Tsja wat ik matig vraag ik me dan altijd af. Hij doet niets onder voor een top-100-speler. Ben je dan matig? Matig noem ik iemand die op een achteraf baantje in Schiedam zijn balletjes staat te slaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:18 schreef groenen het volgende:
Ook de eerste keer dat ik die Igor zie spelen.Service ziet er wel goed uit, de rest vind ik maar matig.
Is ook gewoon zo. Het is allemaal aardig, maar allemaal een (of meer) niveautjes slechter dan top-100 niveau. Tegen Zverev die in 6 maanden 1 potje wint heb je echter prima winstkansen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:18 schreef groenen het volgende:
Ook de eerste keer dat ik die Igor zie spelen.Service ziet er wel goed uit, de rest vind ik maar matig.
Ja de eerste keer. Maar zijn backhand is echt veelste zwak om mee te kunnen doen op het hoogste niveau. Daarnaast maakt hij de simpelste foutenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nou, je kan ook overdrijven. Maar dit is de eerste keer dat je Igor ziet spelen, begrijp ik? Dat van het publiek ben ik overigens wel met je eens.
Och, Igor speelt altijd wel een beetje ongecontroleerd en onbehouden. Die backhand is trouwens nog zo slecht niet. Hij slaat er regelmatig de mooiste passings mee.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ja de eerste keer. Maar zijn backhand is echt veelste zwak om mee te kunnen doen op het hoogste niveau. Daarnaast maakt hij de simpelste fouten. Maar misschien zie ik nu het slechtste van hem.
Waarom zou hij in Marseille niet ver komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Llodra probeert de boel te repareren. 1-6, *3-2. Hij heeft veel te verdedigen, dus moet eigenlijk wel een rondje verder komen. In Marseille zal hij sowieso niet ver komen.
Rockt hij zijn Blakehoofdband weerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:02 schreef TheArt het volgende:
Ivan is weer enorm stijlvol gekleed vandaag.
Nee, vandaag is hij gekleed in drie kleuren groenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Rockt hij zijn Blakehoofdband weer?
Wimderon heeft hem gejinxt, vandaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:37 schreef TheArt het volgende:
Toch vreemd. Hij mag dit nooit verliezen, maar staat toch 5-3 achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |