee houden. want morgen ben ik er sowieos hee lde dag nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:49 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen, maar ik kan niks garanderen voor vanaaf.
Goed, wel echt 9 uur, moet maandag om 10 uur training geven, dus ik kan er net een paar potjes voor prakkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
kunnen ook zeggen maandag avond 9 uur? zo iets. dan kan ik er rekening mee houden. want morgen ben ik er sowieos hee lde dag niet
Is goed. tot dan!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:55 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Goed, wel echt 9 uur, moet maandag om 10 uur training geven, dus ik kan er net een paar potjes voor prakkenIk noteer het!
Had ik begrepen, en ik geef erg laat training jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is goed. tot dan!(even voor de zekerheid wel 9 uur savonds he
)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef Jordy_Vega het volgende:
Ik had overigens een rode kaart met Chiellini, ik neem aan dat die geschorst is?
Ja gaat mij deze keer wel lukken denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 03:23 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben morgen ook wel up voor een potje met iemand uit Poule B
Torres is inderdaad de enige waar ik schrik voor had.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef kreuk050 het volgende:
Pff, wat een kut wedstrijd die laatste van mij.
Gelukkig heb ik Torres.
Dit is inderdaad een leuke uitgangspositie om allebei door te gaan ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef kreuk050 het volgende:
Wel leuke wedstrijden. Dit was een redelijke start voor ons beide denk ik?
Die eerste had je wel verdiend gewonnen, maar dat kwam ook omdat ik niet helemaal op zat te lettenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:59 schreef Masegate het volgende:
Zojuist de wedstrijden tegen Denemarken gespeeld. Waren erg spannende potjes en Denemarken had eigenlijk wel een overwinning verdiend.
NED - DEN 4 - 2
DEN - NED 2 - 2
Van der Vaart: 2
Huntelaar: 2
Kuyt: 2
Bendtner: 4
Edit: Nu nog op zoek naar Chrosser
Ik en Mash (Engeland en Brazil). Ik kan van 19:00 tot 22:00 aanwezig zijn, en heb met mash afgesproken om 21:00. Daarvoor heb ik dus ruimte voor een potje tegen jou. Schikt dat?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:51 schreef ego-tripper het volgende:
poule A, word daar nog gespeeld? ik ben er vandaag
Is goed, zeg het maarquote:Op maandag 25 januari 2010 14:23 schreef Smart-Einstein het volgende:
Poule B iemand, vanavond o.i.d.?
Dat is helemaal niet slecht met Zweden tegen Frankrijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:36 schreef Roberto258 het volgende:
Frankrijk - Zweden 1-0
geen idee wie er gescoord heeft, aangezien ik mega lag had maarja, ik weet alleen niet of het aan m'n eigen verbinding ligt of die van m'n tegenstander.
Ja, ik ben ongeveer tot 21.30 online!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:23 schreef Smart-Einstein het volgende:
Poule B iemand, vanavond o.i.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |