Ik snap nooit helemaal waarom je dat zou willen doen, aangezien mijn internetbehoeftes op een telefoon verschillen van mijn behoeftes op een computer.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:04 schreef kepler het volgende:
Is het al mogelijk om je bookmarks op de Android te syncen met Chrome op je desktop? (dus met de optie van google zelf, niet een extern programma)
Mwah, bij mij juist redelijk gelijk. Ik vind het wel handig om overal dezelfde bookmarks te hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap nooit helemaal waarom je dat zou willen doen, aangezien mijn internetbehoeftes op een telefoon verschillen van mijn behoeftes op een computer.
Mee eens. Ik gebruik de Browser sowieso niet zo veel, maar de bookmarks zijn bovendien mobiele versies van de sites, waar ik niks aan heb op mijn laptopquote:Op zondag 24 januari 2010 17:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap nooit helemaal waarom je dat zou willen doen, aangezien mijn internetbehoeftes op een telefoon verschillen van mijn behoeftes op een computer.
Jup. Als de Milestone in december al in Nederland was geweest was deze zeker weten veel populairder geweest dan hij nu ooit zal worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:28 schreef BluesRebel het volgende:
En ja, al die mooie telefoons komen ook nog hier uit maar het probleem is dat er dan alweer VEEL geruchten zullen zijn over nieuwere telefoons die 'binnenkort' uit zullen komen. Als in april de Nexus komt en er wordt over een nieuwe telefoon gesproken met 3.0 ofzo dan wacht ik ook maar. Dan verliezen ze hier de interesse voor die telefoons en schiet t niet echt op. Het zal toch echt allemaal sneller moeten gebeuren.. zowel de telefoons als de updates.
ik wil meequote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef makkie88 het volgende:
k heb een kaartje gewonnen voor android experience
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:36 schreef junkiesietze het volgende:
komt 2.0 / 2.1 nou uit voor de HTC Magic?
Nexus One of Motorola Milestone, beide wel te krijgen denk ik via grijze import.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:16 schreef SolidasRock het volgende:
Dus wat is het snelste beste android toestel op dit moment dan?
Hmmm nee... Komt uit buitenland en hoe zit het met garantie en de toetsenbord is ook anders dan het hier zou zijn en de x en y assen zijn omgedraaid. Overigens, wat is het beste snelste dat gewoon te krijgen is zonder grijs of zwart handel?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nexus One of Motorola Milestone, beide wel te krijgen denk ik via grijze import.
Oh, kijk: [TK][TR] Motorola Milestone (aka DROID) 400 euro.
Waar voor scherm heeft die? Eentje waar je een stylus/nagel moet gebruiken, of eentje die je met je vingertoppen kunt bedienen (zoals iPhone en Hero)?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
Als ik zou wachten denk ik dat de HD2 met android misschien wel de beste keuze is? Officieel is het geen HD2 maar zijn het geruchten dat het juist deze telefoon is.
gewoon een capacitive touchscreen zoals de iphone / heroquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar voor scherm heeft die? Eentje waar je een stylus/nagel moet gebruiken, of eentje die je met je vingertoppen kunt bedienen (zoals iPhone en Hero)?
Ken je de HTC HD2 niet? Ik vertel je vast genoeg als ik zeg dat ie een iPhone-kloon genoemd kan worden behalve dan dat ie nog sneller is, nemelijk 1000 mhz. Hier is de nieuwslink http://tweakers.net/nieuw(...)cherm-duiken-op.htmlquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar voor scherm heeft die? Eentje waar je een stylus/nagel moet gebruiken, of eentje die je met je vingertoppen kunt bedienen (zoals iPhone en Hero)?
Okay, prima. Ik meende wat anders gehoord te hebben. Ken 't toestel verder niet, 'k blijf ver weg van Windows Mobile toestellenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef DancePlaza het volgende:
gewoon een capacitive touchscreen zoals de iphone / hero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |