Nou ik zit op mijn stage dus word lastigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef ego-tripper het volgende:
mash, alvast vriendschappelijk potje doen?
Das kut man! Nog garantie? 1 jaar of 2 jaar garantie toch??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan niet meer meedoen, mijn Playstation heeft het vandaag begeven.Krijg 'm met geen mogelijkheid meer aan de praat. Nu maar hopen dat Sony me een andere geeft.
k heb je toegevoegdquote:Op zondag 17 januari 2010 20:16 schreef Masegate het volgende:
Iemand zin in een potje?
Ruilenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Masegate het volgende:
Nou, ik baal in ieder geval flink dat ik Nederland heb.
Frankrijk (ego-tripper) is echt gewoon niet te verslaan met NL.
(met Arsenal wel)
Neequote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Smart-Einstein het volgende:
Moet morgen nog ff kijken voor PSN en nog een land kiezen, wat een pokkezooi als je als laatste bent
Kunnen we niet beter alle WK landen pakken, en dan een scriptje schrijven die random landen toewijst bij personen?
Volgende toernooi. We gaan nu deze eens beginnen en kijken hoe het gaat. Als het tof is, komen we wel met een verbeterde variant.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Smart-Einstein het volgende:
Kunnen we niet beter alle WK landen pakken, en dan een scriptje schrijven die random landen toewijst bij personen?
Ik wil wel ruilen, ben Zwedenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:42 schreef kreuk050 het volgende:
Spanje is echt een kutteam, ik wil een team waar je goed kan counteren! Iemand ruilen?
Net verloren van marcel met 0-5 :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |