Gelukkig maar, ik heb er zin inquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:10 schreef mitt het volgende:
Wel even een slag om de arm houden met Djokovic en Nadal uiteraard.
Als ze ver komen op de Australian Open weet je het maar nooit. En ga er maar vanuit dat ze in de avond spelen, dinsdag of woensdagavond.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Waarom?
En wanneer zouden de toppers spelen? Is er al een programma?
Heb geen zin om te gaan als er alleen maar B-spelers zijn.
- edit -quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef mitt het volgende:
[..]
Als ze ver komen op de Australian Open weet je het maar nooit. En ga er maar vanuit dat ze in de avond spelen, dinsdag of woensdagavond.
Hoeveel procent zeker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Norrage het volgende:
Advies: Als je maar 1 dag gaat, altijd op woensdag gaan. De #1 plannen ze altijd op woensdag in. De #2 op dinsdagavond. Dus, Nadal op woensdagavond
Haha, ja toch bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef wimderon het volgende:
Grote kans dat er dan een Nederlander de main event van de avond is.
Op maandagavond dus, die post is geedit![]()
Maar die kaartjes kun je nog wel even bestellen dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga ook nog wel een dag langs. Speel met een aantal clubgenoten en oud-clubgenoten in een tennisspel, en zo''n toernooi als dit is ideaal om allemaal bij elkaar te komen en het gezellig te maken.
Alleen jammer altijd dat je een Davis Cup sfeer gewend bent, en dat bij 'gewone' toernooien zelden terugziet ...
2e ring is prima hoor! Zo groot is Ahoy ook weer niet. Het enige rare is dat je het wel wat meer van bovenaf zietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:49 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Maar die kaartjes kun je nog wel even bestellen dan?
Ik vraag me eigenlijk af he...als je 2e ring zit..zie je die bal dan eigenlijk nog wel?![]()
Op de 1e rij zie je die bal ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:49 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Maar die kaartjes kun je nog wel even bestellen dan?
Ik vraag me eigenlijk af he...als je 2e ring zit..zie je die bal dan eigenlijk nog wel?![]()
Haha, maar waarom is het dan leuk om ernaar toe te gaan als je de bal niet ziet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Op de 1e rij zie je die bal ook niet hoorTickets zullen wel snel gaan naar mate het toernooi dichterbij komt, zeker wanneer bekend is op welke dag Nadal gaat spelen.
Ik heb ze zelf in augustus ofzo al gekocht.
Ach, kun je in ieder geval zeggen dat je Nadal op 150m afstand hebt zien spelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Haha, maar waarom is het dan leuk om ernaar toe te gaan als je de bal niet ziet?
Ben je er weleens geweest? Ik vermoed dat je die vraag dan niet zou stellenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Haha, maar waarom is het dan leuk om ernaar toe te gaan als je de bal niet ziet?
Omdat je de bal niet zag omdat ie met 200 km/u heen en weer geslagen werd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Zijn er niet al een aantal dagen of uitverkocht, of alleen nog 2de rang beschikbaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Op de 1e rij zie je die bal ook niet hoorTickets zullen wel snel gaan naar mate het toernooi dichterbij komt, zeker wanneer bekend is op welke dag Nadal gaat spelen.
Ik heb ze zelf in augustus ofzo al gekocht.
Je hebt helemaal gelijk. Ik probeerde ook de VIP-plek van Richard te reserveren, maar dat ging niet eensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef senswal het volgende:
[..]
Zijn er niet al een aantal dagen of uitverkocht, of alleen nog 2de rang beschikbaar?
Tenminste toen ik ze kocht leek dat wel zo, waardoor ik nu best stomme plaatsen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |