Waar gaat het over ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
T'is best een mooi ding aan het worden
Ok, heb je wel gelijk in.quote:
Even facebook bezocht om de reden te achterhalenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:02 schreef DutchTrain het volgende:
Goedemorgen!
Komen jullie vanmiddag ook nog een biertje / wijntje drinken?
Wees welkom... de uitnodigingen via facebook zijn niet helemaal goed gegaan zie ik nuquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:29 schreef Isegrim het volgende:
Als het gratis is, maakt het mij niet uit waar, wanneer en waarom.
We zijn gewoon de gehele dag welkom?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:49 schreef DutchTrain het volgende:
Dank
[..]
Wees welkom... de uitnodigingen via facebook zijn niet helemaal goed gegaan zie ik nu![]()
Het is hier overigens wel enorm druk in de straat vanwege de nieuwjaarsreceptie van het stadsdeel, ofwel heel de deelgemeente Noord mag voor 1 euro pp naar de dierentuin. Echt overal auto's en fietsen hier voor de deur.
Van nu tot een uurtje of 8. Wat we daarna gaan doen weet ik nog niet. Vanmiddag is spelletjemiddag (kan LHO zijn kunsten vertonen in GTR2quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:56 schreef Isegrim het volgende:
We zijn gewoon de gehele dag welkom?
Geen uitnodiging via FB.
Uw termijnbedrag is op dit moment: ¤ 109quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb mn verbruik maar eens uitgerekend over de afgelopen maanden.
Stadsverwarming: 0 joule (af laten sluiten).
Electra I (laag): 100,5 KWh/maand, ¤21,94
Electra II(Hoog): 90,5 KW/h/maand, ¤16,31
Heet water: 5,5 M3 /maand, ¤6,44
Water Meterkast: 2,5M3 /maand, ¤2,93
Water Badkamer: 4,5M3 /maand, ¤5,27
Volgens Isegrim is dat "bizar weinig"
Zaterdagnacht, het zal rondom het Hofplein, de Oude Binnenweg en de Coolsingel nog wel onrustig blijven.quote:
Dat heb je waarschijnlijk wel, maar je had het wel moeten bekijken en lezen. Zag eruit als een grote nieuwjaarskaart met op de achterkant een klein strookje om de kaartjes te halen bij de stadswinkel Noord. Heb je ergens in de 3e week van december gekregen en heeft ook in alle hah bladen gestaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey, wij zijn toch ook deelgemeente Noord? Waarom hebben wij niets ontvangen over voor 1 euro naar happy-ville?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
T'is best een mooi ding aan het worden
Het is toch een schitterend gebouw? Ik vind het heel mooi, ook al heb ik weinig op met religie in het algemeen. Het is gewoon een architectonisch kunstwerk.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]krab je lenzen even ijsvrij gekkenhuis.
het past niet in de skyline. In bijv. Casablanca zou die mooi staan.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is toch een schitterend gebouw? Ik vind het heel mooi, ook al heb ik weinig op met religie in het algemeen. Het is gewoon een architectonisch kunstwerk.
Oh dat vind ik onzin. Hij maakt niet eens echt deel uit van de skyline, daar is hij niet hoog gemeng voor.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
het past niet in de skyline. In bijv. Casablanca zou die mooi staan.
De kuip is bepaald niet hoog, en ligt een stuk verderop. Vanuit de flat die er naast staat, was de kuip niet eens goed te zien. Een vriend van mij heeft daar een jaar gewoond...quote:Op zondag 17 januari 2010 13:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Hij komt net over De Kuip als ze helemaal klaar zijn. Althans zo stond het in de reportage van Aktueel tijdje terug.
Mja, toen ben ik maar overnieuw begonnen met jouw leven en heb ik een Alfa Romeo gekocht, nadat ik de gehuurde Lotus Elise niet meer mocht.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:13 schreef DutchTrain het volgende:
't is allemaal waar. En LHO heeft ook nog 2x 30 seconden in de gevangenis gezeten.
Niet meer mocht? Je kon er niet in rijden omdat je niet kunt schakelen.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja, toen ben ik maar overnieuw begonnen met jouw leven en heb ik een Alfa Romeo gekocht, nadat ik de gehuurde Lotus Elise niet meer mocht.
Op de Dordtselaan hebben ze een keer alle containers door diepere vervangen, en die hadden ook een betere/grotere klep.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:26 schreef junkiexp het volgende:
Ik vind die ondergrondse containers niet echt superhandig hoor.
Je zak zit snel te vol en komt dan klem te zitten
We hebben wel meer drank in dat geval.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Wij komen, nadat wij de CUL-meet van die middag hebben bezocht. Vergeef ons als we bij aankomst al dronken zijn.
Top.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben wel meer drank in dat geval.
Kijk, dat is handigquote:Op zondag 17 januari 2010 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op de Dordtselaan hebben ze een keer alle containers door diepere vervangen, en die hadden ook een betere/grotere klep.
Die stonden er nooit zo langquote:Op zondag 17 januari 2010 22:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kijk, dat is handig.
En soms stonden daar hele inboedels op straat, ongelooflijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |