abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77418569
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Noem het maar een 'ijzersterk deelnemersveld' Voor Tsonga en Soderling ga je echt niet naar het stadion.

Het is ook een toernooitje van niks dat WTT... Krajicek moet zich inzetten dat het een Masters toernooi wordt
Het is ook gewoon een ijzersterk deelnemersveld. Daar doet de afzegging van Nadal nu niets aan af. En voor Tsonga en Soderling ga je wel naar het stadion, ik tenminste wel. En het WTT een toernooitje van niks noemen Dat jij alleen de GS's en de Master Series-toernooien iets vindt, wilt nog niet zeggen dat het een prutstoernooi is.
pi_77418734
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Noem het maar een 'ijzersterk deelnemersveld' Voor Tsonga en Soderling ga je echt niet naar het stadion.

Het is ook een toernooitje van niks dat WTT... Krajicek moet zich inzetten dat het een Masters toernooi wordt
Simpele ziel.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:30:27 #78
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77419430
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:09 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het is ook gewoon een ijzersterk deelnemersveld. Daar doet de afzegging van Nadal nu niets aan af. En voor Tsonga en Soderling ga je wel naar het stadion, ik tenminste wel. En het WTT een toernooitje van niks noemen Dat jij alleen de GS's en de Master Series-toernooien iets vindt, wilt nog niet zeggen dat het een prutstoernooi is.
Dat is inderdaad waar ik alleen de TV voor aan zet of voor ga kijken. Ik ben een keer in Hamburg wezen kijken toen het nog een master toernooi was.

500 serie is gewoonweg niet boeiend. Is er een toernooi in Amerika... dan zijn 8 van de 10 seeds Amerikaans. In spanje: 8 van de 10 seeds spaans....
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:30:56 #79
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77419456
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Simpele ziel.
Als jij kan genieten van servicekanon soderling, prima.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:33:38 #80
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77419551
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:04 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Nee, idd, saaie spelers, vooral Tsonga.
Die valt nog mee maar ik had liever een type Verdasco, Muraay, Cilic, Gonzales, Del Potro gezien.

Of Federer maar die zal wel nooit meer komen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77419650
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Als jij kan genieten van servicekanon soderling, prima.
Wat is dit nu weer voor reactie Soders is alles behalve een servicekanon en daarnaast ga je een beetje kritiek leveren om vervolgens zo'n dooddoener erin te gooien. Dus doet de ranking er bij jou helemaal niet toe, alleen het type spel. Want dat zeg je hier mee.
pi_77419736
Het is jammer dat 80%+ van het volk in Rotterdam geen tennisliefhebber is, maar gasten als Davydenko, Tsonga, Söderling, Baghdatis en Blake zijn schitterende aanvallende spelers, terwijl gasten als Monfils, Youzhny en Djokovic ook echte karakters zijn die het goed kunnen doen bij het publiek. Verder denk ik ook dat ze buiten de wat grotere namen leuke spelers hebben binnengehaald met Tipsarevic, Korolev en Clement. Het is ontzettend kut dat je topseed af moet haken, maar dat is het risico nou eenmaal. Het is allang fantastisch dat het toernooi de 500-status heeft..om dan te zeggen dat het maar een Masters evenement moet worden slaat gewoon nergens op.

Denk overigens dat de kans groot is dat Simon en Beck nog afhaken..die hebben nog niet gespeeld in 2010 en het zou dan logischer zijn om rechtstreeks de States in te gaan denk ik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77419769
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:33 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Die valt nog mee maar ik had liever een type Verdasco, Muraay, Cilic, Gonzales, Del Potro gezien.

Of Federer maar die zal wel nooit meer komen.
Wat voor type spel vallen die namen dan onder?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_77421695
Ze hebben Nadal nu ook al van de site gehaald.
En Davy er in de plaats van gezet
pi_77430268
Del Potro was ook mooi geweest inderdaad, maar ik vrees dat hij dan inmiddels ook al afgezegd zou hebben na al zijn blessures..

Overigens ben ik benieuwd of Krajicek volgend jaar voor Federer gaat ipv Nadal, zou ik veel mooier vinden eigenlijk.
pi_77430663
Krajicek heeft al vaker gezegd dat Federer eigenlijk onmogelijk is. Van het Federer-budget haalt hij nu zowel Nadal, Djoko en Davydenko
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_77430943
Aha, da's dan duidelijk

En dan te bedenken dat ze ooit beiden meededen..
pi_77433939
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Krajicek heeft al vaker gezegd dat Federer eigenlijk onmogelijk is. Van het Federer-budget haalt hij nu zowel Nadal, Djoko en Davydenko
En dan zeggen ze dat Davydenko alles voor het geld doet.

In ieder geval een zeer goed deelnemersveld. Alleen Dubai van de 500 toernooien heeft een beter veld (misschien later nog Bejing), maar die heeft ook een ander budget.
pi_77456009
Iemand toevallig 5 kaartjes voor de vrijdagavond (12-02) over nu Nadal niet meer mee doet ?
  zondag 31 januari 2010 @ 16:00:19 #90
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77479882
Gaat Krajicek nu ook weer veredelde corruptie toepassen door zijn top seed makkelijk te laten loten en hem de ballen laten uitzoeken?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77483739
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:38 schreef Tim86 het volgende:

Denk overigens dat de kans groot is dat Simon en Beck nog afhaken..die hebben nog niet gespeeld in 2010 en het zou dan logischer zijn om rechtstreeks de States in te gaan denk ik.
Zit er dik in ja. Maar dan is Simon wel laat met de aankondiging wat mij betreft.
That's all folks!
pi_77483758
Serra is de vervanger van Nadal trouwens...best naar..de meest duffe top 100 speler
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 4 februari 2010 @ 00:12:12 #93
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_77615090
Al iets van de loting bekend? Ga dinsdag om half 8 dus ben benieuwd wie speelt
#FreeHat
pi_77640411
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Al iets van de loting bekend? Ga dinsdag om half 8 dus ben benieuwd wie speelt
Loting is morgen lijkt me. Maar dan is het speelschema van dinsdag sowieso nog niet bekend, zeker omdat er ook nog wat mensen uit de kwalificaties komen. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een Sluiter of Huta Galung rond die tijd wordt gepland als ze zich plaatsen.
sig verwijderd door FA
pi_77640547
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:41 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Loting is morgen lijkt me. Maar dan is het speelschema van dinsdag sowieso nog niet bekend, zeker omdat er ook nog wat mensen uit de kwalificaties komen. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een Sluiter of Huta Galung rond die tijd wordt gepland als ze zich plaatsen.
Loting is morgenavond inderdaad. De wedstrijden voor dinsdag is maandagavond pas bekend, dat word altijd de avond van te voren bekend gemaakt.
pi_77664060
Tsonga heeft zich ook afgemeld...
pi_77664574
Vorig jaar ook al. Lekker is dat.
That's all folks!
pi_77664584
Tsonga zegt af voor Rotterdam
quote:
ROTTERDAM - De Franse tennisser Jo-Wilfried Tsonga heeft zich vrijdag afgemeld voor het ABN Amro World Tennis Tournament volgende week in Rotterdam. Hij heeft last van een buikspierblessure.
Š AFP

De afzegging van Tsonga is de tweede tegenvaller voor toernooidirecteur Richard Krajicek. Eerder trok de Spanjaard Rafael Nadal zich terug vanwege knieproblemen.

Tsonga haalde vorige maand de halve finales van de Australian Open. De nummer negen van de wereld verloor daarin van de latere Zwitserse winnaar Roger Federer.

De plaats van Tsonga in het schema wordt ingenomen door zijn landgenoot Michael Llodra, die in 2008 het toernooi won. Llodra zou in eerste instantie meedoen aan de kwalificaties.

De loting voor het toernooi is vrijdagavond.
Bron: nu.nl
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_77665010
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Vorig jaar ook al. Lekker is dat.
Vorig jaar verloor ie gewoon in een geweldige wedstrijd van Nadal hoor.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77665140
Nu begint het wel naar te worden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')