Kwalies:quote:(1) DJOKOVIC, Novak SRB - STAKHOVSKY, Sergiy UKR
CHIUDINELLI, Marco SUI - LLODRA, Michael FRA
TIPSAREVIC, Janko SRB - MAYER, Florian GER
(WC) HAASE, Robin NED – (5) ROBREDO, Tommy ESP
(4) MONFILS, Gael FRA - ROCHUS, Olivier BEL
(WC) DE BAKKER, Thiemo NED - KOROLEV, Evgeny KAZ
GARCIA-LOPEZ, Guillermo ESP - QUALIFIER
QUALIFIER – (6) YOUZHNY, Mikhail RUS
(7) LJUBICIC, Ivan CRO - BENNETEAU, Julien FRA
BERRER, Michael GER - CLEMENT, Arnaud FRA
ZVEREV, Mischa GER - QUALIFIER
SERRA, Florent FRA – (WC) (3) SODERLING, Robin SWE
(8) TROICKI, Viktor SRB - MELZER, Jurgen AUT
QUALIFIER - SEPPI, Andreas ITA
BAGHDATIS, Marcos CYP - BLAKE, James USA
LOPEZ, Feliciano ESP – (2) DAVYDENKO, Nikolay RUS
quote:Jan Hajek CZE [1] vs. Laurent Recouderc FRA
Jannick Lupescu NED [WC] vs. Andrey Golubev KAZ [5]
Christophe Rochus BEL [2] vs. Igor Sijsling NED [WC]
Jesse Huta Galung NED [WC] vs. David Guez FRA [8]
Igor Kunitsyn RUS [3] vs. Stéphane Bohli SUI
Raemon Sluiter NED [ALT] vs. Simone Bolelli ITA [6]
Rainer Schüttler GER [4] vs. Edouard Roger-Vasselin FRA
Marsel Ilhan TUR vs. Ivan Navarro ESP [7]
Dit had best iets beter gespreid mogen worden.quote:BAGHDATIS, Marcos CYP - BLAKE, James USA
LOPEZ, Feliciano ESP – (2) DAVYDENKO, Nikolay RUS
De winnaar van die 4 staat wel in de finale denk ik. Ik verwacht niet zoveel van Soderling.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit had best iets beter gespreid mogen worden.
Hoezo een neptoernooi? Ik snap die kritiek ook nooit. Er zijn tientallen ATP-toernooien die slechter bezet zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:06 schreef Norrage het volgende:
Ziet er dit jaar wel weer een beetje uit als een neptoernooi haha, maar goed...Het wordt vast weer leuk!
Mjah, voor een 500 series....tsja, het is nu een beetje hetzelfde als dat het vroeger was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo een neptoernooi? Ik snap die kritiek ook nooit. Er zijn tientallen ATP-toernooien die slechter bezet zijn.
Het moet raar gaan wil de finale niet Djokovic - Davydenko worden, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De winnaar van die 4 staat wel in de finale denk ik. Ik verwacht niet zoveel van Soderling.
Eens ja, al kan het ook goed dat Djokovic niet zo'n zin heeft, dan wordt het Monfils ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het moet raar gaan wil de finale niet Djokovic - Davydenko worden, wat mij betreft.
Sijsling is uberhaupt een nit. Sorry hoor, maar afgelopen weken heeft die ook weer staan kloten in de USA. Denk dat dat toch 2 soepele setjes voor die kleine worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
TheArt, denk je dat Sijsling kan winnen van Rochus? Rochus is in principe een aardige nit op hardcourt.
Sluiter moet Bolelli ook kunnen pakken, aangezien die al maanden uit vorm is.
Het is volgens mij eerder de vraag of Davy zin heeft...Ik heb nog nooit iemand zo een wedstrijd zien wegtanken als hij vorig jaar. Voor Djoko is het de eerste keer dit toernooi geloof ik, meestal doet hij wel serieus zijn best bij toernooitjes waar hij begintquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eens ja, al kan het ook goed dat Djokovic niet zo'n zin heeft, dan wordt het Monfils ofzo.
Davy had toen een voet/hielblessure. Was er voor en na Rotterdam lange tijd uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is volgens mij eerder de vraag of Davy zin heeft...Ik heb nog nooit iemand zo een wedstrijd zien wegtanken als hij vorig jaar. Voor Djoko is het de eerste keer dit toernooi geloof ik, meestal doet hij wel serieus zijn best bij toernooitjes waar hij begint
Igor is dramatisch in vorm, dus dat verwacht ik absoluut niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
TheArt, denk je dat Sijsling kan winnen van Rochus? Rochus is in principe een aardige nit op hardcourt.
Sluiter moet Bolelli ook kunnen pakken, aangezien die al maanden uit vorm is.
Als je wel iets zinnigs te melden hebt, kom dan nog eens terug. Daarnaast klopt er helemaal niets van wat je zegt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:19 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is gewoon ook een neptoernooi... dat zie je bijvoorbeeld aan de heimelijke corruptie van Karjicek om de topspelers het zo veel mogelijk naar hun zin te maken... eigenlijk zijn die 500 punten nog te veel.
En onze staatsbank sponsort dit nog ook
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
Je moet militair worden met zo'n grote waffel. Ik zeg wat ik zeg en het klopt nog ook.
En wie ben jij om vervolgens iemand van een grote waffel te betichtenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
Je moet militair worden met zo'n grote waffel. Ik zeg wat ik zeg en het klopt nog ook.
Noem dan een paar 250 toernooien op die een betere bezetting hebben? En Doha vind ik geen betere bezetting hebben. Ze hadden daar alleen Fedje, Nadal en Davy, voor de rest was het weinig. En er zijn inderdaad 500 toernooien met een betere bezetting, maar minstens net zoveel met een mindere bezetting. Kortom ook dit slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:37 schreef Klopkoek het volgende:
Ja. Vorig jaar liet de organisatie Nadal toch de ballen uitzoeken? Van de gekke en dat geeft gewoon aan dat dit een prutstoernooi is. Er zijn beter bezette 500 en zelfs 250 toernooitjes. Zoals in Qatar en Azië. Daar maken ze tenminste keuzes in plaats van halzachte compromissen waar dit land klein mee is geworden.
Ik ben meteen een kneusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:53 schreef Szura het volgende:
Ach waarom nog reageren op die kneus
Thiemo moet die Kazak zeker kunnen pakken
Mongolen zeggen soms heel nuttige dingenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Mag ik jullie even wijzen op het feit dat die
moederkoekmongool de energie niet waard is....
/negeer
Laten we het over het toernooi hebben
Valt allemaal wel mee, het is dat Halle Federer heeft..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben meteen een kneusDoe normaal
Ik weet dondersgoed wat ik zeg. Dit is een toernooitje van niks.
Niet alleen Qatar heeft als 250 toernooi een betere bezetting. Denk ook aan de twee belangrijkste grastoernooitjes voor Wimbledon: Queens en Halle
De eerste masters zijn een maand later.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, het is dat Halle Federer heeft..
Dat neemt niet weg dat de grasfactor daar ook helemaaaaaal niets mee te maken heeft
Het enige wat echt fucked up is in Rotterdam is de week waarin ze moeten spelen, tussen de Masters en de Ozzie Open in..dat schiet gewoon niet op en dan krijg je afzeggingen. Verder doen ze het gewoon prima.
Ik ben nog niet overtuigd van het tegendeel...Het blijft gewoon een lekker potje trollen..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De eerste masters zijn een maand later.
Natuurlijk speelt de grasfactor mee maar TheArt dacht dat ie met de eerste de beste kneus te maken had en ik geen 250 toernooien kon opnoemen die beter bezet zijnHalle had vorig jaar Federer, Djokovic, Tsonga en Verdasco
Slecht.... nee... ze zitten ook een beetje moeilijk. Rond dezelfde tijd worden ook twee anderen 500 toernooien gespeeld, waaronder één in de VS wat zal betekenen dat Roddick alleen voor de hoofdprijs naar Rotterdam zal komen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:08 schreef groenen het volgende:
uh, Klopkoek. Vind je de bezetting slecht omdat Nadal is uitgevallen? Of was het met Nadal (en Tsonga) erbij ook slecht?
Was benieuwd geweest wat Eleveld had gekund, zeker na een niet onaardige pot vorig jaar tegen Gicquel. Van Jannick mocht je niks anders verwachten dan dit ...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Lupescu hard eraf tegen Golubev: 1-6 1-6
Federer deed vorig jaar niet mee in Halle hoor. En in de jaren dat Federer wel meedeed bestond de rest van het veld uit kneuzenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt de grasfactor mee maar TheArt dacht dat ie met de eerste de beste kneus te maken had en ik geen 250 toernooien kon opnoemen die beter bezet zijnHalle had vorig jaar Federer, Djokovic, Tsonga en Verdasco
Queens? Queens had vorig jaar Murray en Roddick. Nou wow. Halle had Djokovic, Tsonga en Verdasco. Dat vind ik absoluut niet beter dan Djokovic, Davydenko en Söderling.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |