abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77262682
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef Tim86 het volgende:
Ja, die had ik ook moeten markeren..shame on me, maar kon geen goede smiley vinden
Zijn die knakkers die rond de plek van Somdev staan allemaal up and coming spelers of zijn dit oudgedienden? Die namen zeggen me nl. helemaal niets.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tijdje geleden zei Krajicek dit over Djokovic
[..]

Ik stap op als dat gebeurt.
Echt niet !
pi_77263783
Ilhan is een jonkie, maar de rest draait toch al een tijdje mee op de challenger tour met name.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77267050
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Ilhan is een jonkie, maar de rest draait toch al een tijdje mee op de challenger tour met name.
Thx !
pi_77270991
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef Nalbandian het volgende:

Echt niet !
Pff tenenkrommend, Djoko die dat dan niet wil, iedereen die er dan vet om gaat zeuren, en dat hij dan tegen zijn zin wat niet-grappige imitaties gaat doen
  woensdag 27 januari 2010 @ 01:00:54 #55
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_77319958
Grote kans dat Nadal zich gaat afmelden
#FreeHat
pi_77344651
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 01:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Grote kans dat Nadal zich gaat afmelden
Echt niet, daar gaat Richard een stokje voor steken !
pi_77375547
Ook present, op de kwartfinales dag
pi_77377983
Nadal is voor minimaal een maand out, geen Nadal in Rotterdam dus.
pi_77378448
Erg zuur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77378570
Zonde zeg
pi_77393932

Wie verwachten jullie nu in de finale?
pi_77394183
Haase vs De bakker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_77394498
Nu is het toernooi eigenlijk allen nog boeiend vanwege Thiemo en Robin. Ja ok, we hebben Tsonga, Djokovic, Davydenko nog....maar dat allemaal zo vlak na de AO...ik verwacht er weinig geweldigs van...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77401906
Dit is toch heel wat anders...:
quote:
Nadal geeft Krajicek hoop
Uitgegeven: 29 januari 2010 00:11
Laatst gewijzigd: 29 januari 2010 00:10
BARCELONA - Toptennisser Rafael Nadal heeft donderdagavond bij terugkeer in Spanje toernooidirecteur Richard Krajicek hoop gegeven.

© ANP
De nummer twee van de wereldranglijst liet de verzamelde pers op het vliegveld in Barcelona weten dat zijn knieblessure hem waarschijnlijk niet lang aan de kant zal houden.
''Ik maak me geen zorgen. Ik heb slechts last van een kleine verrekking. Ik hoop dat ik binnen een week of misschien nog wel sneller weer helemaal hersteld ben'', zei Nadal, die dinsdag in de kwartfinales van de Australian Open tegen de Schot Andy Murray moest opgeven.

Grondig onderzoek
De Spanjaard is de publiekstrekker van het ABN Amro World Tournament dat op 8 februari in Rotterdam begint.
Krajicek hoopt vrijdagmiddag meer duidelijkheid te krijgen uit het Nadal-kamp. De 23-jarige geweldenaar laat eerst zijn knie nog grondig onderzoeken in een kliniek.
Niet voluit
Nadal heeft al langere tijd last van het gewricht. Vorig jaar kon hij in de finale van het ABN Amro-toernooi tegen winnaar Murray niet voluit gaan.
Later kon hij zijn titel op Wimbledon niet verdedigen en keerde hij pas na een pauze van twee maanden terug in het ATP-circuit.
pi_77402417
Zijn allebei oorspronkelijk berichten uit Marca, tegenstrijdig voorlopig dus. Maar als Nadal gewoon zijn eens zijn verstand gebruikt en zoveel mogelijk hardcourt skipt en dan hier en daar een extra graveltoernooitje speelt is dat veel beter voor hem.
pi_77404319
En dat terwijl ik gister nog ergens had gelezen dat hij er zo lang uit zou liggen en naar nr. 6 zou zakken omdat hij niks verdedigen kon.
Maar dit bericht geeft ook mij weer hoop
pi_77406695
Misschien moet Nadal als 'ie z'n geld wil van Krajicek zeggen dat het 'em misschien nog wel wordt, opdat de kaartverkoop niet stokt.
pi_77408922
Quote van iemand op MTF:
quote:
Baghdatis is 50 - 50 % to play here due to his injury. If the pain goes by the weekend as the doctors believe, then he will be there. If not then he will skip Rotterdam to Merseille (source Markos talking to Cyprus TV)
Superbol zal de qualies ook wel niet spelen hier..Hij is first alernatet in San Jose..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:56:39 #69
166976 DuvelDuvel
pi_77412719
Nu zal Djokovic wel op dinsdag spelen.
#FreeHat
pi_77413369
NOS Sportjournaal meldt net dat Nadal heeft afgezegd.
sig verwijderd door FA
pi_77413680
FOK!sport ook
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:30:13 #72
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_77414183
Jammer voor het toernooi...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:49:00 #73
166976 DuvelDuvel
pi_77414974
Net kaarten besteld voor dinsdag 1930. Benieuwd wie er speelt dan

Jammer van Nadal maar was te verwachten.
#FreeHat
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:02:32 #74
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77418277
quote:
Nadal moet afzeggen voor Rotterdam

AFP Update: vrijdag 29 jan 2010, 14:06

Rafael Nadal komt niet in actie op het ABN/Amro-toernooi in Rotterdam.

De Spanjaard liep op de Australian Open in zijn kwartfinale tegen Andy Murray een lichte spierscheuring op in zijn knie en is daarvan niet op tijd hersteld.

Vorig jaar had Nadal ook knieklachten. Hij liep ermee door, waardoor de blessure verergerde en hij zijn titel op Wimbledon niet kon verdedigen. Die fout wil de nummer twee van de wereld niet nog een keer maken.

Ring der kampioenen
"Ik vind het heel erg dat ik het toernooi in Rotterdam moet missen. Ik had er graag de titel willen pakken. Vorig jaar is dat mij al bijna gelukt. Maar mijn herstel is nu het belangrijkste", aldus Nadal.

"Volgend jaar zal ik er alles aan doen erbij te zijn. Het is nog altijd één van mijn doelen om mijn naam toe te voegen aan de 'Ring der Kampioenen' in Ahoy."

De artsen hebben hem geadviseerd twee weken rust te nemen. "Na deze periode zal hij weer beginnen met trainen. Hij zal in totaal vier weken nodig hebben om weer te gaan spelen", liet zijn manager weten.

Domper
De afmelding van publiekstrekker Nadal is een domper voor Rotterdam, al houdt toernooidirecteur Richard Krajicek met onder meer vier spelers uit de toptien (Novak Djokovic, Nikolaj Davydenko, Jo-Wilfried Tsonga en Robin Söderling) nog een ijzersterk deelnemersveld over.
Noem het maar een 'ijzersterk deelnemersveld' Voor Tsonga en Soderling ga je echt niet naar het stadion.

Het is ook een toernooitje van niks dat WTT... Krajicek moet zich inzetten dat het een Masters toernooi wordt
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_77418356
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Voor Tsonga en Soderling ga je echt niet naar het stadion.
Nee, idd, saaie spelers, vooral Tsonga.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')