niet, je hebt admin rights nodig om iets te installerenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:16 schreef Droplollie het volgende:
Ik heb een volgende prangende vraag:
Ik wil graag mijn outlook agenda synchroniseren met die van google, zodat ie ook op mijn HTC Hero kan worden geinstalleerd.
Maar op mijn werk (waar ik outlook gebruik) heb ik geen administratie rechten en kan ik de 'Google calendar Sync' niet gebruiken.
Hoe kan ik mijn outlook agenda (OWA) dus op mijn telefoon krijgen?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Japz_u2 het volgende:
Ben ik nou de enige die de Nexus One écht niet mooi vind? Dat grijze blijft toch erg goedkoop ogen
Kruip lekker in je iHol?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Japz_u2 het volgende:
Ben ik nou de enige die de Nexus One écht niet mooi vind? Dat grijze blijft toch erg goedkoop ogen
'k Vind het design ook niet bijzonder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Japz_u2 het volgende:
Ben ik nou de enige die de Nexus One écht niet mooi vind? Dat grijze blijft toch erg goedkoop ogen
lelijk van buiten maar knap van binnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Japz_u2 het volgende:
Ben ik nou de enige die de Nexus One écht niet mooi vind? Dat grijze blijft toch erg goedkoop ogen
Inderdaad, al die losse apps... ("There is an app for that.") De meerwaarde zit voor een groot deel in de integratie. Je telefooncontacts zijn je gmail-contacts, je kunt je contacts koppelen aan andere profielen zoals twitter of facebook. Een fotootje dat je net genomen hebt kun je versturen via diverse netwerken, of gebruiken in andere 'apps'. Etc etc.quote:It is tempting to think that Apple has all the bases covered with 100,000 apps and counting. There is nothing for Samsung and the others to do but ramp up an app store in hopes of eventually catching up. But this is exactly what Steve Jobs wants the rest of the industry to think. He wants to turn the smartphone game into an apps game that he will clearly win. We are seeing most of the major manufacturers like Nokia and RIM take the bait. If the smartphone is a computer then value must be in the apps, right?
This is home turf for Apple which knows more about computers and apps than just about anyone (including Google, I would argue). But is the app model the right one? Smartphones play a fundamentally different role in our lives than PCs. It is not self-evident that the PC/app value proposition is the right path forward. Apps are important, but they are not the whole story. Apps cut up our experiences and relationships into a million different modalities, one place to share movies, a different place to tweet and a different place to find a restaurant recommendation. But, all these apps can't conceal the fact that Apple has neglected some of the fundamentals. What is desperately missing is the glue between these apps. The shared intelligence and integrated services that will transform the overall experience. What does Apple offer there?
het is inderdaad verdomd handig dat al mijn contacts goed georganiseerd en met een foto (van FB) onder elkaar staan met alle info(mail/adres/06 etc.) alleen jammer dat FB wat minder populair is dan hyves.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:52 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.fastcompany.co(...)ars-2010?partner=rss
Vond ik wel een informatief artikel, met name:
[..]
Inderdaad, al die losse apps... ("There is an app for that.") De meerwaarde zit voor een groot deel in de integratie. Je telefooncontacts zijn je gmail-contacts, je kunt je contacts koppelen aan andere profielen zoals twitter of facebook. Een fotootje dat je net genomen hebt kun je versturen via diverse netwerken, of gebruiken in andere 'apps'. Etc etc.
En wellicht dat Google (Android) daar veel hogere punten kan scoren dan Apple (iPhone). Dus trap niet in de apps-valkuil.
Ik heb vrijwel geen apps, laat staan brakke... En het gebeurt dus spontaan terwijl hij op tafel ligt, niet terwijl ik er iets mee aan het doen ben. Maar ik heb het ook al in het Hero-topic gezet, had me even vergist.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ligt vaker aan brakke apps dan aan de phone
Nou natuurlijk gaat het er ook om dat de Nexus voor de rest wel geweldig is, maar om hem de "Ultieme smartphone" te noemen moet hij toch ook wel een beetje uitstraling hebbenquote:
ware schoonheid zit van binnenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Japz_u2 het volgende:
[..]
Nou natuurlijk gaat het er ook om dat de Nexus voor de rest wel geweldig is, maar om hem de "Ultieme smartphone" te noemen moet hij toch ook wel een beetje uitstraling hebben
Ik vind hem persoonlijk mooier dan de iPhone. De iPhone heeft al te lang hetzelfde uiterlijk en dat vind ik nogal saai worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Japz_u2 het volgende:
[..]
Nou natuurlijk gaat het er ook om dat de Nexus voor de rest wel geweldig is, maar om hem de "Ultieme smartphone" te noemen moet hij toch ook wel een beetje uitstraling hebben
Klopt, maar de N1 heeft geen fysiek toetsenbordquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:28 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Uitkijken dat je geen N1 koopt dan, dan voelt de G1 opeens een stuk ouder aan.[/tvp]
Ik heb denk ik eens in de twee weken een spontane reset van mijn Hero. Moet nog eens dat opstartgeluidje uitzetten want het is nu wel storend voor de klas.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nóóit een crash gehad... Wel eens een app die ermee ophoudt, maar nog nooit de foon zelf.
M'n ouwe SonyEricsson's en Nokia moest ik toch wel af en toe herstarten, batterij eruit enzo.
quote:Google support forums are awash with people looking for help for problems with their Nexus One phones -- and unable to find it.
The volume of complaints points to a problem that Google faces now that it has decided to try to push a new cell-phone-buying model in the U.S. Since most people buy subsidized phones from a mobile operator, they turn to the operator when they have problems.
But Google is selling the phone directly to end-users. That means many users are turning to it first, and the search giant doesn't have the kind of customer support that mobile-phone users are accustomed to.
Google appears to be only accepting e-mail customer queries, to which it pledges to reply in one to two days -- far too long, say most people who are complaining online.
Many people are also turning to T-Mobile and HTC, but getting little help there. T-Mobile is often referring people back to either Google or HTC for answers to questions. HTC is often referring people back to T-Mobile, according to complaints online.
One customer going by the name Roland78 said he was transferred between T-Mobile and HTC four times, spending a total of one-and-a-half hours on the phone with customer service. "T-Mobile also said Google hasn't provided them with any support documents for the phone. Welcome to direct sales Google!" he wrote.
Another using the name SouthFlGuy was also sent back and forth between HTC and T-Mobile after finding no help from Google. "I guess I was under the wrong impression but I thought Google would handle the service on the phone," he wrote.
Several people on one thread regarding poor 3G performance on the phone report being told by HTC customer service people that the Nexus One doesn't support 3G, although the phone does. Another got an e-mail response in five hours from Google suggesting that the user try restarting the phone to see if that solves the problem.
More than 425 comments are listed on a thread about service eligibility issues. Some of them are from people who say that they ought to be eligible for the subsidized price of the phone but the Google sales site says they aren't. Many others are simply complaining of a policy that requires even longtime T-Mobile customers to pay more for the phone than new customers.
Yet others on the site complain about placing an order and failing to get even an order confirmation three days later.
Google, T-Mobile and HTC did not immediately reply to requests for comment. Bron
Netjes hoor, zet maar in de OP wat mij betreftquote:
De iphone vind ik ook niet mooi, erg belangrijk ook. Laat die apple mensen lekker bij de scientology van apple blijven, iedereen blij.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Japz_u2 het volgende:
Ben ik nou de enige die de Nexus One écht niet mooi vind? Dat grijze blijft toch erg goedkoop ogen
Sorry dat gaat al niet meer lukkenquote:Op zondag 10 januari 2010 06:54 schreef popolon het volgende:
[..]
De iphone vind ik ook niet mooi, erg belangrijk ook. Laat die apple mensen lekker bij de scientology van apple blijven, iedereen blij.
Die Nexus heeft absurde specs, ben bang dat dat wel ten koste gaat van de batterij. Wat een beest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |