Dat is van een weerstation in het grote niets van de Waalhaven, niet hier in de asfaltjungle van de stad.quote:
Ik hoef het alleen als je alle bolletjes los van elkaar haalt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:45 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog behoefte aan vijf zakken met piepschuim
Kun je de winter ook een beetje in huis halen
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Isegrim is direct door de categorie "slaapkamer Gwen" gaan bladeren
Er zijn er al veel te veel los van elkaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoef het alleen als je alle bolletjes los van elkaar haalt.
180x100?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ow, ik heb deze juist besteld (en niet inelkaar gezet):
[ afbeelding ]
Groot genoeg, toch?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er zijn er al veel te veel los van elkaar![]()
En dat in combinatie met droge lucht / statische electriciteit maakt het vrijwel onmogelijk om op te ruimen.
In welk forum moet ik nou vragen hoe ik statisch geladen piepschuimbolletje van m'n plafond in een vuilniszak krijg (en daar ook houd)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:06 schreef DutchTrain het volgende:
[LIF] Hoe vaak stofzuig jij je plafond?
quote:[R&P] Aangetrokken voelen tot een piepschuimbolletje[/url]
Misschien kan je in SEX of KPD ook nog geintresseerde vinden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[WFL] beschouwing op het leven van een piepschuimbolletje
[DIG] piepschuimbolletje statisch ontladen. Hoe?
[LIF] Hoe vaak stofzuig jij je plafond?
[K&W] Professioneel piepschuimbolletjeverwijderingsapparaat gezocht
[FEE] [TK] Sneeuw voor thuis
[R&P] Aangetrokken voelen tot een piepschuimbolletje
Keihard Piepschuim voor Dannyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Misschien kan je in SEX of KPD ook nog geintresseerde vinden.
Ik zag veel mensen op de Heemraadsingel schaatsen gister, maar als je echt wilt schaatsen, moet je volgens de kenners naar de Rotte, de Rottemeren en de Bergse Achterplas, ofwel de Straatweg afrijden.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:08 schreef LostFormat het volgende:
Goedemorgen, waar in rotterdam kan je een beetje prettig schaatsen?
Maar ik had de vuilniszak nog zo goed dicht gedaanquote:Op zondag 10 januari 2010 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
DT, volgens mij waaien je bolletjes de hele stad over
Nope. Met o.a. rode wijn, kaneel, kardemom, koekkruiden, uien...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:54 schreef junkiexp het volgende:
Eten jullie de runderstoofvlees uit het Jumob magazine, met bokbier Ise ?
Wij wel.
Ik zou een klacht indienen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:44 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Domino's bezorgt niet op het Noordereiland
Ah lekker, wij met Ontbijtkoek (quote:Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nope. Met o.a. rode wijn, kaneel, kardemom, koekkruiden, uien...
In de mijne gaat Indische cake ipv ontbijtkoek.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ah lekker, wij met Ontbijtkoek (), Laurier, Bokbier, Ui, Wortel, Bleekselderij en Tijm
.
Dat is inderdaad veel beter dan heel erg kapot.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:53 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen
De lekkere binnenkomer vandaag is dat de e-mail plat ligt en de achterliggende database een beetje corrupt lijkt te zijn. Lang leve Mickeysoft zullen we maar zeggen... Nouja, ik zet mijn systeembeheerdersmutsje wel weer op dan.
Inderdaad. Uiteindelijk bleek de virusscanner de boosdoener te zijn. Die had voor de zekerheid de transactielog maar in quarantaine geplaatst.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel beter dan heel erg kapot.
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad. Uiteindelijk bleek de virusscanner de boosdoener te zijn. Die had voor de zekerheid de transactielog maar in quarantaine geplaatst.
Nee, dat is het gekke. De scanner kan e-mails gewoon verwijderen op het moment dat ze binnen komen. Misschien dat de database op het ongelukkige moment off-line werd gehaald dat een e-mail met een virus al wel gelogd was, maar nog niet verwijderd door de scanner ofzo..quote:Op maandag 11 januari 2010 10:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
![]()
Geinfecteerde bijlage die de scanner alleen op deze manier kon verwijderen?
Daar heb je dan ook veel aan ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:47 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben een redelijke n00b, maar ik heb vroeger op een computer wel eens een virusscanner gehad die zelf besmet was met een virus.
Die zette een aantal bestanden in quarantaine, maar dat waren zijn eigen systeembestanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |