Die spelling van het woord ben ik nog nooit tegengekomenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:55 schreef tennisboy het volgende:
Mayer wint de laatste set in een tybreek met 8-6.
Dan had je beter een ander kunnen kiezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:15 schreef danusz1986 het volgende:
Soderling gaat eruit. Ik voelde het al toen ik hem koos.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:15 schreef danusz1986 het volgende:
Soderling gaat eruit. Ik voelde het al toen ik hem koos.
Dat is gunstig, hoewel Hajek ook taai kan zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Korolev trekt zich geblesseerd terug, Thiemo nu tegen lucky loser Hajek
Djokovicquote:Op maandag 8 februari 2010 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
Beter trekt nog een of andere pauper zich terug zodat De Sluit mee kan doen!
Dank uquote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de liefhebber, en degene die het niet weet, op de website van Sport1 loopt een gratis stream van het WTT; http://live.player.sport1.nl/sport1/548
Inderdaad. Maar ik vraag me sowieso vaak af wat die spelers allemaal denken als ze hun schema opstellen. Monfils is ook altijd leuk.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef wimderon het volgende:
Ook al wint Robredo, vraag ik me nog af wat hij hier doet. Vorig jaar was ie nog punten aan het binnenharken in Zuid-Amerika.
Wickmayer dan, die heeft nog elke week dat ze kon gespeeld (off-season daargelaten) sinds oktober vorig jaarquote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik vraag me sowieso vaak af wat die spelers allemaal denken als ze hun schema opstellen. Monfils is ook altijd leuk.
Zal er wel iets mee te maken hebben dat:quote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Over schema's gesproken ....
Isner staat op de inschrijving voor het graveltoernooi van Acapulco, als er ook hardcourt in Dubai ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |