abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77268061
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:32 schreef mash_ het volgende:
1-1.. beetje jammer van dat lobje maarja
Hoe bedoel je beetje jammer?

Ik vond het een terechte uitslag, erg wisselend spelbeeld. Toch wel eng dat jij het laatste kwartier erg veel beter was, en ik geluk had dat het niet verkeerd afliep.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_77268118
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Hoe bedoel je beetje jammer?

Ik vond het een terechte uitslag, erg wisselend spelbeeld. Toch wel eng dat jij het laatste kwartier erg veel beter was, en ik geluk had dat het niet verkeerd afliep.
omdat lobjes in fifa 10 nogal heel erg makkelijk zijn maarja was wel spannende wedstrijd ja
pi_77268184
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef mash_ het volgende:

[..]

omdat lobjes in fifa 10 nogal heel erg makkelijk zijn maarja was wel spannende wedstrijd ja
Ik heb het niet kinderachtig bedoeld. Met 7 online potjes in de vingers weet ik de etiquette nog niet echt.

PS. je hebt een uitnodiging
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_77268307
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Ik heb het niet kinderachtig bedoeld. Met 7 online potjes in de vingers weet ik de etiquette nog niet echt.
Maakt van de rest ook niet uit hoor als ik de kans krijg om zo te scoren doe ik het ook wel Alleen zijn soms zo irri om tegen je te krijgen maarja 1e helft speelde ik met verkeerde opstelling omdat ik er nog steeds niet helemaal uit ben hoe ik wil spelen dus is ook mijn eigenschuld
pi_77268488
Iemand van Poule B om half 11 een potje?
pi_77269003
rot toch op met frankrijk en klopt geen fuck van dat team hoe ze scoren

en ja ik zetten me ps3 uit slaat echt nergens meer op hoe jij scoord
pi_77269075
D'r zijn wel meer dingen in Fifa 10 die niet leuk zijn voor het spelverloop.
Neem bijvoorbeeld het feit dat je bijna nooit de keeper uit kan laten nemen door de bal naar een verdediger te gooien. Je hebt dan teveel kans dat een aanvaller van de tegenpartij de bal krijgt en hem er moeiteloos in kan leggen.

Die shit-dingen zitten nou eenmaal in het spel, dus daar moeten we maar mee leven.
Ik leg de bal er gewoon lekker in met een lobje als ik de kans er voor krijg. Je weet ook nooit van te voren of je tegenstander het wel of niet doet.
pi_77269140
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef mash_ het volgende:
rot toch op met frankrijk en klopt geen fuck van dat team hoe ze scoren

en ja ik zetten me ps3 uit slaat echt nergens meer op hoe jij scoord
Irritant he.
Maar goed. Die gast is gewoon steengoed met Frankrijk. Het is een combinatie van een sterk team en een goede Fifa-speler.
pi_77269258
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Masegate het volgende:

[..]

Irritant he.
Maar goed. Die gast is gewoon steengoed met Frankrijk. Het is een combinatie van een sterk team en een goede Fifa-speler.
Ik ging daarnet met 5-0 over de knie. Heb bij 2-0 nog een bal op de paal kunnen mikken, voor de rest was het handballen
pi_77269286
quote:

[..]

Irritant he.
nou ik weet niet hoor maar het klopt niet. hij schiet er ballen in die er bij mij nooit in zullen gaan. en van de rest is het een bal naar voren schieten en een aanvaller heeft hem toch wel. en ook allemaal van die doelpunten van hard tegen me keeper schieten die hem niet beet pakt. staan 6 manntjes van mij en als nog komt die precies voor zijn voeten. allemaal dat soort dingen. of 2x een aanvallen die een bal er in doe met een sliding zo door de benen van me keeper of net langs zijn benen. elke keeper zelfs die van rkc zou die bal nog gepakt hebben. nou sorry hoor dan is de lol er van mij af. schrijf die 2e wedstrijd maar lekker 3-0 voor frankrijk op. ik heb er geen zin meer in.
pi_77269312
Naja, begrijp je frustratie wel hoor Mash, doe ik ook welus als het niet lukt. Maja we moeten toch nog de 2de wedstrijd een keer spelen.

Dit zijn mijn resultaten tot nu toe.

Frankrijk - Engeland 5-0
Frankrijk - Zweden 1-0
Frankrijk - Brazilie 6-1 toen werd de verbinding verbroken.

Ik ben nu nog even online om te spelen. Misschien Akwa, dat jij de 2de wedstrijd wil spelen.
pi_77269385
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:57 schreef ego-tripper het volgende:
Naja, begrijp je frustratie wel hoor Mash, doe ik ook welus als het niet lukt. Maja we moeten toch nog de 2de wedstrijd een keer spelen.

Frankrijk - Engeland 5-0
Frankrijk - Zweden 1-0

Ik ben nu nog even online om te spelen. Misschien Akwa, dat jij de 2de wedstrijd wil spelen.
Ik sluit net af, maar zet hem weer aan, tot over 2 minuten!
pi_77269420
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:57 schreef ego-tripper het volgende:

Frankrijk - Engeland 5-0
Frankrijk - Zweden 1-0

nou die 2e wedstrijd heb je gewonnen met 3-0 want ik heb er gewoon geen zin meer in. slaat echt nergens op. kijk die doelpunten die je gescoord hebt. van de 6 was er maar 1 of 2 mooi. de rest allemaal van die kut doelpunten die nergens over gaan.
pi_77269676
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef mash_ het volgende:

[..]

nou ik weet niet hoor maar het klopt niet. hij schiet er ballen in die er bij mij nooit in zullen gaan. en van de rest is het een bal naar voren schieten en een aanvaller heeft hem toch wel. en ook allemaal van die doelpunten van hard tegen me keeper schieten die hem niet beet pakt. staan 6 manntjes van mij en als nog komt die precies voor zijn voeten. allemaal dat soort dingen. of 2x een aanvallen die een bal er in doe met een sliding zo door de benen van me keeper of net langs zijn benen. elke keeper zelfs die van rkc zou die bal nog gepakt hebben. nou sorry hoor dan is de lol er van mij af. schrijf die 2e wedstrijd maar lekker 3-0 voor frankrijk op. ik heb er geen zin meer in.
Maar ja... het lijkt me echt onmogelijk om vals te spelen
Vergeet ook niet dat er mensen zijn die levels hebben waar je duizelig van wordt. Ik ben nu level 24, en dat vind ik best knap van mezelf, maar er zijn nog zoooo veel spelers die veeeeeeele malen beter zijn. Dat is echt te ziek voor woorden.
pi_77269686
Poule C anyone?
pi_77269776
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef Masegate het volgende:

[..]

Maar ja... het lijkt me echt onmogelijk om vals te spelen
Vergeet ook niet dat er mensen zijn die levels hebben waar je duizelig van wordt. Ik ben nu level 24, en dat vind ik best knap van mezelf, maar er zijn nog zoooo veel spelers die veeeeeeele malen beter zijn. Dat is echt te ziek voor woorden.
ja die kom ik ook wel is tegen. maar dat gata op een hele anderen manier.. deze doelpunten slaan gewoon nergens op. en zeg niet dat die vals speelt. alleen er klopt gewoon iets niet met dat frankrijk.

ik wil wel is feyenoord - ajax. of psv - ajax, of ado - sparta of zo iets doen tegen hem. als ik dan weer met 6-0 (ok ik scoorde net ook wel 1x ) wegspeeld heb geloof ik het wel.. maar voor mij gevoel zit er echt een bug in ofzo.
pi_77269800
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef kreuk050 het volgende:
Poule C anyone?
Oke ik kan wel een potje doen nu
pi_77269854
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef mash_ het volgende:

[..]

ja die kom ik ook wel is tegen. maar dat gata op een hele anderen manier.. deze doelpunten slaan gewoon nergens op. en zeg niet dat die vals speelt. alleen er klopt gewoon iets niet met dat frankrijk.

ik wil wel is feyenoord - ajax. of psv - ajax zo iets doen tegen hem. als ik dan weer met 6-0 (ok ik scoorde net ook wel 1x ) wegspeeld heb geloof ik het wel.. maar voor mij gevoel zit er echt een bug in ofzo.
Klopt ook wel wat je zegt. Met Arsenal won ik ineens van zijn Frankrijk (hij zei toen wel dat 'ie een verkeerde opstelling had).
Maar kijk naar zijn statistieken. Hij heeft ruim 500 online wedstrijden gespeeld:
pi_77269885
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef mash_ het volgende:

[..]

nou die 2e wedstrijd heb je gewonnen met 3-0 want ik heb er gewoon geen zin meer in. slaat echt nergens op. kijk die doelpunten die je gescoord hebt. van de 6 was er maar 1 of 2 mooi. de rest allemaal van die kut doelpunten die nergens over gaan.
Jij doet me denken aan een maat van me, die ook altijd jankt over domme dingen, het is gewoon de incompetentie van de speler die dat veroorzaakt. Oefenen, oefenen, oefenen, vooruitdenken.
pi_77269906
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:06 schreef Masegate het volgende:

[..]

Klopt ook wel wat je zegt. Met Arsenal won ik ineens van zijn Frankrijk (hij zei toen wel dat 'ie een verkeerde opstelling had).
Maar kijk naar zijn statistieken. Hij heeft ruim 500 online wedstrijden gespeeld:
[ link | afbeelding ]
ja en er 238 verloren dus zegt niet zo veel.
pi_77269927
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Oke ik kan wel een potje doen nu
Ik kom eraan.
pi_77269936
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef kreuk050 het volgende:
Poule C anyone?
Ik moet alleen nog tegen Chrosser en daar hebben we al erg lang niets meer van gehoord.
pi_77269940
Ik denk dat hij gewoon een goede speler is met een goed team..
pi_77269950
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Jij doet me denken aan een maat van me, die ook altijd jankt over domme dingen, het is gewoon de incompetentie van de speler die dat veroorzaakt. Oefenen, oefenen, oefenen, vooruitdenken.
ja is goed. ga maar tegen hem spelen en als ik nou de enige was, maar als je het beetje gevolgd heb hier zeiden een aantal anderen het ookal
pi_77269984
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:08 schreef Masegate het volgende:

[..]

Ik moet alleen nog tegen Chrosser en daar hebben we al erg lang niets meer van gehoord.
Hij heeft me geaccepteerd op PSN
en is 20 uur geleden voor het laatst aangemeld.
En hier op het forum heeft die ook maar 1 post...
pi_77269991
quote:

[..]

Irritant he.
Ik vond Powah eigenlijk een beetje tegenvallen met Frankrijk...

Kon ik maar Spanje zijn
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_77269993
mensen uit poule B. Ik/Australie is morgen online voor een paar potjes fifa. Nu ben ik echt moe en ga ik lekker slapen... Ajuu
pi_77270053
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef mash_ het volgende:

[..]

ja en er 238 verloren dus zegt niet zo veel.
En toch is regel bij Fifa dat hoe meer wedstrijden je speelt, hoe beter je wordt.
Hij zit nu op level 28 schat ik aan zijn Skill Points te zien. Dan speel je ook tegen veel sterkere tegenstanders.
pi_77270122
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef Masegate het volgende:

[..]

En toch is regel bij Fifa dat hoe meer wedstrijden je speelt, hoe beter je wordt.
Hij zit nu op level 28 schat ik aan zijn Skill Points te zien. Dan speel je ook tegen veel sterkere tegenstanders.
ja naja, hij is ook erg goed hoor. maar toch vind ik het beetje maf hoe die soms scoord. en dan ook niet 1x maar echt 5x. Maarja ga wel is met 2 slechte teams allebij en dan ben ik benieuwd.
pi_77270270
Dan ben ik ook benieuwd, zo te horen speelt ie zwaar op de counter gesteund door Anelka en Henry.
pi_77270336
Meneer Westerman, hij doet het niet, heb ik soms...tips voor m'n kutrouter?
pi_77270357
Haha ik vind die frustratie tegen Frankrijk echt fantastisch.

@Westerman: Wat is je PSN nick, jij zit ook in Poule B toch?
pi_77270375
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef kreuk050 het volgende:
Oh... kut dan
pi_77270381
Slechts 1-2 verloren dit keer. Flauwe goal van mij, keeper schoot hem tegen me op, ik ging daar niet voor. Sterker nog, ik kom er net pas achter dat het kan....

Verdedigend was ik iets minder gretig, dus dat ging beter. Toch is 2 tegengoals het absolute minimum.

Zelfs nog een grote kans op 1-0 gehad, maar jammerlijk misgekopt.
pi_77270400
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef kreuk050 het volgende:
Bij je instellingen in je router heb je iets dat DMZ heet. Als je daar het IP van je PS3 invult, zou je vrij baan moeten hebben.
pi_77270483
Zie nergens DMZ....ook in de search niet.
pi_77270530
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef kreuk050 het volgende:
Zie nergens DMZ....ook in de search niet.
Wat voor een router heb je?
pi_77270557
THOMSON SpeedTouch 780
pi_77270564
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef kreuk050 het volgende:
Dan ben ik ook benieuwd, zo te horen speelt ie zwaar op de counter gesteund door Anelka en Henry.
Viel tegen mij wel mee, hij maakt wel veel gebruik van de snelheid, en tja dat had Zweden niet
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_77270765
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:20 schreef kreuk050 het volgende:
THOMSON SpeedTouch 780
Vind via Google alleen maar mensen die klagen dat ze hun router niet goed kunnen instellen om lekker online te kunnen gamen op hun console.
pi_77270850
Uitslag tegen Engeland, 2de wedstrijd

Frankrijk - Engeland 2-1
Had wel iets meer mogen zijn na 17 schoten op die kist:P

Naja, tegen zweden ging het gewoon niet, me vriendin zat de hele tijd te zeuren en tegen me op te praten dus ik kon me niet echt concentreren. En tsjeh op de counter, daar speel ik ook soms op. Ik tik de meeste gewoon weg met een 1-2tje. En daar in tegen speel ik ook maar met 1 spits. Ik speel 4-5-1.

En waarom steeds dat gezeur over Frankrijk, denk je dat je niet weg getikt word als ik een ander fatsoenlijk team pak? Naja, wil best wel potje met een ander team tegen je spelen hoor. Speel alleen niet met pruts teams, kan ik gewoon weg niks mee:P
pi_77270959
Trouwens, ik ken Chrosser persoonlijk, zal hem wel even zeggen dat hij wedstrijden moet gaan spelen:P
pi_77271048
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef ego-tripper het volgende:

Frankrijk - Engeland 2-1

Naja, tegen zweden ging het gewoon niet, me vriendin zat de hele tijd te zeuren en tegen me op te praten dus ik kon me niet echt concentreren. En tsjeh op de counter, daar speel ik ook soms op. Ik tik de meeste gewoon weg met een 1-2tje. En daar in tegen speel ik ook maar met 1 spits. Ik speel 4-5-1.

En waarom steeds dat gezeur over Frankrijk, denk je dat je niet weg getikt word als ik een ander fatsoenlijk team pak? Naja, wil best wel potje met een ander team tegen je spelen hoor. Speel alleen niet met pruts teams, kan ik gewoon weg niks mee:P
dat denk ik ja. want je moet zelf ook toegeven dat veel van je doelpunten nergens over gaan.. met een slijding zo langs de keeper die zelf mijn neefje van 8 gehad zou hebben en ballen die afkaatsen zo recht voor je voeten.

Ik zal best wel verliezen als ik met arsenal speel ofzo en jij met weet ik veel met welk team je normaal speelt. maar denk niet met 6-1
pi_77271074
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef ego-tripper het volgende:

Frankrijk - Engeland 2-1
Toch nog 17? In vergelijking met die eerste 5-0 leek het heel rustig bij mij

Oh en van mij geen klachten, je speelt vlot door, gaat bij 5-0 niet kinderachtig lopen dollen, en zolang je me met een simpele 1-2 kansloos maakt dien ik gewoon maar wat meer te oefenen

Wel een vraagje, iets wat ik bij jou terug zie maar bij mij niet, op tijd instappen op de bal. Mijn spelers laten nog wel eens ballen binnen hun bereik wegglippen, maar dat zie ik niet bij jou. Is daar een speciale handeling voor?
pi_77271080
Iemand anders potje?
pi_77271260
Bedoel je met de verdediging of een gewone paas? Bij een gewone paas loop ik meestal naar de bal toe. Ik stuur veel met mijn mannetjes zelf.

Ik snap niet precies wat je bedoeld met binnen bereik. Als er een paas gegeven word of als er een bal onderschept word?
pi_77271268
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand anders potje?
Oke het lukt niet he jammer dan
pi_77271651
Nee ik ga er nog wel achteraan...
pi_77271747
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef ego-tripper het volgende:
Bedoel je met de verdediging of een gewone paas? Bij een gewone paas loop ik meestal naar de bal toe. Ik stuur veel met mijn mannetjes zelf.

Ik snap niet precies wat je bedoeld met binnen bereik. Als er een paas gegeven word of als er een bal onderschept word?
Bijvoorbeeld, je schiet een bal op de keeper en deze rolt terug, vlak langs een verdediger. Ik heb de indruk dat hij vaak langs mijn verdediger rolt, en de jouwe hem altijd heeft. Hoe anticipeer jij op dat soort losse ballen.
pi_77271997
Oww zo, ja ik bestuur die verdediger zelf, ik anticipeer daar inderdaad op. Gaat ook vaker fout hoor haha, als ik veel aanvallen tegen krijg wil dat nog welus fout gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')