Flag dan eerst rechts onder, dit schiet natuurlijk niet op he.quote:
Is niet mijn screenshotquote:Op maandag 11 januari 2010 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Links onder bedoelde ik dus![]()
Die in de hoek zit.
We hebben geen kachel. Alleen een CV installatie die vrijdagavond wordt uitgezet en pas woensdag weer een beetje op temperatuur is.quote:
Feest, die kunnen ze dus beter laten schommelen tussen 17 en 21 gradenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben geen kachel. Alleen een CV installatie die vrijdagavond wordt uitgezet en pas woensdag weer een beetje op temperatuur is.
Dat zou een stuk prettiger zijn ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Feest, die kunnen ze dus beter laten schommelen tussen 17 en 21 graden
Dat was bij mijn vorige werk ook zo. Erg onprettig. Heb je er al eens over geklaagd? Ook energietechnisch gezien kun je de boel beter op een constante temperatuur houden doorgaans.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben geen kachel. Alleen een CV installatie die vrijdagavond wordt uitgezet en pas woensdag weer een beetje op temperatuur is.
Dat lijkt mij ook. Ik denk niet dat klagen veel zin heeft, gezien de kwaliteit en geschiedenis van het pand, maar het kan geen kwaad om eens uit te zoeken wie die boel nu eik beheert.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was bij mijn vorige werk ook zo. Erg onprettig. Heb je er al eens over geklaagd? Ook energietechnisch gezien kun je de boel beter op een constante temperatuur houden doorgaans.
Bij ons wordt al maanden slecht schoongemaakt. Ik wijt mij drie weken durende darminfectie aan de gore toiletten.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Ik denk niet dat klagen veel zin heeft, gezien de kwaliteit en geschiedenis van het pand, maar het kan geen kwaad om eens uit te zoeken wie die boel nu eik beheert.
Wij houden de boel zelf redelijk schoon en hebben daarbij nog een schoonmaker die het ook goed doet verder.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons wordt al maanden slecht schoongemaakt. Ik wijt mij drie weken durende darminfectie aan de gore toiletten.En klagen schiet totaal niet op.
Ik heb de schoonmaker in geen maanden gezien. Die rent denk ik 's ochtends vroeg heel snel door het pand heen en spuit voor de vorm wat roze ontkalker in de plees.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij houden de boel zelf redelijk schoon en hebben daarbij nog een schoonmaker die het ook goed doet verder.
Toevallig ook McAfee die je via KaZaA probeerde te downloaden?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:47 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben een redelijke n00b, maar ik heb vroeger op een computer wel eens een virusscanner gehad die zelf besmet was met een virus.
Die zette een aantal bestanden in quarantaine, maar dat waren zijn eigen systeembestanden.
Ah, een nóg mooier racestuurtje.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=logitech%20g27&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Die was imho net ietwat te duur. De momo was 57 euro inc. verzenden.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:35 schreef DutchTrain het volgende:
Heb zelf de G25, de voorloper daarvan. Die Momo is bij mij na 4 jaar overleden.
Nooit naamvallen gehad. Die zijn in Duitsland toch ook steeds meer uit de taal aan het slijten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zur Arbeit! Aus, bei, mit, nach, seit, von, zu plus derde naamval.
Serieus?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nooit naamvallen gehad. Die zijn in Duitsland toch ook steeds meer uit de taal aan het slijten?![]()
Net als dat hier in het onderwijs leraren als/dan fouten "mogen" maken, dit wordt oa. op de Pabo niet fout gerekend...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nooit naamvallen gehad. Die zijn in Duitsland toch ook steeds meer uit de taal aan het slijten?
quote:Net alsnog dat hier in het onderwijs leraren als/dan fouten "mogen" maken, dit wordt oa. op de Pabo niet fout gerekend...
Hou je gemak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:47 schreef TJDoornbos het volgende:
rot op met je Duits in dit topic.
Niks. Die gasten moeten een verbod krijgen in Rotterdamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hou je gemak.Duits is een mooie taal. Dat het toevallig ook gesproken werd door een clubje minder frisse types een jaar of wat geleden, daar kan die taal ook niets aan doen.
Als je dat in het Duits zou zeggen, dan zou het klinken alsof we geexecuteerd worden bij weigering.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:27 schreef Isegrim het volgende:
Cultuurbarbaren.Luister een keer naar de Matthäus Passion en beslis dan nog een keer of je Duits lelijk vind.
Quatsch, du Arschloch!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je dat in het Duits zou zeggen, dan zou het klinken alsof we geexecuteerd worden bij weigering.
Hoho ik vind de taal niet lelijk, maar wel moeilijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:27 schreef Isegrim het volgende:
Cultuurbarbaren.Luister een keer naar de Matthäus Passion en beslis dan nog een keer of je Duits lelijk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |