Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
indah! Had verhalen gehoord dat je in Jogja mooie maatpakken kon laten maken voor weinig geld. Heb je zo een aanrader voor me? Of is alles daar wel goed?
quote:
wat nu weer? 'Ze' blijken toch totaal onaangepast te zijn?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beter Job Cohen, die heeft vast nog koekjes over van het thee drinken met de Marokkanen
dat zijn ze niet eens in hun eigen land, aangepastquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat nu weer? 'Ze' blijken toch totaal onaangepast te zijn?
BAN !!!!!quote:
Ja, dat kan daar zeker. Aan de Jalan Urip Sumoharjo, in de buurt van Galeria winkelcentrum, zitten een paar kleermakers. Ik heb ooit wat gemaakt bij ene 'Yusuf'. Klein winkeltje, Arabier. Er zijn er meerdere overigens, die allemaal wel goed zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
indah! Had verhalen gehoord dat je in Jogja mooie maatpakken kon laten maken voor weinig geld. Heb je zo een aanrader voor me? Of is alles daar wel goed?
Ja, dat hoor ik ook van een niet-Berber Marokkaan hier in Indonesie. Die is het ermee eens dat ze die "Berbers in Nederland keihard moeten schoppen als ze niet luisteren"...quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zijn ze niet eens in hun eigen land, aangepast
daarom schoppen ze ze ook hierheen
ik heb in Thailand eens een maatpak van zijde laten maken kosten toendertijd omgerekend iets van 100 guldenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat kan daar zeker. Aan de Jalan Urip Sumoharjo, in de buurt van Galeria winkelcentrum, zitten een paar kleermakers. Ik heb ooit wat gemaakt bij ene 'Yusuf'. Klein winkeltje, Arabier. Er zijn er meerdere overigens, die allemaal wel goed zijn.
je collega's zijn net binnen laat ze eerst eens op gang komenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:03 schreef Symphonic het volgende:
De koffievoorziening is een beetje matig vandaag. Ik ga zelf maar eens richting de koffieautomaat.
met gratis damequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb in Thailand eens een maatpak van zijde laten maken kosten toendertijd omgerekend iets van 100 gulden
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat kan daar zeker. Aan de Jalan Urip Sumoharjo, in de buurt van Galeria winkelcentrum, zitten een paar kleermakers. Ik heb ooit wat gemaakt bij ene 'Yusuf'. Klein winkeltje, Arabier. Er zijn er meerdere overigens, die allemaal wel goed zijn.
Voor de 1e golfoorlog?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb in Thailand eens een maatpak van zijde laten maken kosten toendertijd omgerekend iets van 100 gulden
beetje opjutten voor koffie kan geen kwaad hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je collega's zijn net binnen laat ze eerst eens op gang komen
als je het zelf moet maken dan hoef ik niet naar daar toequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
quote:
dat weer welquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die deed de metingen in een speciaal gebied
ze vroeg '10 dollah'quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nu is 'one dollah' ook niet echt duur natuurlijk, gierpin!
graag gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi. Dan zal ik binnenkort eens mijn maten doorgeven aan mijn vriendin. Goedkope pakken van kwaliteit..![]()
![]()
Bedankt voor je tips.
alleen maar om de maten op te nemen welquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
en dan klagen dat ze 9 dollah mee vroeg..
mijn leeftijd heeft het verradenquote:
meten is weten, en als ze meet of het past... na ja, laat maar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen maar om de maten op te nemen wel
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn leeftijd heeft het verraden
je mocht niet mee naar het kamertje?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen maar om de maten op te nemen wel
*proestquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meten is weten, en als ze meet of het past... na ja, laat maar.
alleen het modelquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je mocht niet mee naar het kamertje?
laat maar? nu wordt het juist spannend.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meten is weten, en als ze meet of het past... na ja, laat maar.
whehehequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
laat maar? nu wordt het juist spannend.
whehehe dat gevoel ken ik van het eindexamenjaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb weer eens helemaal niks te doen. Vakantie is fijn maar wat moet ik ermee als ik de enige ben..
Eens kijken of Resident Evil 5 me kan vermaken.
het gaat niet over sexquote:
niet gezien ik stond gewoon in de winkelquote:
Lennyquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb weer eens helemaal niks te doen. Vakantie is fijn maar wat moet ik ermee als ik de enige ben..
Eens kijken of Resident Evil 5 me kan vermaken.
hoorde ik daar nu 'groot'?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe dat gevoel ken ik van het eindexamenjaar
in mei al "grote" vakantie maar geen van mijn vrienden had vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |