De Hero is in ieder geval een heerlijk apparaat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mag een nieuwe telefoon!
Nu heb ik een laptop met data-dongle, dus voor het echte werk heb ik geen (smart)phone nodig.
Ik zoek een vlotte telefoon, met wat leuke extra's, niet te duur, Andoid mag.
Overtuig mij!
Android is het enige platform dat de gebruiker de vrije keus biedt. Iphone is vendor lock-in, Apple weet wel wat goed voor u is. Een soort CDA dus. Een Nokia is een saaie burgermanstelefoon. En windows mobile hoef ik niet eens op in te gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mag een nieuwe telefoon!
Nu heb ik een laptop met data-dongle, dus voor het echte werk heb ik geen (smart)phone nodig.
Ik zoek een vlotte telefoon, met wat leuke extra's, niet te duur, Andoid mag.
Overtuig mij!
Daar is al lang geen sprake meer van. Ben zelf met mijn g1 meerdere malen al over de grens geweest en heb ondervonden dat het niet uitmaakt. Sterker nog; ik heb mijn g1 ingesteld dat hij alleen met T-mobile NL een dataverbinding mag maken en dat werkt prima.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:08 schreef The_stranger het volgende:
Misschien sla ik de plank geheel mis, maar er staat me iets bij dat (een tijd gelden) android phones, of een bepaald type, ook bij het uitschakelen van alle date verbindingen toch ongemerkt een verbinding aanging zonder dat jij het zelf doorhad, met hoge kosten in het buitenland als gevolg. Is dat nog steeds zo? Of zit ik geheel mis?
-EDIT-
http://www.mobilyz.com/ni(...)ingkosten-genereren/
Zoiets dus...
Ik heb geen problemen gehad met WM de afgelopen 4 jaar/2 HTC telefoons. Maar voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Android is het enige platform dat de gebruiker de vrije keus biedt. Iphone is vendor lock-in, Apple weet wel wat goed voor u is. Een soort CDA dus. Een Nokia is een saaie burgermanstelefoon. En windows mobile hoef ik niet eens op in te gaan.
Thanks, leek me ook niet dat het nog steeds een probleem zou zijn, maar met 10 keer per week in het buitenland better safe than sorryquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Daar is al lang geen sprake meer van. Ben zelf met mijn g1 meerdere malen al over de grens geweest en heb ondervonden dat het niet uitmaakt. Sterker nog; ik heb mijn g1 ingesteld dat hij alleen met T-mobile NL een dataverbinding mag maken en dat werkt prima.
En als je het niet vertrouwd heb je altijd nog APNdroid, een kleine app die indien geactiveerd je roamingadressen doormekaar haalt, waardoor het totaal niet mogelijk is om enige vorm van roaming te doen.
Uitkijken dat je geen N1 koopt dan, dan voelt de G1 opeens een stuk ouder aan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:23 schreef Devolution het volgende:
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat ik na zo'n lange tijd nog steeds zo enthousiast ben over mijn G1. Normaal ben ik na een paar maanden op mn telefoon uitgekeken, maar deze heb ik alweer meer dan een jaar
uitzonderingen zijn er altijdquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen gehad met WM de afgelopen 4 jaar/2 HTC telefoons. Maar voor de rest ben ik het met je eens.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef Pandora73 het volgende:
P.S. Ik was in het Gadget-subforum aan het zoeken naar dit nieuwe topic maar daar staat ie niet in; de vorige threads wel. Wellicht handig om over te zetten? ()--> Het grote Digital Corner FB topic
Volgens mij heb ik nog nóóit een crash gehad... Wel eens een app die ermee ophoudt, maar nog nooit de foon zelf.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef Pandora73 het volgende:
Gisteren weer ineens na een spontane herstart van mijn Hero (doet ie dat bij anderen ook zo vaak? Toch wel 3 keer per week dat ik het zie
ligt vaker aan brakke apps dan aan de phonequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef Pandora73 het volgende:
Gisteren weer ineens na een spontane herstart van mijn Hero (doet ie dat bij anderen ook zo vaak? Toch wel 3 keer per week dat ik het zie, en dan zijn er vast nog momenten dat ik het niet door heb wegens al liggen te slapen of zo) een melding dat mijn SD-kaart beschadigd was.
En bij het overzetten van de files als back-up naar mijn laptop (wil zo min mogelijk kwijtraken tenslotte) toch ineens weer een paar beschadigde bestanden. Baal hier wel van. Verder is en blijft het een geweldig apparaat...
P.S. Ik was in het Gadget-subforum aan het zoeken naar dit nieuwe topic maar daar staat ie niet in; de vorige threads wel. Wellicht handig om over te zetten? ()
Ik heb wel gemerkt dat ChompSMS en HandcentSMS inderdaad trager zijn dan de standaardapp. Nu ik de standaardapp gewend ben hoef ik echt niks anders. Heerlijk overzichtelijk en heeft alles al wat ik wil gebruiken. Lekker simpel ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:40 schreef Droplollie het volgende:
Mijn Hero is ook nog nooit gecrashed.
Ik heb wel regelmatig vertraging wanneer ik een smsje wil typen, komt dat misschien doordat ik ChompSMS erbij heb geinstalleerd?
Ik kan trouwens iedereen de Hero aanraden, dat terzijde.
niet, je hebt admin rights nodig om iets te installerenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:16 schreef Droplollie het volgende:
Ik heb een volgende prangende vraag:
Ik wil graag mijn outlook agenda synchroniseren met die van google, zodat ie ook op mijn HTC Hero kan worden geinstalleerd.
Maar op mijn werk (waar ik outlook gebruik) heb ik geen administratie rechten en kan ik de 'Google calendar Sync' niet gebruiken.
Hoe kan ik mijn outlook agenda (OWA) dus op mijn telefoon krijgen?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Japz_u2 het volgende:
Ben ik nou de enige die de Nexus One écht niet mooi vind? Dat grijze blijft toch erg goedkoop ogen
Kruip lekker in je iHol?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Japz_u2 het volgende:
Ben ik nou de enige die de Nexus One écht niet mooi vind? Dat grijze blijft toch erg goedkoop ogen
'k Vind het design ook niet bijzonder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Japz_u2 het volgende:
lelijk van buiten maar knap van binnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Japz_u2 het volgende:
Inderdaad, al die losse apps... ("There is an app for that.") De meerwaarde zit voor een groot deel in de integratie. Je telefooncontacts zijn je gmail-contacts, je kunt je contacts koppelen aan andere profielen zoals twitter of facebook. Een fotootje dat je net genomen hebt kun je versturen via diverse netwerken, of gebruiken in andere 'apps'. Etc etc.quote:It is tempting to think that Apple has all the bases covered with 100,000 apps and counting. There is nothing for Samsung and the others to do but ramp up an app store in hopes of eventually catching up. But this is exactly what Steve Jobs wants the rest of the industry to think. He wants to turn the smartphone game into an apps game that he will clearly win. We are seeing most of the major manufacturers like Nokia and RIM take the bait. If the smartphone is a computer then value must be in the apps, right?
This is home turf for Apple which knows more about computers and apps than just about anyone (including Google, I would argue). But is the app model the right one? Smartphones play a fundamentally different role in our lives than PCs. It is not self-evident that the PC/app value proposition is the right path forward. Apps are important, but they are not the whole story. Apps cut up our experiences and relationships into a million different modalities, one place to share movies, a different place to tweet and a different place to find a restaurant recommendation. But, all these apps can't conceal the fact that Apple has neglected some of the fundamentals. What is desperately missing is the glue between these apps. The shared intelligence and integrated services that will transform the overall experience. What does Apple offer there?
het is inderdaad verdomd handig dat al mijn contacts goed georganiseerd en met een foto (van FB) onder elkaar staan met alle info(mail/adres/06 etc.) alleen jammer dat FB wat minder populair is dan hyves.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:52 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.fastcompany.co(...)ars-2010?partner=rss
Vond ik wel een informatief artikel, met name:
[..]
Inderdaad, al die losse apps... ("There is an app for that.") De meerwaarde zit voor een groot deel in de integratie. Je telefooncontacts zijn je gmail-contacts, je kunt je contacts koppelen aan andere profielen zoals twitter of facebook. Een fotootje dat je net genomen hebt kun je versturen via diverse netwerken, of gebruiken in andere 'apps'. Etc etc.
En wellicht dat Google (Android) daar veel hogere punten kan scoren dan Apple (iPhone). Dus trap niet in de apps-valkuil.
Ik heb vrijwel geen apps, laat staan brakke... En het gebeurt dus spontaan terwijl hij op tafel ligt, niet terwijl ik er iets mee aan het doen ben. Maar ik heb het ook al in het Hero-topic gezet, had me even vergist.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ligt vaker aan brakke apps dan aan de phone
Nou natuurlijk gaat het er ook om dat de Nexus voor de rest wel geweldig is, maar om hem de "Ultieme smartphone" te noemen moet hij toch ook wel een beetje uitstraling hebbenquote:
ware schoonheid zit van binnenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Japz_u2 het volgende:
[..]
Nou natuurlijk gaat het er ook om dat de Nexus voor de rest wel geweldig is, maar om hem de "Ultieme smartphone" te noemen moet hij toch ook wel een beetje uitstraling hebben
Ik vind hem persoonlijk mooier dan de iPhone. De iPhone heeft al te lang hetzelfde uiterlijk en dat vind ik nogal saai worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Japz_u2 het volgende:
[..]
Nou natuurlijk gaat het er ook om dat de Nexus voor de rest wel geweldig is, maar om hem de "Ultieme smartphone" te noemen moet hij toch ook wel een beetje uitstraling hebben
Klopt, maar de N1 heeft geen fysiek toetsenbordquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:28 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Uitkijken dat je geen N1 koopt dan, dan voelt de G1 opeens een stuk ouder aan.[/tvp]
Ik heb denk ik eens in de twee weken een spontane reset van mijn Hero. Moet nog eens dat opstartgeluidje uitzetten want het is nu wel storend voor de klas.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nóóit een crash gehad... Wel eens een app die ermee ophoudt, maar nog nooit de foon zelf.
M'n ouwe SonyEricsson's en Nokia moest ik toch wel af en toe herstarten, batterij eruit enzo.
quote:Google support forums are awash with people looking for help for problems with their Nexus One phones -- and unable to find it.
The volume of complaints points to a problem that Google faces now that it has decided to try to push a new cell-phone-buying model in the U.S. Since most people buy subsidized phones from a mobile operator, they turn to the operator when they have problems.
But Google is selling the phone directly to end-users. That means many users are turning to it first, and the search giant doesn't have the kind of customer support that mobile-phone users are accustomed to.
Google appears to be only accepting e-mail customer queries, to which it pledges to reply in one to two days -- far too long, say most people who are complaining online.
Many people are also turning to T-Mobile and HTC, but getting little help there. T-Mobile is often referring people back to either Google or HTC for answers to questions. HTC is often referring people back to T-Mobile, according to complaints online.
One customer going by the name Roland78 said he was transferred between T-Mobile and HTC four times, spending a total of one-and-a-half hours on the phone with customer service. "T-Mobile also said Google hasn't provided them with any support documents for the phone. Welcome to direct sales Google!" he wrote.
Another using the name SouthFlGuy was also sent back and forth between HTC and T-Mobile after finding no help from Google. "I guess I was under the wrong impression but I thought Google would handle the service on the phone," he wrote.
Several people on one thread regarding poor 3G performance on the phone report being told by HTC customer service people that the Nexus One doesn't support 3G, although the phone does. Another got an e-mail response in five hours from Google suggesting that the user try restarting the phone to see if that solves the problem.
More than 425 comments are listed on a thread about service eligibility issues. Some of them are from people who say that they ought to be eligible for the subsidized price of the phone but the Google sales site says they aren't. Many others are simply complaining of a policy that requires even longtime T-Mobile customers to pay more for the phone than new customers.
Yet others on the site complain about placing an order and failing to get even an order confirmation three days later.
Google, T-Mobile and HTC did not immediately reply to requests for comment. Bron
Netjes hoor, zet maar in de OP wat mij betreftquote:
De iphone vind ik ook niet mooi, erg belangrijk ook. Laat die apple mensen lekker bij de scientology van apple blijven, iedereen blij.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Japz_u2 het volgende:
Sorry dat gaat al niet meer lukkenquote:Op zondag 10 januari 2010 06:54 schreef popolon het volgende:
[..]
De iphone vind ik ook niet mooi, erg belangrijk ook. Laat die apple mensen lekker bij de scientology van apple blijven, iedereen blij.
Die Nexus heeft absurde specs, ben bang dat dat wel ten koste gaat van de batterij. Wat een beest.
Valt mee hoor. Ik heb 'm gisteren na 2.5 dag aan de lader gehangen omdat 'ie nog maar 25% aangaf. Ik heb data niet continu aan, maar elke dag wel een paar keer kort om even wat in de browser of Maps op te zoeken o.i.d. En zo nu en dan een SMS of kort telefoongesprek.quote:Op zondag 10 januari 2010 06:54 schreef popolon het volgende:
Die Nexus heeft absurde specs, ben bang dat dat wel ten koste gaat van de batterij. Wat een beest.
Volgens mij was dat deze hoor:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:01 schreef skittelman het volgende:
[..]
lelijk van buiten maar knap van binnen
Best verkochte telefoon aller tijden verdient ook niet de schoonheidsprijs....
[ afbeelding ]
Woah wat een ding is het ook hèquote:Op zondag 10 januari 2010 12:18 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat deze hoor:
[ afbeelding ]
De heilige 3310![]()
En de motorola razor is volgens mij ook nog steeds een van de meest verkochte.
Ja die vond ik zelf ook storendquote:Op zondag 10 januari 2010 06:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Netjes hoor, zet maar in de OP wat mij betreft.
Beetje jammer alleen van de grote "Win een iPhone3G" banner die in beeld verscheen.
de reden dat de 6310 de meest verkochte telefoon is ligt hem in de abbonementen en in de carkits. er zijn nog steeds mensen die 6310's bestellen. Heb in de zomer zelfs nog een nieuwe carkit ingebouwd voor de 6310 (wel in een saab, maar tochquote:Op zondag 10 januari 2010 12:18 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat deze hoor:
[ afbeelding ]
De heilige 3310![]()
En de motorola razor is volgens mij ook nog steeds een van de meest verkochte.
jewels? try funtowersquote:Op maandag 11 januari 2010 09:55 schreef makkie88 het volgende:
even meelezen! Jewels is een leuk spelletje voor in de trein
eh, misschien op de plaatjes... Dat aluminium ziet er niet goedkoop uit in real life..quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Japz_u2 het volgende:
Misschien dat dát dan de opvolger van mijn G1 wordtquote:Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
de reden dat de 6310 de meest verkochte telefoon is ligt hem in de abbonementen en in de carkits. er zijn nog steeds mensen die 6310's bestellen. Heb in de zomer zelfs nog een nieuwe carkit ingebouwd voor de 6310 (wel in een saab, maar toch)
OT:
er komt een nexus met tobo aan:
http://www.androidplanet.(...)-krijgt-toetsenbord/
Dat zou echt ideaal zijn, nexus met een toboquote:Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
de reden dat de 6310 de meest verkochte telefoon is ligt hem in de abbonementen en in de carkits. er zijn nog steeds mensen die 6310's bestellen. Heb in de zomer zelfs nog een nieuwe carkit ingebouwd voor de 6310 (wel in een saab, maar toch)
OT:
er komt een nexus met tobo aan:
http://www.androidplanet.(...)-krijgt-toetsenbord/
Ik gebruik zelf Dwang's 1.6 ROM. Op en top geoptimaliseerde ROM. Ik zou haast zeggen, hij kan niet verder geoptimaliseerd worden. Met keyboard layout hou ik me verder niet bezig eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef DutchErrorist het volgende:
Even vraagje, gebruiken jullie ook andere roms? Cyanogen oid? En kunnen jullie ook de keyboard layout veranderen van Qwerty naar Dvorak?
Ga ik morgen maar eens naar de winkel toe..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef Erasmo het volgende:
Zou inderdaad kunnen.
Ik zou sowieso even je simkaart laten kopiëren bij de HI-winkel voor ie echt op is en je alles kwijt bent.
Nou, dan weten jullie dat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef Incolumis het volgende:
dus?
dit is het Android topic, niet de Samsung Jet topicquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, dan weten jullie dat.
is alleen voor android 2.x phonesquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:54 schreef Incolumis het volgende:
helaas werkt dat nog niet op de Hero
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh ik kan ook geen cyanogenmod oid. op mijn mobiel zetten want ik krijg die not allow error... En ik heb geen zin om mijn telefoon te bricken![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Zou het kunnen komen door een oude simkaart? Uit 2006?
bricked als inquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef skittelman het volgende:
[..]
is alleen voor android 2.x phones
[..]
Bricken doe je maar hier. Hier doen we alleen aan rooten![]()
[..]
Zou alleen kunnen liggen als je een GEMPLUS SIM hebt ipv een USIM.(USIM's zijn er gekomen in 2005)
Maar niet kunnen smsen ligt doorgaans niet aan je sim.
kijk naar de berichtencentrale: +31 653 13 13 13 voor abbo's +31 653 13 13 14 voor pre-paid
je APN is zowel bij Hi als KPN: internet
quote:Bricked refers to ANY hardware that is unable to start up due to bad software; Usually because of a bad software flash, a modification done improperly, loss of necessary files, being overheated from overclocking or overuse if the item is a lemon, a short-ciruiting, or a trojan that deletes necessary files for a few exaples.
oh ik dacht:quote:
quote:A brick is a block of ceramic material used in masonry construction, usually laid using mortar.
Correctie: Google Goggles is beschikbaar op Android 1.6 en hoger. HTC Hero draait nog op Android 1.5, dus daarvoor is het nog niet beschikbaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef skittelman het volgende:
[..]
is alleen voor android 2.x phones
[..]
Bricken doe je maar hier. Hier doen we alleen aan rooten![]()
[..]
Zou alleen kunnen liggen als je een GEMPLUS SIM hebt ipv een USIM.(USIM's zijn er gekomen in 2005)
Maar niet kunnen smsen ligt doorgaans niet aan je sim.
kijk naar de berichtencentrale: +31 653 13 13 13 voor abbo's +31 653 13 13 14 voor pre-paid
je APN is zowel bij Hi als KPN: internet
HAHAHAHAHAHAHAHHA!!!!!quote:
Lukt ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ga nu maar eens deze methode gebruiken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=570659
Mijn SIM kaart uit eind 2002 werkt in elk geval nog prima in de G1 en N1.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef skittelman het volgende:
Heb hem ook op mijn telefoon staan, maar ik heb eigenlijk nog nooit met iemand gespeeldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:54 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Mijn SIM kaart uit eind 2002 werkt in elk geval nog prima in de G1 en N1.
Gisteren zag ik wat lui 2-player reactor spelen, leuk spelletje.
die is wel geinig ja, leuk idee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:54 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Mijn SIM kaart uit eind 2002 werkt in elk geval nog prima in de G1 en N1.
Gisteren zag ik wat lui 2-player reactor spelen, leuk spelletje.
Leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die is wel geinig ja, leuk idee.
heb nu mylookout erop gezet, na dit bericht. erg handig
https://www.mylookout.com/
quote:HTC Hero krijgt update naar 2.1 in februari
Hero-gebruikers hangen ondanks dat ze het eerste toffe Androidtoestel hadden toch altijd een beetje achteraan in de rij. Zij hebben nog geen update ontvangen sinds de 1.5 service-update van HTC zelf. Volgens geruchten gaat daar in de maand februari verandering in komen. Volgens een Poolse Androidwebsite (vertaald door Google) komt er rond de helft van februari een mooie update uit voor iedereen die zich ontzettend achtergesteld voelt. We weten allemaal dat 1.5 ondertussen een zwaar verouderd platform is waar verschillende softwarepakketjes niet meer op draaien. Hero-users hebben ditmaal geluk en krijgen geen 2.0 maar let op 2.1 en staan hier met de software in één klap dus weer gelijk met de Nexus One. Of dit ook betekent dat ze live wallpapers krijgen is niet bekend, wel weten we dat de Hero gebruikers kunnen genieten van:
Zoom-Desktop (Dit lijkt op de finger pinch zoom in de browser maar dan tussen je pictogrammen)
Transparante Pictogrammen (is dit wat we in de espresso zagen?)
Mooie schermovergangen
Verbeterd HTC toetsenbord
Nieuwe HTC widget
Nieuwe Flash player (eindelijk net zo goed als die van de Tattoo?)
Nieuwe Market die 1.6 users destijds al kregen
Update voor de gallery
Vrije Ram geheugen komt neer op zo’n 130 tot 140 Mb (dit is een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige rom)
Minder goed nieuws is er momenteel voor de Tattoo-gebruikers. De update zal vanuit HTC uitblijven. Dit is jammer maar HTC bood natuurlijk niet voor niets een budget toestel aan. Ik heb er zelf één in gebruik en ben dus maar eens rond gaan kijken en een HTC Dev helpt ons uit de brand. Ze zijn nog bezig, maar de geluiden zijn goed.
Nog een sidenote voor HTC Hero-gebruikers: als je de SPL hebt geüpdatet kan de ROM niet worden geïnstalleerd. Deze moet dus weer op origineel staan.
www.google.com ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:01 schreef Renesite het volgende:
Waar kan je die nexus one kopen?
HHOOMOOOOO!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:14 schreef MarkM het volgende:
Is het hier iemand gelukt dalvik-cache te legen van een HTC Magic?
- edit -
Ik gebruik CM 1.4 + JF voor root acces.
Waarom zo moeilijk?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Het is me eindelijk gelukt om CM 1.4 te installeren en daarna Cyanogenmod te installeren via een goldcard (na 3 verschillende OSen geprobeerd te hebben... van vodafone naar t-mobile US naar Magic chinees en nu weer vodafone)
Zooo blij
Nope nog nooit... aan de andere kant heb ik ook nog nooit echt problemen gehad na het flashen van een andere ROM.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:14 schreef MarkM het volgende:
Is het hier iemand gelukt dalvik-cache te legen van een HTC Magic?
- edit -
Ik gebruik CM 1.4 + JF voor root acces.
Ik heb een mac en fastbooten werkte nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:41 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1356900/0
Bij mij is hij ook niet echt sloom of zo. Maar het lukt me gewoon niet. Ik kan alleen niet uitstaan dat het niet werkt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nope nog nooit... aan de andere kant heb ik ook nog nooit echt problemen gehad na het flashen van een andere ROM.
Kan er ook aan liggen dat de rom niet geweldig is..quote:Op zondag 17 januari 2010 17:26 schreef DutchErrorist het volgende:
3G werkt niet op 1 of andere manierDat heeft die van mij wel vaker, iemand een oplossing? Ik heb APN al ingevuld en only 2G uitgeschakeld..
Cyanogenmod en Dwangquote:Op zondag 17 januari 2010 17:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kan er ook aan liggen dat de rom niet geweldig is..
Aan Dwang zal het in ieder geval niet liggen. KoningenROMquote:Op zondag 17 januari 2010 17:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Cyanogenmod en DwangWelke gebruik jij dan?
Hmm, ik gebruik:quote:Op zondag 17 januari 2010 17:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Cyanogenmod en DwangWelke gebruik jij dan?
importeren uit USA is ook legaalquote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef Marthh het volgende:
Wanneer komt de nexus naar NL (legaal)?
Die persoon heeft het niet helemaal begrepen... Google wil haar marktaandeel uitbreiden, koste wat het kost. Ookal maken ze geen winst op die telefoons, Google heeft zo meer marktaandeel met haar diensten. Dat is de reden dat Google NIET de Nexus One gaat opgeven. En al helemaal niet omdat het een stomme naam isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:31 schreef Schanulleke het volgende:
Here are five reasons I figure Google’s gonna kill the Nexus One and their entire cell phone sales business sometime this year or next.
1. Retailing hardware isn’t what business Google is in
2. They don’t wanna compete against their partners
3. Google’s damaging its brand name.
4. The Nexus One is a stupid name anyway.
5. The cell phone business will hurt Google’s gross margins.
Bron
slechte vergelijking, zelfs mn hero is snel vergeleken met een iphonequote:Op maandag 18 januari 2010 23:33 schreef cypher21 het volgende:
Ff verkapte TVP
Vandaag onderstaande telefoon binnen gekregen
[ afbeelding ]
Deze vervangt vanaf nu mijn iphone. Moet zeggen android bevalt me op het eerste gezicht prima, en tering wat is die telefoon snel vergeleken met de iphone!
Daar is lijkt me weinig van waarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:49 schreef skittelman het volgende:
[..]
slechte vergelijking, zelfs mn hero is snel vergeleken met een iphone
Hmm, ik gebruik wireless nooit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
2 negatieve dingen met betrekking tot de custom roms die ik heb geprobeerd...
De Eclair rom van MarkM valt uit zodra je Wireless aan zet en de Wang rom kan niet in landscape mode
Landscape op de homescreens bedoel je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
2 negatieve dingen met betrekking tot de custom roms die ik heb geprobeerd...
De Eclair rom van MarkM valt uit zodra je Wireless aan zet en de Wang rom kan niet in landscape mode
wow rekenkracht daar heb je wat aan als je niet kan multi-tasken...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daar is lijkt me weinig van waarDe processor van de Hero is in de verste verte niet opgewassen tegen die van de iPhone 3GS. En aangezien iPhone OS erg geoptimaliseerd is betwijfel ik ten zeerste dat je Hero sneller is
Nee gewoon sowieso op alles ook smsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Landscape op de homescreens bedoel je?
En voor Eclair zou ik Manup Eclair 1.5 proberen.
En dan heb je het over de Dwang 1.6 ROM (v1.17.1)? Die heb ik namelijk en alles werkt in landscape, zelfs de homescreens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee gewoon sowieso op alles ook sms
Tja... het blijft iPhone, waar ome Steve bepaalt wat goed voor u isquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:07 schreef Marthh het volgende:
In mei - juni komt er een nieuwe iphone, dus ik wacht nog ff af.
Kloptquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja... het blijft iPhone, waar ome Steve bepaalt wat goed voor u is.
Ik denk dat er enkel een nieuw iPhone OS komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef Marthh het volgende:
[..]
Kloptmaar wie weet wat de nieuwe allemaal gaat brengen..
wat kan hij meer dan treintijdenlite?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:30 schreef w3bm4st3r het volgende:
Ik heb inmiddels ook een Nexus One besteld. Deze ga ik in de carnavalsvakantie ophalen in de UK.
Aangezien het weer tijd voor tentamens is, heb ik alle tijd voor Studie Ontwijkend Gedrag. Zodoende heb ik vandaag een 9292ov app gemaakt. Wat voor een functionaliteit heeft deze app boven de normale website? Hij is net iets gebruiksvriendelijker en heeft GPS ondersteuning.
Alle input voor een beter programma is gewenst!Hij staat nog niet op de market trouwens, daar moet ik eenmalig $25 voor betalen, ik ben alleen nog niet over de schok van de Nexus One heen.
![]()
Download: http://martijnpieters.nl/android/apps/mpOV_signed.apk
Als hij niet wil installeren moet je even kijken bij Settings > Applications > Unknown sources.
Die ken ik niet (aangezien ik zelf nog geen Android phone heb), maar dit is gewoon een Android schilletje om http://m.9292ov.nl inclusief GPS. De naam treintijdenlite doet me denken dat die applicatie alleen werkt voor treinen, en niet voor bussen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:41 schreef skittelman het volgende:
[..]
wat kan hij meer dan treintijdenlite?
we gaan hem proberenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:45 schreef w3bm4st3r het volgende:
[..]
Die ken ik niet (aangezien ik zelf nog geen Android phone heb), maar dit is gewoon een Android schilletje om http://m.9292ov.nl inclusief GPS. De naam treintijdenlite doet me denken dat die applicatie alleen werkt voor treinen, en niet voor bussen bijvoorbeeld.
dit bestaat al? 9292 heet etquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:45 schreef w3bm4st3r het volgende:
[..]
Die ken ik niet (aangezien ik zelf nog geen Android phone heb), maar dit is gewoon een Android schilletje om http://m.9292ov.nl inclusief GPS. De naam treintijdenlite doet me denken dat die applicatie alleen werkt voor treinen, en niet voor bussen bijvoorbeeld.
bespaar je $25, ik zou hem in ieder geval niet downloaden als hij in de market zou staan. Hij is ronduit traag, kan geen gps vinden en zoals hierboven al genoemd hij bestaat al.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:30 schreef w3bm4st3r het volgende:
Ik heb inmiddels ook een Nexus One besteld. Deze ga ik in de carnavalsvakantie ophalen in de UK.
Aangezien het weer tijd voor tentamens is, heb ik alle tijd voor Studie Ontwijkend Gedrag. Zodoende heb ik vandaag een 9292ov app gemaakt. Wat voor een functionaliteit heeft deze app boven de normale website? Hij is net iets gebruiksvriendelijker en heeft GPS ondersteuning.
Alle input voor een beter programma is gewenst!Hij staat nog niet op de market trouwens, daar moet ik eenmalig $25 voor betalen, ik ben alleen nog niet over de schok van de Nexus One heen.
![]()
Download: http://martijnpieters.nl/android/apps/mpOV_signed.apk
Als hij niet wil installeren moet je even kijken bij Settings > Applications > Unknown sources.
Bedankt voor de reactie in ieder geval. Ik ging er vanuit dat de officiële 9292 applicatie hetzelfde was als de variant voor Windows Mobile, en die is echt crap.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:19 schreef skittelman het volgende:
[..]
bespaar je $25, ik zou hem in ieder geval niet downloaden als hij in de market zou staan. Hij is ronduit traag, kan geen gps vinden en zoals hierboven al genoemd hij bestaat al.
Toch leuk geprobeerd, het ziet er namelijk best leuk uit.
treintijden lite heeft weinig moeite met de gps hier.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef w3bm4st3r het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie in ieder geval. Ik ging er vanuit dat de officiële 9292 applicatie hetzelfde was als de variant voor Windows Mobile, en die is echt crap.Geen GPS vinden kan ik niks aan doen, dat is iets wat Android helemaal zelf regelt. Buiten zul je sowieso sneller GPS hebben dan binnen.
Streamfuriousquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:19 schreef BluesRebel het volgende:
Iemand een leuke muziek-app nu imeem al een hele tijd niet meer werkt? iheartradio vind ik ook niks.
En wat doet het?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:48 schreef Fogel het volgende:
Net even mijn eerste "Hello Android" applicatie gemaakt.
Nu nog een Android telefoon kopen... emulator zuigt.
Is dat niet via radiolinks? Niet echt zoeken net als imeem? Maar ga 'm proberen, bedankt.quote:
Het laat "Hello, Android" op het scherm van de emulator zien.quote:
Tof!quote:
Doetda?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:47 schreef DennisMoore het volgende:
Iemand die al het progje WaveSecure gebruikt? Is nu tijdelijk gratis voor Android.
*probeer*
www.wavesecure.comquote:
Met Android (via de Market) is 't dus gratisquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:05 schreef Erasmo het volgende:
Heel interessant programma... Daar heb ik zelfs wel een paar dollar per maand voor over
leuk ik ga het proberen of het me bevalt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met Android (via de Market) is 't dus gratisLife-time, als je 'm voor 31 januari ofzo installeert.
Maar dan kan die persoon de app toch gewoon verwijderen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
www.wavesecure.com
De gratis Android-versie zit in de Market. Je kunt op afstand je foon locken, evt vergezeld van een schreeuwend geluid, dat niet zachter of uit te zetten is. Alleen door de foon helemaal uit te zetten natuurlijk. Maar zodra je de foon dan weer aanzet, begint het geschreeuw weer. En dan nog wat backup-mogelijkheden van contacts, sms'jes, call log etc. Location tracking (via Google Maps zien waar je foon is), kijken welke sim er nu in de foon zit, op afstand alle data wissen. Dat soort dingen.
En dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het laat "Hello, Android" op het scherm van de emulator zien.
Zou jij weten hoe dat moetquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef BluesRebel het volgende:
Maar dan kan die persoon de app toch gewoon verwijderen?
Is inderdaad om uit te proberen. Volgende wat ik ga maken is een lunchplanner voor chirurgen. Niet omdat ze dat nodig hebben, maar dan kan ik wat andere dingen testen, zoals toegang tot de operatieplanner, een RTLS en de personeelplanning voor die dag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
[..]
En dan?Of is t gewoon om wat uit te proberen?
Hard reset?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zou jij weten hoe dat moet?
Succesquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is inderdaad om uit te proberen. Volgende wat ik ga maken is een lunchplanner voor chirurgen. Niet omdat ze dat nodig hebben, maar dan kan ik wat andere dingen testen, zoals toegang tot de operatieplanner, een RTLS en de personeelplanning voor die dag.
Alleen met een harde reset volgens mij, zonder code gaat dat je niet lukken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
[..]
Gebeurt toch maar 2 keer ofzo? En die smsjes verdwijnen automatisch. Is alleen om te kijken of t nummer klopt enzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef makkie88 het volgende:
ik instaleerde die wave-secure, ziet er goed uit, krijg en stuur ik opeens allemaal smsjes? moet ik dit niet betalen? wordt anders een duur geintje
1 keer een sms-je naar jou om te verifiëren en een smsje naar je buddy's.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Gebeurt toch maar 2 keer ofzo? En die smsjes verdwijnen automatisch. Is alleen om te kijken of t nummer klopt enzo.
Is vooral voor Eee PC's bedoeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:21 schreef Gras_eter het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)or-x86-systemen.html
Iemand die hem al aan het werk heeft gekregen op zijn computer?
Ik probeerde het net via de Live CD, hij boot hem wel maar ik krijg dan een zwart scherm
Klopt maar Astrid zelf vind ik een beetje irritant. Veel te veel onzin om alleen een taak te noteren. Ik wil gewoon een simpel kladblokje-functie. Maar inderdaad, goede app.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef Schanulleke het volgende:
Overigens: de onvolprezen widget PureCalender heeft sinds de laatste update ook een feature dat het de taken uit Astrid laat zien. Daarmee is het wel met afstand de allermooiste app geworden!
Hoe zou trouwens die 'remote wipe' gaan bij Android? Als ie bijvoorbeeld contactpersonen wist, dan moet je niet ineens je Google Contacts kwijt zijn...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:08 schreef Schanulleke het volgende:
Alleen met een harde reset volgens mij, zonder code gaat dat je niet lukken.
Ik heb al een hele tijd anti-droid theft staan maar Wave-secure ziet er uitgebreider uit. Was ook een van de prijswinnaars meen ik in de afgelopen market-competitie. Die lijst moet ik sowieso nog eens nalopen.
Het grafiekje voor West-Europa is nog extremer, daar heeft iPhone 78% van de smartphone-markt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:15 schreef Pandora73 het volgende:
Dit verbaast me wel... Oke, dat apple lekker bezig was met zijn iPhone wist ik, maar dat ze plotseling meer dan de helft van de totale mobiele-telefoonmarkt hebben, en dan nog eigenlijk maar met 1 toestel (iPhone OS is tenslotte alleen voor iPhones), ondanks alle Nokia's en Windows-foons... Sjeumig zeg. Bijna onvoorstelbaar.
Dat Android dan al op de derde plaats staat is dan wel weer cool. Maar dat zit natuurlijk op meer dan 1 type toestel.
Het is niet eens bekend of hij wel in Nederland komt. (officieel dan)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:49 schreef -CRASH- het volgende:
Te Verleidelijke Phone
Is er al bekent wat de Nexus (los) gaat kosten
Ik las het netquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het is niet eens bekend of hij wel in Nederland komt. (officieel dan)
quote:21-01-2010
R.I.P. Nexus Europa ?
Nu ben ik zo'n beetje op elke informatie bron geabonneerd m.b.t. de Nexus One, dit op jullie per direct op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. Ontwikkelingen? Welke ontwikkelingen. Ik heb het donker bruine vermoeden dat Google, de Nexus One niet eens op de Europese markt gaat brengen. Hoewel de Apple patenten op het multy touch scherm niet in Europa geldig zijn, zijn er toch TE veel klachten m.b.t. de 3G verbinding.
Het is toch zeer vreemd, zoals ik in mijn vorige artikel schreef, dat Motorola NU al met een toestel bezig is dat de opvolger van de Nexus One moet worden. Namelijk de Motorola - Shadow < vs > Nexus Two.
Ook heel vreemd is dat Google haar interesses verlegt van HTC naar Motorola.
Ik weet niet wat ik er van moet denken, wel heb ik stil aan het vermoeden dat de Nexus One aan een stille dood stervende is, terwijl N1 de Europese markt nog niet heeft gezien.
Tsja, als je niet wil dat je phone een succes wordt... Als google 'm in ons land beschikbaar had gemaakt, had ik 'm al gekocht, nu lopen ze mijn centjes waarschijnlijk sowieso mis, als ze 'm uitbrengen is er tegen die tijd wel een beter beschikbaar.quote:
Op andere blogs staat dat ie eind januari verkrijgbaar is.... dus we wachten nog maar ff af.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:53 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tsja, als je niet wil dat je phone een succes wordt... Als google 'm in ons land beschikbaar had gemaakt, had ik 'm al gekocht, nu lopen ze mijn centjes waarschijnlijk sowieso mis, als ze 'm uitbrengen is er tegen die tijd wel een beter beschikbaar.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef TC03 het volgende:
Android/Google blijft voorlopig falen. Ik wacht lekker op de iPhone 4G.
Hoogstwaarschijnlijk niet, gezien de historie.quote:
Wat?quote:
Droid?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet, gezien de historie.
[..]
Wat?De HTC Hero is nog steeds het beste wat Android heeft voortgebracht en dat is een leuk toestel, maar geen topper.
de geschiedenis van de exploderende accu's bedoel je?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet, gezien de historie.
Oh, goed dat je het zegt. Ik ga meteen naar Belcompany om hem te kopen!quote:
Nee, de historie van 78% marktaandeel veroveren binnen twee jaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de geschiedenis van de exploderende accu's bedoel je?
of de geschiedenis van geen multitasking hebben?
of
of
of
Ok dan ga ik ondertussen naar de Vodafonewinkel om een Iphone te halenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt. Ik ga meteen naar Belcompany om hem te kopen!
Oh wacht.
dus je loopt de hype achterna?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, de historie van 78% marktaandeel veroveren binnen twee jaar.
De HTC Hero is trager dan de iPhone, het scherm is kleiner, de muziekkwaliteit is lager, het gebruiksgemak is lager (vind ik), de browser werkt minder soepel en de applicaties zijn niet overweldigend.
Of een winkel van WEL een FATSOENLIJKE providerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ok dan ga ik ondertussen naar de Vodafonewinkel om een Iphone te halen
Vreemd, dat toestel is een echt kick ass apparaat. Nog geen enkele telefoon gezien met zo'n prachtscherm, zo'n OS en zo'n snelheid.quote:
geen problemen met Vodafone hier, elke provider heeft wel eens storingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of een winkel van WEL een FATSOENLIJKE provider
Kan niet, hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ok dan ga ik ondertussen naar de Vodafonewinkel om een Iphone te halen
Wel trager in gebruik, en ook alternatieve browsers zijn minder dan die van de iPhone. Wat betreft de geluidskwaliteit:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dus je loopt de hype achterna?
trager qua processor misschien, maar niet qua gebruik
muziekkwaliteit minder? bron?
browser? dan installeer je toch een andere?
hoeveelheid applicaties zijn er misschien net iets minder van dan van de iphone, maar sommige android apps zijn beslist beter dan de iphone versie daarvan.
Ik doel op Teej Mobilequote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geen problemen met Vodafone hier, elke provider heeft wel eens storing
Dat was ook mijn punt, ik kan niet eens zelf bepalen bij welke provider ik zitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan niet, hoor.
[..]
Wel trager in gebruik, en ook alternatieve browsers zijn minder dan die van de iPhone. Wat betreft de geluidskwaliteit:
[ afbeelding ]
Bron.
Ja, maar hij is wel verkrijgbaar. In Nederland is geen Android-toestel op de markt dat beter is dan de iPhone, en het duurt nog wel even voordat die er komt ook. Daarom falen Google en Android, voorlopig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat was ook mijn punt, ik kan niet eens zelf bepalen bij welke provider ik zit
HTC is verantwoordelijk voor de Hero, niet Googlequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef Merkie het volgende:
Als Google per 1 februari in alle belangrijke landen de Nexus One zou uitbrengen, dan zouden ze pas de strijd met Apple aangaan. Maar de uitrol van Android-telefoons is verbazingwekkend traag. Waarom is de Milestone wel uit in Engeland, Duitsland en Italië, maar niet hier? Waarom heeft de Droid wel de 2.0.1 update maar de Milestone niet? Dat soort dingen ergeren mij. Dat halfslachtige gedoe. Daarom ligt Android nog achter. Ook het updaten gaat traag, waarom heeft de Hero bijv. nog steeds 1.5? Dat is gewoon jammer. Op die manier kweek je weinig vertrouwen bij de consument en dat is de reden waarom ik steeds argwanender tegenover Android kom te staan. De potentie is er maar er gebeurt gewoon zo weinig mee. Niemand durft. Zelfs Google niet.
Overigens werd de iPhone ook pas echt succesvol met de wereldwijde lancering van de 3G. De 2G was maar een gematigd succes, net zoals de huidige Android-telefoons.
Daar heb je niks aan als consument.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
HTC is verantwoordelijk voor de Hero, niet Google
Ik heb het nu over de Nexus One. Zo'n rare verkoopmethode en dan ook nog eens in slechts 3 landen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee dat klopt maar je kunt de schuld niet aan Google geven met deze foon, zoals Merkie doet.
beetje een schoenmaker blijf bij je leest verhaal.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan niet, hoor.
[..]
Wel trager in gebruik, en ook alternatieve browsers zijn minder dan die van de iPhone. Wat betreft de geluidskwaliteit:
[ afbeelding ]
Bron.
Komt u maar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:49 schreef Merkie het volgende:
Beweren dat de iPhone alleen maar hype is. Ik kan je zo 10 redenen geven waarom de iPhone de beste telefoon ooit is. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar een heleboel mensen zullen het er wel mee eens zijn.
Beste muziekspeler (en geluidskwaliteit), snelste en beste browser, grootste App Store, enorm snel (3GS dan), makkelijk en gebruiksvriendelijk OS, erg mooi uiterlijk, tot 32GB interne opslag, beste virtuele toetsenbord (hoewel sommige mensen een fysiek toetsenbord prefereren), beste softwarematige support (noem 1 andere telefoon die jaarlijks meerdere malen updates heeft gekregen van 1.0.0 tot 3.1.2?), uitstekende sms/mail-app.quote:
Wat is er zo raar aan de verkoopmethode? Is gewoon een webshop.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de Nexus One. Zo'n rare verkoopmethode en dan ook nog eens in slechts 3 landen.
'Spijker op de kop'? Valt wel mee, gezien het ding niet echt goed verkoopt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan de verkoopmethode? Is gewoon een webshop.
Bovendien is het een revolutie in Amerika dat een telefoon LOS wordt verkocht. Daarmee slaat Google de spijker op de kop. Wat betreft het aantal landen ben ik het wel met je eens.
Het is raar omdat 9 van de 10 consumenten liever naar een winkel gaat. Ik snap dat het nieuw is in de VS om een telefoon los te verkopen, maar daarmee bedien je slechts een klein aantal consumenten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan de verkoopmethode? Is gewoon een webshop.
Bovendien is het een revolutie in Amerika dat een telefoon LOS wordt verkocht. Daarmee slaat Google de spijker op de kop. Wat betreft het aantal landen ben ik het wel met je eens.
Daarbij moet je wel rekening houden met het feit dat Google vrijwel niks in de marketing heeft gestoken. Bovendien doet de matige verkoop geen afbreuk aan het feit dat Google daadwerkelijk iets heeft losgemaakt door een toestel los te verkopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Spijker op de kop'? Valt wel mee, gezien het ding niet echt goed verkoopt.
Ik heb niet echt een idee dat Google de mainstream consument als doelgroep heeft gekozen voor de Nexus One. Google richt zich eerder op het gadgetliefhebbende publiek dat wél een telefoon via een webshop koopt en wél afweet van het bestaan van de Nexus One, ookal is er vrijwel niks aan marketing gedaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is raar omdat 9 van de 10 consumenten liever naar een winkel gaat. Ik snap dat het nieuw is in de VS om een telefoon los te verkopen, maar daarmee bedien je slechts een klein aantal consumenten.
Wat hebben ze precies los gemaakt en waaruit blijkt dat? Verder heb ik er niet zoveel aan, gezien het feit dat het toestel hoe dan ook niet in Nederland vekrijgbaar is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daarbij moet je wel rekening houden met het feit dat Google vrijwel niks in de marketing heeft gestoken. Bovendien doet de matige verkoop geen afbreuk aan het feit dat Google daadwerkelijk iets heeft losgemaakt door een toestel los te verkopen.
Dat kon je merken aan de hype in de zogenaamde blogosphere rondom de losse verkoop van het toestel. Ik denk zelf dat Google hiermee, net als met Gmail, een vastgeroest principe gaat doorbreken. Deden ze het met Gmail door i.p.v. 5MB ruimte 1GB ruimte aan te bieden, zo gaan ze het met hun verkoopmodel doen door een los toestel aan te bieden. Dit geldt natuurlijk wel vrijwel alleen maar voor Amerika.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat hebben ze precies los gemaakt en waaruit blijkt dat? Verder heb ik er niet zoveel aan, gezien het feit dat het toestel hoe dan ook niet in Nederland vekrijgbaar is.
O wacht, het gaat alleen over smartphones inderdaad. Ik dacht alle mobiele telefoons. Sorry...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het grafiekje voor West-Europa is nog extremer, daar heeft iPhone 78% van de smartphone-markt.
Ja, de hype is er voldoende, maar dat was voor de aankondiging. De aankondiging was een afknapper omdat gebleken is dat eigenlijk niemand hem kan kopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat kon je merken aan de hype in de zogenaamde blogosphere rondom de losse verkoop van het toestel. Ik denk zelf dat Google hiermee, net als met Gmail, een vastgeroest principe gaat doorbreken. Deden ze het met Gmail door i.p.v. 5MB ruimte 1GB ruimte aan te bieden, zo gaan ze het met hun verkoopmodel doen door een los toestel aan te bieden. Dit geldt natuurlijk wel vrijwel alleen maar voor Amerika.
Dat terzijde, je hebt er inderdaad niet veel aan als het toestel niet in Nederland wordt verkocht. We zullen moeten afwachten wat Google daarmee gaat doen.
Bij mij nu ook een beetje hoor. Ik vind Google nou wel een beetje falen met al die skins en voortrekkerij van updates. Ik word gek van de geruchten en het wachten (volg veel nieuws erover). Zelfs als je weet dat je OOIT een update gaat krijgen wil niemand duidelijkheid geven over een bepaalde tijd. Niet dat Android nu kut is (vind de vrijheid nog steeds geweldig en ze zijn heerlijk snel aan t ontwikkelen. Bovendien is ie perfect voor waar ik 'm gebruik), maar ben wel een stuk minder enthousiast erover nu dan afgelopen zomer toen ik de telefoon kocht.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:27 schreef Renesite het volgende:
iPhone 4G is voor mij ook een kanshebber... to be honest.
Dat zou wel het stomste zijn wat ze kunnen doen. Dan gooien andere fabrikanten mbt Android de handdoek in de ring. Dat iPhone maar één keuze biedt, hét toestel van Apple, betekent niet dat anderen datzelfde idee moeten volgen. Android gaat in de breedte, straks tientallen toestellen naar keuze. En daar zit je dan, met je éne iPhone-modelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:04 schreef Merkie het volgende:
Android kan makkelijk een geduchte concurrent worden, alleen dan moeten ze wel de volgende zaken oplossen:
1. Een topmodel wereldwijd lanceren en ook voor iedereen bereikbaar maken (en dus niet via zo'n malle online store).
En dat boeit allemaal niet zo, ook met 1.5 heb je een prima toestel. Kijk naar pc's, ook daar kunnen verschillende Windows-versies prima naast elkaar bestaan.quote:2. Versplintering van de software tegengaan, je hebt nu 1.5, 1.6, 2.0., 2.0.1 en 2.1 die allemaal nog veelgebruikt worden.
Who cares. Als we niet wisten dat 2.1 bestond, misten we 't ook niet.quote:3. Zorgen dat updates sneller doorgevoerd worden.
mijn abbo [G1] loopt in april af, dus ik zou nu kunnen verlengen.. toch wacht ik ook phone 4G af..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:27 schreef Renesite het volgende:
iPhone 4G is voor mij ook een kanshebber... to be honest.
Over het algemeen heb je gelijk, maar de punten over snelste en beste browser en dat ie enorm snel is vind ik achterhaald.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beste muziekspeler (en geluidskwaliteit), snelste en beste browser, grootste App Store, enorm snel (3GS dan), makkelijk en gebruiksvriendelijk OS, erg mooi uiterlijk, tot 32GB interne opslag, beste virtuele toetsenbord (hoewel sommige mensen een fysiek toetsenbord prefereren), beste softwarematige support (noem 1 andere telefoon die jaarlijks meerdere malen updates heeft gekregen van 1.0.0 tot 3.1.2?), uitstekende sms/mail-app.
Concept mailje in Gmail?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:53 schreef BluesRebel het volgende:
Kent iemand van jullie een goede kladblok-app die niet constant aanblijft of vanzelf aangaat? Ik vind AK Notepad wel goed omdat je een herrineringsoptie erin hebt en dus makkelijk taken erin kan stoppen, maar AK Notepad blijft op de achtergrond aanstaan als je 'm één keer aan hebt gedaan. Dan moet ik een taskmanager gebruiken. En K-Lite gaat vanzelf aan.
Niet eens een slecht idee, of een label gewoon maken en naar jezelf mailenquote:
quote:
Al die telefoons zullen in februari of maart op de markt komen volgens mij, dus het wordt nog wel spannend. Ik vrees alleen dat ze lang niet zo populair zullen worden als in de VS, alhoewel de X10 misschien nog een kans maakt een kleine hit te worden. Helaas wel erg debiel dat SE die met 1.6 op de markt brengt.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
In de VS in ieder geval wel ja. Misschien door de enorme aandacht voor de Droid? Ben wel benieuwd wat we dit voorjaar in Nederland te zien krijgen. Dan komen er toch wat 'high-end' Androids uit? 't Is toch nog wachten op de Droid/Milestone, op de Nexus/Bravo, en natuurlijk de X10.
Het zijn cijfers gebaseerd op het internetgebruik van de telefoons. Windows Mobile is qua verkopen nog steeds een vrij grote speler, maar mensen doen er bijna niks mee op internet.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
In de VS in ieder geval wel ja. Misschien door de enorme aandacht voor de Droid? Ben wel benieuwd wat we dit voorjaar in Nederland te zien krijgen. Dan komen er toch wat 'high-end' Androids uit? 't Is toch nog wachten op de Droid/Milestone, op de Nexus/Bravo, en natuurlijk de X10.
Wel vreemd dat Windows zo laag scoort in die grafieken... dacht dat er wel aardig wat mensen met Windows telefoons rondliepen?
Ik snap nooit helemaal waarom je dat zou willen doen, aangezien mijn internetbehoeftes op een telefoon verschillen van mijn behoeftes op een computer.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:04 schreef kepler het volgende:
Is het al mogelijk om je bookmarks op de Android te syncen met Chrome op je desktop? (dus met de optie van google zelf, niet een extern programma)
Mwah, bij mij juist redelijk gelijk. Ik vind het wel handig om overal dezelfde bookmarks te hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap nooit helemaal waarom je dat zou willen doen, aangezien mijn internetbehoeftes op een telefoon verschillen van mijn behoeftes op een computer.
Mee eens. Ik gebruik de Browser sowieso niet zo veel, maar de bookmarks zijn bovendien mobiele versies van de sites, waar ik niks aan heb op mijn laptopquote:Op zondag 24 januari 2010 17:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap nooit helemaal waarom je dat zou willen doen, aangezien mijn internetbehoeftes op een telefoon verschillen van mijn behoeftes op een computer.
Jup. Als de Milestone in december al in Nederland was geweest was deze zeker weten veel populairder geweest dan hij nu ooit zal worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:28 schreef BluesRebel het volgende:
En ja, al die mooie telefoons komen ook nog hier uit maar het probleem is dat er dan alweer VEEL geruchten zullen zijn over nieuwere telefoons die 'binnenkort' uit zullen komen. Als in april de Nexus komt en er wordt over een nieuwe telefoon gesproken met 3.0 ofzo dan wacht ik ook maar. Dan verliezen ze hier de interesse voor die telefoons en schiet t niet echt op. Het zal toch echt allemaal sneller moeten gebeuren.. zowel de telefoons als de updates.
ik wil meequote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef makkie88 het volgende:
k heb een kaartje gewonnen voor android experience
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:36 schreef junkiesietze het volgende:
komt 2.0 / 2.1 nou uit voor de HTC Magic?
Nexus One of Motorola Milestone, beide wel te krijgen denk ik via grijze import.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:16 schreef SolidasRock het volgende:
Dus wat is het snelste beste android toestel op dit moment dan?
Hmmm nee... Komt uit buitenland en hoe zit het met garantie en de toetsenbord is ook anders dan het hier zou zijn en de x en y assen zijn omgedraaid. Overigens, wat is het beste snelste dat gewoon te krijgen is zonder grijs of zwart handel?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nexus One of Motorola Milestone, beide wel te krijgen denk ik via grijze import.
Oh, kijk: [TK][TR] Motorola Milestone (aka DROID) 400 euro.
Waar voor scherm heeft die? Eentje waar je een stylus/nagel moet gebruiken, of eentje die je met je vingertoppen kunt bedienen (zoals iPhone en Hero)?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
Als ik zou wachten denk ik dat de HD2 met android misschien wel de beste keuze is? Officieel is het geen HD2 maar zijn het geruchten dat het juist deze telefoon is.
gewoon een capacitive touchscreen zoals de iphone / heroquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar voor scherm heeft die? Eentje waar je een stylus/nagel moet gebruiken, of eentje die je met je vingertoppen kunt bedienen (zoals iPhone en Hero)?
Ken je de HTC HD2 niet? Ik vertel je vast genoeg als ik zeg dat ie een iPhone-kloon genoemd kan worden behalve dan dat ie nog sneller is, nemelijk 1000 mhz. Hier is de nieuwslink http://tweakers.net/nieuw(...)cherm-duiken-op.htmlquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar voor scherm heeft die? Eentje waar je een stylus/nagel moet gebruiken, of eentje die je met je vingertoppen kunt bedienen (zoals iPhone en Hero)?
Okay, prima. Ik meende wat anders gehoord te hebben. Ken 't toestel verder niet, 'k blijf ver weg van Windows Mobile toestellenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef DancePlaza het volgende:
gewoon een capacitive touchscreen zoals de iphone / hero
HTC Bravo kende ik niet tot jij erover schreef. Het klinkt als een geweldig toestel, kompas, groot scherm, 1Ghz cpu enz enz Hij ziet er ook leuk uit vind ik. Hmmmmmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay, prima. Ik meende wat anders gehoord te hebben. Ken 't toestel verder niet, 'k blijf ver weg van Windows Mobile toestellen.
HTC Supersonic, da's wel een enórm scherm dan, lijkt me niet prettig in m'n broekzak. Zijn de grootte van het scherm en de Wimax (waar je in NL toch nog niks aan hebt) de grootste verschillen met de HTC Bravo straks?
Als ik 't goed begrijp, is de HTC eigenlijk gelijk aan de Nexus One, maar dan mét een paar échte knopjes en mét de HTC Sense 'skin' er overheen. En bij de Hero voegt Sense héél veel zinvols toe aan de kale Android 1.5. Geen idee hoe dat is in vergelijking met Android 2.1 (van de Nexus).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:02 schreef SolidasRock het volgende:
HTC Bravo kende ik niet tot jij erover schreef. Het klinkt als een geweldig toestel, kompas, groot scherm, 1Ghz cpu enz enz Hij ziet er ook leuk uit vind ik. Hmmmmm![]()
Heb dus alleen geen idee wat Sense toevoegt aan Android 2.1.quote:If you were hoping for a little more Sense with your Nexus One, you might want to keep your sights set on the late part of the first quarter or the early part of the second. That leaked roadmap from a while back had the so-called Bravo pegged for April, a phone that would ultimately form the basis of the Nexus One -- at least in hardware specification -- but 3 Sweden's official Facebook page made mention this week of a March launch.
De nexus one werd afgekraakt in een review, de scherm was op 1 of andere manier niet goed genoeg. Weet niet meer precies wat. Is ie wel amoled en capacitief?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als ik 't goed begrijp, is de HTC eigenlijk gelijk aan de Nexus One, maar dan mét een paar échte knopjes en mét de HTC Sense 'skin' er overheen. En bij de Hero voegt Sense héél veel zinvols toe aan de kale Android 1.5. Geen idee hoe dat is in vergelijking met Android 2.1 (van de Nexus).
Hij zou volgens mij in maart ofzo uitkomen in Zweden, dus dan zal NL ook niet lang duren.
http://mobile.engadget.co(...)-htc-bravo-in-march/
[..]
Nexus One afgekraaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
De nexus one werd afgekraakt in een review, de scherm was op 1 of andere manier niet goed genoeg. Weet niet meer precies wat. Is ie wel amoled en capacitief?
In 1 review van engadget.com waren ze niet zo positief, maar dat zijn ze zelden tot nooit, tenzij er een aangevreten appel op staat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De nexus one werd afgekraakt in een review, de scherm was op 1 of andere manier niet goed genoeg. Weet niet meer precies wat. Is ie wel amoled en capacitief?
SE heeft natuurlijk al wel ervaring met dat panelgedoe van de X1.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, volgens mij wordt geduld de komende maanden wel beloond.
Ik vraag me wel af wat Sony van hun Android-versie heeft gebrouwen. Dit wordt hun eerste toch? Zo'n interface kan een toestel maken of breken. En HTC is al een tijd bezig met het (door)ontwikkelen van Sense (zowel WinMobile als Android), dus da's een voordeel, dat zit wel goed in elkaar. Van andere fabrikanten (Motorola, SonyEricsson, etc) heb ik eigenlijk geen idee.
Android 1.6quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:20 schreef DancePlaza het volgende:
kijk anders ff naar de SE x10
http://tweakers.net/revie(...)oid-on-steroids.html
Volgens SE wel..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Android 1.6. (Zal tzt ook wel update krijgen neem ik aan.)
HTC HD2 een iPhone kloon? Lijkt er helemaal niet op joh!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ken je de HTC HD2 niet? Ik vertel je vast genoeg als ik zeg dat ie een iPhone-kloon genoemd kan worden behalve dan dat ie nog sneller is, nemelijk 1000 mhz. Hier is de nieuwslink http://tweakers.net/nieuw(...)cherm-duiken-op.html
Toestel heet supersonic
O nee? Groot capacitief rechthoekig amoled schermpje zonder opvallende knopjes en snelheid? Op tweakers wordt ie ook vaak vergeleken met iPhone.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
HTC HD2 een iPhone kloon? Lijkt er helemaal niet op joh!
Zo lijkt alles natuurlijk op de iPhone. Ongetwijfeld is het design van de iPhone ook weer ergens op gebaseerd, maar daar hoor je toch ook niemand over.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O nee? Groot capacitief rechthoekig amoled schermpje zonder opvallende knopjes en snelheid? Op tweakers wordt ie ook vaak vergeleken met iPhone.
Kan je trouwens wel een HTC telefoon upgraden met de nieuwste android versie? Zonder Sense UI dan natuurlijk. Ik zit ook serieus naar een android telefoont te kijken. Vooral de integratie met andere google diensten lijkt me ideaal.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
Heb dus alleen geen idee wat Sense toevoegt aan Android 2.1.
Je hebt uiteraard wel weer de nadelen dat bij een update eerst HTC er weer een Sense-versie van moet bakken, terwijl je bij de kale Android gewoon meedraait met de Google update.
Hier ben ik het niet mee eens. Wanneer je wil kan je elke pc upgraden naar de nieuwere Windows versie. Misschien werkt het niet helemaal goed vanwege geen nieuwe drivers of te trage hardware maar je kan altijd upgraden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef DennisMoore het volgende:
En dat boeit allemaal niet zo, ook met 1.5 heb je een prima toestel. Kijk naar pc's, ook daar kunnen verschillende Windows-versies prima naast elkaar bestaan.
Tjah dat ligt eraan hoe handig jij bent met je telefoon. Root je android en zet er een snelle custom rom op. Dan heb je niks meer met trage updates te maken. Het is maar net hoeveel tijd en moeite je erin wil steken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:40 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Wanneer je wil kan je elke pc upgraden naar de nieuwere Windows versie. Misschien werkt het niet helemaal goed vanwege geen nieuwe drivers of te trage hardware maar je kan altijd upgraden.
Erg gaar vooral aangezien het een open source OS is. Je kan als je wil helpen met het ontwikkelen er van. Maar door die stroeve updates kan het zijn dat je er helemaal niet gebruik van kan maken omdat je telefoon het niet ondersteund.
Als ik dit toch wil dan zit ik zeker vast aan de Nexus One of niet?
Maar dan ben je natuurlijk wel je garantie kwijt. Mits je hem unroot. Toch gaar allemaal aangezien een smartphone eigenlijk gewoon een zwakke computer is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:47 schreef skittelman het volgende:
[..]
Tjah dat ligt eraan hoe handig jij bent met je telefoon. Root je android en zet er een snelle custom rom op. Dan heb je niks meer met trage updates te maken. Het is maar net hoeveel tijd en moeite je erin wil steken.
garantie op wat? als je fysieke schade aan je telefoon hebt zal de reparateur het een worst wezen welke rom er op zit. en software kan je zelf repareren, gaat je telefoon stuk? haal een oude backup van je pc en installeer die en het werkt weer. zoals ik zeg, ligt eraan hoe handig je bentquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Maar dan ben je natuurlijk wel je garantie kwijt. Mits je hem unroot. Toch gaar allemaal aangezien een smartphone eigenlijk gewoon een zwakke computer is.
Ah ok thanks.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
garantie op wat? als je fysieke schade aan je telefoon hebt zal de reparateur het een worst wezen welke rom er op zit. en software kan je zelf repareren, gaat je telefoon stuk? haal een oude backup van je pc en installeer die en het werkt weer. zoals ik zeg, ligt eraan hoe handig je bent
SIPdroid is inderdaad raketwetenschap. Fring werkt vaak niet en kwaliteit is slecht. TruPhone is de betere op dit momentquote:Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Weet iemand hoe je in godsnaam Skype naar Skype voor elkaar krijgt in Fring?
Ik zit nu te kutten met SIPdroid. Daarmee kan ik wel bellen naar Skype, maar ontvangen werkt niet. De handleidingen hiervoor zijn ook rocket science
Bij Fring kan ik überhaupt geen Skype naar Skype gesprekken beginnen. Zit dit ergens diep, erg diep weggestopt of zo?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:59 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
SIPdroid is inderdaad raketwetenschap. Fring werkt vaak niet en kwaliteit is slecht. TruPhone is de betere op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |