HTC Bravo kende ik niet tot jij erover schreef. Het klinkt als een geweldig toestel, kompas, groot scherm, 1Ghz cpu enz enz Hij ziet er ook leuk uit vind ik. Hmmmmmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay, prima. Ik meende wat anders gehoord te hebben. Ken 't toestel verder niet, 'k blijf ver weg van Windows Mobile toestellen.
HTC Supersonic, da's wel een enórm scherm dan, lijkt me niet prettig in m'n broekzak. Zijn de grootte van het scherm en de Wimax (waar je in NL toch nog niks aan hebt) de grootste verschillen met de HTC Bravo straks?
Als ik 't goed begrijp, is de HTC eigenlijk gelijk aan de Nexus One, maar dan mét een paar échte knopjes en mét de HTC Sense 'skin' er overheen. En bij de Hero voegt Sense héél veel zinvols toe aan de kale Android 1.5. Geen idee hoe dat is in vergelijking met Android 2.1 (van de Nexus).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:02 schreef SolidasRock het volgende:
HTC Bravo kende ik niet tot jij erover schreef. Het klinkt als een geweldig toestel, kompas, groot scherm, 1Ghz cpu enz enz Hij ziet er ook leuk uit vind ik. Hmmmmm![]()
Heb dus alleen geen idee wat Sense toevoegt aan Android 2.1.quote:If you were hoping for a little more Sense with your Nexus One, you might want to keep your sights set on the late part of the first quarter or the early part of the second. That leaked roadmap from a while back had the so-called Bravo pegged for April, a phone that would ultimately form the basis of the Nexus One -- at least in hardware specification -- but 3 Sweden's official Facebook page made mention this week of a March launch.
De nexus one werd afgekraakt in een review, de scherm was op 1 of andere manier niet goed genoeg. Weet niet meer precies wat. Is ie wel amoled en capacitief?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als ik 't goed begrijp, is de HTC eigenlijk gelijk aan de Nexus One, maar dan mét een paar échte knopjes en mét de HTC Sense 'skin' er overheen. En bij de Hero voegt Sense héél veel zinvols toe aan de kale Android 1.5. Geen idee hoe dat is in vergelijking met Android 2.1 (van de Nexus).
Hij zou volgens mij in maart ofzo uitkomen in Zweden, dus dan zal NL ook niet lang duren.
http://mobile.engadget.co(...)-htc-bravo-in-march/
[..]
Nexus One afgekraaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
De nexus one werd afgekraakt in een review, de scherm was op 1 of andere manier niet goed genoeg. Weet niet meer precies wat. Is ie wel amoled en capacitief?
In 1 review van engadget.com waren ze niet zo positief, maar dat zijn ze zelden tot nooit, tenzij er een aangevreten appel op staat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De nexus one werd afgekraakt in een review, de scherm was op 1 of andere manier niet goed genoeg. Weet niet meer precies wat. Is ie wel amoled en capacitief?
SE heeft natuurlijk al wel ervaring met dat panelgedoe van de X1.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, volgens mij wordt geduld de komende maanden wel beloond.
Ik vraag me wel af wat Sony van hun Android-versie heeft gebrouwen. Dit wordt hun eerste toch? Zo'n interface kan een toestel maken of breken. En HTC is al een tijd bezig met het (door)ontwikkelen van Sense (zowel WinMobile als Android), dus da's een voordeel, dat zit wel goed in elkaar. Van andere fabrikanten (Motorola, SonyEricsson, etc) heb ik eigenlijk geen idee.
Android 1.6quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:20 schreef DancePlaza het volgende:
kijk anders ff naar de SE x10
http://tweakers.net/revie(...)oid-on-steroids.html
Volgens SE wel..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Android 1.6. (Zal tzt ook wel update krijgen neem ik aan.)
HTC HD2 een iPhone kloon? Lijkt er helemaal niet op joh!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ken je de HTC HD2 niet? Ik vertel je vast genoeg als ik zeg dat ie een iPhone-kloon genoemd kan worden behalve dan dat ie nog sneller is, nemelijk 1000 mhz. Hier is de nieuwslink http://tweakers.net/nieuw(...)cherm-duiken-op.html
Toestel heet supersonic
O nee? Groot capacitief rechthoekig amoled schermpje zonder opvallende knopjes en snelheid? Op tweakers wordt ie ook vaak vergeleken met iPhone.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
HTC HD2 een iPhone kloon? Lijkt er helemaal niet op joh!
Zo lijkt alles natuurlijk op de iPhone. Ongetwijfeld is het design van de iPhone ook weer ergens op gebaseerd, maar daar hoor je toch ook niemand over.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O nee? Groot capacitief rechthoekig amoled schermpje zonder opvallende knopjes en snelheid? Op tweakers wordt ie ook vaak vergeleken met iPhone.
Kan je trouwens wel een HTC telefoon upgraden met de nieuwste android versie? Zonder Sense UI dan natuurlijk. Ik zit ook serieus naar een android telefoont te kijken. Vooral de integratie met andere google diensten lijkt me ideaal.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
Heb dus alleen geen idee wat Sense toevoegt aan Android 2.1.
Je hebt uiteraard wel weer de nadelen dat bij een update eerst HTC er weer een Sense-versie van moet bakken, terwijl je bij de kale Android gewoon meedraait met de Google update.
Hier ben ik het niet mee eens. Wanneer je wil kan je elke pc upgraden naar de nieuwere Windows versie. Misschien werkt het niet helemaal goed vanwege geen nieuwe drivers of te trage hardware maar je kan altijd upgraden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef DennisMoore het volgende:
En dat boeit allemaal niet zo, ook met 1.5 heb je een prima toestel. Kijk naar pc's, ook daar kunnen verschillende Windows-versies prima naast elkaar bestaan.
Tjah dat ligt eraan hoe handig jij bent met je telefoon. Root je android en zet er een snelle custom rom op. Dan heb je niks meer met trage updates te maken. Het is maar net hoeveel tijd en moeite je erin wil steken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:40 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Wanneer je wil kan je elke pc upgraden naar de nieuwere Windows versie. Misschien werkt het niet helemaal goed vanwege geen nieuwe drivers of te trage hardware maar je kan altijd upgraden.
Erg gaar vooral aangezien het een open source OS is. Je kan als je wil helpen met het ontwikkelen er van. Maar door die stroeve updates kan het zijn dat je er helemaal niet gebruik van kan maken omdat je telefoon het niet ondersteund.
Als ik dit toch wil dan zit ik zeker vast aan de Nexus One of niet?
Maar dan ben je natuurlijk wel je garantie kwijt. Mits je hem unroot. Toch gaar allemaal aangezien een smartphone eigenlijk gewoon een zwakke computer is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:47 schreef skittelman het volgende:
[..]
Tjah dat ligt eraan hoe handig jij bent met je telefoon. Root je android en zet er een snelle custom rom op. Dan heb je niks meer met trage updates te maken. Het is maar net hoeveel tijd en moeite je erin wil steken.
garantie op wat? als je fysieke schade aan je telefoon hebt zal de reparateur het een worst wezen welke rom er op zit. en software kan je zelf repareren, gaat je telefoon stuk? haal een oude backup van je pc en installeer die en het werkt weer. zoals ik zeg, ligt eraan hoe handig je bentquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Maar dan ben je natuurlijk wel je garantie kwijt. Mits je hem unroot. Toch gaar allemaal aangezien een smartphone eigenlijk gewoon een zwakke computer is.
Ah ok thanks.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
garantie op wat? als je fysieke schade aan je telefoon hebt zal de reparateur het een worst wezen welke rom er op zit. en software kan je zelf repareren, gaat je telefoon stuk? haal een oude backup van je pc en installeer die en het werkt weer. zoals ik zeg, ligt eraan hoe handig je bent
SIPdroid is inderdaad raketwetenschap. Fring werkt vaak niet en kwaliteit is slecht. TruPhone is de betere op dit momentquote:Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Weet iemand hoe je in godsnaam Skype naar Skype voor elkaar krijgt in Fring?
Ik zit nu te kutten met SIPdroid. Daarmee kan ik wel bellen naar Skype, maar ontvangen werkt niet. De handleidingen hiervoor zijn ook rocket science
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |