Gelukkig maar, ik heb er zin inquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:10 schreef mitt het volgende:
Wel even een slag om de arm houden met Djokovic en Nadal uiteraard.
Als ze ver komen op de Australian Open weet je het maar nooit. En ga er maar vanuit dat ze in de avond spelen, dinsdag of woensdagavond.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Waarom?
En wanneer zouden de toppers spelen? Is er al een programma?
Heb geen zin om te gaan als er alleen maar B-spelers zijn.
- edit -quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef mitt het volgende:
[..]
Als ze ver komen op de Australian Open weet je het maar nooit. En ga er maar vanuit dat ze in de avond spelen, dinsdag of woensdagavond.
Hoeveel procent zeker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Norrage het volgende:
Advies: Als je maar 1 dag gaat, altijd op woensdag gaan. De #1 plannen ze altijd op woensdag in. De #2 op dinsdagavond. Dus, Nadal op woensdagavond
Haha, ja toch bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef wimderon het volgende:
Grote kans dat er dan een Nederlander de main event van de avond is.
Op maandagavond dus, die post is geedit![]()
Maar die kaartjes kun je nog wel even bestellen dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga ook nog wel een dag langs. Speel met een aantal clubgenoten en oud-clubgenoten in een tennisspel, en zo''n toernooi als dit is ideaal om allemaal bij elkaar te komen en het gezellig te maken.
Alleen jammer altijd dat je een Davis Cup sfeer gewend bent, en dat bij 'gewone' toernooien zelden terugziet ...
2e ring is prima hoor! Zo groot is Ahoy ook weer niet. Het enige rare is dat je het wel wat meer van bovenaf zietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:49 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Maar die kaartjes kun je nog wel even bestellen dan?
Ik vraag me eigenlijk af he...als je 2e ring zit..zie je die bal dan eigenlijk nog wel?![]()
Op de 1e rij zie je die bal ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:49 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Maar die kaartjes kun je nog wel even bestellen dan?
Ik vraag me eigenlijk af he...als je 2e ring zit..zie je die bal dan eigenlijk nog wel?![]()
Haha, maar waarom is het dan leuk om ernaar toe te gaan als je de bal niet ziet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Op de 1e rij zie je die bal ook niet hoorTickets zullen wel snel gaan naar mate het toernooi dichterbij komt, zeker wanneer bekend is op welke dag Nadal gaat spelen.
Ik heb ze zelf in augustus ofzo al gekocht.
Ach, kun je in ieder geval zeggen dat je Nadal op 150m afstand hebt zien spelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Haha, maar waarom is het dan leuk om ernaar toe te gaan als je de bal niet ziet?
Ben je er weleens geweest? Ik vermoed dat je die vraag dan niet zou stellenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Haha, maar waarom is het dan leuk om ernaar toe te gaan als je de bal niet ziet?
Omdat je de bal niet zag omdat ie met 200 km/u heen en weer geslagen werd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Zijn er niet al een aantal dagen of uitverkocht, of alleen nog 2de rang beschikbaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Op de 1e rij zie je die bal ook niet hoorTickets zullen wel snel gaan naar mate het toernooi dichterbij komt, zeker wanneer bekend is op welke dag Nadal gaat spelen.
Ik heb ze zelf in augustus ofzo al gekocht.
Je hebt helemaal gelijk. Ik probeerde ook de VIP-plek van Richard te reserveren, maar dat ging niet eensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef senswal het volgende:
[..]
Zijn er niet al een aantal dagen of uitverkocht, of alleen nog 2de rang beschikbaar?
Tenminste toen ik ze kocht leek dat wel zo, waardoor ik nu best stomme plaatsen heb.
Ik heb vanmorgen tickets voor de woensdag gekocht.. Ik ga nu dinsdag overdag en woensdagavondquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Norrage het volgende:
Advies: Als je maar 1 dag gaat, altijd op woensdag gaan. De #1 plannen ze altijd op woensdag in. De #2 op dinsdagavond. Dus, Nadal op woensdagavond
John Mayerquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:44 schreef louise298 het volgende:
Ik ga op de woensdag en denk ik bij de kwalificaties even langs. Zou het liefst elke dag gaan, maar dat is me wat te duur. Heb recent een paar concerten bezocht en vandaag kaartjes voor pinkpop besteld. Nu moet ik mijn portomonnee even rust geven![]()
Overweeg om tijdens het toernooi te gaan werken, iemand hier ervaring mee? Kan je dan in je pauzes gaan kijken ofzo?
Heeft de NOS nog rechten op samenvatting en finale?quote:Op zondag 17 januari 2010 10:11 schreef TheArt het volgende:
Het hele toernooi wordt live uitgezonden op Sport1
EDIT:
Overzicht uitzendtijden Sport1:
Maandag 8 februari 11:00 uur (3 singles) en vanaf 19:30 uur (2 singles)
Dinsdag 9 februari 11:00 uur (3 singles) en vanaf 19:30 uur (2 singles)
Woensdag 10 februari 11:00 uur (3 singles) en vanaf 19:30 uur (2 singles)
Donderdag 11 februari 11:00 uur (3 singles) en vanaf 19:30 uur (2 singles)
Vrijdag 12 februari 14:00 uur (2 kwartfinales) en vanaf 19:30 uur (2 kwartfinales)
Zaterdag 13 februari 14:00 uur (halve finale) en vanaf 19:30 uur (halve finale)
Zondag 14 februari 14:00 uur (finale)
lol hoe weet jij nou weer dat ik naar John Mayer ben geweest?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:02 schreef senswal het volgende:
[..]
John Mayer![]()
Gaat dat egt zo makkelijk allemaal?
Ik heb echt het idee dat die kaartjes paar dagen voordat het begint al allemaal zijn uitverkocht, aangezien het nu al vrij hard gaat..
Maar natuurlijk heb je wel nog van die lastminute tickets van mensen die niet zijn opkomen dagen ofso..
Ik had het over Pinkpopquote:Op zondag 17 januari 2010 19:42 schreef louise298 het volgende:
[..]
lol hoe weet jij nou weer dat ik naar John Mayer ben geweest?
Daar was ik bijquote:Op zondag 17 januari 2010 21:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vrijdagavond ben ik erbij
Hopelijk zo'n mooie partij als Tsonga-Nadal vorig jaar.
Ja ben 13 januari bij zijn concert geweest en heb kaarten voor pinkpopquote:Op zondag 17 januari 2010 20:07 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik had het over Pinkpop
Maar zeg niet dat je naar hét John Mayer concert dat binnen 8 min was uitverkocht bent geweest :|?
En om even on-topic te blijven, hoop idd dat NOS ook nog wat uit zend.
jammer dat hij de laatste wilcard niet aan een Nederlander geeft. Als Soderling zich gewoon op tijd had ingeschreven was het misschien wel het geval geweest. Nu beloont hij Soderling voor het te laat inschrijven.quote:- Toernooidirecteur heeft zijn derde en laatste wildcard voor het ABN Amrotoernooi in Rotterdam aan Robin Soderling gegeven.
De Zweed is de vijfde speler uit de mondiale top tien die naar Rotterdam komt. Naast Soderling zijn Rafael Nadal, Novak Djokovic, Nikolay Davydenko en Jo-Wilfried Tsonga present in Ahoy. Eerder gaf Krajicek al wildcards aan Thiemo de Bakker en Robin Haase.
"“Robin Söderling is natuurlijk een goede bekende van het ABN AMRO World Tennis Tournament. Hij stond in 2008 nog in de finale tegen Michael Llodra. Daarnaast heeft hij een uitstekend jaar achter de rug, met als meest in het oog springende resultaten natuurlijk zijn finaleplaats op Roland Garros en zijn halve finale tijdens de ATP World Tour Finals in Londen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij afgelopen oktober de top-10 van de wereld is binnengekomen", aldus Krajicek op de website van het toernooi.
Beter dit dan een wc verbruiken aan knulletjes die er met 6-1 6-2 afgeslagen worden of spelers die geen enkel uitzicht hebben op top-100.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:17 schreef tennisboy het volgende:
[..]
jammer dat hij de laatste wilcard niet aan een Nederlander geeft. Als Soderling zich gewoon op tijd had ingeschreven was het misschien wel het geval geweest. Nu beloont hij Soderling voor het te laat inschrijven.
Sterk qualificatieschemaquote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Qualifying Entry List:
1 Serra, Florent FRA 64
2 Berrer, Michael GER 66
3 Llodra, Michael FRA 72![]()
4 Rochus, Christophe BEL 85
5 Brands, Daniel GER 91
6 Hajek, Jan CZE 92
7 Bolelli, Simone ITA 98![]()
8 Kunitsyn, Igor RUS 100
9 Gabashvili, Teimuraz RUS 102 [ afbeelding ]
10 Schuettler, Rainer GER 107
11 Hernych, Jan CZE 109
12 Marchenko, Illya UKR 119
13 Navarro, Ivan ESP 125
14 (WC)
15 (WC)
16 (WC)
Alternates
1. Ouanna, Josselin FRA 127
2. Golubev, Andrey KAZ 131
3. Guez, David FRA 133
4. Recouderc, Laurent FRA 137
5. De Chaunac, Sebastien FRA 139
6. Bohli, Stephane SUI 149
7. Ilhan, Marsel TUR 154
8. Roger-Vasselin, Edouard FRA 158
9. Devvarman, Somdev IND 162
10. Meffert, Dominik GER 179
11. Sluiter, Raemon NED 199![]()
12. Schukin, Yuri KAZ 205
13. Desein, Niels BEL 208
14. Stadler, Simon GER 221
15. Menendez-Maceiras, Adrian ESP 222
Als Sluitspier geen wildcard voor de quali's krijgt dan weet ik het ook niet meer
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Qualifying Entry List:
1 Serra, Florent FRA 64
2 Berrer, Michael GER 66
3 Llodra, Michael FRA 72![]()
4 Rochus, Christophe BEL 85
5 Brands, Daniel GER 91
6 Hajek, Jan CZE 92
7 Bolelli, Simone ITA 98![]()
8 Kunitsyn, Igor RUS 100
9 Gabashvili, Teimuraz RUS 102 [ afbeelding ]
10 Schuettler, Rainer GER 107
11 Hernych, Jan CZE 109
12 Marchenko, Illya UKR 119
13 Navarro, Ivan ESP 125
14 (WC)
15 (WC)
16 (WC)
Alternates
1. Ouanna, Josselin FRA 127
2. Golubev, Andrey KAZ 131
3. Guez, David FRA 133
4. Recouderc, Laurent FRA 137
5. De Chaunac, Sebastien FRA 139
6. Bohli, Stephane SUI 149
7. Ilhan, Marsel TUR 154
8. Roger-Vasselin, Edouard FRA 158
9. Devvarman, Somdev IND 162
10. Meffert, Dominik GER 179
11. Sluiter, Raemon NED 199![]()
12. Schukin, Yuri KAZ 205
13. Desein, Niels BEL 208
14. Stadler, Simon GER 221
15. Menendez-Maceiras, Adrian ESP 222
Als Sluitspier geen wildcard voor de quali's krijgt dan weet ik het ook niet meer
quote:“Een mooie tennisser en een mooie verschijning. Zijn bijnaam is niet voor niets The Djoker. Zijn imitaties van andere spelers worden niet door iedereen in dank afgenomen. Als het publiek erom vraagt, doet hij ze misschien ook in Rotterdam.”
Zijn die knakkers die rond de plek van Somdev staan allemaal up and coming spelers of zijn dit oudgedienden? Die namen zeggen me nl. helemaal niets.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef Tim86 het volgende:
Ja, die had ik ook moeten markeren..shame on me, maar kon geen goede smiley vinden
Echt nietquote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tijdje geleden zei Krajicek dit over Djokovic
[..]
Ik stap op als dat gebeurt.
Thxquote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Ilhan is een jonkie, maar de rest draait toch al een tijdje mee op de challenger tour met name.
Pff tenenkrommend, Djoko die dat dan niet wil, iedereen die er dan vet om gaat zeuren, en dat hij dan tegen zijn zin wat niet-grappige imitaties gaat doenquote:
Echt niet, daar gaat Richard een stokje voor stekenquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Grote kans dat Nadal zich gaat afmelden
quote:Nadal geeft Krajicek hoop
Uitgegeven: 29 januari 2010 00:11
Laatst gewijzigd: 29 januari 2010 00:10
BARCELONA - Toptennisser Rafael Nadal heeft donderdagavond bij terugkeer in Spanje toernooidirecteur Richard Krajicek hoop gegeven.
© ANP
De nummer twee van de wereldranglijst liet de verzamelde pers op het vliegveld in Barcelona weten dat zijn knieblessure hem waarschijnlijk niet lang aan de kant zal houden.
''Ik maak me geen zorgen. Ik heb slechts last van een kleine verrekking. Ik hoop dat ik binnen een week of misschien nog wel sneller weer helemaal hersteld ben'', zei Nadal, die dinsdag in de kwartfinales van de Australian Open tegen de Schot Andy Murray moest opgeven.
Grondig onderzoek
De Spanjaard is de publiekstrekker van het ABN Amro World Tournament dat op 8 februari in Rotterdam begint.
Krajicek hoopt vrijdagmiddag meer duidelijkheid te krijgen uit het Nadal-kamp. De 23-jarige geweldenaar laat eerst zijn knie nog grondig onderzoeken in een kliniek.
Niet voluit
Nadal heeft al langere tijd last van het gewricht. Vorig jaar kon hij in de finale van het ABN Amro-toernooi tegen winnaar Murray niet voluit gaan.
Later kon hij zijn titel op Wimbledon niet verdedigen en keerde hij pas na een pauze van twee maanden terug in het ATP-circuit.
Superbol zal de qualies ook wel niet spelen hier..Hij is first alernatet in San Jose..quote:Baghdatis is 50 - 50 % to play here due to his injury. If the pain goes by the weekend as the doctors believe, then he will be there. If not then he will skip Rotterdam to Merseille (source Markos talking to Cyprus TV)
Noem het maar een 'ijzersterk deelnemersveld'quote:Nadal moet afzeggen voor Rotterdam
AFP Update: vrijdag 29 jan 2010, 14:06
Rafael Nadal komt niet in actie op het ABN/Amro-toernooi in Rotterdam.
De Spanjaard liep op de Australian Open in zijn kwartfinale tegen Andy Murray een lichte spierscheuring op in zijn knie en is daarvan niet op tijd hersteld.
Vorig jaar had Nadal ook knieklachten. Hij liep ermee door, waardoor de blessure verergerde en hij zijn titel op Wimbledon niet kon verdedigen. Die fout wil de nummer twee van de wereld niet nog een keer maken.
Ring der kampioenen
"Ik vind het heel erg dat ik het toernooi in Rotterdam moet missen. Ik had er graag de titel willen pakken. Vorig jaar is dat mij al bijna gelukt. Maar mijn herstel is nu het belangrijkste", aldus Nadal.
"Volgend jaar zal ik er alles aan doen erbij te zijn. Het is nog altijd één van mijn doelen om mijn naam toe te voegen aan de 'Ring der Kampioenen' in Ahoy."
De artsen hebben hem geadviseerd twee weken rust te nemen. "Na deze periode zal hij weer beginnen met trainen. Hij zal in totaal vier weken nodig hebben om weer te gaan spelen", liet zijn manager weten.
Domper
De afmelding van publiekstrekker Nadal is een domper voor Rotterdam, al houdt toernooidirecteur Richard Krajicek met onder meer vier spelers uit de toptien (Novak Djokovic, Nikolaj Davydenko, Jo-Wilfried Tsonga en Robin Söderling) nog een ijzersterk deelnemersveld over.
Nee, idd, saaie spelers, vooral Tsonga.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Voor Tsonga en Soderling ga je echt niet naar het stadion.
Het is ook gewoon een ijzersterk deelnemersveld. Daar doet de afzegging van Nadal nu niets aan af. En voor Tsonga en Soderling ga je wel naar het stadion, ik tenminste wel. En het WTT een toernooitje van niks noemenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Noem het maar een 'ijzersterk deelnemersveld'Voor Tsonga en Soderling ga je echt niet naar het stadion.
Het is ook een toernooitje van niks dat WTT... Krajicek moet zich inzetten dat het een Masters toernooi wordt
Simpele ziel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Noem het maar een 'ijzersterk deelnemersveld'Voor Tsonga en Soderling ga je echt niet naar het stadion.
Het is ook een toernooitje van niks dat WTT... Krajicek moet zich inzetten dat het een Masters toernooi wordt
Dat is inderdaad waar ik alleen de TV voor aan zet of voor ga kijken. Ik ben een keer in Hamburg wezen kijken toen het nog een master toernooi was.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een ijzersterk deelnemersveld. Daar doet de afzegging van Nadal nu niets aan af. En voor Tsonga en Soderling ga je wel naar het stadion, ik tenminste wel. En het WTT een toernooitje van niks noemenDat jij alleen de GS's en de Master Series-toernooien iets vindt, wilt nog niet zeggen dat het een prutstoernooi is.
Als jij kan genieten van servicekanon soderling, prima.quote:
Die valt nog mee maar ik had liever een type Verdasco, Muraay, Cilic, Gonzales, Del Potro gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, idd, saaie spelers, vooral Tsonga.
Wat is dit nu weer voor reactiequote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als jij kan genieten van servicekanon soderling, prima.
Wat voor type spel vallen die namen dan onder?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die valt nog mee maar ik had liever een type Verdasco, Muraay, Cilic, Gonzales, Del Potro gezien.
Of Federer maar die zal wel nooit meer komen.
En dan zeggen ze dat Davydenko alles voor het geld doet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Krajicek heeft al vaker gezegd dat Federer eigenlijk onmogelijk is. Van het Federer-budget haalt hij nu zowel Nadal, Djoko en Davydenko
Zit er dik in ja. Maar dan is Simon wel laat met de aankondiging wat mij betreft.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:38 schreef Tim86 het volgende:
Denk overigens dat de kans groot is dat Simon en Beck nog afhaken..die hebben nog niet gespeeld in 2010 en het zou dan logischer zijn om rechtstreeks de States in te gaan denk ik.
Loting is morgen lijkt me. Maar dan is het speelschema van dinsdag sowieso nog niet bekend, zeker omdat er ook nog wat mensen uit de kwalificaties komen. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een Sluiter of Huta Galung rond die tijd wordt gepland als ze zich plaatsen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Al iets van de loting bekend? Ga dinsdag om half 8 dus ben benieuwd wie speelt
Loting is morgenavond inderdaad. De wedstrijden voor dinsdag is maandagavond pas bekend, dat word altijd de avond van te voren bekend gemaakt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Loting is morgen lijkt me. Maar dan is het speelschema van dinsdag sowieso nog niet bekend, zeker omdat er ook nog wat mensen uit de kwalificaties komen. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een Sluiter of Huta Galung rond die tijd wordt gepland als ze zich plaatsen.
Bron: nu.nlquote:ROTTERDAM - De Franse tennisser Jo-Wilfried Tsonga heeft zich vrijdag afgemeld voor het ABN Amro World Tennis Tournament volgende week in Rotterdam. Hij heeft last van een buikspierblessure.
© AFP
De afzegging van Tsonga is de tweede tegenvaller voor toernooidirecteur Richard Krajicek. Eerder trok de Spanjaard Rafael Nadal zich terug vanwege knieproblemen.
Tsonga haalde vorige maand de halve finales van de Australian Open. De nummer negen van de wereld verloor daarin van de latere Zwitserse winnaar Roger Federer.
De plaats van Tsonga in het schema wordt ingenomen door zijn landgenoot Michael Llodra, die in 2008 het toernooi won. Llodra zou in eerste instantie meedoen aan de kwalificaties.
De loting voor het toernooi is vrijdagavond.
Vorig jaar verloor ie gewoon in een geweldige wedstrijd van Nadal hoor.quote:
Kwalies:quote:(1) DJOKOVIC, Novak SRB - STAKHOVSKY, Sergiy UKR
CHIUDINELLI, Marco SUI - LLODRA, Michael FRA
TIPSAREVIC, Janko SRB - MAYER, Florian GER
(WC) HAASE, Robin NED – (5) ROBREDO, Tommy ESP
(4) MONFILS, Gael FRA - ROCHUS, Olivier BEL
(WC) DE BAKKER, Thiemo NED - KOROLEV, Evgeny KAZ
GARCIA-LOPEZ, Guillermo ESP - QUALIFIER
QUALIFIER – (6) YOUZHNY, Mikhail RUS
(7) LJUBICIC, Ivan CRO - BENNETEAU, Julien FRA
BERRER, Michael GER - CLEMENT, Arnaud FRA
ZVEREV, Mischa GER - QUALIFIER
SERRA, Florent FRA – (WC) (3) SODERLING, Robin SWE
(8) TROICKI, Viktor SRB - MELZER, Jurgen AUT
QUALIFIER - SEPPI, Andreas ITA
BAGHDATIS, Marcos CYP - BLAKE, James USA
LOPEZ, Feliciano ESP – (2) DAVYDENKO, Nikolay RUS
quote:Jan Hajek CZE [1] vs. Laurent Recouderc FRA
Jannick Lupescu NED [WC] vs. Andrey Golubev KAZ [5]
Christophe Rochus BEL [2] vs. Igor Sijsling NED [WC]
Jesse Huta Galung NED [WC] vs. David Guez FRA [8]
Igor Kunitsyn RUS [3] vs. Stéphane Bohli SUI
Raemon Sluiter NED [ALT] vs. Simone Bolelli ITA [6]
Rainer Schüttler GER [4] vs. Edouard Roger-Vasselin FRA
Marsel Ilhan TUR vs. Ivan Navarro ESP [7]
Dit had best iets beter gespreid mogen worden.quote:BAGHDATIS, Marcos CYP - BLAKE, James USA
LOPEZ, Feliciano ESP – (2) DAVYDENKO, Nikolay RUS
De winnaar van die 4 staat wel in de finale denk ik. Ik verwacht niet zoveel van Soderling.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit had best iets beter gespreid mogen worden.
Hoezo een neptoernooi? Ik snap die kritiek ook nooit. Er zijn tientallen ATP-toernooien die slechter bezet zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:06 schreef Norrage het volgende:
Ziet er dit jaar wel weer een beetje uit als een neptoernooi haha, maar goed...Het wordt vast weer leuk!
Mjah, voor een 500 series....tsja, het is nu een beetje hetzelfde als dat het vroeger was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo een neptoernooi? Ik snap die kritiek ook nooit. Er zijn tientallen ATP-toernooien die slechter bezet zijn.
Het moet raar gaan wil de finale niet Djokovic - Davydenko worden, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De winnaar van die 4 staat wel in de finale denk ik. Ik verwacht niet zoveel van Soderling.
Eens ja, al kan het ook goed dat Djokovic niet zo'n zin heeft, dan wordt het Monfils ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het moet raar gaan wil de finale niet Djokovic - Davydenko worden, wat mij betreft.
Sijsling is uberhaupt een nit. Sorry hoor, maar afgelopen weken heeft die ook weer staan kloten in de USA. Denk dat dat toch 2 soepele setjes voor die kleine worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
TheArt, denk je dat Sijsling kan winnen van Rochus? Rochus is in principe een aardige nit op hardcourt.
Sluiter moet Bolelli ook kunnen pakken, aangezien die al maanden uit vorm is.
Het is volgens mij eerder de vraag of Davy zin heeft...Ik heb nog nooit iemand zo een wedstrijd zien wegtanken als hij vorig jaar. Voor Djoko is het de eerste keer dit toernooi geloof ik, meestal doet hij wel serieus zijn best bij toernooitjes waar hij begintquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eens ja, al kan het ook goed dat Djokovic niet zo'n zin heeft, dan wordt het Monfils ofzo.
Davy had toen een voet/hielblessure. Was er voor en na Rotterdam lange tijd uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is volgens mij eerder de vraag of Davy zin heeft...Ik heb nog nooit iemand zo een wedstrijd zien wegtanken als hij vorig jaar. Voor Djoko is het de eerste keer dit toernooi geloof ik, meestal doet hij wel serieus zijn best bij toernooitjes waar hij begint
Igor is dramatisch in vorm, dus dat verwacht ik absoluut niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
TheArt, denk je dat Sijsling kan winnen van Rochus? Rochus is in principe een aardige nit op hardcourt.
Sluiter moet Bolelli ook kunnen pakken, aangezien die al maanden uit vorm is.
Als je wel iets zinnigs te melden hebt, kom dan nog eens terug. Daarnaast klopt er helemaal niets van wat je zegt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:19 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is gewoon ook een neptoernooi... dat zie je bijvoorbeeld aan de heimelijke corruptie van Karjicek om de topspelers het zo veel mogelijk naar hun zin te maken... eigenlijk zijn die 500 punten nog te veel.
En onze staatsbank sponsort dit nog ook
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
Je moet militair worden met zo'n grote waffel. Ik zeg wat ik zeg en het klopt nog ook.
En wie ben jij om vervolgens iemand van een grote waffel te betichtenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
Je moet militair worden met zo'n grote waffel. Ik zeg wat ik zeg en het klopt nog ook.
Noem dan een paar 250 toernooien op die een betere bezetting hebben? En Doha vind ik geen betere bezetting hebben. Ze hadden daar alleen Fedje, Nadal en Davy, voor de rest was het weinig. En er zijn inderdaad 500 toernooien met een betere bezetting, maar minstens net zoveel met een mindere bezetting. Kortom ook dit slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:37 schreef Klopkoek het volgende:
Ja. Vorig jaar liet de organisatie Nadal toch de ballen uitzoeken? Van de gekke en dat geeft gewoon aan dat dit een prutstoernooi is. Er zijn beter bezette 500 en zelfs 250 toernooitjes. Zoals in Qatar en Azië. Daar maken ze tenminste keuzes in plaats van halzachte compromissen waar dit land klein mee is geworden.
Ik ben meteen een kneusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:53 schreef Szura het volgende:
Ach waarom nog reageren op die kneus
Thiemo moet die Kazak zeker kunnen pakken
Mongolen zeggen soms heel nuttige dingenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Mag ik jullie even wijzen op het feit dat die
moederkoekmongool de energie niet waard is....
/negeer
Laten we het over het toernooi hebben
Valt allemaal wel mee, het is dat Halle Federer heeft..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben meteen een kneusDoe normaal
Ik weet dondersgoed wat ik zeg. Dit is een toernooitje van niks.
Niet alleen Qatar heeft als 250 toernooi een betere bezetting. Denk ook aan de twee belangrijkste grastoernooitjes voor Wimbledon: Queens en Halle
De eerste masters zijn een maand later.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, het is dat Halle Federer heeft..
Dat neemt niet weg dat de grasfactor daar ook helemaaaaaal niets mee te maken heeft
Het enige wat echt fucked up is in Rotterdam is de week waarin ze moeten spelen, tussen de Masters en de Ozzie Open in..dat schiet gewoon niet op en dan krijg je afzeggingen. Verder doen ze het gewoon prima.
Ik ben nog niet overtuigd van het tegendeel...Het blijft gewoon een lekker potje trollen..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De eerste masters zijn een maand later.
Natuurlijk speelt de grasfactor mee maar TheArt dacht dat ie met de eerste de beste kneus te maken had en ik geen 250 toernooien kon opnoemen die beter bezet zijnHalle had vorig jaar Federer, Djokovic, Tsonga en Verdasco
Slecht.... nee... ze zitten ook een beetje moeilijk. Rond dezelfde tijd worden ook twee anderen 500 toernooien gespeeld, waaronder één in de VS wat zal betekenen dat Roddick alleen voor de hoofdprijs naar Rotterdam zal komen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:08 schreef groenen het volgende:
uh, Klopkoek. Vind je de bezetting slecht omdat Nadal is uitgevallen? Of was het met Nadal (en Tsonga) erbij ook slecht?
Was benieuwd geweest wat Eleveld had gekund, zeker na een niet onaardige pot vorig jaar tegen Gicquel. Van Jannick mocht je niks anders verwachten dan dit ...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Lupescu hard eraf tegen Golubev: 1-6 1-6
Federer deed vorig jaar niet mee in Halle hoor. En in de jaren dat Federer wel meedeed bestond de rest van het veld uit kneuzenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt de grasfactor mee maar TheArt dacht dat ie met de eerste de beste kneus te maken had en ik geen 250 toernooien kon opnoemen die beter bezet zijnHalle had vorig jaar Federer, Djokovic, Tsonga en Verdasco
Queens? Queens had vorig jaar Murray en Roddick. Nou wow. Halle had Djokovic, Tsonga en Verdasco. Dat vind ik absoluut niet beter dan Djokovic, Davydenko en Söderling.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nou nou, de Hollanders zijn niet slecht bezig. Van Huta had ik het wel verwacht, want die is gewoon goed bezig de laatste tijd (al weet je nooit wat dat waard is, futures en nu ATP).quote:
Misschien dat ie ze in de futures de laatste weken toch een beetje op een rijtje heeft gekregen ... ik hoop het voor hem. Morgen tegen de winnaar van Rochus - Sijsling.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef Tim86 het volgende:
GSM Huta Galung, 11-9 in de tiebreak, erg knap na een 3-5 achterstand
Mwoah, we zullen wel pieken op zaterdag en dinsdag zit er dan niemand meer inquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Zou mooi zijn als het in het hoofdtoernooi ook zo lekker loopt qua Nederlanders ja.
Igor is vaak alles of niets en nu was het dus duidelijk allesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:51 schreef Tim86 het volgende:
Sijsling wint gewoon met 6-2 6-1 van Rochus
Jammerquote:Op zondag 7 februari 2010 15:28 schreef Szura het volgende:
Sijsling dus naar het hoofdtoernooi ten koste van Huta Galung
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
Serra Seppi op voorsprong tegen Bohli 3-1*
Die spelling van het woord ben ik nog nooit tegengekomenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:55 schreef tennisboy het volgende:
Mayer wint de laatste set in een tybreek met 8-6.
Dan had je beter een ander kunnen kiezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:15 schreef danusz1986 het volgende:
Soderling gaat eruit. Ik voelde het al toen ik hem koos.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:15 schreef danusz1986 het volgende:
Soderling gaat eruit. Ik voelde het al toen ik hem koos.
Dat is gunstig, hoewel Hajek ook taai kan zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Korolev trekt zich geblesseerd terug, Thiemo nu tegen lucky loser Hajek
Djokovicquote:Op maandag 8 februari 2010 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
Beter trekt nog een of andere pauper zich terug zodat De Sluit mee kan doen!
Dank uquote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de liefhebber, en degene die het niet weet, op de website van Sport1 loopt een gratis stream van het WTT; http://live.player.sport1.nl/sport1/548
Inderdaad. Maar ik vraag me sowieso vaak af wat die spelers allemaal denken als ze hun schema opstellen. Monfils is ook altijd leuk.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef wimderon het volgende:
Ook al wint Robredo, vraag ik me nog af wat hij hier doet. Vorig jaar was ie nog punten aan het binnenharken in Zuid-Amerika.
Wickmayer dan, die heeft nog elke week dat ze kon gespeeld (off-season daargelaten) sinds oktober vorig jaarquote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik vraag me sowieso vaak af wat die spelers allemaal denken als ze hun schema opstellen. Monfils is ook altijd leuk.
Zal er wel iets mee te maken hebben dat:quote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Over schema's gesproken ....
Isner staat op de inschrijving voor het graveltoernooi van Acapulco, als er ook hardcourt in Dubai ligt
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef tennisboy het volgende:
Igor breekt mooi terug 5-5 met een bal die eerst uitgewezen werd maar emt Hawk kay in was.
Nou nou, je kan ook overdrijven. Maar dit is de eerste keer dat je Igor ziet spelen, begrijp ik? Dat van het publiek ben ik overigens wel met je eens.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef kevin_ het volgende:
Die Igor is ook wel lachwekkend slecht zeg. Wat een niveau..
En dan dat dooie publiek erbij.
Igor kan echt wel tennissen, alleen hij is denk ik wel onder de indruk van waar hij nu staat. Nu is er niet zoveel publiek, maar het is toch het ABN Amro toernooi waar ie nu staat.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef kevin_ het volgende:
Die Igor is ook wel lachwekkend slecht zeg. Wat een niveau..
En dan dat dooie publiek erbij.
Kwalificaties scheen ie echt geweldig te hebben gespeeld. Nu is Igor altijd wel erg wisselvallig. Maar vanavond speelt ie absoluut niet slecht.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Igor kan echt wel tennissen, alleen hij is denk ik wel onder de indruk van waar hij nu staat. Nu is er niet zoveel publiek, maar het is toch het ABN Amro toernooi waar ie nu staat.
Tsja wat ik matig vraag ik me dan altijd af. Hij doet niets onder voor een top-100-speler. Ben je dan matig? Matig noem ik iemand die op een achteraf baantje in Schiedam zijn balletjes staat te slaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:18 schreef groenen het volgende:
Ook de eerste keer dat ik die Igor zie spelen.Service ziet er wel goed uit, de rest vind ik maar matig.
Is ook gewoon zo. Het is allemaal aardig, maar allemaal een (of meer) niveautjes slechter dan top-100 niveau. Tegen Zverev die in 6 maanden 1 potje wint heb je echter prima winstkansen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:18 schreef groenen het volgende:
Ook de eerste keer dat ik die Igor zie spelen.Service ziet er wel goed uit, de rest vind ik maar matig.
Ja de eerste keer. Maar zijn backhand is echt veelste zwak om mee te kunnen doen op het hoogste niveau. Daarnaast maakt hij de simpelste foutenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nou, je kan ook overdrijven. Maar dit is de eerste keer dat je Igor ziet spelen, begrijp ik? Dat van het publiek ben ik overigens wel met je eens.
Och, Igor speelt altijd wel een beetje ongecontroleerd en onbehouden. Die backhand is trouwens nog zo slecht niet. Hij slaat er regelmatig de mooiste passings mee.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ja de eerste keer. Maar zijn backhand is echt veelste zwak om mee te kunnen doen op het hoogste niveau. Daarnaast maakt hij de simpelste fouten. Maar misschien zie ik nu het slechtste van hem.
Waarom zou hij in Marseille niet ver komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Llodra probeert de boel te repareren. 1-6, *3-2. Hij heeft veel te verdedigen, dus moet eigenlijk wel een rondje verder komen. In Marseille zal hij sowieso niet ver komen.
Rockt hij zijn Blakehoofdband weerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:02 schreef TheArt het volgende:
Ivan is weer enorm stijlvol gekleed vandaag.
Nee, vandaag is hij gekleed in drie kleuren groenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Rockt hij zijn Blakehoofdband weer?
Wimderon heeft hem gejinxt, vandaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:37 schreef TheArt het volgende:
Toch vreemd. Hij mag dit nooit verliezen, maar staat toch 5-3 achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |