Het is ook gewoon een ijzersterk deelnemersveld. Daar doet de afzegging van Nadal nu niets aan af. En voor Tsonga en Soderling ga je wel naar het stadion, ik tenminste wel. En het WTT een toernooitje van niks noemenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Noem het maar een 'ijzersterk deelnemersveld'Voor Tsonga en Soderling ga je echt niet naar het stadion.
Het is ook een toernooitje van niks dat WTT... Krajicek moet zich inzetten dat het een Masters toernooi wordt
Simpele ziel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Noem het maar een 'ijzersterk deelnemersveld'Voor Tsonga en Soderling ga je echt niet naar het stadion.
Het is ook een toernooitje van niks dat WTT... Krajicek moet zich inzetten dat het een Masters toernooi wordt
Dat is inderdaad waar ik alleen de TV voor aan zet of voor ga kijken. Ik ben een keer in Hamburg wezen kijken toen het nog een master toernooi was.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een ijzersterk deelnemersveld. Daar doet de afzegging van Nadal nu niets aan af. En voor Tsonga en Soderling ga je wel naar het stadion, ik tenminste wel. En het WTT een toernooitje van niks noemenDat jij alleen de GS's en de Master Series-toernooien iets vindt, wilt nog niet zeggen dat het een prutstoernooi is.
Als jij kan genieten van servicekanon soderling, prima.quote:
Die valt nog mee maar ik had liever een type Verdasco, Muraay, Cilic, Gonzales, Del Potro gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, idd, saaie spelers, vooral Tsonga.
Wat is dit nu weer voor reactiequote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als jij kan genieten van servicekanon soderling, prima.
Wat voor type spel vallen die namen dan onder?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die valt nog mee maar ik had liever een type Verdasco, Muraay, Cilic, Gonzales, Del Potro gezien.
Of Federer maar die zal wel nooit meer komen.
En dan zeggen ze dat Davydenko alles voor het geld doet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Krajicek heeft al vaker gezegd dat Federer eigenlijk onmogelijk is. Van het Federer-budget haalt hij nu zowel Nadal, Djoko en Davydenko
Zit er dik in ja. Maar dan is Simon wel laat met de aankondiging wat mij betreft.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:38 schreef Tim86 het volgende:
Denk overigens dat de kans groot is dat Simon en Beck nog afhaken..die hebben nog niet gespeeld in 2010 en het zou dan logischer zijn om rechtstreeks de States in te gaan denk ik.
Loting is morgen lijkt me. Maar dan is het speelschema van dinsdag sowieso nog niet bekend, zeker omdat er ook nog wat mensen uit de kwalificaties komen. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een Sluiter of Huta Galung rond die tijd wordt gepland als ze zich plaatsen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Al iets van de loting bekend? Ga dinsdag om half 8 dus ben benieuwd wie speelt
Loting is morgenavond inderdaad. De wedstrijden voor dinsdag is maandagavond pas bekend, dat word altijd de avond van te voren bekend gemaakt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Loting is morgen lijkt me. Maar dan is het speelschema van dinsdag sowieso nog niet bekend, zeker omdat er ook nog wat mensen uit de kwalificaties komen. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een Sluiter of Huta Galung rond die tijd wordt gepland als ze zich plaatsen.
Bron: nu.nlquote:ROTTERDAM - De Franse tennisser Jo-Wilfried Tsonga heeft zich vrijdag afgemeld voor het ABN Amro World Tennis Tournament volgende week in Rotterdam. Hij heeft last van een buikspierblessure.
Š AFP
De afzegging van Tsonga is de tweede tegenvaller voor toernooidirecteur Richard Krajicek. Eerder trok de Spanjaard Rafael Nadal zich terug vanwege knieproblemen.
Tsonga haalde vorige maand de halve finales van de Australian Open. De nummer negen van de wereld verloor daarin van de latere Zwitserse winnaar Roger Federer.
De plaats van Tsonga in het schema wordt ingenomen door zijn landgenoot Michael Llodra, die in 2008 het toernooi won. Llodra zou in eerste instantie meedoen aan de kwalificaties.
De loting voor het toernooi is vrijdagavond.
Vorig jaar verloor ie gewoon in een geweldige wedstrijd van Nadal hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |