abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77665378
Zolang ik Djoko maar kan zien en dan is mijn leven volmaakt!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77665774
TerugVindPunt
U MAD?
pi_77666933
Ook Simon en Beck doen officieel niet mee overigens..
pi_77668302
Wildcard Verkerk dan maar?
U MAD?
pi_77687595
Ik ga morgen even langs bij de kwalificaties, heb er wel zin in. Weet nog niet zeker of ik later in de week nog ga. Nu Nadal en Tsonga er niet zijn, is het toch wel een stuk minder aantrekkelijk..

Is er al een speelschema ergens?
pi_77687857
MD:
quote:
(1) DJOKOVIC, Novak SRB - STAKHOVSKY, Sergiy UKR
CHIUDINELLI, Marco SUI - LLODRA, Michael FRA
TIPSAREVIC, Janko SRB - MAYER, Florian GER
(WC) HAASE, Robin NED – (5) ROBREDO, Tommy ESP

(4) MONFILS, Gael FRA - ROCHUS, Olivier BEL
(WC) DE BAKKER, Thiemo NED - KOROLEV, Evgeny KAZ
GARCIA-LOPEZ, Guillermo ESP - QUALIFIER
QUALIFIER – (6) YOUZHNY, Mikhail RUS

(7) LJUBICIC, Ivan CRO - BENNETEAU, Julien FRA
BERRER, Michael GER - CLEMENT, Arnaud FRA
ZVEREV, Mischa GER - QUALIFIER
SERRA, Florent FRA – (WC) (3) SODERLING, Robin SWE

(8) TROICKI, Viktor SRB - MELZER, Jurgen AUT
QUALIFIER - SEPPI, Andreas ITA
BAGHDATIS, Marcos CYP - BLAKE, James USA
LOPEZ, Feliciano ESP – (2) DAVYDENKO, Nikolay RUS
Kwalies:
quote:
Jan Hajek CZE [1] vs. Laurent Recouderc FRA
Jannick Lupescu NED [WC] vs. Andrey Golubev KAZ [5]

Christophe Rochus BEL [2] vs. Igor Sijsling NED [WC]
Jesse Huta Galung NED [WC] vs. David Guez FRA [8]

Igor Kunitsyn RUS [3] vs. Stéphane Bohli SUI
Raemon Sluiter NED [ALT] vs. Simone Bolelli ITA [6]

Rainer Schüttler GER [4] vs. Edouard Roger-Vasselin FRA
Marsel Ilhan TUR vs. Ivan Navarro ESP [7]
pi_77688285
Alleen Huta Galung heeft een goede loting zou je zeggen, de rest is gewoon erg lastig.

Haase ook niet echt gunstig geloot.
sig verwijderd door FA
pi_77688384
Redelijke loting voor Thiemo en Robin. Robin heeft iemand die hij zou kunnen hebben, als in, het had erger gekund.
Thiemo heeft een tegenstander die zo wisselvallig is als de pest. Moet ie doorheen kunnen. En Monfils heeft ie al eens verslagen Maar die zal wel gebrand zijn op revaunch
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77688395
quote:
BAGHDATIS, Marcos CYP - BLAKE, James USA
LOPEZ, Feliciano ESP – (2) DAVYDENKO, Nikolay RUS
Dit had best iets beter gespreid mogen worden.
pi_77688427
Ziet er dit jaar wel weer een beetje uit als een neptoernooi haha, maar goed...Het wordt vast weer leuk!
pi_77688449
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dit had best iets beter gespreid mogen worden.
De winnaar van die 4 staat wel in de finale denk ik. Ik verwacht niet zoveel van Soderling.
sig verwijderd door FA
pi_77688638
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:06 schreef Norrage het volgende:
Ziet er dit jaar wel weer een beetje uit als een neptoernooi haha, maar goed...Het wordt vast weer leuk!
Hoezo een neptoernooi? Ik snap die kritiek ook nooit. Er zijn tientallen ATP-toernooien die slechter bezet zijn.
pi_77688669
TheArt, denk je dat Sijsling kan winnen van Rochus? Rochus is in principe een aardige nit op hardcourt.

Sluiter moet Bolelli ook kunnen pakken, aangezien die al maanden uit vorm is.
pi_77688719
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:11 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hoezo een neptoernooi? Ik snap die kritiek ook nooit. Er zijn tientallen ATP-toernooien die slechter bezet zijn.
Mjah, voor een 500 series....tsja, het is nu een beetje hetzelfde als dat het vroeger was.
pi_77688851
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:06 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De winnaar van die 4 staat wel in de finale denk ik. Ik verwacht niet zoveel van Soderling.
Het moet raar gaan wil de finale niet Djokovic - Davydenko worden, wat mij betreft.
pi_77688924
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:18 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het moet raar gaan wil de finale niet Djokovic - Davydenko worden, wat mij betreft.
Eens ja, al kan het ook goed dat Djokovic niet zo'n zin heeft, dan wordt het Monfils ofzo.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:42:52 #117
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_77689593
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
TheArt, denk je dat Sijsling kan winnen van Rochus? Rochus is in principe een aardige nit op hardcourt.

Sluiter moet Bolelli ook kunnen pakken, aangezien die al maanden uit vorm is.
Sijsling is uberhaupt een nit. Sorry hoor, maar afgelopen weken heeft die ook weer staan kloten in de USA. Denk dat dat toch 2 soepele setjes voor die kleine worden.

Thiemo moet een rondje kunnen winnen en verder zie ik het somber in voor de Nederlanders.

Leuk voor Lupescu dat hij de WC van Sluiter kan krijgen omdat Raemon op zn eigen ranking binnenkomt.

Iedereen in het 3e kwart doet vanavond nog even een bedankje naar Onze-Lieve-Heer
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_77690145
Zware loting NL-ers zeg...
Alleen de Bakker lekker.
U MAD?
pi_77690289
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Eens ja, al kan het ook goed dat Djokovic niet zo'n zin heeft, dan wordt het Monfils ofzo.
Het is volgens mij eerder de vraag of Davy zin heeft...Ik heb nog nooit iemand zo een wedstrijd zien wegtanken als hij vorig jaar. Voor Djoko is het de eerste keer dit toernooi geloof ik, meestal doet hij wel serieus zijn best bij toernooitjes waar hij begint
pi_77690324
Djoko heeft al vaker meegedaan hoor.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77690363
Maar niet sinds hij echt goed is
pi_77690694
Nee dat is waar.

Anyway, mijn pessimistische kijk op de loting:
Djoko kwartfinale tegen Tipsarevic in kwart 1, wat op zich niet verkeerd is. Haase moet in normale doen zeker van Robredo kunnen winnen op deze ondergrond, maar vond het vorig jaar toch wat trager ogen allemaal qua banen en dat is in zijn nadeel. Weet niet wat Robin kan voor eigen publiek, maar verwacht er nog weinig van.
Kwart 2 zou moeten gaan tussen Monfils en Youzhny. De Youz is vaak prima hier en heeft gewoon een toploting. Zie hem niet zomaar winnen van Monfils, maar kansloos is hij ook niet. De Bakker tegen Korolev lijkt me 50-50. Op de fix van afgelopen week na is Korolev erg goed bezig dit jaar. Groot talent, maar ontzettend grillig. Wel een leuke wedstrijd om te zien denk ik.
Kwart 3 is echt kut. Geen idee hoe Soderling ervoor staat, maar eigenlijk zou hij met speels gemak de semi's moeten kunnen halen. Benneteau is een tricky outsider voor de kwartfinale denk ik, maar Ljub zou dit normaal toch moeten kunnen overleven.
Vierde kwart is echt fucked up. Zaadspelers in het bovenste deel waar ik weinig zinnigs over kan zeggen en goede spelers onderin, waar Davy, als hij er zin in heeft, natuurlijk de major fav is.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77691240
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het is volgens mij eerder de vraag of Davy zin heeft...Ik heb nog nooit iemand zo een wedstrijd zien wegtanken als hij vorig jaar. Voor Djoko is het de eerste keer dit toernooi geloof ik, meestal doet hij wel serieus zijn best bij toernooitjes waar hij begint
Davy had toen een voet/hielblessure. Was er voor en na Rotterdam lange tijd uit.
pi_77696292
Monfils zal weinig zin hebben na zo'n weekje Zuid-Afrika.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')