Fhaquote:
als ze het nou in 1 keer goed doen....quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:50 schreef Symphonic het volgende:
Altijd fijn kids die elkaar de hersens inslaan
Gfquote:
falers zijn hetquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Gf![]()
En inderdaad.. als die kinderen het gewoon een keer goed doen. .Maar nee
pas jij dan een weekje op mijn hondjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:53 schreef Symphonic het volgende:
Je mag ze een weekje lenen hoor, helemaal gratis
Ik hoef er echt helemala niets voor te hebben
Die slaan elkaar ook de hersens in?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas jij dan een weekje op mijn hondjes
Ik heb hier ook nog wel een paar "ruilobjectjes" waar ik een weekje vanaf wil zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:53 schreef Symphonic het volgende:
Je mag ze een weekje lenen hoor, helemaal gratis
Ik hoef er echt helemala niets voor te hebben
dat wil je zelf doen als je die een weekje hebtquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog wel een paar "ruilobjectjes" waar ik een weekje vanaf wil zijn![]()
Zullen we gauw een handeltje opzetten ?
whehehe gek beestquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:13 schreef Fha het volgende:
Ik heb Daft Punk op staan dus er komen nogal wat vage geluidjes uit de boxen van de cd speler. Bolle is echt helemaal lijp aan het doen
Heule dikke staart, hij schrikt of toch niet, probeert ze aan te vallen maar schrikt dan toch weer..
PWN.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:21 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... kon nu best min of meer fietsend thuiskomen, al was de weg grotendeels nog een sneeuw- en ijsbaan. Ik deed er alleen 20 minuten over... net zo lang als ik er vanochtend lopend over deed.
Vanavond was het beter te doen, het was iig goed et zien waar de sneeuw ijs was gewordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Gisteravond was de straat bij ons (oplettende Venlotopicposters weten wel waar), een grote ijsplaat geworden. En daar is vannacht die sneeuw op gevallen
. Feest joh
.
Ow, en nee, ik ben NIET nog een keer op mijn plaat gegaan.
En nu wel weer aan het stuiteren geweest? Of heb je geleerd van je onfortuinlijkheden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
PWN.
[..]
Vanavond was het beter te doen, het was iig goed et zien waar de sneeuw ijs was geworden.
Ik ben nog steeds niet op mn plaat gegaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu wel weer aan het stuiteren geweest? Of heb je geleerd van je onfortuinlijkheden?
het is hier -10 en behoorlijk mistig, ben dus maar heel snel weg gegaan van stal. De weg tussen stal en huis is nogal smal en spiegelglad.quote:
je meent het.quote:
En je hebt niks gebroken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef FFSletop het volgende:
Whehe kettingbotsing van bruggers vanochtend voor de school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |