De Hero is in ieder geval een heerlijk apparaat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mag een nieuwe telefoon!
Nu heb ik een laptop met data-dongle, dus voor het echte werk heb ik geen (smart)phone nodig.
Ik zoek een vlotte telefoon, met wat leuke extra's, niet te duur, Andoid mag.
Overtuig mij!
Android is het enige platform dat de gebruiker de vrije keus biedt. Iphone is vendor lock-in, Apple weet wel wat goed voor u is. Een soort CDA dus. Een Nokia is een saaie burgermanstelefoon. En windows mobile hoef ik niet eens op in te gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mag een nieuwe telefoon!
Nu heb ik een laptop met data-dongle, dus voor het echte werk heb ik geen (smart)phone nodig.
Ik zoek een vlotte telefoon, met wat leuke extra's, niet te duur, Andoid mag.
Overtuig mij!
Daar is al lang geen sprake meer van. Ben zelf met mijn g1 meerdere malen al over de grens geweest en heb ondervonden dat het niet uitmaakt. Sterker nog; ik heb mijn g1 ingesteld dat hij alleen met T-mobile NL een dataverbinding mag maken en dat werkt prima.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:08 schreef The_stranger het volgende:
Misschien sla ik de plank geheel mis, maar er staat me iets bij dat (een tijd gelden) android phones, of een bepaald type, ook bij het uitschakelen van alle date verbindingen toch ongemerkt een verbinding aanging zonder dat jij het zelf doorhad, met hoge kosten in het buitenland als gevolg. Is dat nog steeds zo? Of zit ik geheel mis?
-EDIT-
http://www.mobilyz.com/ni(...)ingkosten-genereren/
Zoiets dus...
Ik heb geen problemen gehad met WM de afgelopen 4 jaar/2 HTC telefoons. Maar voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Android is het enige platform dat de gebruiker de vrije keus biedt. Iphone is vendor lock-in, Apple weet wel wat goed voor u is. Een soort CDA dus. Een Nokia is een saaie burgermanstelefoon. En windows mobile hoef ik niet eens op in te gaan.
Thanks, leek me ook niet dat het nog steeds een probleem zou zijn, maar met 10 keer per week in het buitenland better safe than sorryquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Daar is al lang geen sprake meer van. Ben zelf met mijn g1 meerdere malen al over de grens geweest en heb ondervonden dat het niet uitmaakt. Sterker nog; ik heb mijn g1 ingesteld dat hij alleen met T-mobile NL een dataverbinding mag maken en dat werkt prima.
En als je het niet vertrouwd heb je altijd nog APNdroid, een kleine app die indien geactiveerd je roamingadressen doormekaar haalt, waardoor het totaal niet mogelijk is om enige vorm van roaming te doen.
Uitkijken dat je geen N1 koopt dan, dan voelt de G1 opeens een stuk ouder aan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:23 schreef Devolution het volgende:
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat ik na zo'n lange tijd nog steeds zo enthousiast ben over mijn G1. Normaal ben ik na een paar maanden op mn telefoon uitgekeken, maar deze heb ik alweer meer dan een jaar
uitzonderingen zijn er altijdquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen gehad met WM de afgelopen 4 jaar/2 HTC telefoons. Maar voor de rest ben ik het met je eens.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef Pandora73 het volgende:
P.S. Ik was in het Gadget-subforum aan het zoeken naar dit nieuwe topic maar daar staat ie niet in; de vorige threads wel. Wellicht handig om over te zetten? ()--> Het grote Digital Corner FB topic
Volgens mij heb ik nog nóóit een crash gehad... Wel eens een app die ermee ophoudt, maar nog nooit de foon zelf.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef Pandora73 het volgende:
Gisteren weer ineens na een spontane herstart van mijn Hero (doet ie dat bij anderen ook zo vaak? Toch wel 3 keer per week dat ik het zie
ligt vaker aan brakke apps dan aan de phonequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef Pandora73 het volgende:
Gisteren weer ineens na een spontane herstart van mijn Hero (doet ie dat bij anderen ook zo vaak? Toch wel 3 keer per week dat ik het zie, en dan zijn er vast nog momenten dat ik het niet door heb wegens al liggen te slapen of zo) een melding dat mijn SD-kaart beschadigd was.
En bij het overzetten van de files als back-up naar mijn laptop (wil zo min mogelijk kwijtraken tenslotte) toch ineens weer een paar beschadigde bestanden. Baal hier wel van. Verder is en blijft het een geweldig apparaat...
P.S. Ik was in het Gadget-subforum aan het zoeken naar dit nieuwe topic maar daar staat ie niet in; de vorige threads wel. Wellicht handig om over te zetten? ()
Ik heb wel gemerkt dat ChompSMS en HandcentSMS inderdaad trager zijn dan de standaardapp. Nu ik de standaardapp gewend ben hoef ik echt niks anders. Heerlijk overzichtelijk en heeft alles al wat ik wil gebruiken. Lekker simpel ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:40 schreef Droplollie het volgende:
Mijn Hero is ook nog nooit gecrashed.
Ik heb wel regelmatig vertraging wanneer ik een smsje wil typen, komt dat misschien doordat ik ChompSMS erbij heb geinstalleerd?
Ik kan trouwens iedereen de Hero aanraden, dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |