Dat dacht ik alquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn een feestje aan het vieren in mijn buik
Kaptein!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Hoe issut hier?
Hotelschipperquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Hoe issut hier?
Ik ben gisteren nog in Noordwijk geweest... om vanaf Leiden Centraal bij Heemstede-Aerdenhout te komen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoi DM en Fha. Alles goed, lekker druk. Ben in Noordwijk aan Zee gaan werken nu2 maanden bezig, volgende week mn eerste vrije dag
![]()
Nog nieuws hier? Ben geloof ik niet meer online geweest sinds novemberHeb nauwelijks internet op mn werk
Klinkt goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoi DM en Fha. Alles goed, lekker druk. Ben in Noordwijk aan Zee gaan werken nu2 maanden bezig, volgende week mn eerste vrije dag
![]()
Nog nieuws hier? Ben geloof ik niet meer online geweest sinds novemberHeb nauwelijks internet op mn werk
We schijnen een seksclubmatroos uit het zuiden te hebben die niet van zijn toetsenbord af kan blijven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Uhm nou... Pheno is soort van weg en Fles heeft zn ruggewervel gebreekt. Jij nog meer DM? Mijn geheugen is slecht
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog in Noordwijk geweest... om vanaf Leiden Centraal bij Heemstede-Aerdenhout te komen!
Hmm soort van weg? Koffiedrama? En Fles? Ernstig?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Uhm nou... Pheno is soort van weg en Fles heeft zn ruggewervel gebreekt. Jij nog meer DM? Mijn geheugen is slecht
Mooi zoquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn een feestje aan het vieren in mijn buik
Als ik dat nou had geweten...quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Beter kom je volgende keer even koffie doen dan!
Mart drinkt thee!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Beter kom je volgende keer even koffie doen dan!
Ja, (K)SC-moe.quote:[..]
Hmm soort van weg? Koffiedrama? En Fles? Ernstig?
Hoe kan ik die vergetenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
We schijnen een seksclubmatroos uit het zuiden te hebben die niet van zijn toetsenbord af kan blijven.
haha als ik straks minder kan gaan werken misschien, doe nu 90 uur per week. Heb 1 vrije avond en ochtend elke weekquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik dat nou had geweten....
En anders kom jij maar koffie halen in Zandvoort!
quote:
quote:[..]
Ja, (K)SC-moe.
Fles is inmiddels, bij zijn ouders thuis, herstellende van een operatie waarbij het nodige ijzerwerk permanent in zijn rug is gezet.
KG.
En niet 's nachts in de KSC komen. Of teruglezen.quote:
Trust me, het stoort me al zonder dat...quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En niet 's nachts in de KSC komen. Of teruglezen.
Waarom niet flamberen, misschien smaken ze wel heel goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
ik moet echt een cursus vlinder dresseren gaan volgen...
Wat zijn die beesten lastig
ik heb het al zo warmquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet flamberen, misschien smaken ze wel heel goed
Ik kots ze altijd uitquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet flamberen, misschien smaken ze wel heel goed
Dat laatste lijkt me nou niet echt heel veel verbeteringquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kots ze altijd uitWerkt ook goed, dan ben je gewoon alleen nog maar kotsmisselijk en ellendig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |