abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76509163

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_76509169
Ik had zin om een topic aan te maken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 7 januari 2010 @ 01:56:34 #3
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_76510255
Volgens mij ga ik hierheen maar ik geef weinig om tennis.
pi_76523625
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik had zin om een topic aan te maken
Gelukkig maar, ik heb er zin in Ik ga op dinsdag sowieso, maar ik zou zo alle dagen willen gaan
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:07:03 #5
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_76523957
Ik ga de tiende.
pi_76526672
Lekkere spelerslijst! Ik ga ook wel weer, vast meerdere dagen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_76541333
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Nalbandian het volgende:
Baggy
pi_76542978
Lekker veel toppers weer zeg, leuk.
sig verwijderd door FA
pi_76579290
Wel even een slag om de arm houden met Djokovic en Nadal uiteraard.

Wel tof dat Davydenko er is, hopelijk komt ie ver op de Aus Open.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_76602072
Ook ik ben erbij!
Heb er zelfs een middag geen carnaval vieren voor over.
Wel alleen de finale..
pi_76611785
Mooie deelnemerslijst hoor, doet Richard goed.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_76728067
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:10 schreef mitt het volgende:
Wel even een slag om de arm houden met Djokovic en Nadal uiteraard.
Waarom?

En wanneer zouden de toppers spelen? Is er al een programma?
Heb geen zin om te gaan als er alleen maar B-spelers zijn.

Ik wil eigenlijk maandagavond gaan, maar geen idee wie er dan zijn
pi_76728152
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Waarom?

En wanneer zouden de toppers spelen? Is er al een programma?
Heb geen zin om te gaan als er alleen maar B-spelers zijn.
Als ze ver komen op de Australian Open weet je het maar nooit. En ga er maar vanuit dat ze in de avond spelen, dinsdag of woensdagavond.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_76728165
Advies: Als je maar 1 dag gaat, altijd op woensdag gaan. De #1 plannen ze altijd op woensdag in. De #2 op dinsdagavond. Dus, Nadal op woensdagavond
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_76728183
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef mitt het volgende:

[..]

Als ze ver komen op de Australian Open weet je het maar nooit. En ga er maar vanuit dat ze in de avond spelen, dinsdag of woensdagavond.
- edit -
pi_76728231
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Norrage het volgende:
Advies: Als je maar 1 dag gaat, altijd op woensdag gaan. De #1 plannen ze altijd op woensdag in. De #2 op dinsdagavond. Dus, Nadal op woensdagavond
Hoeveel procent zeker?
En wanneer is het programma bekend?
En is het dan meteen uitverkocht? Of moet ik binnen nu en een week kaartjes hebben?

Wat een vragen
pi_76728261
Grote kans dat er dan een Nederlander de main event van de avond is.

Op maandagavond dus, die post is geedit
pi_76728302
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef wimderon het volgende:
Grote kans dat er dan een Nederlander de main event van de avond is.

Op maandagavond dus, die post is geedit
Haha, ja toch bedankt
Heb al weer een serie andere vragen

Staat ook zo weinig informatie in dit topic Zal na het beantwoorden van mijn vragen wel wat beter zijn
pi_76728640
Programma en uitslagen van vorig jaar trouwens
http://www.sportweek.nl/t(...)ld_Tennis_Tournament
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:45:10 #21
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_76728792
Ik ga ook nog wel een dag langs. Speel met een aantal clubgenoten en oud-clubgenoten in een tennisspel, en zo''n toernooi als dit is ideaal om allemaal bij elkaar te komen en het gezellig te maken.

Alleen jammer altijd dat je een Davis Cup sfeer gewend bent, en dat bij 'gewone' toernooien zelden terugziet ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_76728970
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga ook nog wel een dag langs. Speel met een aantal clubgenoten en oud-clubgenoten in een tennisspel, en zo''n toernooi als dit is ideaal om allemaal bij elkaar te komen en het gezellig te maken.

Alleen jammer altijd dat je een Davis Cup sfeer gewend bent, en dat bij 'gewone' toernooien zelden terugziet ...
Maar die kaartjes kun je nog wel even bestellen dan?

Ik vraag me eigenlijk af he...als je 2e ring zit..zie je die bal dan eigenlijk nog wel?
pi_76730088
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:49 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af he...als je 2e ring zit..zie je die bal dan eigenlijk nog wel?
2e ring is prima hoor! Zo groot is Ahoy ook weer niet. Het enige rare is dat je het wel wat meer van bovenaf ziet
En ik weet niet hoe snel het uitverkoopt, wij kopen meestal redelijk op tijd al kaartjes...Maar volgens mij is er altijd nog wel wat beschikbaar op de dag zelf als je er op tijd bij bent. Zeker voor dagprogramma natuurlijk. Voor de avond, zeker als Nadal speelt, is misschien wat riskanter.

En de #1 speelt de afgelopen 4 jaar al op woensdagavond. En als die niet speelt is het wel de #2. dus altijd de moeite waard. Maar dat geldt dan natuurlijk ook voor dinsdag. Maar op woensdag meer kans op #1
pi_76730145
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:49 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Op de 1e rij zie je die bal ook niet hoor Tickets zullen wel snel gaan naar mate het toernooi dichterbij komt, zeker wanneer bekend is op welke dag Nadal gaat spelen.
Ik heb ze zelf in augustus ofzo al gekocht.
pi_76730415
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:21 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Op de 1e rij zie je die bal ook niet hoor Tickets zullen wel snel gaan naar mate het toernooi dichterbij komt, zeker wanneer bekend is op welke dag Nadal gaat spelen.
Haha, maar waarom is het dan leuk om ernaar toe te gaan als je de bal niet ziet?
pi_76730626
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Haha, maar waarom is het dan leuk om ernaar toe te gaan als je de bal niet ziet?
Ach, kun je in ieder geval zeggen dat je Nadal op 150m afstand hebt zien spelen . Daar kan geen 42" LCD met Sport 1 tegenop _!

Ik ga in ieder geval Baggy aanmoedigen !
pi_76734252
quote:

[..]

Ben je er weleens geweest? Ik vermoed dat je die vraag dan niet zou stellen (en anders ben ik evengoed bereid een aantal redenen op te noemen )
pi_76736626
quote:

[..]

Omdat je de bal niet zag omdat ie met 200 km/u heen en weer geslagen werd!
pi_76737772
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:21 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Zijn er niet al een aantal dagen of uitverkocht, of alleen nog 2de rang beschikbaar?
Tenminste toen ik ze kocht leek dat wel zo, waardoor ik nu best stomme plaatsen heb.
pi_76779442
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef senswal het volgende:

[..]

Zijn er niet al een aantal dagen of uitverkocht, of alleen nog 2de rang beschikbaar?
Tenminste toen ik ze kocht leek dat wel zo, waardoor ik nu best stomme plaatsen heb.
Je hebt helemaal gelijk. Ik probeerde ook de VIP-plek van Richard te reserveren, maar dat ging niet eens . Ik vind het maar een stom toernooi !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')