quote:
Paar ribben en een been, niets om me druk om te maken. Ohja en misschien een schedelfractuur. Maar dat had je al gemerkt.quote:
quote:
Paardjes wel goed warm ingepakt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is hier -10 en behoorlijk mistig, ben dus maar heel snel weg gegaan van stal. De weg tussen stal en huis is nogal smal en spiegelglad.
Wedden dat jij verwarming hebt thuis? Bek houwe broekkiequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
je meent het.
sorry kon het niet laten
*proestquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Paardjes wel goed warm ingepakt?![]()
[..]
Wedden dat jij verwarming hebt thuis? Bek houwe broekkieWe praten nog een keer als je een weekje langs bent geweest hier.
Sorry kon het niet laten
Die staan wel lekker hoor met een 300 grams winterdekenquote:
Mmm het is 21 graden in mijn kamerquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Wedden dat jij verwarming hebt thuis?
Is goedquote:Bek houwe broekkieWe praten nog een keer als je een weekje langs bent geweest hier.
EYquote:Sorry kon het niet laten
Ik vat em nietquote:
Nee dat begrijp ik dus ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die staan wel lekker hoor met een 300 grams winterdeken
Ik snap niet dat paarden geen kouwe poten krijgen met dit weer...
Dat bedoel ik, jij weet niet wat ik bedoel als ik zeg dat ik het koud vindquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:08 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Mmm het is 21 graden in mijn kamer![]()
[..]
Is goed
hoor.
[..]
EYmijn post!
wedden vanquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik, jij weet niet wat koud is haha
* rent snel naar het patentbureau nu welquote:En je hebt heul geen rechten op die post
Doe dan niet zo bijdehand maar doe liefquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef FFSletop het volgende:
[..]
wedden van
wel?
[..]
* rent snel naar het patentbureau nu wel
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe dan niet zo bijdehand maar doe lief
Nee, ga er maar niet vanuitquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Later als je groot bent, snap je hem wel.
Doe ik ook niet. Maar dat zeggen volwassenen toch altijd om nieuwsgierige kinderen de mond te snoeren? Tegen de tijd dat Sletje de Breezerleeftijd bereikt, is hij die vraag allang weer vergetenquote:
daar ga ik geen geld op zettenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Later als je groot bent, snap je hem wel.
tegen die tijd neemt zijn vriendje hem zo hard dat hij niet meer denken kanquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar dat zeggen volwassenen toch altijd om nieuwsgierige kinderen de mond te snoeren? Tegen de tijd dat Sletje de Breezerleeftijd bereikt, is hij die vraag allang weer vergeten.
Jaaaa het word bijna zomerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |