en dat in combinatie met spannendquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoorde ik daar nu 'groot'?
hier welquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat niet over sex
je popcorn plaatje doet het niet![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet gezien ik stond gewoon in de winkel
gemiste kans.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet gezien ik stond gewoon in de winkel
spannend, groot en passenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat in combinatie met spannend
belooft wat te worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat in combinatie met spannend
sorryquote:
mmmhhhquote:
Yum!quote:
duidelijkquote:
hier verkoopt de broodjeszaak ook geen kutquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yum!
kut, dat hebben ze niet bij de broodjeszaak
maar wel thuis geloof ik
verkopen misschien niet maar hebben toch wel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier verkoopt de broodjeszaak ook geen kut
Hier verkopen ze ook al geen kut bij de broodjeszaak.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yum!
kut, dat hebben ze niet bij de broodjeszaak
maar wel thuis geloof ik
stom hequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier verkoopt de broodjeszaak ook geen kut
Die kan vast nog wel even.. eeh.. wachten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer geen snack attack voor fles
GMTAquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer geen snack attack voor fles
achter de toonbank staat er wel 1quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkopen misschien niet maar hebben toch wel?
echt welquote:
Jab Yum liep er goed opquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel![]()
zou een bestseller zijn
dat niet echt, er zijn genoeg plekken waar men kut kan verkrijgen, dat hoeft ook niet nog eens in een broodjeszaak.quote:
zie je welquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
achter de toonbank staat er wel 1
een hele grote zekerquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
achter de toonbank staat er wel 1
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Symphonic het volgende:
Stop er nou mee, dit geeft me zo'n vrijdag gevoel en dan valt het zo tegen dat ik morgen nog een dag moet werken.
op vrijdag krijg jij kutquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Symphonic het volgende:
Stop er nou mee, dit geeft me zo'n vrijdag gevoel en dan valt het zo tegen dat ik morgen nog een dag moet werken.
was het maar waar, maar het is meestal wel het koffie-onderwerpquote:
dat zal niet alleen op de vrijdag zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar, maar het is meestal wel het koffie-onderwerp
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:14 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen.
Ik zit hier op mn werk te wachten op 2 mensen.
We zouden om half 10 een vergadering hebben. Het is nu kwart over en die 2 andere mensen zijn er nog steeds niet.
Dus, tijd om te fokken!
ah, een klassiek koffie-kutje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar, maar het is meestal wel het koffie-onderwerp
definitief ingesneeuwd..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:14 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen.
We zouden om half 10 een vergadering hebben. Het is nu kwart over en die 2 andere mensen zijn er nog steeds niet.
Dus, tijd om te fokken!
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat! Kzal na mn vergadering het hele topic wel even lezen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, een klassiek koffie-kutje.
Mogguhquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:14 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen.
Dus, tijd om te fokken!
Skatjuhquote:
OEH, nou ben ik jaloers!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oooooooooooh mijn espresso machine is er eindelijk!
Zo maar eens gaan uitproberen
het begon met een kleermaker in Indonesie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat! Kzal na mn vergadering het hele topic wel even lezen.
quote:
ik zorg wel dat het meevaltquote:
goed bezigquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
Tweety![]()
indah
En ja, prima op tijd toch? Heb al boodschappen en al gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |