abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77665378
Zolang ik Djoko maar kan zien en dan is mijn leven volmaakt!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77665774
TerugVindPunt
U MAD?
pi_77666933
Ook Simon en Beck doen officieel niet mee overigens..
pi_77668302
Wildcard Verkerk dan maar?
U MAD?
pi_77687595
Ik ga morgen even langs bij de kwalificaties, heb er wel zin in. Weet nog niet zeker of ik later in de week nog ga. Nu Nadal en Tsonga er niet zijn, is het toch wel een stuk minder aantrekkelijk..

Is er al een speelschema ergens?
pi_77687857
MD:
quote:
(1) DJOKOVIC, Novak SRB - STAKHOVSKY, Sergiy UKR
CHIUDINELLI, Marco SUI - LLODRA, Michael FRA
TIPSAREVIC, Janko SRB - MAYER, Florian GER
(WC) HAASE, Robin NED – (5) ROBREDO, Tommy ESP

(4) MONFILS, Gael FRA - ROCHUS, Olivier BEL
(WC) DE BAKKER, Thiemo NED - KOROLEV, Evgeny KAZ
GARCIA-LOPEZ, Guillermo ESP - QUALIFIER
QUALIFIER – (6) YOUZHNY, Mikhail RUS

(7) LJUBICIC, Ivan CRO - BENNETEAU, Julien FRA
BERRER, Michael GER - CLEMENT, Arnaud FRA
ZVEREV, Mischa GER - QUALIFIER
SERRA, Florent FRA – (WC) (3) SODERLING, Robin SWE

(8) TROICKI, Viktor SRB - MELZER, Jurgen AUT
QUALIFIER - SEPPI, Andreas ITA
BAGHDATIS, Marcos CYP - BLAKE, James USA
LOPEZ, Feliciano ESP – (2) DAVYDENKO, Nikolay RUS
Kwalies:
quote:
Jan Hajek CZE [1] vs. Laurent Recouderc FRA
Jannick Lupescu NED [WC] vs. Andrey Golubev KAZ [5]

Christophe Rochus BEL [2] vs. Igor Sijsling NED [WC]
Jesse Huta Galung NED [WC] vs. David Guez FRA [8]

Igor Kunitsyn RUS [3] vs. Stéphane Bohli SUI
Raemon Sluiter NED [ALT] vs. Simone Bolelli ITA [6]

Rainer Schüttler GER [4] vs. Edouard Roger-Vasselin FRA
Marsel Ilhan TUR vs. Ivan Navarro ESP [7]
pi_77688285
Alleen Huta Galung heeft een goede loting zou je zeggen, de rest is gewoon erg lastig.

Haase ook niet echt gunstig geloot.
sig verwijderd door FA
pi_77688384
Redelijke loting voor Thiemo en Robin. Robin heeft iemand die hij zou kunnen hebben, als in, het had erger gekund.
Thiemo heeft een tegenstander die zo wisselvallig is als de pest. Moet ie doorheen kunnen. En Monfils heeft ie al eens verslagen Maar die zal wel gebrand zijn op revaunch
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77688395
quote:
BAGHDATIS, Marcos CYP - BLAKE, James USA
LOPEZ, Feliciano ESP – (2) DAVYDENKO, Nikolay RUS
Dit had best iets beter gespreid mogen worden.
pi_77688427
Ziet er dit jaar wel weer een beetje uit als een neptoernooi haha, maar goed...Het wordt vast weer leuk!
pi_77688449
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dit had best iets beter gespreid mogen worden.
De winnaar van die 4 staat wel in de finale denk ik. Ik verwacht niet zoveel van Soderling.
sig verwijderd door FA
pi_77688638
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:06 schreef Norrage het volgende:
Ziet er dit jaar wel weer een beetje uit als een neptoernooi haha, maar goed...Het wordt vast weer leuk!
Hoezo een neptoernooi? Ik snap die kritiek ook nooit. Er zijn tientallen ATP-toernooien die slechter bezet zijn.
pi_77688669
TheArt, denk je dat Sijsling kan winnen van Rochus? Rochus is in principe een aardige nit op hardcourt.

Sluiter moet Bolelli ook kunnen pakken, aangezien die al maanden uit vorm is.
pi_77688719
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:11 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hoezo een neptoernooi? Ik snap die kritiek ook nooit. Er zijn tientallen ATP-toernooien die slechter bezet zijn.
Mjah, voor een 500 series....tsja, het is nu een beetje hetzelfde als dat het vroeger was.
pi_77688851
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:06 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De winnaar van die 4 staat wel in de finale denk ik. Ik verwacht niet zoveel van Soderling.
Het moet raar gaan wil de finale niet Djokovic - Davydenko worden, wat mij betreft.
pi_77688924
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:18 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het moet raar gaan wil de finale niet Djokovic - Davydenko worden, wat mij betreft.
Eens ja, al kan het ook goed dat Djokovic niet zo'n zin heeft, dan wordt het Monfils ofzo.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:42:52 #117
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_77689593
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
TheArt, denk je dat Sijsling kan winnen van Rochus? Rochus is in principe een aardige nit op hardcourt.

Sijsling is uberhaupt een nit. Sorry hoor, maar afgelopen weken heeft die ook weer staan kloten in de USA. Denk dat dat toch 2 soepele setjes voor die kleine worden.

Thiemo moet een rondje kunnen winnen en verder zie ik het somber in voor de Nederlanders.

Leuk voor Lupescu dat hij de WC van Sluiter kan krijgen omdat Raemon op zn eigen ranking binnenkomt.

Iedereen in het 3e kwart doet vanavond nog even een bedankje naar Onze-Lieve-Heer
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_77690145
Zware loting NL-ers zeg...
Alleen de Bakker lekker.
U MAD?
pi_77690289
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Eens ja, al kan het ook goed dat Djokovic niet zo'n zin heeft, dan wordt het Monfils ofzo.
Het is volgens mij eerder de vraag of Davy zin heeft...Ik heb nog nooit iemand zo een wedstrijd zien wegtanken als hij vorig jaar. Voor Djoko is het de eerste keer dit toernooi geloof ik, meestal doet hij wel serieus zijn best bij toernooitjes waar hij begint
pi_77690324
Djoko heeft al vaker meegedaan hoor.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77690363
Maar niet sinds hij echt goed is
pi_77690694
Nee dat is waar.

Anyway, mijn pessimistische kijk op de loting:
Djoko kwartfinale tegen Tipsarevic in kwart 1, wat op zich niet verkeerd is. Haase moet in normale doen zeker van Robredo kunnen winnen op deze ondergrond, maar vond het vorig jaar toch wat trager ogen allemaal qua banen en dat is in zijn nadeel. Weet niet wat Robin kan voor eigen publiek, maar verwacht er nog weinig van.
Kwart 2 zou moeten gaan tussen Monfils en Youzhny. De Youz is vaak prima hier en heeft gewoon een toploting. Zie hem niet zomaar winnen van Monfils, maar kansloos is hij ook niet. De Bakker tegen Korolev lijkt me 50-50. Op de fix van afgelopen week na is Korolev erg goed bezig dit jaar. Groot talent, maar ontzettend grillig. Wel een leuke wedstrijd om te zien denk ik.
Kwart 3 is echt kut. Geen idee hoe Soderling ervoor staat, maar eigenlijk zou hij met speels gemak de semi's moeten kunnen halen. Benneteau is een tricky outsider voor de kwartfinale denk ik, maar Ljub zou dit normaal toch moeten kunnen overleven.
Vierde kwart is echt fucked up. Zaadspelers in het bovenste deel waar ik weinig zinnigs over kan zeggen en goede spelers onderin, waar Davy, als hij er zin in heeft, natuurlijk de major fav is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77691240
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het is volgens mij eerder de vraag of Davy zin heeft...Ik heb nog nooit iemand zo een wedstrijd zien wegtanken als hij vorig jaar. Voor Djoko is het de eerste keer dit toernooi geloof ik, meestal doet hij wel serieus zijn best bij toernooitjes waar hij begint
Davy had toen een voet/hielblessure. Was er voor en na Rotterdam lange tijd uit.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:32:12 #124
30919 mitt
Michael Corleone
pi_77696292
Monfils zal weinig zin hebben na zo'n weekje Zuid-Afrika.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_77698352
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:

Igor is dramatisch in vorm, dus dat verwacht ik absoluut niet.

Ik snap trouwens niet waarom ze Jannick die wildcard voor de kwalies hebben gegeven. Waarom niet Justin, net als vorig jaar. Die jongen staat al een stuk verder in zijn ontwikkeling.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:19:40 #127
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77700272
Dit is gewoon ook een neptoernooi... dat zie je bijvoorbeeld aan de heimelijke corruptie van Karjicek om de topspelers het zo veel mogelijk naar hun zin te maken... eigenlijk zijn die 500 punten nog te veel.

En onze staatsbank sponsort dit nog ook
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_77700333
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:19 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is gewoon ook een neptoernooi... dat zie je bijvoorbeeld aan de heimelijke corruptie van Karjicek om de topspelers het zo veel mogelijk naar hun zin te maken... eigenlijk zijn die 500 punten nog te veel.

En onze staatsbank sponsort dit nog ook
Als je wel iets zinnigs te melden hebt, kom dan nog eens terug. Daarnaast klopt er helemaal niets van wat je zegt.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:31:51 #129
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77700632
Je moet militair worden met zo'n grote waffel. Ik zeg wat ik zeg en het klopt nog ook.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_77700760
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
Je moet militair worden met zo'n grote waffel. Ik zeg wat ik zeg en het klopt nog ook.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:37:47 #131
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77700835
Ja. Vorig jaar liet de organisatie Nadal toch de ballen uitzoeken? Van de gekke en dat geeft gewoon aan dat dit een prutstoernooi is. Er zijn beter bezette 500 en zelfs 250 toernooitjes. Zoals in Qatar en Azië. Daar maken ze tenminste keuzes in plaats van halzachte compromissen waar dit land klein mee is geworden.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77700839
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
En wie ben jij om vervolgens iemand van een grote waffel te betichten

Het slaat gewoon he-le-maal nergens op wat je zegt. Corruptie van Krajicek? Je hebt gewoon geen verstand van tennis, aangezien dat bij elk toernooi gebeurt. Bij elk toernooi krijgen ze topspelers cq. hooggeplaatste spelers vaker de voorkeur en wordt het ze zo veel mogelijk naar de zin gemaakt. En daar wordt opeens je enige argument van tafel geveegd.

Nogmaals, kom terug als je iets te melden hebt dat wel ergens op slaat.
pi_77701081
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:37 schreef Klopkoek het volgende:
Ja. Vorig jaar liet de organisatie Nadal toch de ballen uitzoeken? Van de gekke en dat geeft gewoon aan dat dit een prutstoernooi is. Er zijn beter bezette 500 en zelfs 250 toernooitjes. Zoals in Qatar en Azië. Daar maken ze tenminste keuzes in plaats van halzachte compromissen waar dit land klein mee is geworden.
Noem dan een paar 250 toernooien op die een betere bezetting hebben? En Doha vind ik geen betere bezetting hebben. Ze hadden daar alleen Fedje, Nadal en Davy, voor de rest was het weinig. En er zijn inderdaad 500 toernooien met een betere bezetting, maar minstens net zoveel met een mindere bezetting. Kortom ook dit slaat helemaal nergens op.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:53:46 #134
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_77701396
Ach waarom nog reageren op die kneus

Thiemo moet die Kazak zeker kunnen pakken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_77701550
Mag ik jullie even wijzen op het feit dat die
*** de energie niet waard is....

/negeer

Laten we het over het toernooi hebben

[ Bericht 6% gewijzigd door Ambrosius op 08-02-2010 23:30:22 ]
U MAD?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:02:16 #136
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77701700
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:53 schreef Szura het volgende:
Ach waarom nog reageren op die kneus

Thiemo moet die Kazak zeker kunnen pakken
Ik ben meteen een kneus Doe normaal

Ik weet dondersgoed wat ik zeg. Dit is een toernooitje van niks.

Niet alleen Qatar heeft als 250 toernooi een betere bezetting. Denk ook aan de twee belangrijkste grastoernooitjes voor Wimbledon: Queens en Halle
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:03:01 #137
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77701727
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Mag ik jullie even wijzen op het feit dat die
moederkoekmongool de energie niet waard is....

/negeer

Laten we het over het toernooi hebben
Mongolen zeggen soms heel nuttige dingen
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:06:21 #138
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77701819
Btw, het prijzengeld is fors omlaag gegaan. Van 1,4 miljoen naar 1,1 miljoen
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77701880
uh, Klopkoek. Vind je de bezetting slecht omdat Nadal is uitgevallen? Of was het met Nadal (en Tsonga) erbij ook slecht?
- verwijderd door admin -
pi_77701912
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik ben meteen een kneus Doe normaal

Ik weet dondersgoed wat ik zeg. Dit is een toernooitje van niks.

Niet alleen Qatar heeft als 250 toernooi een betere bezetting. Denk ook aan de twee belangrijkste grastoernooitjes voor Wimbledon: Queens en Halle
Valt allemaal wel mee, het is dat Halle Federer heeft..

Dat neemt niet weg dat de grasfactor daar ook helemaaaaaal niets mee te maken heeft

Het enige wat echt fucked up is in Rotterdam is de week waarin ze moeten spelen, tussen de Masters en de Ozzie Open in..dat schiet gewoon niet op en dan krijg je afzeggingen. Verder doen ze het gewoon prima.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:13:45 #141
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77702005
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Valt allemaal wel mee, het is dat Halle Federer heeft..

Dat neemt niet weg dat de grasfactor daar ook helemaaaaaal niets mee te maken heeft

Het enige wat echt fucked up is in Rotterdam is de week waarin ze moeten spelen, tussen de Masters en de Ozzie Open in..dat schiet gewoon niet op en dan krijg je afzeggingen. Verder doen ze het gewoon prima.
De eerste masters zijn een maand later.

Natuurlijk speelt de grasfactor mee maar TheArt dacht dat ie met de eerste de beste kneus te maken had en ik geen 250 toernooien kon opnoemen die beter bezet zijn Halle had vorig jaar Federer, Djokovic, Tsonga en Verdasco
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77702055
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Natuurlijk speelt de grasfactor mee maar TheArt dacht dat ie met de eerste de beste kneus te maken had en ik geen 250 toernooien kon opnoemen die beter bezet zijn Halle had vorig jaar Federer, Djokovic, Tsonga en Verdasco
Ik ben nog niet overtuigd van het tegendeel...Het blijft gewoon een lekker potje trollen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:18:14 #143
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77702113
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:08 schreef groenen het volgende:
uh, Klopkoek. Vind je de bezetting slecht omdat Nadal is uitgevallen? Of was het met Nadal (en Tsonga) erbij ook slecht?
Slecht.... nee... ze zitten ook een beetje moeilijk. Rond dezelfde tijd worden ook twee anderen 500 toernooien gespeeld, waaronder één in de VS wat zal betekenen dat Roddick alleen voor de hoofdprijs naar Rotterdam zal komen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77702182
Heren, laten we even persoonlijke aanvallen achterwege?
pi_77702205
RUZIE RUZIE RUZIE
U MAD?
pi_77703145
Lupescu hard eraf tegen Golubev: 1-6 1-6
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:11:51 #147
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_77703460
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Lupescu hard eraf tegen Golubev: 1-6 1-6
Was benieuwd geweest wat Eleveld had gekund, zeker na een niet onaardige pot vorig jaar tegen Gicquel. Van Jannick mocht je niks anders verwachten dan dit ...

Sluiter met nu en een kwartiertje op baan 1 tegen Superbol geloof ik
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_77703989
quote:

[..]

Federer deed vorig jaar niet mee in Halle hoor. En in de jaren dat Federer wel meedeed bestond de rest van het veld uit kneuzen

Verder was Queens vorig jaar ook niet beter bezet.
pi_77704219
quote:

[..]

Queens? Queens had vorig jaar Murray en Roddick. Nou wow. Halle had Djokovic, Tsonga en Verdasco. Dat vind ik absoluut niet beter dan Djokovic, Davydenko en Söderling.

En nu? Heb je nog meer toernooien?
pi_77704239
Sluiter breakt naar 2-1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')