Ik heb onze collectie net nogmaals doorgekeken, maar daar kwam zelfs "uberhaupt" niet in voor.quote:
Je moet even in de map 'Petra' kijken en dan submap 'pr0n'.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb onze collectie net nogmaals doorgekeken, maar daar kwam zelfs "uberhaupt" niet in voor.
Nee hoor, absoluut niet. Er zal geen duitser zu Arbeit gehen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nooit naamvallen gehad. Die zijn in Duitsland toch ook steeds meer uit de taal aan het slijten?![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je moet even in de map 'Petra' kijken en dan submap 'pr0n'.
in mijn email ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]staat daar zoals TJ zegt Pr0n met jou, in het Duits in?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]staat daar zoals TJ zegt Pr0n met jou, in het Duits in?
Fries, dat scheelt niet veel...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef junkiexp het volgende:
Isegrim lijkt wel een beetje Duits op de foto's trouwens
Is dat een compliment of een belediging?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef junkiexp het volgende:
Isegrim lijkt wel een beetje Duits op de foto's trouwens
tsja weet niet wat ik liever hebquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een belediging?
Ik vind het een compliment ......quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een belediging?
Bij deze dan bedankt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik vind het een compliment ......
Het waait een beetje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef junkiexp het volgende:
Even webcamstream van de straat gemaakt.
Donequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het waait een beetje.LHO vindt dat de camera de andere kant op moet.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:20 schreef junkiexp het volgende:
Graag gedaan.
Wel jammer, dit is een HD Cam ik kan dus 1280 x 720 had beelden versturen, alleen dat gaat met een normaal kabelabonnement niet lukken ben ik bang.
dat is wel een idee, want nu staat puur alleen de koppeling en player op mijn website, maar als iemand kijkt dan maakt diegene in principe rechtstreeks verbinding met mijn router toch ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaat prima hoor, zorg ervoor dat ze op je webserver gegooid worden, en dat je daarvandaan streamed
Dat kan ik hier ook met de bus doen, als ik die op de Heemraadssingel zie aankomen, haal ik het precies om jas aan te doen en naar beneden te gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:24 schreef Isegrim het volgende:
Handig als je de tram wilt halen maar niet in de kou wilt wachten.
Flex.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat kan ik hier ook met de bus doen, als ik die op de Heemraadssingel zie aankomen, haal ik het precies om jas aan te doen en naar beneden te gaan
Jup. Niet dat dat kwaad kan, maar als er nu 10 mensen deze stream kijken, kost het 10x zoveel bandwith.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
dat is wel een idee, want nu staat puur alleen de koppeling en player op mijn website, maar als iemand kijkt dan maakt diegene in principe rechtstreeks verbinding met mijn router toch ?
En is zoiets moeilijk te realiseren ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup. Niet dat dat kwaad kan, maar als er nu 10 mensen deze stream kijken, kost het 10x zoveel bandwith.
Mijn webserver is 100/100mbit, dus die kan wat meer aan dan mn 20/1 thuislijn, en dan is dat dus een betere optie
Ik ga even een topic openen, ik zou ook graag geluid behouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het lijkt mij van niet. Als je je geluid weg laat zou je zelfs een script kunnen maken dat continu captures maakt, de captures upload, en dan op je server iets wat plaatjes achter elkaar laat zien als video streamDat kost denk ik het minste bandbreedte op de server en voor je internet verbinding
Laten die tegenwoordig ook Junkie's webcam zien?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:20 schreef TJDoornbos het volgende:
zwartscherm
streamen vanaf nos.nl werkte het wkend hier wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |