Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
indah! Had verhalen gehoord dat je in Jogja mooie maatpakken kon laten maken voor weinig geld. Heb je zo een aanrader voor me? Of is alles daar wel goed?
quote:
wat nu weer? 'Ze' blijken toch totaal onaangepast te zijn?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beter Job Cohen, die heeft vast nog koekjes over van het thee drinken met de Marokkanen
dat zijn ze niet eens in hun eigen land, aangepastquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat nu weer? 'Ze' blijken toch totaal onaangepast te zijn?
BAN !!!!!quote:
Ja, dat kan daar zeker. Aan de Jalan Urip Sumoharjo, in de buurt van Galeria winkelcentrum, zitten een paar kleermakers. Ik heb ooit wat gemaakt bij ene 'Yusuf'. Klein winkeltje, Arabier. Er zijn er meerdere overigens, die allemaal wel goed zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
indah! Had verhalen gehoord dat je in Jogja mooie maatpakken kon laten maken voor weinig geld. Heb je zo een aanrader voor me? Of is alles daar wel goed?
Ja, dat hoor ik ook van een niet-Berber Marokkaan hier in Indonesie. Die is het ermee eens dat ze die "Berbers in Nederland keihard moeten schoppen als ze niet luisteren"...quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zijn ze niet eens in hun eigen land, aangepast
daarom schoppen ze ze ook hierheen
ik heb in Thailand eens een maatpak van zijde laten maken kosten toendertijd omgerekend iets van 100 guldenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat kan daar zeker. Aan de Jalan Urip Sumoharjo, in de buurt van Galeria winkelcentrum, zitten een paar kleermakers. Ik heb ooit wat gemaakt bij ene 'Yusuf'. Klein winkeltje, Arabier. Er zijn er meerdere overigens, die allemaal wel goed zijn.
je collega's zijn net binnen laat ze eerst eens op gang komenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:03 schreef Symphonic het volgende:
De koffievoorziening is een beetje matig vandaag. Ik ga zelf maar eens richting de koffieautomaat.
met gratis damequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb in Thailand eens een maatpak van zijde laten maken kosten toendertijd omgerekend iets van 100 gulden
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat kan daar zeker. Aan de Jalan Urip Sumoharjo, in de buurt van Galeria winkelcentrum, zitten een paar kleermakers. Ik heb ooit wat gemaakt bij ene 'Yusuf'. Klein winkeltje, Arabier. Er zijn er meerdere overigens, die allemaal wel goed zijn.
Voor de 1e golfoorlog?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb in Thailand eens een maatpak van zijde laten maken kosten toendertijd omgerekend iets van 100 gulden
beetje opjutten voor koffie kan geen kwaad hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je collega's zijn net binnen laat ze eerst eens op gang komen
als je het zelf moet maken dan hoef ik niet naar daar toequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
quote:
dat weer welquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die deed de metingen in een speciaal gebied
ze vroeg '10 dollah'quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nu is 'one dollah' ook niet echt duur natuurlijk, gierpin!
graag gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi. Dan zal ik binnenkort eens mijn maten doorgeven aan mijn vriendin. Goedkope pakken van kwaliteit..![]()
![]()
Bedankt voor je tips.
alleen maar om de maten op te nemen welquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
en dan klagen dat ze 9 dollah mee vroeg..
mijn leeftijd heeft het verradenquote:
meten is weten, en als ze meet of het past... na ja, laat maar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen maar om de maten op te nemen wel
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn leeftijd heeft het verraden
je mocht niet mee naar het kamertje?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen maar om de maten op te nemen wel
*proestquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meten is weten, en als ze meet of het past... na ja, laat maar.
alleen het modelquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je mocht niet mee naar het kamertje?
laat maar? nu wordt het juist spannend.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meten is weten, en als ze meet of het past... na ja, laat maar.
whehehequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
laat maar? nu wordt het juist spannend.
whehehe dat gevoel ken ik van het eindexamenjaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb weer eens helemaal niks te doen. Vakantie is fijn maar wat moet ik ermee als ik de enige ben..
Eens kijken of Resident Evil 5 me kan vermaken.
het gaat niet over sexquote:
niet gezien ik stond gewoon in de winkelquote:
Lennyquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb weer eens helemaal niks te doen. Vakantie is fijn maar wat moet ik ermee als ik de enige ben..
Eens kijken of Resident Evil 5 me kan vermaken.
hoorde ik daar nu 'groot'?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe dat gevoel ken ik van het eindexamenjaar
in mei al "grote" vakantie maar geen van mijn vrienden had vrij
en dat in combinatie met spannendquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoorde ik daar nu 'groot'?
hier welquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat niet over sex
je popcorn plaatje doet het niet![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet gezien ik stond gewoon in de winkel
gemiste kans.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet gezien ik stond gewoon in de winkel
spannend, groot en passenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat in combinatie met spannend
belooft wat te worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat in combinatie met spannend
sorryquote:
mmmhhhquote:
Yum!quote:
duidelijkquote:
hier verkoopt de broodjeszaak ook geen kutquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yum!
kut, dat hebben ze niet bij de broodjeszaak
maar wel thuis geloof ik
verkopen misschien niet maar hebben toch wel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier verkoopt de broodjeszaak ook geen kut
Hier verkopen ze ook al geen kut bij de broodjeszaak.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yum!
kut, dat hebben ze niet bij de broodjeszaak
maar wel thuis geloof ik
stom hequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier verkoopt de broodjeszaak ook geen kut
Die kan vast nog wel even.. eeh.. wachten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer geen snack attack voor fles
GMTAquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
achter de toonbank staat er wel 1quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkopen misschien niet maar hebben toch wel?
echt welquote:
Jab Yum liep er goed opquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel![]()
zou een bestseller zijn
dat niet echt, er zijn genoeg plekken waar men kut kan verkrijgen, dat hoeft ook niet nog eens in een broodjeszaak.quote:
zie je welquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
achter de toonbank staat er wel 1
een hele grote zekerquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
achter de toonbank staat er wel 1
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Symphonic het volgende:
Stop er nou mee, dit geeft me zo'n vrijdag gevoel en dan valt het zo tegen dat ik morgen nog een dag moet werken.
op vrijdag krijg jij kutquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Symphonic het volgende:
Stop er nou mee, dit geeft me zo'n vrijdag gevoel en dan valt het zo tegen dat ik morgen nog een dag moet werken.
dat zal niet alleen op de vrijdag zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar, maar het is meestal wel het koffie-onderwerp
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:14 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen.
Ik zit hier op mn werk te wachten op 2 mensen.
We zouden om half 10 een vergadering hebben. Het is nu kwart over en die 2 andere mensen zijn er nog steeds niet.
Dus, tijd om te fokken!
ah, een klassiek koffie-kutje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar, maar het is meestal wel het koffie-onderwerp
definitief ingesneeuwd..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:14 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen.
We zouden om half 10 een vergadering hebben. Het is nu kwart over en die 2 andere mensen zijn er nog steeds niet.
Dus, tijd om te fokken!
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat! Kzal na mn vergadering het hele topic wel even lezen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, een klassiek koffie-kutje.
Mogguhquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:14 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen.
Dus, tijd om te fokken!
Skatjuhquote:
OEH, nou ben ik jaloers!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oooooooooooh mijn espresso machine is er eindelijk!
Zo maar eens gaan uitproberen
het begon met een kleermaker in Indonesie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat! Kzal na mn vergadering het hele topic wel even lezen.
quote:
ik zorg wel dat het meevaltquote:
goed bezigquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
Tweety![]()
indah
En ja, prima op tijd toch? Heb al boodschappen en al gedaan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat! Kzal na mn vergadering het hele topic wel even lezen.
quote:
Hehehe, al is degene die hier staat lichtblauwquote:
Netjes, boodschappen al gedaan. Ben je daar dus mooi weer vanaf.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
Tweety![]()
indah
En ja, prima op tijd toch? Heb al boodschappen en al gedaan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
zou dit nou echt waar zijn?
Meisje op werk snapt me niet
zouden er echt mensen zijn die zo slecht een gesprek met een leuke meid beginnen waardoor de kans op een gesprek al meteen weg is?
(zie ook mijn mening)
ja dat weet ik, mijn man heeft ook een mooie vrouwquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
weet jij dat jouw vriend een hele mooie vriendin heeft
buhbyequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef --Tweety-- het volgende:
Goed, ik ga mn vergadering beginnen zonder die laatste persoon. Ben nu wel weer zat van het wachten!
doeidoei!
kijk, een intelligente vrouw met gevoel voor humorquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja dat weet ik, mijn man heeft ook een mooie vrouw![]()
Nou nee, deel 2 moet nogquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Netjes, boodschappen al gedaan. Ben je daar dus mooi weer vanaf.
Ik zit hier op het werk te wachten totdat de laatste persoon voor mn vergadering op komt dagen.
ook, sex kwam op 1 maar humor staat ook wel in het rijtjequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk, een intelligente vrouw met gevoel voor humor![]()
daarom zijn we ook getrouwd natuurlijk
iddquote:
Het sneeuwde gisteren een beetje... maar 10-15 cmquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Laat me raden, het sneeuwt?
Vanochtend ging het wel beter dan gisteren hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is wel een gehannes om van je werk naar huis te komen en visa versa
Wacht maar, je moet nog terugquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het sneeuwde gisteren een beetje... maar 10-15 cm.
[..]
Vanochtend ging het wel beter dan gisteren hoor.
smakelijkquote:
Maar ik heb 1 zorg minder vandaag: ik hoef geen auto op te halen om er 8 km over ijs mee te rijdenquote:
ik moet naar amersfoortquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb 1 zorg minder vandaag: ik hoef geen auto op te halen om er 8 km over ijs mee te rijden.
tweetyquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:14 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen.
Dus, tijd om te fokken!
Je bent op de fietsquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb 1 zorg minder vandaag: ik hoef geen auto op te halen om er 8 km over ijs mee te rijden.
marcquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oooooooooooh mijn espresso machine is er eindelijk!
Zo maar eens gaan uitproberen
whehehequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het begon met een kleermaker in Indonesie.
Ik probeerde naar het station te fietsen, maar na 2 meter heb ik die poging gestaakt en ben ik met de fiets aan de hand doorgelopenquote:
wat een failquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
zou dit nou echt waar zijn?
Meisje op werk snapt me niet
zouden er echt mensen zijn die zo slecht een gesprek met een leuke meid beginnen waardoor de kans op een gesprek al meteen weg is?
(zie ook mijn mening)
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend ging het wel beter dan gisteren hoor.
quote:
rook zequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga even een sigaretje roken
[..]
smakelijk
dan hoop maar dat ze goed strooienquote:
Moet jij over Haarlem? Nee toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde naar het station te fietsen, maar na 2 meter heb ik die poging gestaakt en ben ik met de fiets aan de hand doorgelopen.
Maar goed, mocht het weer mis gaan met het OV, dan is mijn enige zorg: in Zandvoort zien te komen, en hoef ik me dus niet ook nog eens druk te maken over hoe ik een auto kan ophalen.
Vandaag wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij over Haarlem? Nee toch?
waarom heb je trouwens je fiets niet gewoon thuis gelaten?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde naar het station te fietsen, maar na 2 meter heb ik die poging gestaakt en ben ik met de fiets aan de hand doorgelopen.
Maar goed, mocht het weer mis gaan met het OV, dan is mijn enige zorg: in Zandvoort zien te komen, en hoef ik me dus niet ook nog eens druk te maken over hoe ik een auto kan ophalen.
ik hoor steeds meer berichten dat het zout bijna op isquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hoop maar dat ze goed strooien
Omdat ik dacht dat er vast wel ergens te fietsen viel. En wie weet lukt het vanmiddag wel, scheelt toch 10 minutenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom heb je trouwens je fiets niet gewoon thuis gelaten?
Haarlem is vandaag per trein weer gewoon te bereiken hoor. Overveen ook, ik ben er vanochtend nog gestopt met de treinquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik moest eigenlijk richting Overveen, maar ik heb de moeite maar niet eens genomen. Haarlem is een soort van isolement geworden
een beetje sneeuwval en Nederland zit zonder zoutquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoor steeds meer berichten dat het zout bijna op is
Nah, geen zinquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haarlem is vandaag per trein weer gewoon te bereiken hoor. Overveen ook, ik ben er vanochtend nog gestopt met de trein.
Ik heb nog wel een bus in de keuken staanquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een beetje sneeuwval en Nederland zit zonder zout
Wees niet bang, Belgie ook komende weekquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nog een stuk of 8quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bus in de keuken staan.
ik heb jaren geleden een zak strooizout gekocht van 2,5 kilo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gisteren het goedkoopste zout gekocht dat er is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bus in de keuken staan.
ik gebruik de bussen zout van de lidl.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb jaren geleden een zak strooizout gekocht van 2,5 kilo.
begin deze winter was er nog niet eens de helft uit.
nu is hij op![]()
[..]
gisteren het goedkoopste zout gekocht dat er is.
en wat denk je? werkt prima
doeiquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
de eerste vroegverlater gaat er vandoor
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
de eerste vroegverlater gaat er vandoor
10 kilo voor 3 euro 50 vind ik niet echt duurquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
hebben jullie allemaal geen boerenbond ofzo waar je zout kunt kopen?
het zout van de lidl is nog te duur daarvoor
stooizout is dus goedkoperquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
10 kilo voor 3 euro 50 vind ik niet echt duur
Denk ook niet dat Japan daar wakker van zal liggen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:43 schreef john-frusciante het volgende:
hier kun je zien dat het een bewuste actie was van die japanse losers
lijkt me ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dat lijkt me niet echt lekker over de aardappeltjes.
Maak wrapsquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
Maar eens boodschappen gaan doen.
Geen aardappeltjes alleen, die zijn echt![]()
![]()
het is ook niet dat ze taart en koffie krijgen om een goed gesprek te voeren..quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:43 schreef john-frusciante het volgende:
hier kun je zien dat het een bewuste actie was van die japanse losers
geen lekkere aardappeltjes te verkrijgen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
Maar eens boodschappen gaan doen.
Geen aardappeltjes alleen, die zijn echt![]()
![]()
Misschien heeft zn moeder frikandellen gebakkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ja, godver, nou heb ik hongerquote:
hoe oud zijn de kids?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:15 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer thuis. De kids opgepikt en nu nog een paar uurtjes thuis werken.
Symquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:15 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer thuis. De kids opgepikt en nu nog een paar uurtjes thuis werken.
MPGquote:
Omroep Venlo? Ik heb echt wat gemist geloof ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:03 schreef Klonk het volgende:
ik kom in een promotiefilmpje voor mijn werkgeverik ga vooruit, van Omroep Venlo naar een promotiefilmpje, mijn volgende carrieremove is belspelletjes op televisie
Heeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, toen het nog stadsomroep heette hebben zij mij ooit geinterviewd, deed toen onderzoeken in het openbaar vervoer en dat was interessant genoeg voor een diepte interviewquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Omroep Venlo? Ik heb echt wat gemist geloof ik?
Die mogen niet meer, dus je kunt je carriere beter richten op het voorspellen van horoscopen en toekomstquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:03 schreef Klonk het volgende:
ik kom in een promotiefilmpje voor mijn werkgeverik ga vooruit, van Omroep Venlo naar een promotiefilmpje, mijn volgende carrieremove is belspelletjes op televisie
je kunt je natuurlijk ook altijd nog opwerpen als ervaringsdeskundige in een tellsell reclamequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die mogen niet meer, dus je kunt je carriere beter richten op het voorspellen van horoscopen en toekomst
ook goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die mogen niet meer, dus je kunt je carriere beter richten op het voorspellen van horoscopen en toekomst
Whehe.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, toen het nog stadsomroep heette hebben zij mij ooit geinterviewd, deed toen onderzoeken in het openbaar vervoer en dat was interessant genoeg voor een diepte interview
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat moet ik ook nog, maar ik moet helaas tot 5 uur thuis bereikbaar zijn voor mijn werk.quote:
ik denk dat het heel erg lachen wordt op de weg komend weekend als de weersvoorspellingen uitkomen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Het zout is op. Duitsland nu ook bijna
En oh, ons zout komt grotendeels uit Duitsland
de nieuwe Mikequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kunt je natuurlijk ook altijd nog opwerpen als ervaringsdeskundige in een tellsell reclame
whehehe wat een prutsers zijn wij europeanen tochquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
en dan voorspellen ze sneeuw komend weekendquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
It is kewoon keweldikquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh Mike, is het niet geweeeeeeeeeeeldig?
Komend weekend? Wat dacht je van maandag als iedereen weer werken moetquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat het heel erg lachen wordt op de weg komend weekend als de weersvoorspellingen uitkomen.
Jij moet voor je werk porno kijken in breedbeeldquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moet ik ook nog, maar ik moet helaas tot 5 uur thuis bereikbaar zijn voor mijn werk.
Ik ben nu bezig met een kutklusje en daarbij mis ik mijn tweede scherm echt.
Ze hebben de ongebruikte voorraad van de gemeente Venlo opgekocht zekerquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Rijkswaterstaat geeft nu aan dat er voor de snelwegen geen tekort aan zout is.
dan ga ik met een kopje koffie in de hand de site van de VID F5-enquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komend weekend? Wat dacht je van maandag als iedereen weer werken moet
quote:Miljonair moet 200.000 euro boete betalen
ZURICH - Een Zwitserse multimiljonair moet een verkeersboete betalen met een recordhoogte van meer dan 200.000 euro (299.000 Zwitserse Frank).
De snelheidsduivel reed in zijn Ferrari met meer dan 100 kilometer per uur door een dorpje in het kanton Sankt Gallen, zo berichtten Zwitserse media donderdag.
De boete is zo hoog omdat in het Alpenland het bedrag is gekoppeld aan het inkomen van de overtreder.
De man in kwestie heeft een fortuin van meer dan vijftien miljoen euro. Het vorige record stond op meer dan 74.000 euro en stamt uit 2008.
quote:
friemelquote:
quote:
Fhaquote:
als ze het nou in 1 keer goed doen....quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:50 schreef Symphonic het volgende:
Altijd fijn kids die elkaar de hersens inslaan
Gfquote:
falers zijn hetquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Gf![]()
En inderdaad.. als die kinderen het gewoon een keer goed doen. .Maar nee
pas jij dan een weekje op mijn hondjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:53 schreef Symphonic het volgende:
Je mag ze een weekje lenen hoor, helemaal gratis
Ik hoef er echt helemala niets voor te hebben
Die slaan elkaar ook de hersens in?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas jij dan een weekje op mijn hondjes
Ik heb hier ook nog wel een paar "ruilobjectjes" waar ik een weekje vanaf wil zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:53 schreef Symphonic het volgende:
Je mag ze een weekje lenen hoor, helemaal gratis
Ik hoef er echt helemala niets voor te hebben
dat wil je zelf doen als je die een weekje hebtquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog wel een paar "ruilobjectjes" waar ik een weekje vanaf wil zijn![]()
Zullen we gauw een handeltje opzetten ?
whehehe gek beestquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:13 schreef Fha het volgende:
Ik heb Daft Punk op staan dus er komen nogal wat vage geluidjes uit de boxen van de cd speler. Bolle is echt helemaal lijp aan het doen
Heule dikke staart, hij schrikt of toch niet, probeert ze aan te vallen maar schrikt dan toch weer..
PWN.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:21 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... kon nu best min of meer fietsend thuiskomen, al was de weg grotendeels nog een sneeuw- en ijsbaan. Ik deed er alleen 20 minuten over... net zo lang als ik er vanochtend lopend over deed.
Vanavond was het beter te doen, het was iig goed et zien waar de sneeuw ijs was gewordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Gisteravond was de straat bij ons (oplettende Venlotopicposters weten wel waar), een grote ijsplaat geworden. En daar is vannacht die sneeuw op gevallen
. Feest joh
.
Ow, en nee, ik ben NIET nog een keer op mijn plaat gegaan.
En nu wel weer aan het stuiteren geweest? Of heb je geleerd van je onfortuinlijkheden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
PWN.
[..]
Vanavond was het beter te doen, het was iig goed et zien waar de sneeuw ijs was geworden.
Ik ben nog steeds niet op mn plaat gegaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu wel weer aan het stuiteren geweest? Of heb je geleerd van je onfortuinlijkheden?
het is hier -10 en behoorlijk mistig, ben dus maar heel snel weg gegaan van stal. De weg tussen stal en huis is nogal smal en spiegelglad.quote:
je meent het.quote:
En je hebt niks gebroken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef FFSletop het volgende:
Whehe kettingbotsing van bruggers vanochtend voor de school
quote:
Paar ribben en een been, niets om me druk om te maken. Ohja en misschien een schedelfractuur. Maar dat had je al gemerkt.quote:
quote:
Paardjes wel goed warm ingepakt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is hier -10 en behoorlijk mistig, ben dus maar heel snel weg gegaan van stal. De weg tussen stal en huis is nogal smal en spiegelglad.
Wedden dat jij verwarming hebt thuis? Bek houwe broekkiequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
je meent het.
sorry kon het niet laten
*proestquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Paardjes wel goed warm ingepakt?![]()
[..]
Wedden dat jij verwarming hebt thuis? Bek houwe broekkieWe praten nog een keer als je een weekje langs bent geweest hier.
Sorry kon het niet laten
Die staan wel lekker hoor met een 300 grams winterdekenquote:
Mmm het is 21 graden in mijn kamerquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Wedden dat jij verwarming hebt thuis?
Is goedquote:Bek houwe broekkieWe praten nog een keer als je een weekje langs bent geweest hier.
EYquote:Sorry kon het niet laten
Ik vat em nietquote:
Nee dat begrijp ik dus ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die staan wel lekker hoor met een 300 grams winterdeken
Ik snap niet dat paarden geen kouwe poten krijgen met dit weer...
Dat bedoel ik, jij weet niet wat ik bedoel als ik zeg dat ik het koud vindquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:08 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Mmm het is 21 graden in mijn kamer![]()
[..]
Is goed
hoor.
[..]
EYmijn post!
wedden vanquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik, jij weet niet wat koud is haha
* rent snel naar het patentbureau nu welquote:En je hebt heul geen rechten op die post
Doe dan niet zo bijdehand maar doe liefquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef FFSletop het volgende:
[..]
wedden van
wel?
[..]
* rent snel naar het patentbureau nu wel
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe dan niet zo bijdehand maar doe lief
Nee, ga er maar niet vanuitquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Later als je groot bent, snap je hem wel.
Doe ik ook niet. Maar dat zeggen volwassenen toch altijd om nieuwsgierige kinderen de mond te snoeren? Tegen de tijd dat Sletje de Breezerleeftijd bereikt, is hij die vraag allang weer vergetenquote:
daar ga ik geen geld op zettenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Later als je groot bent, snap je hem wel.
tegen die tijd neemt zijn vriendje hem zo hard dat hij niet meer denken kanquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar dat zeggen volwassenen toch altijd om nieuwsgierige kinderen de mond te snoeren? Tegen de tijd dat Sletje de Breezerleeftijd bereikt, is hij die vraag allang weer vergeten.
Jaaaa het word bijna zomerquote:
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn een feestje aan het vieren in mijn buik
Kaptein!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Hoe issut hier?
Hotelschipperquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Hoe issut hier?
Ik ben gisteren nog in Noordwijk geweest... om vanaf Leiden Centraal bij Heemstede-Aerdenhout te komen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoi DM en Fha. Alles goed, lekker druk. Ben in Noordwijk aan Zee gaan werken nu2 maanden bezig, volgende week mn eerste vrije dag
![]()
Nog nieuws hier? Ben geloof ik niet meer online geweest sinds novemberHeb nauwelijks internet op mn werk
Klinkt goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoi DM en Fha. Alles goed, lekker druk. Ben in Noordwijk aan Zee gaan werken nu2 maanden bezig, volgende week mn eerste vrije dag
![]()
Nog nieuws hier? Ben geloof ik niet meer online geweest sinds novemberHeb nauwelijks internet op mn werk
We schijnen een seksclubmatroos uit het zuiden te hebben die niet van zijn toetsenbord af kan blijven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Uhm nou... Pheno is soort van weg en Fles heeft zn ruggewervel gebreekt. Jij nog meer DM? Mijn geheugen is slecht
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog in Noordwijk geweest... om vanaf Leiden Centraal bij Heemstede-Aerdenhout te komen!
Hmm soort van weg? Koffiedrama? En Fles? Ernstig?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Uhm nou... Pheno is soort van weg en Fles heeft zn ruggewervel gebreekt. Jij nog meer DM? Mijn geheugen is slecht
Mooi zoquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn een feestje aan het vieren in mijn buik
Als ik dat nou had geweten...quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Beter kom je volgende keer even koffie doen dan!
Mart drinkt thee!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Beter kom je volgende keer even koffie doen dan!
Ja, (K)SC-moe.quote:[..]
Hmm soort van weg? Koffiedrama? En Fles? Ernstig?
Hoe kan ik die vergetenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
We schijnen een seksclubmatroos uit het zuiden te hebben die niet van zijn toetsenbord af kan blijven.
haha als ik straks minder kan gaan werken misschien, doe nu 90 uur per week. Heb 1 vrije avond en ochtend elke weekquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik dat nou had geweten....
En anders kom jij maar koffie halen in Zandvoort!
quote:
quote:[..]
Ja, (K)SC-moe.
Fles is inmiddels, bij zijn ouders thuis, herstellende van een operatie waarbij het nodige ijzerwerk permanent in zijn rug is gezet.
KG.
En niet 's nachts in de KSC komen. Of teruglezen.quote:
Trust me, het stoort me al zonder dat...quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En niet 's nachts in de KSC komen. Of teruglezen.
Waarom niet flamberen, misschien smaken ze wel heel goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
ik moet echt een cursus vlinder dresseren gaan volgen...
Wat zijn die beesten lastig
ik heb het al zo warmquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet flamberen, misschien smaken ze wel heel goed
Ik kots ze altijd uitquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet flamberen, misschien smaken ze wel heel goed
Dat laatste lijkt me nou niet echt heel veel verbeteringquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kots ze altijd uitWerkt ook goed, dan ben je gewoon alleen nog maar kotsmisselijk en ellendig
![]()
niet echt....quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me nou niet echt heel veel verbetering...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet echt....
ik voel me weer net een puber, mijn god dat dat nog kan als je 40 bent
We hebben het toch niet over je gehadquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
wat is er gebeurd ?
ik heb geen zin om te MPGen
Slaap lekker kaptein!! geniet van je vrije dag straks!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
wat is er gebeurd ?
ik heb geen zin om te MPGen
je wil zeker dat ik ga teruglezenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben het toch niet over je gehad.
Echt niet.
Hoax, jij hebt nooit een tekort aan vrije tijdquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wil zeker dat ik ga teruglezen![]()
heb ik nou geen tijd voor
Nu "werkt" hijquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax, jij hebt nooit een tekort aan vrije tijd.
slaap ze KGquote:
vandaag welquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax, jij hebt nooit een tekort aan vrije tijd.
Nog een hoax!quote:
Was het geen GB vandaagquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag wel![]()
was een goed idee vaute party, alleen vergeten dat ik dan ook de muziek moet draaien![]()
zo een avond ga ik dus NIET meer doenquote:
quote:
dat zal ik speciaal voor jouw straks gaan doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog een hoax!
Als GF echt aan het werk was, dan was dit topic en het volgende al lang vol geweest.
Dat was geen, ik herhaal: geen spamverzoekquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal ik speciaal voor jouw straks gaan doen
Aller liefste Martquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:39 schreef DaMart het volgende:
Waarom moest ik op Youtube nou op dat filmpje van Las Ketchup klikken? Nu zit dat liedje in mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
echt welquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was geen, ik herhaal: geen spamverzoek.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Aller liefste Mart![]()
Lieve FhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik had ook een filmpje kunnen posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |