Maar die bank was juist zo tof.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Andere bank en kledingkast verplaatst. En ik had ook nog iets nodig om de lege ruimten op te vullen, dus ik heb nog een stukje Gwen besteld
Nee, niet de grijze, maar de blauwe (die stond nog ergens achter), daar had ik niet echt plek meer voor.quote:
Oh gelukkigquote:Op zondag 3 januari 2010 13:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, niet de grijze, maar de blauwe (die stond nog ergens achter), daar had ik niet echt plek meer voor.
quote:
Kunnen ze niet snachts 1 "zelfmoordtrein" laten rijden, waar mensen dan massaal voor springen, zodat overdag het treinverkeer gewoon door kan gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 10:02 schreef Isegrim het volgende:
Weer eens iemand voor de trein gesprongen. Ben al meer dan een uur onderweg.
Goed plan. En als dat dan ook meteen een onbemande trein is, scheelt het ook nog getraumatiseerde machinisten en conducteurs.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kunnen ze niet snachts 1 "zelfmoordtrein" laten rijden, waar mensen dan massaal voor springen, zodat overdag het treinverkeer gewoon door kan gaan
Alsof mensen die voor de trein springen de dienstregeling checken of zich überhaupt druk maken om dat soort details.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kunnen ze niet snachts 1 "zelfmoordtrein" laten rijden, waar mensen dan massaal voor springen, zodat overdag het treinverkeer gewoon door kan gaan
Het zijn vaak wel degelijk geplande acties. Bij bepaalde stations waar intercity's op hoge snelheid langsblazen. Ook mensen die op andere manieren er een eind aan maken weten dit vaak redelijk te plannen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof mensen die voor de trein springen de dienstregeling checken of zich überhaupt druk maken om dat soort details.
Iemand springt niet zomaar voor de trein om treinreizigers te zieken, daar mag misschien ook wel eens bij stil gestaan worden.
Dat zal vast, je wilt tenslotte wel dood en niet levend-maar-wel-heel-erg-gewond raken. Ik betwijfel echter dat de gemiddelde zelfdoder het spoorboekje raadpleegt.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het zijn vaak wel degelijk geplande acties. Bij bepaalde stations waar intercity's op hoge snelheid langsblazen.
Dat is zo. Evenwel vind ik het net zo goed asociaal hoe er over zelfdoders die zich voor een trein gooien wordt gesproken, wanneer je nagaat hoe het ongemak van een half uurtje later ergens aankomen zich verhoudt tot de gebeurtenissen die er toe leiden dat iemand zich voor een trein gooit.quote:En als iemand zichzelf van kant wil maken dan moet die gene dat vooral zelf weten, maar er is, zowel sociaal als economisch gezien, niets zo asociaal als voor de trein springen. Iemand belast zo honderden zoniet duizenden mensen met zijn of haar problemen.
Ga alsjeblieft dood, maar niet zodat ik er last van heb.quote:Neem dan gewoon een overdosis heroine, of gebruik XTC icm, cocaineDan ga je ook dood, en hebben veel minder mensen er last van.
Ik zie meer heil in het mogelijk maken van hulp bij zelfdoding, zodat zelfdoders zichzelf bijv. met een dosis pillen om zeep kunnen helpen die worden verstrekt en afgemeten door professionals. Nog beter zou zijn wanneer de achterliggende oorzaken aangepakt worden, zodat er al minder "op het idee komen".quote:Ik ben wel voor een enorme airbag van 3 bij 4 meter voorop een trein, welke met een druk op de knop opent. Zo kan de machinist de springer van het spoor "blazen" en doorrijden. Kunnen ze daarna altijd nog gaan kijken of de springer het overleefd
Die zelfdoders zadelen de machinist met een trauma op. Dat snap ik echt niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:50 schreef Alicey het volgende:
Dat is zo. Evenwel vind ik het net zo goed asociaal hoe er over zelfdoders die zich voor een trein gooien wordt gesproken, wanneer je nagaat hoe het ongemak van een half uurtje later ergens aankomen zich verhoudt tot de gebeurtenissen die er toe leiden dat iemand zich voor een trein gooit.
Wanneer het tot zelfdoding komt, is snappen denk ik niet echt meer aan de orde.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Die zelfdoders zadelen de machinist met een trauma op. Dat snap ik echt niet.
Dat weet ik. Maar ik vindt het vooral voor de machinist en de opruimtroepen zo erg, die springende pipo'squote:Op maandag 4 januari 2010 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer het tot zelfdoding komt, is snappen denk ik niet echt meer aan de orde.
Eigenlijk zouden koplopers gewoon de doorloopkop open moeten klappen als er een springer staatquote:Op maandag 4 januari 2010 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer het tot zelfdoding komt, is snappen denk ik niet echt meer aan de orde.
Ja, dat is wel erg zuur werk.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik vindt het vooral voor de machinist en de opruimtroepen zo erg, die springende pipo's
Dat weet ik nog zo net niet. Mijn katten zijn dol op bloed..quote:Op maandag 4 januari 2010 16:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je moet er ook niet van proeven
Jij proeft het eten van je katten voor?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Mijn katten zijn dol op bloed..
Nope, maar zij zijn er wel snel bij als er bloed is.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jij proeft het eten van je katten voor?
In mijn huis is er over het algemeen geen bloedquote:Op maandag 4 januari 2010 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope, maar zij zijn er wel snel bij als er bloed is.
In het mijne ook meestal niet, maar het komt wel eens voor, ja..quote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In mijn huis is er over het algemeen geen bloed
->klbquote:Op maandag 4 januari 2010 19:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
zo. beetje sneeuw en niets rijdt meer op tijd.. en owja.. de prijzen zijn ook weer omhoog gegaan ...
Ik snap.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik vroeger ook maar dit jaar even wat minder. En wie weet volgend jaar helemaal niet meer.
Ahem.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
jah...tot je weer vergeet te betalen...
Wij vergaten Telfort niet te betalen, Telfort vergat welk bedrag ze ook al weer af mochten schrijven.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
jah...tot je weer vergeet te betalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |