een hele grote zekerquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
achter de toonbank staat er wel 1
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Symphonic het volgende:
Stop er nou mee, dit geeft me zo'n vrijdag gevoel en dan valt het zo tegen dat ik morgen nog een dag moet werken.
op vrijdag krijg jij kutquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Symphonic het volgende:
Stop er nou mee, dit geeft me zo'n vrijdag gevoel en dan valt het zo tegen dat ik morgen nog een dag moet werken.
was het maar waar, maar het is meestal wel het koffie-onderwerpquote:
dat zal niet alleen op de vrijdag zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar, maar het is meestal wel het koffie-onderwerp
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:14 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen.
Ik zit hier op mn werk te wachten op 2 mensen.
We zouden om half 10 een vergadering hebben. Het is nu kwart over en die 2 andere mensen zijn er nog steeds niet.
Dus, tijd om te fokken!
ah, een klassiek koffie-kutje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar, maar het is meestal wel het koffie-onderwerp
definitief ingesneeuwd..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:14 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen.
We zouden om half 10 een vergadering hebben. Het is nu kwart over en die 2 andere mensen zijn er nog steeds niet.
Dus, tijd om te fokken!
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat! Kzal na mn vergadering het hele topic wel even lezen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, een klassiek koffie-kutje.
Mogguhquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:14 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen.
Dus, tijd om te fokken!
Skatjuhquote:
OEH, nou ben ik jaloers!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oooooooooooh mijn espresso machine is er eindelijk!
Zo maar eens gaan uitproberen
het begon met een kleermaker in Indonesie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat! Kzal na mn vergadering het hele topic wel even lezen.
quote:
ik zorg wel dat het meevaltquote:
goed bezigquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
Tweety![]()
indah
En ja, prima op tijd toch? Heb al boodschappen en al gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |