Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
jawelquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En hij staat nog niet eens in je fobo dr bij!
Warmste punt van vandaag...quote:Actueel: 14:28u
Temperatuur:
-0.9 °C Luchtvochtigheid: 81 %
Windsnelheid: 8 Km/u Gevoelstemp: -3.8 °C
Zeker weer een cruiseschip in de buurt?quote:
Collega's die werk opleveren wat uitvoerig getest is en waar ik bij de eerste 3 runs al tegen fatale fouten oploop.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Echt, kastje-muur collega's op het werk
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
-15 zeggen de voorspellingen.
brrrrrrr....
dat zit naast La Vagabondquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:17 schreef SingleCoil het volgende:
Mogguh!
Wat is " Willens en Wetens", jxp?
Nou probeer ik druk te bedenken wat er naast vagabond zit, maar ik kom niet verder dan het doodlopende straatje waarvan de drugsrunners niet wisten dan het doodlopend was, en koekela aan de andere kant.quote:
Niet helemaal er naast, stukje verder :quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou probeer ik druk te bedenken wat er naast vagabond zit, maar ik kom niet verder dan het doodlopende straatje waarvan de drugsrunners niet wisten dan het doodlopend was, en koekela aan de andere kant.
ja daarom was ik buiten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
sommige mensen werken in rotterdam
Het is nu -1,2 en:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:21 schreef DutchTrain het volgende:
Ik vond het wel erg meevallen. Zit ik de hele dag binnen, blijkt het gewoon niet eens te vriezen, alleen een beetje te waaien...
Nou ja, de kasten staan in ieder geval inelkaar
Dus die ballonvaarders hebben hun brander flink hoog staan.quote:Hoogste Temp: -0.5 °C Laagste Temp: -4.2 °C
Dat is van een weerstation in het grote niets van de Waalhaven, niet hier in de asfaltjungle van de stad.quote:
Ik hoef het alleen als je alle bolletjes los van elkaar haalt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:45 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog behoefte aan vijf zakken met piepschuim
Kun je de winter ook een beetje in huis halen
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Isegrim is direct door de categorie "slaapkamer Gwen" gaan bladeren
Er zijn er al veel te veel los van elkaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoef het alleen als je alle bolletjes los van elkaar haalt.
180x100?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ow, ik heb deze juist besteld (en niet inelkaar gezet):
[ afbeelding ]
Groot genoeg, toch?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er zijn er al veel te veel los van elkaar![]()
En dat in combinatie met droge lucht / statische electriciteit maakt het vrijwel onmogelijk om op te ruimen.
In welk forum moet ik nou vragen hoe ik statisch geladen piepschuimbolletje van m'n plafond in een vuilniszak krijg (en daar ook houd)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:06 schreef DutchTrain het volgende:
[LIF] Hoe vaak stofzuig jij je plafond?
quote:[R&P] Aangetrokken voelen tot een piepschuimbolletje[/url]
Misschien kan je in SEX of KPD ook nog geintresseerde vinden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[WFL] beschouwing op het leven van een piepschuimbolletje
[DIG] piepschuimbolletje statisch ontladen. Hoe?
[LIF] Hoe vaak stofzuig jij je plafond?
[K&W] Professioneel piepschuimbolletjeverwijderingsapparaat gezocht
[FEE] [TK] Sneeuw voor thuis
[R&P] Aangetrokken voelen tot een piepschuimbolletje
Keihard Piepschuim voor Dannyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Misschien kan je in SEX of KPD ook nog geintresseerde vinden.
Ik zag veel mensen op de Heemraadsingel schaatsen gister, maar als je echt wilt schaatsen, moet je volgens de kenners naar de Rotte, de Rottemeren en de Bergse Achterplas, ofwel de Straatweg afrijden.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:08 schreef LostFormat het volgende:
Goedemorgen, waar in rotterdam kan je een beetje prettig schaatsen?
Maar ik had de vuilniszak nog zo goed dicht gedaanquote:Op zondag 10 januari 2010 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
DT, volgens mij waaien je bolletjes de hele stad over
Nope. Met o.a. rode wijn, kaneel, kardemom, koekkruiden, uien...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:54 schreef junkiexp het volgende:
Eten jullie de runderstoofvlees uit het Jumob magazine, met bokbier Ise ?
Wij wel.
Ik zou een klacht indienen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:44 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Domino's bezorgt niet op het Noordereiland
Ah lekker, wij met Ontbijtkoek (quote:Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nope. Met o.a. rode wijn, kaneel, kardemom, koekkruiden, uien...
In de mijne gaat Indische cake ipv ontbijtkoek.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ah lekker, wij met Ontbijtkoek (), Laurier, Bokbier, Ui, Wortel, Bleekselderij en Tijm
.
Dat is inderdaad veel beter dan heel erg kapot.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:53 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen
De lekkere binnenkomer vandaag is dat de e-mail plat ligt en de achterliggende database een beetje corrupt lijkt te zijn. Lang leve Mickeysoft zullen we maar zeggen... Nouja, ik zet mijn systeembeheerdersmutsje wel weer op dan.
Inderdaad. Uiteindelijk bleek de virusscanner de boosdoener te zijn. Die had voor de zekerheid de transactielog maar in quarantaine geplaatst.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel beter dan heel erg kapot.
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad. Uiteindelijk bleek de virusscanner de boosdoener te zijn. Die had voor de zekerheid de transactielog maar in quarantaine geplaatst.
Nee, dat is het gekke. De scanner kan e-mails gewoon verwijderen op het moment dat ze binnen komen. Misschien dat de database op het ongelukkige moment off-line werd gehaald dat een e-mail met een virus al wel gelogd was, maar nog niet verwijderd door de scanner ofzo..quote:Op maandag 11 januari 2010 10:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
![]()
Geinfecteerde bijlage die de scanner alleen op deze manier kon verwijderen?
Daar heb je dan ook veel aan ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:47 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben een redelijke n00b, maar ik heb vroeger op een computer wel eens een virusscanner gehad die zelf besmet was met een virus.
Die zette een aantal bestanden in quarantaine, maar dat waren zijn eigen systeembestanden.
Is niet mijn screenshotquote:Op maandag 11 januari 2010 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Links onder bedoelde ik dus![]()
Die in de hoek zit.
We hebben geen kachel. Alleen een CV installatie die vrijdagavond wordt uitgezet en pas woensdag weer een beetje op temperatuur is.quote:
Feest, die kunnen ze dus beter laten schommelen tussen 17 en 21 gradenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben geen kachel. Alleen een CV installatie die vrijdagavond wordt uitgezet en pas woensdag weer een beetje op temperatuur is.
Dat zou een stuk prettiger zijn ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Feest, die kunnen ze dus beter laten schommelen tussen 17 en 21 graden
Dat was bij mijn vorige werk ook zo. Erg onprettig. Heb je er al eens over geklaagd? Ook energietechnisch gezien kun je de boel beter op een constante temperatuur houden doorgaans.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben geen kachel. Alleen een CV installatie die vrijdagavond wordt uitgezet en pas woensdag weer een beetje op temperatuur is.
Dat lijkt mij ook. Ik denk niet dat klagen veel zin heeft, gezien de kwaliteit en geschiedenis van het pand, maar het kan geen kwaad om eens uit te zoeken wie die boel nu eik beheert.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was bij mijn vorige werk ook zo. Erg onprettig. Heb je er al eens over geklaagd? Ook energietechnisch gezien kun je de boel beter op een constante temperatuur houden doorgaans.
Bij ons wordt al maanden slecht schoongemaakt. Ik wijt mij drie weken durende darminfectie aan de gore toiletten.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Ik denk niet dat klagen veel zin heeft, gezien de kwaliteit en geschiedenis van het pand, maar het kan geen kwaad om eens uit te zoeken wie die boel nu eik beheert.
Wij houden de boel zelf redelijk schoon en hebben daarbij nog een schoonmaker die het ook goed doet verder.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons wordt al maanden slecht schoongemaakt. Ik wijt mij drie weken durende darminfectie aan de gore toiletten.En klagen schiet totaal niet op.
Ik heb de schoonmaker in geen maanden gezien. Die rent denk ik 's ochtends vroeg heel snel door het pand heen en spuit voor de vorm wat roze ontkalker in de plees.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij houden de boel zelf redelijk schoon en hebben daarbij nog een schoonmaker die het ook goed doet verder.
Toevallig ook McAfee die je via KaZaA probeerde te downloaden?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:47 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben een redelijke n00b, maar ik heb vroeger op een computer wel eens een virusscanner gehad die zelf besmet was met een virus.
Die zette een aantal bestanden in quarantaine, maar dat waren zijn eigen systeembestanden.
Ah, een nóg mooier racestuurtje.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=logitech%20g27&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Die was imho net ietwat te duur. De momo was 57 euro inc. verzenden.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:35 schreef DutchTrain het volgende:
Heb zelf de G25, de voorloper daarvan. Die Momo is bij mij na 4 jaar overleden.
Nooit naamvallen gehad. Die zijn in Duitsland toch ook steeds meer uit de taal aan het slijten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zur Arbeit! Aus, bei, mit, nach, seit, von, zu plus derde naamval.
Serieus?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nooit naamvallen gehad. Die zijn in Duitsland toch ook steeds meer uit de taal aan het slijten?![]()
Net als dat hier in het onderwijs leraren als/dan fouten "mogen" maken, dit wordt oa. op de Pabo niet fout gerekend...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nooit naamvallen gehad. Die zijn in Duitsland toch ook steeds meer uit de taal aan het slijten?
quote:Net alsnog dat hier in het onderwijs leraren als/dan fouten "mogen" maken, dit wordt oa. op de Pabo niet fout gerekend...
Hou je gemak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:47 schreef TJDoornbos het volgende:
rot op met je Duits in dit topic.
Niks. Die gasten moeten een verbod krijgen in Rotterdamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hou je gemak.Duits is een mooie taal. Dat het toevallig ook gesproken werd door een clubje minder frisse types een jaar of wat geleden, daar kan die taal ook niets aan doen.
Als je dat in het Duits zou zeggen, dan zou het klinken alsof we geexecuteerd worden bij weigering.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:27 schreef Isegrim het volgende:
Cultuurbarbaren.Luister een keer naar de Matthäus Passion en beslis dan nog een keer of je Duits lelijk vind.
Quatsch, du Arschloch!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je dat in het Duits zou zeggen, dan zou het klinken alsof we geexecuteerd worden bij weigering.
Hoho ik vind de taal niet lelijk, maar wel moeilijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:27 schreef Isegrim het volgende:
Cultuurbarbaren.Luister een keer naar de Matthäus Passion en beslis dan nog een keer of je Duits lelijk vind.
Ik heb onze collectie net nogmaals doorgekeken, maar daar kwam zelfs "uberhaupt" niet in voor.quote:
Je moet even in de map 'Petra' kijken en dan submap 'pr0n'.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb onze collectie net nogmaals doorgekeken, maar daar kwam zelfs "uberhaupt" niet in voor.
Nee hoor, absoluut niet. Er zal geen duitser zu Arbeit gehen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nooit naamvallen gehad. Die zijn in Duitsland toch ook steeds meer uit de taal aan het slijten?![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je moet even in de map 'Petra' kijken en dan submap 'pr0n'.
in mijn email ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]staat daar zoals TJ zegt Pr0n met jou, in het Duits in?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]staat daar zoals TJ zegt Pr0n met jou, in het Duits in?
Fries, dat scheelt niet veel...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef junkiexp het volgende:
Isegrim lijkt wel een beetje Duits op de foto's trouwens
Is dat een compliment of een belediging?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef junkiexp het volgende:
Isegrim lijkt wel een beetje Duits op de foto's trouwens
tsja weet niet wat ik liever hebquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een belediging?
Ik vind het een compliment ......quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een belediging?
Bij deze dan bedankt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik vind het een compliment ......
Het waait een beetje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef junkiexp het volgende:
Even webcamstream van de straat gemaakt.
Donequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het waait een beetje.LHO vindt dat de camera de andere kant op moet.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:20 schreef junkiexp het volgende:
Graag gedaan.
Wel jammer, dit is een HD Cam ik kan dus 1280 x 720 had beelden versturen, alleen dat gaat met een normaal kabelabonnement niet lukken ben ik bang.
dat is wel een idee, want nu staat puur alleen de koppeling en player op mijn website, maar als iemand kijkt dan maakt diegene in principe rechtstreeks verbinding met mijn router toch ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaat prima hoor, zorg ervoor dat ze op je webserver gegooid worden, en dat je daarvandaan streamed
Dat kan ik hier ook met de bus doen, als ik die op de Heemraadssingel zie aankomen, haal ik het precies om jas aan te doen en naar beneden te gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:24 schreef Isegrim het volgende:
Handig als je de tram wilt halen maar niet in de kou wilt wachten.
Flex.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat kan ik hier ook met de bus doen, als ik die op de Heemraadssingel zie aankomen, haal ik het precies om jas aan te doen en naar beneden te gaan
Jup. Niet dat dat kwaad kan, maar als er nu 10 mensen deze stream kijken, kost het 10x zoveel bandwith.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
dat is wel een idee, want nu staat puur alleen de koppeling en player op mijn website, maar als iemand kijkt dan maakt diegene in principe rechtstreeks verbinding met mijn router toch ?
En is zoiets moeilijk te realiseren ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup. Niet dat dat kwaad kan, maar als er nu 10 mensen deze stream kijken, kost het 10x zoveel bandwith.
Mijn webserver is 100/100mbit, dus die kan wat meer aan dan mn 20/1 thuislijn, en dan is dat dus een betere optie
Ik ga even een topic openen, ik zou ook graag geluid behouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het lijkt mij van niet. Als je je geluid weg laat zou je zelfs een script kunnen maken dat continu captures maakt, de captures upload, en dan op je server iets wat plaatjes achter elkaar laat zien als video streamDat kost denk ik het minste bandbreedte op de server en voor je internet verbinding
Laten die tegenwoordig ook Junkie's webcam zien?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:20 schreef TJDoornbos het volgende:
zwartscherm
streamen vanaf nos.nl werkte het wkend hier wel
Ik heb nog nooit een lekke band gekregen door scheve tegels.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
JohAls je daar twee keer een lekke band krijgt dan ben je dat wel een keer zat ja
Wat is daar mis mee? Scheve tegels kan aardig vervelend fietsen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:01 schreef Isegrim het volgende:
Er zit hier iemand in de trein te bellen naar de gemeente met een klacht over onder andere tegels op een fietspad bij de Beukelsdijk die schots en scheef liggen. Er bestaan dus werkelijk mensen die over dat soort dingen gaan bellen.
Er is niets mis mee. Maar de manier waarop en de waslijst was grappig. Ze leek het als haar heilige taak te zien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Scheve tegels kan aardig vervelend fietsen..
Mijn boekhouder belt zelfs naar de gemeente wanneer een lantaarnpaal het niet doet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er is niets mis mee. Maar de manier waarop en de waslijst was grappig. Ze leek het als haar heilige taak te zien.
Goed burgerschap betekend toch dat je moet neuken met het raam open?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:03 schreef Isegrim het volgende:
Ze gaf nog zes andere klachten over de 'buitenruimte' door, "Ja, ik spaar ze altijd een beetje op". Goed burgerschap.
Er zijn ook mensen die erover gaan klagen op internet, zonder er zelf iets aan te doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:01 schreef Isegrim het volgende:
Er bestaan dus werkelijk mensen die over dat soort dingen gaan bellen.
wie is de verantwoordelijke voor:quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die erover gaan klagen op internet, zonder er zelf iets aan te doen.
De maatschappij ben jij, dus als jij er last van hebt, je het zelf niet op kan lossen, dan spreek je de verantwoordelijke daar op aan. En vaak duurt het oplossen korter dan de tijd dan dat je je er aan geërgerd hebt.
1. Op je eigen stoep, ben je zelf (en de buren en de buren van de buren) verantwoordelijk, afhankelijk van de APV enzo. Strooizout zal waarschijnlijk geen recht zijn van jou, de gemeente (dus jij ook!) heeft wel een plicht te zorgen dat je veilig over straat kan. Dus stel je vraag op http://www.schiedam.nl/smartsite.shtml?id=68732 of in Rotterdam met 14 010 bellen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef SingleCoil het volgende:
wie is de verantwoordelijke voor:
1. Geen strooizout op de stoep
2. De NS in het algemeen
3. De onbeschofte NS-medewerkers in het bijzonder?
Die wil ik dan wel even direct aanspreken...
Of, voor 1, vraag de ballonvaarders laag over te vliegen zodat alle sneeuw smelt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
1. Op je eigen stoep, ben je zelf (en de buren en de buren van de buren) verantwoordelijk, afhankelijk van de APV enzo. Strooizout zal waarschijnlijk geen recht zijn van jou, de gemeente (dus jij ook!) heeft wel een plicht te zorgen dat je veilig over straat kan. Dus stel je vraag op http://www.schiedam.nl/smartsite.shtml?id=68732 of in Rotterdam met 14 010 bellen.
2. Ligt aan je vraag. Als je vindt dat de samenleving lijdt onder verminderde mobiliteit, je ruimte ziet voor verbetering dan kun je een burgerbrief schrijven of een Tweede Kamerlid aanspreken. Als je denkt dat je het allemaal beter kan, begin dan je eigen spoorbedrijf
3. http://ns.nl/cs/Satellite(...)et-klantenservice-id
Ondersteboven met de gasbrander naar benedenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of, voor 1, vraag de ballonvaarders laag over te vliegen zodat alle sneeuw smelt.
Ik erger me nooit aan die dingen eigenlijk. En verder betaal ik zodanig veel belasting dat ik vind dat 'ze' zelf maar op dat soort dingen moeten letten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die erover gaan klagen op internet, zonder er zelf iets aan te doen.
De maatschappij ben jij, dus als jij er last van hebt, je het zelf niet op kan lossen, dan spreek je de verantwoordelijke daar op aan. En vaak duurt het oplossen korter dan de tijd dan dat je je er aan geërgerd hebt.
In dat geval zou je nog meer belasting moeten betalen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik erger me nooit aan die dingen eigenlijk. En verder betaal ik zodanig veel belasting dat ik vind dat 'ze' zelf maar op dat soort dingen moeten letten.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:11 schreef sjaakkosteenknaak het volgende:
man,
ik leef in de stad die nooit slaapt.
alle grootheden vallen echter wel bij bosjes neer
Sommige Rotterdammerts niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef sjaakkosteenknaak het volgende:
zijn ze in Rotterdam communicatief niet sterk?
Joh donder op en ga lekker stoepkrijten op de dam ofzo bosmongoolquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef sjaakkosteenknaak het volgende:
deze tabel is vooral verhelderend en overzichtelijk.
Ikwil degene die hem geplaatst heeft dan ook hartelijk danken voor dit stukje input.
Sorry Junkie ik ga even me best voor je doenquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Joh donder op en ga lekker stoepkrijten op de dam ofzo bosmongool
AH heeft geen straks, bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef JJdJ1984 het volgende:![]()
Hey LHO al een beetje tevreden:
Positie in grote steden
C1000 C1000 Jumbo Jumbo Albert Heijn
Nu Straks Nu Straks Nu
Amsterdam 6 6 0 4 67
Rotterdam 6 8 4 10 31
Utrecht 2 3 2 6 22
Den Haag 4 4 4 5 35
Totaal 18 21 10 25 155
Ik ben benieuwd wat de gevolgen zijn als ze niet redden. Zou de gemeente dan bijspringen, of wordt de boel dan weer afgebroken?quote:Garantie oplevering Essalammoskee blijft uit
ROTTERDAM - Het bestuur van de Essalammoskee kan geen garanties geven dat het nieuwe gebedshuis in Rotterdam-Zuid wordt afgebouwd. Wethouder Hamit Karakus ziet wel verbetering en heeft het bestuur daarom een week extra de tijd gegeven om alsnog aan de voorwaarden van de grondruilovereenkomst te voldoen. Zo niet, dan ontbindt de PvdA-bestuurder deze alsnog.
Dat schrijft Karakus vrijdag in een brief aan de advocaat van het moskeebestuur. De bouw van de grootste moskee van Nederland ligt al sinds 22 juli stil vanwege conflicten tussen het moskeebestuur en de bouwers. Karakus dreigt daarom de grondruilovereenkomst te ontbinden. Dat betekent dat de gemeente weer eigenaar van de bouwgrond wordt. Het moskeebestuur krijgt een week extra (tot en met 22 januari) om alsnog voldoende garanties af te geven.
Het moest ook een buurtcentrum worden voor alle buurtbewoners, dus wellicht dat ze dat dan wel afbouwen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ben benieuwd wat de gevolgen zijn als ze niet redden. Zou de gemeente dan bijspringen, of wordt de boel dan weer afgebroken?
Hoe wat waar wanneer waarom en wie?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:02 schreef DutchTrain het volgende:
Goedemorgen!
Komen jullie vanmiddag ook nog een biertje / wijntje drinken?
Waar gaat het over ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
T'is best een mooi ding aan het worden
Ok, heb je wel gelijk in.quote:
Even facebook bezocht om de reden te achterhalenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:02 schreef DutchTrain het volgende:
Goedemorgen!
Komen jullie vanmiddag ook nog een biertje / wijntje drinken?
Wees welkom... de uitnodigingen via facebook zijn niet helemaal goed gegaan zie ik nuquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:29 schreef Isegrim het volgende:
Als het gratis is, maakt het mij niet uit waar, wanneer en waarom.
We zijn gewoon de gehele dag welkom?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:49 schreef DutchTrain het volgende:
Dank
[..]
Wees welkom... de uitnodigingen via facebook zijn niet helemaal goed gegaan zie ik nu![]()
Het is hier overigens wel enorm druk in de straat vanwege de nieuwjaarsreceptie van het stadsdeel, ofwel heel de deelgemeente Noord mag voor 1 euro pp naar de dierentuin. Echt overal auto's en fietsen hier voor de deur.
Van nu tot een uurtje of 8. Wat we daarna gaan doen weet ik nog niet. Vanmiddag is spelletjemiddag (kan LHO zijn kunsten vertonen in GTR2quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:56 schreef Isegrim het volgende:
We zijn gewoon de gehele dag welkom?
Geen uitnodiging via FB.
Uw termijnbedrag is op dit moment: ¤ 109quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb mn verbruik maar eens uitgerekend over de afgelopen maanden.
Stadsverwarming: 0 joule (af laten sluiten).
Electra I (laag): 100,5 KWh/maand, ¤21,94
Electra II(Hoog): 90,5 KW/h/maand, ¤16,31
Heet water: 5,5 M3 /maand, ¤6,44
Water Meterkast: 2,5M3 /maand, ¤2,93
Water Badkamer: 4,5M3 /maand, ¤5,27
Volgens Isegrim is dat "bizar weinig"
Zaterdagnacht, het zal rondom het Hofplein, de Oude Binnenweg en de Coolsingel nog wel onrustig blijven.quote:
Dat heb je waarschijnlijk wel, maar je had het wel moeten bekijken en lezen. Zag eruit als een grote nieuwjaarskaart met op de achterkant een klein strookje om de kaartjes te halen bij de stadswinkel Noord. Heb je ergens in de 3e week van december gekregen en heeft ook in alle hah bladen gestaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey, wij zijn toch ook deelgemeente Noord? Waarom hebben wij niets ontvangen over voor 1 euro naar happy-ville?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
T'is best een mooi ding aan het worden
Het is toch een schitterend gebouw? Ik vind het heel mooi, ook al heb ik weinig op met religie in het algemeen. Het is gewoon een architectonisch kunstwerk.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]krab je lenzen even ijsvrij gekkenhuis.
het past niet in de skyline. In bijv. Casablanca zou die mooi staan.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is toch een schitterend gebouw? Ik vind het heel mooi, ook al heb ik weinig op met religie in het algemeen. Het is gewoon een architectonisch kunstwerk.
Oh dat vind ik onzin. Hij maakt niet eens echt deel uit van de skyline, daar is hij niet hoog gemeng voor.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
het past niet in de skyline. In bijv. Casablanca zou die mooi staan.
De kuip is bepaald niet hoog, en ligt een stuk verderop. Vanuit de flat die er naast staat, was de kuip niet eens goed te zien. Een vriend van mij heeft daar een jaar gewoond...quote:Op zondag 17 januari 2010 13:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Hij komt net over De Kuip als ze helemaal klaar zijn. Althans zo stond het in de reportage van Aktueel tijdje terug.
Mja, toen ben ik maar overnieuw begonnen met jouw leven en heb ik een Alfa Romeo gekocht, nadat ik de gehuurde Lotus Elise niet meer mocht.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:13 schreef DutchTrain het volgende:
't is allemaal waar. En LHO heeft ook nog 2x 30 seconden in de gevangenis gezeten.
Niet meer mocht? Je kon er niet in rijden omdat je niet kunt schakelen.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja, toen ben ik maar overnieuw begonnen met jouw leven en heb ik een Alfa Romeo gekocht, nadat ik de gehuurde Lotus Elise niet meer mocht.
Op de Dordtselaan hebben ze een keer alle containers door diepere vervangen, en die hadden ook een betere/grotere klep.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:26 schreef junkiexp het volgende:
Ik vind die ondergrondse containers niet echt superhandig hoor.
Je zak zit snel te vol en komt dan klem te zitten
We hebben wel meer drank in dat geval.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Wij komen, nadat wij de CUL-meet van die middag hebben bezocht. Vergeef ons als we bij aankomst al dronken zijn.
Top.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben wel meer drank in dat geval.
Kijk, dat is handigquote:Op zondag 17 januari 2010 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op de Dordtselaan hebben ze een keer alle containers door diepere vervangen, en die hadden ook een betere/grotere klep.
Die stonden er nooit zo langquote:Op zondag 17 januari 2010 22:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kijk, dat is handig.
En soms stonden daar hele inboedels op straat, ongelooflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |