Dan moet je naar haar prompte borstjes staren uiteraard.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:32 schreef Lundegaard het volgende:
Op het moment dat jij zegt "wat een uitzicht" , heb je je ogen dicht. Logisch dat ze je opmerking niet snapt.
Ze vind me een aardige kerel, maar niets meer als datquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef Aethereal het volgende:
Jij bent toch die TS die die chick op z'n werk niet kon regelen?
En dat weet jij hoe?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ze vind me een aardige kerel, maar niets meer als dat![]()
ga geen foto's posten van haar(heb ik ook niet
)
Hier stopte ik met lezen.quote:Wat bleek (na wat research)
Ach, alsof ik moet opkijken tegen zo iemand. Ik heb een goede opleiding, woning, auto en inkomen. Dit wijf woont waarschijnlijk nog bij haar pappa en mamma en heeft niksquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef Riffey4 het volgende:
TS heeft altijd honger. TS heeft saaie collega's (en maakt zelf waarschijnlijk ook niks mee). TS heeft geen vriendin.
TS is dus een dikke saaie loser.
Als ik de stagaire was had ik zo gauw ook geen beter antwoord kunnen bedenken tegenover iemand waar ik liever niks mee te maken heb
Nou ja, niks..quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ach, alsof ik moet opkijken tegen zo iemand. Ik heb een goede opleiding, woning, auto en inkomen. Dit wijf woont waarschijnlijk nog bij haar pappa en mamma en heeft niks
Zij heeft een sociale leven en jij duidelijk niet. Telt dat ook?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ach, alsof ik moet opkijken tegen zo iemand. Ik heb een goede opleiding, woning, auto en inkomen. Dit wijf woont waarschijnlijk nog bij haar pappa en mamma en heeft niks
Her loss!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:37 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Nou ja, niks..
In ieder geval geen interesse in jou
Jij komt niet verder dan een nerdy opmerking over het 'uitzicht', wat zeik je nou?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Her loss!![]()
Maarja, vrouwen die 100% alleen op uiterlijk vallen wil ik sowieso niks mee hebben.
Dit vind ik zo mooi altijd... Je mag wel op iemand vallen vanwege haar uiterlijk, maar iemand niet afwijzen vanwege het uiterlijk. Heerlijk hypocriet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Her loss!![]()
Maarja, vrouwen die 100% alleen op uiterlijk vallen wil ik sowieso niks mee hebben.
Ik ben ook best lekker, maar het meisje definieert lekker dus anders als ik doe, misschien dat jij jouw vriend dus lekker vind, maar iemand anders weer niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:45 schreef Evelien het volgende:
[..]
Dit vind ik zo mooi altijd... Je mag wel op iemand vallen vanwege haar uiterlijk, maar iemand niet afwijzen vanwege het uiterlijk. Heerlijk hypocriet.
Maar ik heb makkelijk praten, mijn vriend is een enorm lekker ding en ik geef toe dat ik daarom paf-boem voor hem viel toen ik hem zag
Prompte tieten idd!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan moet je naar haar prompte borstjes staren uiteraard.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:37 schreef JamFlava het volgende:
Zeer mooie paint. Dat kan ik waarderen
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:51 schreef MilfLover het volgende:
Met een openingszin als : wow wat een uitzicht ga je voorlopig nog heel wat armspieren kweken.
Doe nou niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:26 schreef Jouw.Ontplofte.Mol.Stinkt het volgende:
kuttopic
kutuser
kutmods
kutstagiaires
kutwerk
ja want jij sprak haar aan omdat ze zo lelijk was en dus vast heel eenzaam?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Her loss!![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Je had moeten zeggen: Excuseer mij, maar volgens mij heb je iets laten vallen.
*kijk om je heen*
Meisje zo van: Wat dan?
Jij zo van: MIJN KAAK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |